Je kan dat gewoon 'hiden' uit je news feed.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:10 schreef fyah het volgende:
Gangsta Rap is posting about 50 Cent.
Gangsta Rap shared a link. Like Page?
Hoe zet ik deze FB shit uit. Ik like alles wat los en vast zit, en nu staat mijn newsfeed met terugwerkende kracht VOL rotzooi van derden
Viel mij ook al op, kan je vast niet uitzetten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:10 schreef fyah het volgende:
Gangsta Rap is posting about 50 Cent.
Gangsta Rap shared a link. Like Page?
Hoe zet ik deze FB shit uit. Ik like alles wat los en vast zit, en nu staat mijn newsfeed met terugwerkende kracht VOL rotzooi van derden
Via FB zelf? Hoe?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan dat gewoon 'hiden' uit je news feed.
lol nerdquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:13 schreef fyah het volgende:
Oh ik heb het, de enige manier om het uit te zetten is via adblock plus; deze regel toevoegen bij opties:
facebook.com##div.storyUnconnectedPost
Rechtsboven bij de post zeg maar komt er een pijltje als je daar heen gaat met je muis. Als je daarop klikt krijg je verschillende opties, maar ook alle updates hiden. En anders kan het wel bij de pagina zelf.quote:
Dan blijf je bezig, hèquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Rechtsboven bij de post zeg maar komt er een pijltje als je daar heen gaat met je muis. Als je daarop klikt krijg je verschillende opties, maar ook alle updates hiden. En anders kan het wel bij de pagina zelf.
Jawel, want daarmee verberg je alleen dat specifieke bericht. Een uur later heb je weer een andere over een ander onderwerp dat je hebt geliked.quote:
Nee hoor je kan ook alles verbergen, ook bij mensen met wie je bevriend bent. Dat heb ik gedaan bij mensen die fb als een soort twitter gebruiken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jawel, want daarmee verberg je alleen dat specifieke bericht. Een uur later heb je weer een andere over een ander onderwerp dat je hebt geliked.
Nee Chai, dat werkt niet, want deze berichten komen van entiteiten buiten je like- en vriendenkringquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor je kan ook alles verbergen, ook bij mensen met wie je bevriend bent. Dat heb ik gedaan bij mensen die fb als een soort twitter gebruiken.
fyah bedoelde toch van pagina's die hij geliked had?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee Chai, dat werkt niet, want deze berichten komen van entiteiten buiten je like- en vriendenkring.
Als je er een verbergt komt er morgen weer een nieuwe.
Nee, pagina's die je niet hebt geliked die praten over pagina's die je wel hebt geliked:quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
fyah bedoelde toch van pagina's die hij geliked had?
Zie ik nooitquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, pagina's die je niet hebt geliked die praten over pagina's die je wel hebt geliked:
[ afbeelding ]
lol, FB vindt jou niet relevant genoeg om bij te adverterenquote:
Net doen alsof jij niet een paar posts zou uittrekken om Chai's ongelijk aan te tonenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
FB
FOK!kers op FB hebben
Zo lang praten over instellingen op FB
Deze post heeftquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Net doen alsof jij niet een paar posts zou uittrekken om Chai's ongelijk aan te tonen.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze post heeft
[ afbeelding ]
Zou niet, alhoewel ze hier wel een mooi gezicht heeft.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind jij Serena ook zo'n fijne Afrikaanse prinses :$?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou niet, alhoewel ze hier wel een mooi gezicht heeft.
[ afbeelding ]
Doe mij maar veel liever zo'n mami.
Zo vies, zo lekker. Ik kan de verwarring niet handelen.quote:
Ja vroeger. En nu is ze lelyk². Dus stop.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ze vroeger, nu heeft ze gewoon een Lady Gaga-level stijl (gimmick?) that pays off. Can't hate, would hit
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |