Zo praten ze in Groningen nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat je allemaal blaat, maar ik ben t er mee eens
heb je je vetrollen geteld?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Misbruik mijn naam niet bijdehand stuk vreten
Ik vind het fijn om mijn gordijnen dicht te laten. Mijn moeder doet ze meestal open anders vind ze het een donker holquote:
ohja, daarom vond ik dit subforum pure aidsquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
hahah vreten wp is kankerdikzak hahahah xd xd le 9gag xd
Wat heb jequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
hahah vreten wp is kankerdikzak hahahah xd xd le 9gag xd
hier happen ze altijd zo lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ohja, daarom vond ik dit subforum pure aids
in jouw vetrolletjes ja mjammquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hier happen ze altijd zo lekker
Moet je doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om mijn gordijnen dicht te laten. Mijn moeder doet ze meestal open anders vind ze het een donker hol
Maar ik ga zo even hardlopen
jij hapt altijd graag xdxdquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hier happen ze altijd zo lekker
ben je met Roro aan het chillen a mattie?quote:
nicequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je doenIs echt lekker weer. Hele middag buiten gezeten, drankje erbij, iPadje erbij, good lifee
donderstraal eens een kuteind op met je debiel gedragquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij hebt echt issues man![]()
weirdo
lekker eraan likkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is jouw obsessie met wp zijn vet?
Debielequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
donderstraal eens een kuteind op met je debiel gedrag
Jij bent ook echt een homofoob volgens mijquote:
Hij heeft een zwak voor dikke jongetjesquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is jouw obsessie met wp zijn vet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |