Etsuuuquote:
Blijven zoekenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik kan hem niet vindenDoe ik later vandaag wel. Moet eigenlijk wel nog even stof zuigen hier.
Sterrenkunde lijkt me ook zo tof hequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tof!
Béta's.Ik heb daar ook nog naar gekeken, maar toch maar chemie gedaan.
Rond is ook een vormquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
okee okee ik ben wel weer dik en dom hoor typisch
Ja ik blijf wel zoekenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Blijven zoeken. Ik ga de hond uitlaten.
quote:
Gezellig weer hier.quote:
Ja echt welquote:
Browniequote:
En dat met het mooie weer.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
okee okee ik ben wel weer dik en dom hoor typisch
je bent zwak geworden dveetjequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
doe jij maar
ik kan deze opmerkingen niet meer aan
Mijn gordijnen zijn nog steeds dichtquote:
Typisch, we leven dan wel in een boerenprovincie met allemaal weilanden en boeren en schaapjes, maar we zijn dan ook gezelliger met 20.000 studenten in een klein stadje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
doe jij maar
ik kan deze opmerkingen niet meer aan
Hoezo?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn gordijnen zijn nog steeds dicht![]()
ik rook nu wietquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja door het roken blijf maar van die rotzooi af !!!!!
ik heb geen idee wat je allemaal blaat, maar ik ben t er mee eensquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
4/20 bro blaze die sicke jonko drop die beat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |