CNNquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op CNN of de scanner?
Op de scanner heb ik geen reclame gehad
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan had de politie/swat inmiddels dat huis wel gevonden, lijkt me zo.
Ja denk dat die bank wel open is jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:47 schreef glaba het volgende:
Als je als crimineel slim bent ga je nu een bank overvallen in een stadje net naast Boston.
Dan kun je me toch een slag slaan jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:47 schreef glaba het volgende:
Als je als crimineel slim bent ga je nu een bank overvallen in een stadje net naast Boston.
Moet je wel hard rennenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:47 schreef glaba het volgende:
Dat was vooral de eerste dag, met de explosies, erg nodig. Niet normaal wat een rommel hier gepost werdquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:47 schreef Pek het volgende:
[..]
Geldt dit niet voor heel Fok!? Maak er een banner van man
heel de regio zit atm binnen met de vingers aan de trekker, ik zou me ff rustig houden als ik een crimineel wasquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:47 schreef glaba het volgende:
Ook als ik een opaatje was..quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
heel regio zit atm binnen met de vingers aan de trekker, ik zou me ff rustig houden als ik een crimineel was
dat denk ik ook wel , want 1 verkeerde beweging nu en je bent een vergietquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
heel regio zit atm binnen met de vingers aan de trekker, ik zou me ff rustig houden als ik een crimineel was
adblockquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Jezus ustream heeft nog vaker reclame dan cnn.
Ja gelukkig weinig blauw op straatquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:47 schreef glaba het volgende:
Totaler Kriegquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:49 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Wat is eigenlijk de geopolitieke relatie tussen de vs en tsjetjenie?
neequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef heywoodu het volgende:
Oh dus Jahar heeft zijn broer doodgereden.
Tsjetsjeniė is niet een onafhankelijke staat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:49 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Wat is eigenlijk de geopolitieke relatie tussen de vs en tsjetjenie?
Nee nadat ie dood was er nog over heen geredenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef heywoodu het volgende:
Oh dus Jahar heeft zijn broer doodgereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |