heb ik op.quote:
je kan de 25e nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
HOE KOM JE DAARBIJ
maar ik heb slecht nieuws, ben je er klaar voor?
Je vroeg wat aan me toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]hai
geen idee waarom ik hier post eigenlijk
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]hai
geen idee waarom ik hier post eigenlijk
politie/aivd checkt fok, en aangezien ik niets zwaar illegaals heb gedaan en eventueel kan liegen zou het verspilde moeite zijnquote:
semi psychologische aanpak proberen op mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb ik op.
mja als je een dikkertje bent, heb je geen vriendjes natuurlijk want dan sta je alleen maar in de weg, dus logisch dat je niet snapt dat whatsapp iets voor vrienden is
ik werk nog steeds in rotterdam en moet smorgens werkenquote:
ja ik klikte erop en toen zag ik jouw naam.quote:
Geen idee, ben verveeld dus blijf wel even hangen.quote:
ga je vetrollen tellen, ben je wel even zoet bezigquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
semi psychologische aanpak proberen op mijkensernoob
gewoon in rotterdam blijven manquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik werk nog steeds in rotterdam en moet smorgens werkenen ga vrijdagmiddag pas terug naar groningen want gratis ov.
WAT NU?
Mooiquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja ik klikte erop en toen zag ik jouw naam.
[..]
Geen idee, ben verveeld dus blijf wel even hangen.
Even zoet bezig?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga je vetrollen tellen, ben je wel even zoet bezig
Roffaquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon in rotterdam blijven man
Rotterdam.![]()
Ja, wel prima eigenlijk. Goed met studie, bezig met toelating bij extra studie, money loopt binnen bij bedrijfje, gaat goed met mijn chick en met mijzelf verder ook goed. Good life dit dat.quote:
ik ook boksquote:
Moet jij hoognodig zeggen met je vmbo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Even zoet bezig?
Zou jij je kleuterschool niet afmaken
LOSERquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik werk nog steeds in rotterdam en moet smorgens werkenen ga vrijdagmiddag pas terug naar groningen want gratis ov.
WAT NU?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |