CNNquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op CNN of de scanner?
Op de scanner heb ik geen reclame gehad
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan had de politie/swat inmiddels dat huis wel gevonden, lijkt me zo.
Ja denk dat die bank wel open is jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:47 schreef glaba het volgende:
Als je als crimineel slim bent ga je nu een bank overvallen in een stadje net naast Boston.
Dan kun je me toch een slag slaan jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:47 schreef glaba het volgende:
Als je als crimineel slim bent ga je nu een bank overvallen in een stadje net naast Boston.
Moet je wel hard rennenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:47 schreef glaba het volgende:
Dat was vooral de eerste dag, met de explosies, erg nodig. Niet normaal wat een rommel hier gepost werdquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:47 schreef Pek het volgende:
[..]
Geldt dit niet voor heel Fok!? Maak er een banner van man
heel de regio zit atm binnen met de vingers aan de trekker, ik zou me ff rustig houden als ik een crimineel wasquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:47 schreef glaba het volgende:
Ook als ik een opaatje was..quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
heel regio zit atm binnen met de vingers aan de trekker, ik zou me ff rustig houden als ik een crimineel was
dat denk ik ook wel , want 1 verkeerde beweging nu en je bent een vergietquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
heel regio zit atm binnen met de vingers aan de trekker, ik zou me ff rustig houden als ik een crimineel was
adblockquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Jezus ustream heeft nog vaker reclame dan cnn.
Ja gelukkig weinig blauw op straatquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:47 schreef glaba het volgende:
Totaler Kriegquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:49 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Wat is eigenlijk de geopolitieke relatie tussen de vs en tsjetjenie?
neequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef heywoodu het volgende:
Oh dus Jahar heeft zijn broer doodgereden.
Tsjetsjeniė is niet een onafhankelijke staat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:49 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Nee nadat ie dood was er nog over heen geredenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef heywoodu het volgende:
Iedereen haat de VS.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:49 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Van wat ik begreep is dat zn broer pas overleed in het ziekenhuis aan al zijn verwondingen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef heywoodu het volgende:
nee, hij is in het ziekenhuis overleden toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee nadat ie dood was er nog over heen gereden
Voor de zekerheidquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee nadat ie dood was er nog over heen gereden
Een klein beetje wel. nog geen 3mm lang. Best mannelijk he?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:27 schreef Shawn het volgende:
[..]
Hoe zit het met jou dan? Heb jij geen baard?
Neequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef heywoodu het volgende:
Daar is die dood verklaard.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef stijn_ het volgende:
[..]
nee, hij is in het ziekenhuis overleden toch?
Schijnbaar proberen de Tsjetsjeense rebellen of hoe je het noemen wilt, zo weinig mogelijk problemen te veroorzaken met de VS.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:49 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Dan heeft die auto vast niet geholpenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef stijn_ het volgende:
[..]
nee, hij is in het ziekenhuis overleden toch?
Kloptquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Van wat ik begreep is dat zn broer pas overleed in het ziekenhuis aan al zijn verwondingen.
link?quote:
Oh ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Van wat ik begreep is dat zn broer pas overleed in het ziekenhuis aan al zijn verwondingen.
Met de leesbrilquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:51 schreef Bastiefcg het volgende:
Die vrouw nu op cnn moet ontslagen worden. Ik snap er niks meer van
precies... ow en de link:quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, er loopt weer een rijtje plisie naar de microfoons.
Nu pas?? Dan doen ze het WEL grondigquote:
Die heeft vertaging, check gewoon ustreamquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
precies... ow en de link:
http://edition.cnn.com/video/?hpt=hp_t1#/video/cvplive/cvpstream1
Een gemist huisje zou best jammer zijn als hij daar zou zitten hč?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu pas?? Dan doen ze het WEL grondig
hier net andersom, ustream loopt achterquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Die heeft vertaging, check gewoon ustream
Deze niet: http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-streamquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Om en om is een beetje laksquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij loopt in dit topic ook al een tijdje meequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Elk huis... elke kamer.. met kans op een schietgevaarlijke gek op elke hoek.. Het is geen verstoppertje!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar 8 (!!!) uur geleden hadden ze het al over 60 a 70 %quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Een gemist huisje zou best jammer zijn als hij daar zou zitten hč?
Is toch altijd zo als je urgent iets zoekt?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een kutgrap zou het zijn als ze hem in het laatste huis vinden
Daar was de shoot-out..quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef hijweer het volgende:
Wat maakt ze eigenlijk zo zeker dat hij daar in dat plaatsje zit? Voor zover ik weet heeft niemand hem daar nog gezien? Ze moeten wel een vrij goede reden hebben om te geloven dat ie daar zit...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Jij loopt in dit topic ook al een tijdje mee
Jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Jij loopt in dit topic ook al een tijdje mee
zojuist liepen en toch wel een aantal "officials" naar de mic en waren ze bezig de mics te checken... dus ik denk dat het niet meer lang duurt, al zal alle dialoog vantevoren uitvoerig geanalyseerd wordenquote:
Ik vrees het ook, ik vraag me af of ze uberhaupt nog wel 'leads' hebben sinds de schietpartij van vanochtend.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar was de shoot-out..
Maar ze lijken er idd naast te zitten
En anderen:quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Elk huis... elke kamer.. met kans op een schietgevaarlijke gek op elke hoek.. Het is geen verstoppertje!
Ja, daarom werd het ook 2x herhaald.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:56 schreef Nibb-it het volgende:
Die politiewagens met kapotte ruiten die achterop een bergingsvoertuig werden afgevoerd bij CNN, zijn dat oude beelden?
Dus de shootout was daar, en dan zal de dader die notabene in een auto zit, lekker terug naar huis gaan? Ik zou toch zo snel mogelijk (binnen de speed limits) vluchten naar weet ik waar. In ieder geval ver weg van die plekquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar was de shoot-out..
Maar ze lijken er idd naast te zitten
Uh, was jij het niet die eerder vanavond al geconstateerd had dat CNN oude beelden uitzendquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:56 schreef Nibb-it het volgende:
Die politiewagens met kapotte ruiten die achterop een bergingsvoertuig werden afgevoerd bij CNN, zijn dat oude beelden?
Ik heb al zijn tweets gelezen. Hij had het vaak over zijn baardgroei. Ik denk dat ie zijn baard heeft geschoren net als de hoofdkaper van 911 Mohammed Atta alvorens over te gaan op jihad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef rakotto het volgende:
Een klein beetje wel. nog geen 3mm lang. Best mannelijk he?De verdachte van deze zaak die de hele korps trollt heeft geen baard, is dat dan erg nu voor jou?
Sorry hoor...quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En anderen:
Jahaaaaaaaaaaaa!! Het gaat er dus om dat ze 8 uur geleden al zeiden op 60-70 % te zijn..
*ZUCHT*
Ik heb het niet verzonnen he?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:57 schreef hijweer het volgende:
[..]
Dus de shootout was daar, en dan zal de dader die notabene in een auto zit, lekker terug naar huis gaan? Ik zou toch zo snel mogelijk (binnen de speed limits) vluchten naar weet ik waar. In ieder geval ver weg van die plekMoet toch een betere reden zijn..
Weet ik het, zet het net weer aan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, was jij het niet die eerder vanavond al geconstateerd had dat CNN oude beelden uitzend
ik blijf erom lachenquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, was jij het niet die eerder vanavond al geconstateerd had dat CNN oude beelden uitzend
of deze: http://www.ustream.tv/cbsnewsquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |