Ik dacht dat iedereen dat nu onderhand wel vergeten wasquote:
Hee, jij was toch die ene toen uit de bus?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:18 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
wat kan ik het beste sturen dan..???
Hoiquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:17 schreef A-Scudder het volgende:
Hallo iedereen! Sorry voor lang weg zijn
ken je die film met die man die geen korte termijn geheugen heeft en dus steeds denkt 'waar ben ik?' enzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:19 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat nu onderhand wel vergeten was
50 first dates is ook zoiets. Of die man een paar maanden terug bij DWDDquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ken je die film met die man die geen korte termijn geheugen heeft en dus steeds denkt 'waar ben ik?' enzo
nou gister was mijn tante op bezoek die nogal dement is, en dat ging dus hetzelfde
Wow wat rot voor haarquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:31 schreef Taexon het volgende:
Bah sta je op het punt om weg te gaan naar Prom der huis alvast belt mijn zus dat het uit is met haar vriend die .. 1.5 week geleden ofzo bij der is ingetrokken
bah arme zus ditdat
Nu dus wachten tot ze hier is en dan... wachten tot er iemand anders is om haar te troosten denk
Bah
Vervelend voor je zus zeg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:31 schreef Taexon het volgende:
Bah sta je op het punt om weg te gaan naar Prom der huis alvast belt mijn zus dat het uit is met haar vriend die .. 1.5 week geleden ofzo bij der is ingetrokken
bah arme zus ditdat
Nu dus wachten tot ze hier is en dan... wachten tot er iemand anders is om haar te troosten denk
Bah
Hij heeft het zeker uitgemaakt?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:31 schreef Taexon het volgende:
bah arme zus ditdat
Bah
wowowowo aldoquote:
Wie?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
A-J groetjes van weepee en [hij wil zijn naam er niet bij]
rorororoororororoquote:
Hoe gaat iequote:
wat emogif je me nouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |