Wie denk je dat ik ben???quote:Op zondag 21 april 2013 01:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Please. Iedereen weet dat Thomas zijn ideeën jatte van de geniale Nikola Tesla.
quote:Op zondag 21 april 2013 12:49 schreef bloodysunday het volgende:
waar zijn de tieten gebleven? Het is hier wel een beetje mak geworden hoor.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:33 schreef Adelante het volgende:
Een behoorlijke aanvulling en verandering binnen FOK!. Het volgende mag namelijk niet meer:
• Foto's en video's met schokkende, gewelddadige of seksuele inhoud
De reden waarom, kun je hier lezen: FB / Ik zie geen advertenties meer
En mochten jullie bovenstaande ergens zien, plaats dan even een TR.
Jullie medewerking wordt gewaardeerd!
a few nice tits:quote:Op zondag 21 april 2013 12:49 schreef bloodysunday het volgende:
waar zijn de tieten gebleven? Het is hier wel een beetje mak geworden hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
a few nice tits:HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:
Daar begint het vaak mee he, "best lachen".quote:Op zondag 21 april 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
lijkt me best lachen om eens heen te gaan.
Vergeet het koningslied, drie vingers op je tiet.quote:Op zondag 21 april 2013 15:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snapt iemand dit?
http://www.maximemmen.nl/
edit; ah, duidelijkquote:Op zondag 21 april 2013 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vergeet het koningslied, drie vingers op je tiet.
Oh vet ga ik ook doenquote:Op zondag 21 april 2013 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vergeet het koningslied, drie vingers op je tiet.
Ghehe, voor je het weet ben je als trol verkleed je kontje aan het verkopen om meer magic potions te kunnen kopen.quote:Op zondag 21 april 2013 14:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar begint het vaak mee he, "best lachen".
quote:Op zondag 21 april 2013 13:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
a few nice tits:ik lach de tanden uit mn bekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op zondag 21 april 2013 01:50 schreef Gridlok het volgende:
Het is nu precies 134 jaar geleden dat die lul Thomas mijn idee stal voor de gloeilamp.
watquote:
quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 03:48 schreef RadioSlut het volgende:
Godver, uit nieuwsgierigheid ging ik kijken op mn potentiele-exschoonzus haar facebook en toen zag ik een foto van een drol. Ja, de kleine heeft eindelijk op de pot gekakt.
JOTTEM
Volslank is een BMI tussen de 25 en de 30, denk dat ze dat niet meer haalt.quote:
Ik vind het ook sowieso dik, maar in facebook ergernissen topics noemen mensen dit volslankquote:Op zondag 21 april 2013 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dik, zal je wel zien als ze opstaat en je d'r buik kan zien
Die willen alleen politiek correct klinken waarschijnlijkquote:Op zondag 21 april 2013 18:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind het ook sowieso dik, maar in facebook ergernissen topics noemen mensen dit volslank
Kan je al zien aan de bovenarmen en kuiten.quote:Op zondag 21 april 2013 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 15:50 schreef wise het volgende:
[..]
ik lach de tanden uit mn bek
[ afbeelding ]
Volumineus.quote:
Jij hebt toch ook zo'n postuur?quote:Op zondag 21 april 2013 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |