Zal wel een zieke grap zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:02 schreef AMDB het volgende:
twitter:911BUFF twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 20:01:14BROOKLYN: SHOCKING U/D - SUSPICIOUS PACKAGE WITH A 'BOSTON' CAP ON TOP OF IT. BOMB SQUAD ON SCENE. #911BUFF reageer retweet
Neequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
hier is de CBS stream down.. jullie ook? ow is weer back
Wie zegt dat ze dat niet doen dan? Maar intussen is er nog steeds iemand zoek die minimaal medeschuldig is aan de dood van een agent.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:03 schreef xzaz het volgende:
Die vrouw heeft me wel aan het denken gezet, misschien wordt het tijd om naar BEWIJS te zoeken?
Wie was dat nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook.
Wat een gestoord wijf trouwens, compleet camerageil ook.
Nee de moeder dacht ze. Maar dat klopt dus ook niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef Shawn het volgende:
LMAO, stomme journaliste zegt: ik dacht dat de dode broer c.q. dader een vrome christen was?
Hebben we al lang gezienquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef JeMoeder het volgende:
Ik ga hier niet direct posten, dit is extreme gore, maar achter deze link staat het lijk van de oudere broer: http://www.liveleak.com/view?i=c0e_1366394274
Tante van de jongens.quote:
oud nieuwsquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef JeMoeder het volgende:
Ik ga hier niet direct posten, dit is extreme gore, maar achter deze link staat het lijk van de oudere broer:
http://www.liveleak.com/view?i=c0e_1366394274
Ergens vorig jaar tweette hij nog dat mensen die drugs nemen de realiteit niet aankunnen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
vanmiddag op CBS zeiden ze ook dat de jongen een POT-HEAD was en dat dat ook een oorzaak kon zijn
Oh hij staat nu dan pas op liveleak...quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben we al lang gezien![]()
Ik geloof alleen niet dat hij het is.
Ja, want met een flinke joint op ga je bommen plaatsen en politieagenten doodschieten en helemaal niet languit op de bank liggen en een beetje knuffelen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
vanmiddag op CBS zeiden ze ook dat de jongen een POT-HEAD was en dat dat ook een oorzaak kon zijn
lijkt me logisch dat ze wat emotioneel is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zo'n knulletje nog, wat weet je nou helemaal als je 19 bent?
En die tante moet klappen, agressief wijjjjf!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |