quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:26 schreef cool15 het volgende:
[..]
khad een paar maanden geleden 4000 euro geinvesteerd in bitcoin toen ze nog 8 euro waren, toen de 200 euro top kwam heb ik alles verkocht
watquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:30 schreef cool15 het volgende:
[..]
kinds, maar dat is nou eenmaal mijn geluk, en dan te bedenken dat ik die bitcoins aan drugs zou uitgeven
Gvd waarom krijg ik niet zulke toetsenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:24 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb een 10 voor werkwoordenvervoegen proefwerk #YOLO
die kun je niet gebruiken want je buik hangt ervoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb een grote penis, want vrouwen kun je niet neuken met je geld
dacht ik al, ik ben teminste eerlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
watoke aantrekkingkracht is weg
waarom in hemelsnaam drugsquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:31 schreef cool15 het volgende:
[..]
dacht ik al, ik ben teminste eerlijk.
Ik wil trouwens geen golddiggers.
om te verkopen/gebruiken. Twas gekocht met een lening en die mannen wilden hun geld wel terugquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom in hemelsnaam drugs
tevens dacht ik na, ik ben geen golddigger, ik ben een succesdigger.![]()
![]()
mannen die alles op een rijtje hebben![]()
HOE KOM JE DAARBIJquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik dacht dat jij boos wasje reageerde zo fel dus ik had zoiets van OKEEE
[ afbeelding ]
Ben jij de nieuwe OFquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:35 schreef cool15 het volgende:
Heb het trouwens niet gedaan (drugs gekocht) dus meneer de politie hoeft echt niet langs te komen
heb jij roald van het weekend nog een beetje verwend?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
Hebben jullie elkaar allemaal op whatsapp?
Hij mocht op de roze kamer slapenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb jij roald van het weekend nog een beetje verwend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |