Snel gedaan man. Wat moet je herkansen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:02 schreef cool15 het volgende:
Ben dr weer, en klaar voor m'n herkansingen
nl en wis, voor wis heb ik wat geoefent en nl het boek door gelezen en argumenten shit gelezenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Snel gedaan man. Wat moet je herkansen?
Wat doe je dan? Havo of vmbo nog? Nederlands was het enige vak waar ik een onvoldoende voor heb gehaald bij mijn CSE'squote:Op zaterdag 20 april 2013 17:04 schreef cool15 het volgende:
[..]
nl en wis, voor wis heb ik wat geoefent en nl het boek door gelezen en argumenten shit gelezen
Jij neemt alles zo serieus.quote:
Let jij eens wat beter op bij biologie, zoals algemeen bekend is ben ik mannelijk.quote:
Ik gs, maw en kunst geschiedenisquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Havo of vmbo nog? Nederlands was het enige vak waar ik een onvoldoende voor heb gehaald bij mijn CSE's!
please tell me morequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Let jij eens wat beter op bij biologie, zoals algemeen bekend is ben ik mannelijk.
En alleen vrouwen hebben het vermogen om ongesteld te worden
Je zeikt anders als een wijf.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Let jij eens wat beter op bij biologie, zoals algemeen bekend is ben ik mannelijk.
En alleen vrouwen hebben het vermogen om ongesteld te worden
quote:
Nee.quote:
awhquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:09 schreef Taexon het volgende:
Arme zus arme zus,
Kon de gelukkig nog wel aan het lachen maken doordat ik al bier voor haar had koud gezet
Nog even bij blijven en praten ditdat
Arme meid
Kunst geschiedenis had ik ook, ik zat daar echt zo van ''ik heb geen flauw idee wat ik hier doe'', schreef gewoon wat onzin op bij al die afbeeldingen en had een 8 gehaaldquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik gs, maw en kunst geschiedenistoch geslaagd
Dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dus je bent een vrouw als je zeikt als een wijf?
Fuck logic man
Ja ik dacht dus dat ik het best goed had gedaan. Maarja. 5,2. Toen Lady Gaga kwam:quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kunst geschiedenis had ik ook, ik zat daar echt zo van ''ik heb geen flauw idee wat ik hier doe'', schreef gewoon wat onzin op bij al die afbeeldingen en had een 8 gehaald.
Laat mij lekker zeiken als een wijf danquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.
Ik raakte gewoon in de war, dacht dat je een wijf was omdat je zo zit te janken over een grapje.
Denk dat ik een ander examen heb gemaakt. Ik deed gesplitst examen, dus het examen wat ik moest maken was hetzelfde als het her-examen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus dat ik het best goed had gedaan. Maarja. 5,2. Toen Lady Gaga kwam:ehm wat.
Nee grgr je moederquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:15 schreef AppelCake het volgende:
Blijft wietparkiet weer voor altijd hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |