Vooruit denken over JNG, nog nooit last van gehad.quote:Op zondag 21 april 2013 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist aan jou met je
[..]
Vas denkt tenminste vooruit.
Jij bent zeker offtopic gegaan over die dikkequote:Op zondag 21 april 2013 19:43 schreef VeerEli het volgende:
Rare discussie man in Facebook-ergernissen topic
Kloptquote:Op zondag 21 april 2013 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent zeker offtopic gegaan over die dikke?
Shut up, meestal lurk ik gewoonquote:
Zeker net de psychologie van deze maand gelezen?quote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haar omvang staat niet gelijk aan ongezond. Ze kan prima gezond zijn, of zelfs gezonder dan een slank persoon. Het is niet dat ze zeekoe formaat heeft.
Ik begrijp hier ook werkelijk waar niks van hoor. Dat de meningen verdeelt zijn over wat dun, normaal, volslank etc is, oke, maar een vet lijf is een vet lijf, dit is een vet lijf en dat is gewoon ongezondquote:Op zondag 21 april 2013 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker net de psychologie van deze maand gelezen?
Haar moeder?quote:Op zondag 21 april 2013 19:47 schreef Fascination het volgende:
Zeg ik dat ik Ilse de Lange slaapverwekkende muziek vind maken, wil iemand me mild gaan stenigen.
Doe es linkje naar topic?quote:Op zondag 21 april 2013 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik begrijp hier ook werkelijk waar niks van hoor. Dat de meningen verdeelt zijn over wat dun, normaal, volslank etc is, oke, maar een vet lijf is een vet lijf, dit is een vet lijf en dat is gewoon ongezond
Nee hoor, lees de psychologie maar eens. Dat is niet per definitie zo.quote:Op zondag 21 april 2013 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik begrijp hier ook werkelijk waar niks van hoor. Dat de meningen verdeelt zijn over wat dun, normaal, volslank etc is, oke, maar een vet lijf is een vet lijf, dit is een vet lijf en dat is gewoon ongezond
quote:Op zondag 21 april 2013 19:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
[..]
ze ziet er gezond en "blij" met zichzelf uit, vind ik...
denk ook wel dat menig man wel omkijkt als ze voorbij loopt [ afbeelding ]
Fas.quote:Op zondag 21 april 2013 19:47 schreef Fascination het volgende:
Zeg ik dat ik Ilse de Lange slaapverwekkende muziek vind maken, wil iemand me mild gaan stenigen.
quote:
Ik heb echt heel veel verhalen van die prostituee gelezen.quote:Op zondag 21 april 2013 19:53 schreef Chai het volgende:
marcel-o en zijn lelijke dikke vrienden die elke blije zeug nakijken en denken dat dat normaal is.
Wat.quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel verhalen van die prostituee gelezen.
Kutje.quote:
geef je nou toe dat fok!kers vrienden hebben?quote:Op zondag 21 april 2013 19:53 schreef Chai het volgende:
marcel-o en zijn lelijke dikke vrienden die elke blije zeug nakijken en denken dat dat normaal is.
Van die blog.quote:
Bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 21 april 2013 19:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beetje normaal binnenkomen mag wel hoor.
Not much.quote:
Zal jou eens palen.quote:
KLB / [Centraal] Facebook-ergernissen #34 Met pareltjes Vinden het schijnbaar normaal dat iemand zo vet is. Is 'volslank'quote:Op zondag 21 april 2013 19:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Not much.
Watsdeze shit over zeugen?
quote:Op zondag 21 april 2013 19:55 schreef marcel-o het volgende:
[..]
geef je nou toe dat fok!kers vrienden hebben?
T Y
Haha haar armen zijn dikker dan haar tieten man.quote:Op zondag 21 april 2013 19:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
KLB / [Centraal] Facebook-ergernissen #34 Met pareltjes Vinden het schijnbaar normaal dat iemand zo vet is. Is 'volslank'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |