Honeywell building verstond ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:00 schreef Snowballed het volgende:
en er gaat ergens een brandalarm af....
Dat sounds spannendquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:01 schreef Nielsch het volgende:
ze gaan suspicious materials die ze hebben gevonden in een house detonaten...
twitter:911BUFF twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 20:01:14BROOKLYN: SHOCKING U/D - SUSPICIOUS PACKAGE WITH A 'BOSTON' CAP ON TOP OF IT. BOMB SQUAD ON SCENE. #911BUFF reageer retweet
Zo'n knulletje nog, wat weet je nou helemaal als je 19 bent?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Je weet natuurlijk helemaal niets, maar als ik dan de foto van die jongste zie, denk ik dat die zich ergens in heeft laten lullen en daar nu héél veel spijt van heeft.
quote:
Oom Shamil:quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:59 schreef Maximus_Meridius het volgende:
zo en komen opa en oma ook nog op het nieuws? dit wordt nog een familie realitysoap
Volgens mij is die houding niet ongewoon voor Russische en/of oost-Europese vrouwen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zo'n knulletje nog, wat weet je nou helemaal als je 19 bent?
En die tante moet klappen, agressief wijjjjf!!!!
Zal wel een zieke grap zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:02 schreef AMDB het volgende:
twitter:911BUFF twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 20:01:14BROOKLYN: SHOCKING U/D - SUSPICIOUS PACKAGE WITH A 'BOSTON' CAP ON TOP OF IT. BOMB SQUAD ON SCENE. #911BUFF reageer retweet
Neequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
hier is de CBS stream down.. jullie ook? ow is weer back
Wie zegt dat ze dat niet doen dan? Maar intussen is er nog steeds iemand zoek die minimaal medeschuldig is aan de dood van een agent.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:03 schreef xzaz het volgende:
Die vrouw heeft me wel aan het denken gezet, misschien wordt het tijd om naar BEWIJS te zoeken?
Wie was dat nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook.
Wat een gestoord wijf trouwens, compleet camerageil ook.
Nee de moeder dacht ze. Maar dat klopt dus ook niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef Shawn het volgende:
LMAO, stomme journaliste zegt: ik dacht dat de dode broer c.q. dader een vrome christen was?
Hebben we al lang gezienquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef JeMoeder het volgende:
Ik ga hier niet direct posten, dit is extreme gore, maar achter deze link staat het lijk van de oudere broer: http://www.liveleak.com/view?i=c0e_1366394274
Tante van de jongens.quote:
oud nieuwsquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef JeMoeder het volgende:
Ik ga hier niet direct posten, dit is extreme gore, maar achter deze link staat het lijk van de oudere broer:
http://www.liveleak.com/view?i=c0e_1366394274
Ergens vorig jaar tweette hij nog dat mensen die drugs nemen de realiteit niet aankunnen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
vanmiddag op CBS zeiden ze ook dat de jongen een POT-HEAD was en dat dat ook een oorzaak kon zijn
Oh hij staat nu dan pas op liveleak...quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben we al lang gezien![]()
Ik geloof alleen niet dat hij het is.
Ja, want met een flinke joint op ga je bommen plaatsen en politieagenten doodschieten en helemaal niet languit op de bank liggen en een beetje knuffelen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
vanmiddag op CBS zeiden ze ook dat de jongen een POT-HEAD was en dat dat ook een oorzaak kon zijn
lijkt me logisch dat ze wat emotioneel is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zo'n knulletje nog, wat weet je nou helemaal als je 19 bent?
En die tante moet klappen, agressief wijjjjf!!!!
dat zeg ik reanimeren had geen zak zin meer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef JeMoeder het volgende:
Ik ga hier niet direct posten, dit is extreme gore, maar achter deze link staat het lijk van de oudere broer:
http://www.liveleak.com/view?i=c0e_1366394274
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, want met een flinke joint op ga je bommen plaatsen en politieagenten doodschieten en helemaal niet languit op de bank liggen en een beetje knuffelen.
Ik heb ff gegeten... had geen zin om 25x 300 posts door te lezen en hij stond nu pas een minuut op liveleakquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef Jimbo het volgende:
Is het iemand anders al opgevallen dat de eerste bom bij de nederlanse vlag lag ?
het is een conspiricy !!
De gemiddelde journalist moet je niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef Shawn het volgende:
LMAO, stomme journaliste zegt: ik dacht dat de dode broer c.q. dader een vrome christen was?
Yup, gezien.quote:
2 uur in de middag denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe laat is het eigenlijk in Boston? Ze moeten 'm wel voor donker hebben, anders is ie vervlogen ben ik bang
-6 uur ,quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe laat is het eigenlijk in Boston? Ze moeten 'm wel voor donker hebben, anders is ie vervlogen ben ik bang
14:07:57quote:
Da's een beetje kort door de bocht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Kirov het volgende:
[..]
De gemiddelde journalist moet je niet serieus nemen.
LOL, whut??? Dan gaat hij over in gasvorm en vliegt weg?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik neem aan dat ze dan wel met NVG's gaan werken om sprintende mensjes te herkennen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
... look closerquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe laat is het in Boston? Ze moeten 'm wel voor donker hebben, anders is ie vervlogen denk ik.
Vervlogen ja?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe laat is het in Boston? Ze moeten 'm wel voor donker hebben, anders is ie vervlogen denk ik.
Ze weten niet waar hij is..quote:
Een bakkie borsjtsj en hij kan weer door.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef xzaz het volgende:
Hij moet toch honger krijgen, de plaatstelijke Mc gecontroleerd?
of ze zetten de straatverlichting aanquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dan wel met NVG's gaan werken om sprintende mensjes te herkennen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
die groene civic is het niet, opsporingsbericht is opgeheven
Ik moets googlenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een bakkie borsjtsj en hij kan weer door.
Ze vinden hem niet daar.quote:
Ik denk dat men achteraf nog even een paar rondes met de .50 gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef Jimbo het volgende:
Die broer had best grote gaten erin zitten, hij was toch alleen met 9mm's geschoten?
Kwam ook op de scanner voorbij...quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Peunage het volgende:
Dude op CBS noemde bijna het nummerplaat van de Honda Civic, maar ineens stopte hij.
Ze zoeken ook. Maar hij is nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Met 10.000 agenten kan je toch aardig zoeken?
Hij heeft waarschijnlijk een bom laten ontploffen...quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef sittingtuck het volgende:
[..]
Ik denk dat men achteraf nog even een paar rondes met de .50 gemaakt heeft.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
ook leuk als dat jouw auto is en opeens is overal op het nieuws
Ik bij nader inzien ook:quote:
Je zou kunnen helpen zoeken, misschien helpt het?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Toekito het volgende:
Ik moet morgen 4:30 op maar ben ook nieuwsgierig dus weet nog niet of ik wel op tijd slaap.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bij nader inzien ook:
"De koude, zoete, variant wordt onder andere gegeten door Asjkenazische Joden, en is in de Verenigde Staten kant-en-klaar in supermarkten te koop." (wiki).
Zal dus wel niet...
laten bestellenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Nielsch het volgende:
als ie al boston uit is, dan kan ie niet lang voortvluchtig blijven... op een gegeven moment moet ie toch eten kopen ofzo...
Als 1 man ze al zo lang bezig kan houden, hoe moet dat dan als ze met 10 man zijn...quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zoeken ook. Maar hij is nog niet gevonden.
Ik hoop dat ze een note vinden met de reden waarom ie t deedquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef shmoopy het volgende:
Tja, als hij ook gevonden en overhoop geschoten wordt, zullen we nooit weten of hij wel of niet schuldig is.
[/complot]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |