Sorry, shit happensquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
We zijn onzettend teleurgesteld in je sociale capaciteiten Anger-Joy
Oh wat jammer nou.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:44 schreef Ro-ald het volgende:
A-J alsof ik aan jou de groetjes ga doen
Ja gaat welquote:
Gelukkig maarquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
Roald haal je hand van mijn been af
HAHAHAHAHquote:
we know dushi xxquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
Dus het is grappig als 2 gozers een biertje drinken en wat wiet roken en daarna bij elkaar in het huis crashen om te insinueren dat ze seks met elkaar hebben?
Jullie doen je slowchat echt eer aan ja
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
Dus het is grappig als 2 gozers een biertje drinken en wat wiet roken en daarna bij elkaar in het huis crashen om te insinueren dat ze seks met elkaar hebben?
Jullie doen je slowchat echt eer aan ja
quote:
Snel gedaan man. Wat moet je herkansen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:02 schreef cool15 het volgende:
Ben dr weer, en klaar voor m'n herkansingen
nl en wis, voor wis heb ik wat geoefent en nl het boek door gelezen en argumenten shit gelezenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Snel gedaan man. Wat moet je herkansen?
Wat doe je dan? Havo of vmbo nog? Nederlands was het enige vak waar ik een onvoldoende voor heb gehaald bij mijn CSE'squote:Op zaterdag 20 april 2013 17:04 schreef cool15 het volgende:
[..]
nl en wis, voor wis heb ik wat geoefent en nl het boek door gelezen en argumenten shit gelezen
Jij neemt alles zo serieus.quote:
Let jij eens wat beter op bij biologie, zoals algemeen bekend is ben ik mannelijk.quote:
Ik gs, maw en kunst geschiedenisquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Havo of vmbo nog? Nederlands was het enige vak waar ik een onvoldoende voor heb gehaald bij mijn CSE's!
please tell me morequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Let jij eens wat beter op bij biologie, zoals algemeen bekend is ben ik mannelijk.
En alleen vrouwen hebben het vermogen om ongesteld te worden
Je zeikt anders als een wijf.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Let jij eens wat beter op bij biologie, zoals algemeen bekend is ben ik mannelijk.
En alleen vrouwen hebben het vermogen om ongesteld te worden
quote:
Nee.quote:
awhquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:09 schreef Taexon het volgende:
Arme zus arme zus,
Kon de gelukkig nog wel aan het lachen maken doordat ik al bier voor haar had koud gezet
Nog even bij blijven en praten ditdat
Arme meid
Kunst geschiedenis had ik ook, ik zat daar echt zo van ''ik heb geen flauw idee wat ik hier doe'', schreef gewoon wat onzin op bij al die afbeeldingen en had een 8 gehaaldquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik gs, maw en kunst geschiedenistoch geslaagd
Dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dus je bent een vrouw als je zeikt als een wijf?
Fuck logic man
Ja ik dacht dus dat ik het best goed had gedaan. Maarja. 5,2. Toen Lady Gaga kwam:quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kunst geschiedenis had ik ook, ik zat daar echt zo van ''ik heb geen flauw idee wat ik hier doe'', schreef gewoon wat onzin op bij al die afbeeldingen en had een 8 gehaald.
Laat mij lekker zeiken als een wijf danquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.
Ik raakte gewoon in de war, dacht dat je een wijf was omdat je zo zit te janken over een grapje.
Denk dat ik een ander examen heb gemaakt. Ik deed gesplitst examen, dus het examen wat ik moest maken was hetzelfde als het her-examen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus dat ik het best goed had gedaan. Maarja. 5,2. Toen Lady Gaga kwam:ehm wat.
Nee grgr je moederquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:15 schreef AppelCake het volgende:
Blijft wietparkiet weer voor altijd hier?
Oooh oke. Dan hadden we denk ik een andere jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Denk dat ik een ander examen heb gemaakt. Ik deed gesplitst examen, dus het examen wat ik moest maken was hetzelfde als het her-examen.
Ze kan geen kinderen meer krijgenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
Ik bereid de moeder van appelcake
ik word de vader van je broertje/zusje
Dit is echt een kut dagquote:
wedden van welquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze kan geen kinderen meer krijgen
Ik laat je toch ook? Nergens gezegd dat je niet meer mocht zeiken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laat mij lekker zeiken als een wijf dan![]()
denigrerend woordje trouwens
maar ik noem jou voortaan ook gewoon wijf, want ja zo zeik je
havo en ik deed nooit VMBOquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Havo of vmbo nog? Nederlands was het enige vak waar ik een onvoldoende voor heb gehaald bij mijn CSE's!
enn?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, wel iemand van buiten fok
ze kwam kaartje voor lowlands ophalen, ik verkocht de mijnequote:
Oh ik dacht was kerel/date ofzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze kwam kaartje voor lowlands ophalen, ik verkocht de mijne
ze gaf uiteindelijk 10 euro extra, wat een schatje
nee volgende week pas weer een datequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh ik dacht was kerel/date ofzo![]()
godver, ik wil naar lowlands, maar ga denk ik al naar defqonquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze kwam kaartje voor lowlands ophalen, ik verkocht de mijne
ze gaf uiteindelijk 10 euro extra, wat een schatje
ik ga naar pinkpopquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:20 schreef cool15 het volgende:
[..]
godver, ik wil naar lowlands, maar ga denk ik al naar defqon
Geen idee, maakt me eigenlijk ook vrij weinig uit. Ik ga je alleen geen meneer noemen.quote:
mij wel, maar m'n ma houd van bitchenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga naar pinkpopwil ook naar meer festivals maar mn bankrekening laat het niet toe
hoe oud ben jequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:21 schreef cool15 het volgende:
[..]
mij wel, maar m'n ma houd van bitchen
al geprobeert, ik ben weg zodra ik 18 ben, kheb genoeg geld om het 1 jaar of meer vol te houden zonder werkquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon uitleggen dat je er zelfstandiger van wordt
afgaande van wat een simpele googlesearch mij heeft opgeleverd op de gegevens van jou die ik heb zul je mij meneer noemen irlquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Geen idee, maakt me eigenlijk ook vrij weinig uit. Ik ga je alleen geen meneer noemen.
stoer leuk voor je groetgroetquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:24 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb een 10 voor werkwoordenvervoegen proefwerk #YOLO
boh had ik dat maarquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:23 schreef cool15 het volgende:
[..]
al geprobeert, ik ben weg zodra ik 18 ben, kheb genoeg geld om het 1 jaar of meer vol te houden zonder werk
gefeliciteerd, ik haalde net een 5quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:24 schreef AppelCake het volgende:
khad een paar maanden geleden 4000 euro geinvesteerd in bitcoin toen ze nog 8 euro waren, toen de 200 euro top kwam heb ik alles verkochtquote:
maakt mij dit een golddigger als ik het aantrekkelijk vind als jongens zoiets voor elkaar kunnen krijgenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:26 schreef cool15 het volgende:
[..]
khad een paar maanden geleden 4000 euro geinvesteerd in bitcoin toen ze nog 8 euro waren, toen de 200 euro top kwam heb ik alles verkocht
omgquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:26 schreef cool15 het volgende:
[..]
khad een paar maanden geleden 4000 euro geinvesteerd in bitcoin toen ze nog 8 euro waren, toen de 200 euro top kwam heb ik alles verkocht
kinds, maar dat is nou eenmaal mijn geluk, en dan te bedenken dat ik die bitcoins aan drugs zou uitgevenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maakt mij dit een golddigger als ik het aantrekkelijk vind als jongens zoiets voor elkaar kunnen krijgen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:26 schreef cool15 het volgende:
[..]
watquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:30 schreef cool15 het volgende:
[..]
kinds, maar dat is nou eenmaal mijn geluk, en dan te bedenken dat ik die bitcoins aan drugs zou uitgeven
Gvd waarom krijg ik niet zulke toetsenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:24 schreef AppelCake het volgende:
die kun je niet gebruiken want je buik hangt ervoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb een grote penis, want vrouwen kun je niet neuken met je geld
dacht ik al, ik ben teminste eerlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
watoke aantrekkingkracht is weg
waarom in hemelsnaam drugsquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:31 schreef cool15 het volgende:
[..]
dacht ik al, ik ben teminste eerlijk.
Ik wil trouwens geen golddiggers.
om te verkopen/gebruiken. Twas gekocht met een lening en die mannen wilden hun geld wel terugquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom in hemelsnaam drugs
tevens dacht ik na, ik ben geen golddigger, ik ben een succesdigger.![]()
![]()
mannen die alles op een rijtje hebben![]()
HOE KOM JE DAARBIJquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik dacht dat jij boos wasje reageerde zo fel dus ik had zoiets van OKEEE
[ afbeelding ]
Ben jij de nieuwe OFquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:35 schreef cool15 het volgende:
Heb het trouwens niet gedaan (drugs gekocht) dus meneer de politie hoeft echt niet langs te komen
heb jij roald van het weekend nog een beetje verwend?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
Hebben jullie elkaar allemaal op whatsapp?
Hij mocht op de roze kamer slapenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb jij roald van het weekend nog een beetje verwend?
TYPISCHHHHHquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb jij roald van het weekend nog een beetje verwend?
niet echt, als ik met het eerste plan was doorgegaan had ik maar 1000 euro twas meer geluk dan iets andersquote:
ik zie t probleem nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
Hebben jullie elkaar allemaal op whatsapp?
heb ik op.quote:
je kan de 25e nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
HOE KOM JE DAARBIJ
maar ik heb slecht nieuws, ben je er klaar voor?
Je vroeg wat aan me toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]hai
geen idee waarom ik hier post eigenlijk
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]hai
geen idee waarom ik hier post eigenlijk
politie/aivd checkt fok, en aangezien ik niets zwaar illegaals heb gedaan en eventueel kan liegen zou het verspilde moeite zijnquote:
semi psychologische aanpak proberen op mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb ik op.
mja als je een dikkertje bent, heb je geen vriendjes natuurlijk want dan sta je alleen maar in de weg, dus logisch dat je niet snapt dat whatsapp iets voor vrienden is
ik werk nog steeds in rotterdam en moet smorgens werkenquote:
ja ik klikte erop en toen zag ik jouw naam.quote:
Geen idee, ben verveeld dus blijf wel even hangen.quote:
ga je vetrollen tellen, ben je wel even zoet bezigquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
semi psychologische aanpak proberen op mijkensernoob
gewoon in rotterdam blijven manquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik werk nog steeds in rotterdam en moet smorgens werkenen ga vrijdagmiddag pas terug naar groningen want gratis ov.
WAT NU?
Mooiquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja ik klikte erop en toen zag ik jouw naam.
[..]
Geen idee, ben verveeld dus blijf wel even hangen.
Even zoet bezig?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga je vetrollen tellen, ben je wel even zoet bezig
Roffaquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon in rotterdam blijven man
Rotterdam.![]()
Ja, wel prima eigenlijk. Goed met studie, bezig met toelating bij extra studie, money loopt binnen bij bedrijfje, gaat goed met mijn chick en met mijzelf verder ook goed. Good life dit dat.quote:
ik ook boksquote:
Moet jij hoognodig zeggen met je vmbo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Even zoet bezig?
Zou jij je kleuterschool niet afmaken
LOSERquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik werk nog steeds in rotterdam en moet smorgens werkenen ga vrijdagmiddag pas terug naar groningen want gratis ov.
WAT NU?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
RoffaNog een bom erop, goed voor iedereen.
Mooi om te horenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, wel prima eigenlijk. Goed met studie, bezig met toelating bij extra studie, money loopt binnen bij bedrijfje, gaat goed met mijn chick en met mijzelf verder ook goed. Good life dit dat.
En met u?
ait, wat ga je studeren en waar?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mooi om te horen
Gaat ook wel goedBezig met schoolexamens leren en dan studeren
Serieus, het is echt een kutstad. Je kan niet normaal uitgaan, meterosysteem is een teringbende, alleen maar allochtonen en geweld.quote:
Oja niveau zegt allesquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet jij hoognodig zeggen met je vmbo.
technische natuurkunde op de Haagse school in Delftquote:
dat betwijfel ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oja niveau zegt alles![]()
Op intelectueel niveau ben ik slimmer dan de gemiddelde havo'er
Leuk, bedankt dat je me grap verpestquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:43 schreef Angel-Joy het volgende:
WP, jij hebt ook fokkers op whatsapp hoor
Eigenlijk moet ik hier niet meer komen want tijdverspilling maarja. heb niks te doenquote:
IK LACHTE ME DOOD LACHEN GIEREN BRULLENquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Leuk, bedankt dat je me grap verpest
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Leuk, bedankt dat je me grap verpest
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Serieus, het is echt een kutstad. Je kan niet normaal uitgaan, meterosysteem is een teringbende, alleen maar allochtonen en geweld.
Ga snel weer zoeken op facebook naar die kerel van de bus dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik hier niet meer komen want tijdverspilling maarja. heb niks te doen
Not shit shit again.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Toch voel ik me meer thuis in Grunn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]!!
Dan doe je iets niet goed. metro is chill en er is ook nog zoiets als tram of bus als de metro je niet aan staat. En uitgaan is gewoon prima als je weet waar je moet zijn. En als je gewoon normaal doet heb je geen last van die laatste 2.
Daarom ook in onz of klb postenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik hier niet meer komen want tijdverspilling maarja. heb niks te doen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pass me die blauwe y'know what im sayin'
Tof!quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
technische natuurkunde op de Haagse school in Delft
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja ik kan hem niet vindenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ga snel weer zoeken op facebook naar die kerel van de bus dan.
niet dom, alleen een vetzakquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
okee okee ik ben wel weer dik en dom hoor typisch
Etsuuuquote:
Blijven zoekenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik kan hem niet vindenDoe ik later vandaag wel. Moet eigenlijk wel nog even stof zuigen hier.
Sterrenkunde lijkt me ook zo tof hequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tof!
Béta's.Ik heb daar ook nog naar gekeken, maar toch maar chemie gedaan.
Rond is ook een vormquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
Ja ik blijf wel zoekenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Blijven zoeken. Ik ga de hond uitlaten.
quote:
Gezellig weer hier.quote:
Ja echt welquote:
Browniequote:
En dat met het mooie weer.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
je bent zwak geworden dveetjequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
doe jij maar
ik kan deze opmerkingen niet meer aan
Mijn gordijnen zijn nog steeds dichtquote:
Typisch, we leven dan wel in een boerenprovincie met allemaal weilanden en boeren en schaapjes, maar we zijn dan ook gezelliger met 20.000 studenten in een klein stadje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
doe jij maar
ik kan deze opmerkingen niet meer aan
Hoezo?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn gordijnen zijn nog steeds dicht![]()
ik rook nu wietquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja door het roken blijf maar van die rotzooi af !!!!!
ik heb geen idee wat je allemaal blaat, maar ik ben t er mee eensquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
4/20 bro blaze die sicke jonko drop die beat
Zo praten ze in Groningen nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat je allemaal blaat, maar ik ben t er mee eens
heb je je vetrollen geteld?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Misbruik mijn naam niet bijdehand stuk vreten
Ik vind het fijn om mijn gordijnen dicht te laten. Mijn moeder doet ze meestal open anders vind ze het een donker holquote:
ohja, daarom vond ik dit subforum pure aidsquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
hahah vreten wp is kankerdikzak hahahah xd xd le 9gag xd
Wat heb jequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
hahah vreten wp is kankerdikzak hahahah xd xd le 9gag xd
hier happen ze altijd zo lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ohja, daarom vond ik dit subforum pure aids
in jouw vetrolletjes ja mjammquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hier happen ze altijd zo lekker
Moet je doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om mijn gordijnen dicht te laten. Mijn moeder doet ze meestal open anders vind ze het een donker hol
Maar ik ga zo even hardlopen
jij hapt altijd graag xdxdquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hier happen ze altijd zo lekker
ben je met Roro aan het chillen a mattie?quote:
nicequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je doenIs echt lekker weer. Hele middag buiten gezeten, drankje erbij, iPadje erbij, good lifee
donderstraal eens een kuteind op met je debiel gedragquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij hebt echt issues man![]()
weirdo
lekker eraan likkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is jouw obsessie met wp zijn vet?
Debielequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
donderstraal eens een kuteind op met je debiel gedrag
Jij bent ook echt een homofoob volgens mijquote:
Hij heeft een zwak voor dikke jongetjesquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is jouw obsessie met wp zijn vet?
Oh nee hoor,quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een homofoob volgens mij
enormquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij heeft een zwak voor dikke jongetjes
Hij is niet arrogant?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh nee hoor,
alleen arrogantie in het algemeen heb ik een kenkerhekel aan
Ja hoor en met jou?quote:
Tering, wat een onzekere aidsreactie zegquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij voelt zich elitair aan mij omdat hij slank is ofzo![]()
weet ik veel
Whahahahtwitter:Rosssen twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 17:55:18Wat is het laatste dat door het hoofd ging van de mensen die op 9/11 uit het WTC sprongen? Hun enkels. reageer retweet
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij voelt zich elitair aan mij omdat hij slank is ofzo![]()
weet ik veel
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:57 schreef Typisch het volgende:
dit topic doet mij denken aan de derde klas
kkpubers
Ja ik weet wat elitair betekent jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:56 schreef Etsu het volgende:
[..]!
weet je wel wat elitair betekent?
'ofzo' getuigt dat je dom bent en niet weet wat je allemaal blaat
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ze vertelt wel vaker dat ze veel slaapt en 's morgens niet graag opstaat inderdaad
Beetje moetquote:
NB is lekker wil je zeggenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:57 schreef Typisch het volgende:
dit topic doet mij denken aan de derde klas
kkpubers
vertelquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja ik weet wat elitair betekent ja
ihhihihi jaa zekerquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu ik voel mij elitair aan jou
jij ook aan mij ofzo
quote:
420 chilsessie?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje moetMaar zo chillsessie met de AH-collega's
Soms, vooral als ik er ben. Ik ben namelijk fucking aardig.quote:
Hier gaat het ook niet altijd zo hoorquote:
NB is de publieke omroep van FOK! Deze SC is zeg maar SBS6 en al die andere commerciële rotzooi.quote:
zie editquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier gaat het ook niet altijd zo hoorPaar rotte appels
noem je mij nou een rotte appel?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier gaat het ook niet altijd zo hoorPaar rotte appels
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan je verzekeren van wel. d'r kutje is ook lekker en strak.
Kan, weet niet of ik daar aan meedoequote:
Hele manegequote:
oh okiquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Kan, weet niet of ik daar aan meedoe
[..]
Hele manege
luek.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
NB is de publieke omroep van FOK! Deze SC is zeg maar SBS6 en al die andere commerciële rotzooi.
Ik vertrouw op je UIquote:
Publieke omroep is doorgestoken kaart, 9/11 is een false flag door Bushquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
NB is de publieke omroep van FOK! Deze SC is zeg maar SBS6 en al die andere commerciële rotzooi.
Hm, weinig vertrouwen nogquote:
okquote:
Dan kan je beter na de patat hardlopenquote:
Maar je mag hier niet over voetbal praten. Vinden ze engquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik scheld er gewoon eentje uit als ze kut spelen, dat zal ze leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |