hier net andersom, ustream loopt achterquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Die heeft vertaging, check gewoon ustream
Deze niet: http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-streamquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Die heeft vertaging, check gewoon ustream
Om en om is een beetje laksquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu pas?? Dan doen ze het WEL grondig
Jij loopt in dit topic ook al een tijdje meequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Elk huis... elke kamer.. met kans op een schietgevaarlijke gek op elke hoek.. Het is geen verstoppertje!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar 8 (!!!) uur geleden hadden ze het al over 60 a 70 %quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Een gemist huisje zou best jammer zijn als hij daar zou zitten hè?
Is toch altijd zo als je urgent iets zoekt?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een kutgrap zou het zijn als ze hem in het laatste huis vinden
Daar was de shoot-out..quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef hijweer het volgende:
Wat maakt ze eigenlijk zo zeker dat hij daar in dat plaatsje zit? Voor zover ik weet heeft niemand hem daar nog gezien? Ze moeten wel een vrij goede reden hebben om te geloven dat ie daar zit...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Jij loopt in dit topic ook al een tijdje mee
Jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Jij loopt in dit topic ook al een tijdje mee
zojuist liepen en toch wel een aantal "officials" naar de mic en waren ze bezig de mics te checken... dus ik denk dat het niet meer lang duurt, al zal alle dialoog vantevoren uitvoerig geanalyseerd wordenquote:
Ik vrees het ook, ik vraag me af of ze uberhaupt nog wel 'leads' hebben sinds de schietpartij van vanochtend.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar was de shoot-out..
Maar ze lijken er idd naast te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |