Oooh oke. Dan hadden we denk ik een andere jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Denk dat ik een ander examen heb gemaakt. Ik deed gesplitst examen, dus het examen wat ik moest maken was hetzelfde als het her-examen.
Ze kan geen kinderen meer krijgenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
Ik bereid de moeder van appelcake
ik word de vader van je broertje/zusje
Dit is echt een kut dagquote:
wedden van welquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze kan geen kinderen meer krijgen
Ik laat je toch ook? Nergens gezegd dat je niet meer mocht zeiken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laat mij lekker zeiken als een wijf dan![]()
denigrerend woordje trouwens
maar ik noem jou voortaan ook gewoon wijf, want ja zo zeik je
havo en ik deed nooit VMBOquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Havo of vmbo nog? Nederlands was het enige vak waar ik een onvoldoende voor heb gehaald bij mijn CSE's!
enn?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, wel iemand van buiten fok
ze kwam kaartje voor lowlands ophalen, ik verkocht de mijnequote:
Oh ik dacht was kerel/date ofzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze kwam kaartje voor lowlands ophalen, ik verkocht de mijne
ze gaf uiteindelijk 10 euro extra, wat een schatje
nee volgende week pas weer een datequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh ik dacht was kerel/date ofzo![]()
godver, ik wil naar lowlands, maar ga denk ik al naar defqonquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze kwam kaartje voor lowlands ophalen, ik verkocht de mijne
ze gaf uiteindelijk 10 euro extra, wat een schatje
ik ga naar pinkpopquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:20 schreef cool15 het volgende:
[..]
godver, ik wil naar lowlands, maar ga denk ik al naar defqon
Geen idee, maakt me eigenlijk ook vrij weinig uit. Ik ga je alleen geen meneer noemen.quote:
mij wel, maar m'n ma houd van bitchenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga naar pinkpopwil ook naar meer festivals maar mn bankrekening laat het niet toe
hoe oud ben jequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:21 schreef cool15 het volgende:
[..]
mij wel, maar m'n ma houd van bitchen
al geprobeert, ik ben weg zodra ik 18 ben, kheb genoeg geld om het 1 jaar of meer vol te houden zonder werkquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon uitleggen dat je er zelfstandiger van wordt
afgaande van wat een simpele googlesearch mij heeft opgeleverd op de gegevens van jou die ik heb zul je mij meneer noemen irlquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Geen idee, maakt me eigenlijk ook vrij weinig uit. Ik ga je alleen geen meneer noemen.
stoer leuk voor je groetgroetquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:24 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb een 10 voor werkwoordenvervoegen proefwerk #YOLO
boh had ik dat maarquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:23 schreef cool15 het volgende:
[..]
al geprobeert, ik ben weg zodra ik 18 ben, kheb genoeg geld om het 1 jaar of meer vol te houden zonder werk
gefeliciteerd, ik haalde net een 5quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:24 schreef AppelCake het volgende:
khad een paar maanden geleden 4000 euro geinvesteerd in bitcoin toen ze nog 8 euro waren, toen de 200 euro top kwam heb ik alles verkochtquote:
maakt mij dit een golddigger als ik het aantrekkelijk vind als jongens zoiets voor elkaar kunnen krijgenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:26 schreef cool15 het volgende:
[..]
khad een paar maanden geleden 4000 euro geinvesteerd in bitcoin toen ze nog 8 euro waren, toen de 200 euro top kwam heb ik alles verkocht
omgquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:26 schreef cool15 het volgende:
[..]
khad een paar maanden geleden 4000 euro geinvesteerd in bitcoin toen ze nog 8 euro waren, toen de 200 euro top kwam heb ik alles verkocht
kinds, maar dat is nou eenmaal mijn geluk, en dan te bedenken dat ik die bitcoins aan drugs zou uitgevenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maakt mij dit een golddigger als ik het aantrekkelijk vind als jongens zoiets voor elkaar kunnen krijgen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:26 schreef cool15 het volgende:
[..]
watquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:30 schreef cool15 het volgende:
[..]
kinds, maar dat is nou eenmaal mijn geluk, en dan te bedenken dat ik die bitcoins aan drugs zou uitgeven
Gvd waarom krijg ik niet zulke toetsenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:24 schreef AppelCake het volgende:
die kun je niet gebruiken want je buik hangt ervoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb een grote penis, want vrouwen kun je niet neuken met je geld
dacht ik al, ik ben teminste eerlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
watoke aantrekkingkracht is weg
waarom in hemelsnaam drugsquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:31 schreef cool15 het volgende:
[..]
dacht ik al, ik ben teminste eerlijk.
Ik wil trouwens geen golddiggers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |