Oooh oke. Dan hadden we denk ik een andere jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Denk dat ik een ander examen heb gemaakt. Ik deed gesplitst examen, dus het examen wat ik moest maken was hetzelfde als het her-examen.
Ze kan geen kinderen meer krijgenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
Ik bereid de moeder van appelcake
ik word de vader van je broertje/zusje
Dit is echt een kut dagquote:
wedden van welquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze kan geen kinderen meer krijgen
Ik laat je toch ook? Nergens gezegd dat je niet meer mocht zeiken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laat mij lekker zeiken als een wijf dan![]()
denigrerend woordje trouwens
maar ik noem jou voortaan ook gewoon wijf, want ja zo zeik je
havo en ik deed nooit VMBOquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Havo of vmbo nog? Nederlands was het enige vak waar ik een onvoldoende voor heb gehaald bij mijn CSE's!
enn?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, wel iemand van buiten fok
ze kwam kaartje voor lowlands ophalen, ik verkocht de mijnequote:
Oh ik dacht was kerel/date ofzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze kwam kaartje voor lowlands ophalen, ik verkocht de mijne
ze gaf uiteindelijk 10 euro extra, wat een schatje
nee volgende week pas weer een datequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh ik dacht was kerel/date ofzo![]()
godver, ik wil naar lowlands, maar ga denk ik al naar defqonquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze kwam kaartje voor lowlands ophalen, ik verkocht de mijne
ze gaf uiteindelijk 10 euro extra, wat een schatje
ik ga naar pinkpopquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:20 schreef cool15 het volgende:
[..]
godver, ik wil naar lowlands, maar ga denk ik al naar defqon
Geen idee, maakt me eigenlijk ook vrij weinig uit. Ik ga je alleen geen meneer noemen.quote:
mij wel, maar m'n ma houd van bitchenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga naar pinkpopwil ook naar meer festivals maar mn bankrekening laat het niet toe
hoe oud ben jequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:21 schreef cool15 het volgende:
[..]
mij wel, maar m'n ma houd van bitchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |