of ze zetten de straatverlichting aanquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dan wel met NVG's gaan werken om sprintende mensjes te herkennen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
die groene civic is het niet, opsporingsbericht is opgeheven
Ik moets googlenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een bakkie borsjtsj en hij kan weer door.
Ze vinden hem niet daar.quote:
Ik denk dat men achteraf nog even een paar rondes met de .50 gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef Jimbo het volgende:
Die broer had best grote gaten erin zitten, hij was toch alleen met 9mm's geschoten?
Kwam ook op de scanner voorbij...quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Peunage het volgende:
Dude op CBS noemde bijna het nummerplaat van de Honda Civic, maar ineens stopte hij.
Ze zoeken ook. Maar hij is nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Met 10.000 agenten kan je toch aardig zoeken?
Hij heeft waarschijnlijk een bom laten ontploffen...quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef sittingtuck het volgende:
[..]
Ik denk dat men achteraf nog even een paar rondes met de .50 gemaakt heeft.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
ook leuk als dat jouw auto is en opeens is overal op het nieuws
Ik bij nader inzien ook:quote:
Je zou kunnen helpen zoeken, misschien helpt het?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Toekito het volgende:
Ik moet morgen 4:30 op maar ben ook nieuwsgierig dus weet nog niet of ik wel op tijd slaap.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bij nader inzien ook:
"De koude, zoete, variant wordt onder andere gegeten door Asjkenazische Joden, en is in de Verenigde Staten kant-en-klaar in supermarkten te koop." (wiki).
Zal dus wel niet...
laten bestellenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Nielsch het volgende:
als ie al boston uit is, dan kan ie niet lang voortvluchtig blijven... op een gegeven moment moet ie toch eten kopen ofzo...
Als 1 man ze al zo lang bezig kan houden, hoe moet dat dan als ze met 10 man zijn...quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zoeken ook. Maar hij is nog niet gevonden.
Ik hoop dat ze een note vinden met de reden waarom ie t deedquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef shmoopy het volgende:
Tja, als hij ook gevonden en overhoop geschoten wordt, zullen we nooit weten of hij wel of niet schuldig is.
[/complot]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |