Ik had er oprecht nog nooit van gehoord, lees ik opeens ditquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
GODVERDOMME, HET IS 4/20 HOLY SHIT MAN BIJNA VERGETEN.
[ afbeelding ]
Happy 4/20 Ally en Vas.
#wereldvreemdtwitter:NotCommonFacts twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 16:30:134/20 (April 20th) is the one of the most unofficial celebrated holidays in the world with close to 1 Billion participants each year. reageer retweet
Zo is dat. En ze wordt meer gewaardeerd dan natural beauties met meer talentquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wist niet dat je er was man, vooral jij ouwe gek.
Whehequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik had er oprecht nog nooit van gehoord, lees ik opeens dit:
#wereldvreemdtwitter:NotCommonFacts twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 16:30:134/20 (April 20th) is the one of the most unofficial celebrated holidays in the world with close to 1 Billion participants each year. reageer retweet
Ja maar vroeger was het beeld van natural beauty anders dan nu, dus toen was ze natural beauty met toptalent.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo is dat. En ze wordt meer gewaardeerd dan natural beauties met meer talent.
Waarom vond ze het dan nodig om zo controversieel te zijn en bijvoorbeeld on stage te masturberen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar vroeger was het beeld van natural beauty anders dan nu, dus toen was ze natural beauty met toptalent.
Dezelfde reden dat Fergie in haar broek plaste.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom vond ze het dan nodig om zo controversieel te zijn en bijvoorbeeld on stage te masturberen?
is ie gebanned ofweh?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
Zosk heeft tranen over zijn ogen zegt hij.
Nee, maar hij logt op zaterdagavond altijd uit zodat het lijkt alsof hij een leven heeft.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
Zosk heeft tranen over zijn ogen zegt hij.
Ik las norway en ik dacht wat heeft norway hiermee te maken dangz.quote:
Niet pesten met zijn afkomst, hij heeft al tranen over zijn ogen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Enige ban die jij hebt is Bangkok.
Tranen over je ogen zeker, sukkel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las norway en ik dacht wat heeft norway hiermee te maken dangz.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet pesten met zijn afkomst, hij heeft al tranen over zijn ogen.
quote:
quote:
''Bang on the block, even Asian bitches like to bang cock'' - Dr. Drequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
spit die wijsheid.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
''Bang on the block, even Asian bitches like to bang cock'' - Dr. Dre
"I bang cock in Bangkokquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
''Bang on the block, even Asian bitches like to bang cock'' - Dr. Dre
Uhhh, no homo?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
"I bang cock in Bangkok
Can't stop, I turn and hit the same spot" - Ludacris
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:40 schreef Gorzalka het volgende:
Ik googelde die tekst en kwam op deze site: http://rapgenius.com/
Daar worden gewoon alle lyrics uitgelegd!
Een hele nieuwe wereld die voor me opengaatquote:
quote:If the niggas hate then let them hate and watch the money pile up"
Or we can go upside your head with a bottle of bub'
quote:
Negers horen dat ik zakendoe met Dre en nu willen ze me supportenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
'Niggas heard I fuck with Dre, now they wanna show me love.' - 50 cent
wat
Kan me in heel USA redden met street slang nu, van Cali tot NY, van Florida tot Idaho. En Kansas.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Een hele nieuwe wereld die voor me opengaat!
!
oh jmr seg..quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Negers horen dat ik zakendoe met Dre en nu willen ze me supporten. Niks gays aan.
Zou jij de vulling in een Dr. Dre/50 Cent sandwich willen zijn?quote:
rapgenius niet kennenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:40 schreef Gorzalka het volgende:
Ik googelde die tekst en kwam op deze site: http://rapgenius.com/
Daar worden gewoon alle lyrics uitgelegd!
Omdat ik geen site nodig heb om de teksten te begrijpenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
rapgenius niet kennenzogenaamde hiphophead.
Omdat je fan bent van een band die een neger als zanger heeft, dat moeten we hier nietquote:
Nee je zal het niet nodig hebben om fiddy bijvoorbeeld te ontcijferen, maar sommige rappers hebben soms wel teksten met veel verborgen betekenissen, in die gevallen is rg wel handigquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Omdat ik geen site nodig heb om de teksten te begrijpen?
[..]
Omdat je fan bent van een band die een neger als zanger heeft, dat moeten we hier niet.
I threw a rock and I ran, because I couldn't stand anymore within the depths of the sandquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee je zal het niet nodig hebben om fiddy bijvoorbeeld te ontcijferen, maar sommige rappers hebben soms wel teksten met veel verborgen betekenissen, in die gevallen is rg wel handig
So so madtwitter:johnewbanknl twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 19:32:55@NicoletteKraamz Dank voor de tip. Prachtig idd. Waar heb je die schattige chinese naakthond trouwens gekocht? Zo een wil ik er ook wel reageer retweet
dom wijfquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Negers horen dat ik zakendoe met Dre en nu willen ze me supporten. Niks gays aan.
er zelf achterkomen is leukerquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
rapgenius niet kennenzogenaamde hiphophead.
Please. Iedereen weet dat Thomas zijn ideeën jatte van de geniale Nikola Tesla.quote:Op zondag 21 april 2013 01:50 schreef Gridlok het volgende:
Het is nu precies 134 jaar geleden dat die lul Thomas mijn idee stal voor de gloeilamp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |