dat zeg ik reanimeren had geen zak zin meer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef JeMoeder het volgende:
Ik ga hier niet direct posten, dit is extreme gore, maar achter deze link staat het lijk van de oudere broer:
http://www.liveleak.com/view?i=c0e_1366394274
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, want met een flinke joint op ga je bommen plaatsen en politieagenten doodschieten en helemaal niet languit op de bank liggen en een beetje knuffelen.
Ik heb ff gegeten... had geen zin om 25x 300 posts door te lezen en hij stond nu pas een minuut op liveleakquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef Jimbo het volgende:
Is het iemand anders al opgevallen dat de eerste bom bij de nederlanse vlag lag ?
het is een conspiricy !!
De gemiddelde journalist moet je niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef Shawn het volgende:
LMAO, stomme journaliste zegt: ik dacht dat de dode broer c.q. dader een vrome christen was?
Yup, gezien.quote:
2 uur in de middag denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe laat is het eigenlijk in Boston? Ze moeten 'm wel voor donker hebben, anders is ie vervlogen ben ik bang
-6 uur ,quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe laat is het eigenlijk in Boston? Ze moeten 'm wel voor donker hebben, anders is ie vervlogen ben ik bang
14:07:57quote:
Da's een beetje kort door de bocht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Kirov het volgende:
[..]
De gemiddelde journalist moet je niet serieus nemen.
LOL, whut??? Dan gaat hij over in gasvorm en vliegt weg?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik neem aan dat ze dan wel met NVG's gaan werken om sprintende mensjes te herkennen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
... look closerquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe laat is het in Boston? Ze moeten 'm wel voor donker hebben, anders is ie vervlogen denk ik.
Vervlogen ja?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe laat is het in Boston? Ze moeten 'm wel voor donker hebben, anders is ie vervlogen denk ik.
Ze weten niet waar hij is..quote:
Een bakkie borsjtsj en hij kan weer door.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef xzaz het volgende:
Hij moet toch honger krijgen, de plaatstelijke Mc gecontroleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |