Nichtje zei ook watquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Tante*
maar ze heeft gelijk dat ze zegt dat ze pas oordeelt als ze bewijst ziet dat ze schuldig zijn.
Assumption is the mother of all fuckupsquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
true, maar het feit dat ze daarna op een rampage gingen zegt ook wel iets...
Komen ze toch wel achter als ze alle locaties waar ze zich ooit bevonden hebben helemaal gaan omspitten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Maar eigenlijk willen we wel weten waarom natuurlijk.
Degene die al dood is, maar ik kon het niet goed verstaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wordt bevestigd dat een van beiden een dochter heeft.
Dochtertje jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:58 schreef Kesefkesef het volgende:
wat? die oudste broer heeft een kind?
Ja, dat zegt ze, de ouste tamerlanquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wordt bevestigd dat een van beiden een dochter heeft.
Dochtertje van dezelfde leeftijd als de jongen die is omgekomen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:58 schreef Kirov het volgende:
[..]
Degene die al dood is, maar ik kon het niet goed verstaan.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:59 schreef Snowballed het volgende:
Wtf komen er 2 reclames dwrs door een scanner bericht over 5 longrifles en working with k9...
Dat begreep ik ook.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:58 schreef Kesefkesef het volgende:
wat? die oudste broer heeft een kind?
Er is eerst 5 uur het bericht geweest dat het om een of andere Sunil ging.. Ik neem het niet zo nauw met de informatievoorziening.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
true, maar het feit dat ze daarna op een rampage gingen zegt ook wel iets...
Vragen stellen over het motief is ook vreemd. Zelfs als ze het weet gaat ze het natuurlijk niet zeggen, want dan pakken ze haar ook meteen op.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:58 schreef El_Matador het volgende:
Vingerafdrukken op de overblijfselen van de rugzak vergelijken met wat de broertjes voor hun Greencard hebben moeten afgeven, lijkt me niet al te moeilijk. Zelfs als die rugzak uit elkaargeknald is, zoals de foto's, is dat nog wel mogelijk.
Bewijs vragen zo kort na een aanslag is nogal vreemd.
Goed geīntegreerd hč.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook.
Wat een gestoord wijf trouwens, compleet camerageil ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |