quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
RoffaNog een bom erop, goed voor iedereen.
Mooi om te horenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, wel prima eigenlijk. Goed met studie, bezig met toelating bij extra studie, money loopt binnen bij bedrijfje, gaat goed met mijn chick en met mijzelf verder ook goed. Good life dit dat.
En met u?
ait, wat ga je studeren en waar?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mooi om te horen
Gaat ook wel goedBezig met schoolexamens leren en dan studeren
Serieus, het is echt een kutstad. Je kan niet normaal uitgaan, meterosysteem is een teringbende, alleen maar allochtonen en geweld.quote:
Oja niveau zegt allesquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet jij hoognodig zeggen met je vmbo.
technische natuurkunde op de Haagse school in Delftquote:
dat betwijfel ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oja niveau zegt alles![]()
Op intelectueel niveau ben ik slimmer dan de gemiddelde havo'er
Leuk, bedankt dat je me grap verpestquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:43 schreef Angel-Joy het volgende:
WP, jij hebt ook fokkers op whatsapp hoor
Eigenlijk moet ik hier niet meer komen want tijdverspilling maarja. heb niks te doenquote:
IK LACHTE ME DOOD LACHEN GIEREN BRULLENquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Leuk, bedankt dat je me grap verpest
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Leuk, bedankt dat je me grap verpest
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Serieus, het is echt een kutstad. Je kan niet normaal uitgaan, meterosysteem is een teringbende, alleen maar allochtonen en geweld.
Ga snel weer zoeken op facebook naar die kerel van de bus dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik hier niet meer komen want tijdverspilling maarja. heb niks te doen
Not shit shit again.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Toch voel ik me meer thuis in Grunn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]!!
Dan doe je iets niet goed. metro is chill en er is ook nog zoiets als tram of bus als de metro je niet aan staat. En uitgaan is gewoon prima als je weet waar je moet zijn. En als je gewoon normaal doet heb je geen last van die laatste 2.
Daarom ook in onz of klb postenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik hier niet meer komen want tijdverspilling maarja. heb niks te doen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pass me die blauwe y'know what im sayin'
Tof!quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
technische natuurkunde op de Haagse school in Delft
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|