Ik dacht precies hetzelfde jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Knappe hold van Dimitrov. Na die slechte keuze in het eerste punt en miraculeuze winner van Nadal op het tweede 4 goede punten op rij voor Dimitrov.
Trouwens, is het treurig dat ik denk: al 5 games, niet slecht?
?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:12 schreef Norrage het volgende:
Hoeveel DFs gaat hij slaan, mocht hij straks voor de set kunnen serveren?
Ik vind het ook niet mooi, maar ze hebben ook behoorlijke precisie en bite, het is enorm knap.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:16 schreef TheGeneral het volgende:
Die ballen van Nadal die gewoon 3 á 4 meter hoog over het net gaan
Next Federer, dat is wel duidelijk nuquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:28 schreef Norrage het volgende:
Rafa en een set verliezen in Monte Carlo is sowieso uniek. Dat is...uuh..3x eerder gebeurd ofzo? Dimi nu al een held. Dan ben je een real deal hoor, als je van Rafa op gravel in Monte Carlo een set kan winnen...en wellicht meer???
Dat zegt best veel. Op Gasquet na zijn dit of de grootste spelers van de huidige tijd, of de beste gravelspeler na Rafa/Fed van de huidige tijd...en daar staat Dimi dan tussenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:29 schreef Norrage het volgende:
Rafa heeft 5 sets verloren in zijn 8 toernooiwinsten hier
1x tegen Fed, 1x tegen Coria, 1x tegen Gasquet, 1x tegen Djoko en 1x tegen Murray
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:30 schreef detennismaster het volgende:
Ik denk de hele tijd dat Grigor wijn aan het drinken is.![]()
Hele rare flessen inderdaad. Vroeg me aan het begin van het toernooi ook af wat die spelers aan het zuipen waren..quote:
Unibet heeft een hele goede stream, moet je wel een account daar hebben...quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:32 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand een werkende stream van deze partij? Op sportlemon vind ik niks wat werkt.
Oké, heb ik helaas niet. En Betfair doet niet meer aan tennisstreams?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Unibet heeft een hele goede stream, moet je wel een account daar hebben...
Lange rally gaande, stand klopt gewoon.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is de actuele stand? Er staat al een kwartier dat het 5-2 deuce is in de tweede set.
Bedankt. Er zijn trouwens meteen twee meisjes die met me willen chatten. Dat maak ik niet vaak mee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:34 schreef Norrage het volgende:
http://lsh.streamhunter.eu/static/popups/146366980341080.html
Waardeloos dit, geen werkende stream en ook geen werkende livescore.quote:
Hij is ook de betere vanaf set 2. Alleen hoe vaak is iemand wel niet de betere geweest van Nadal, maar dat Nadal toch nog won...quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:09 schreef Norrage het volgende:
Die DImi staat ook wel als een zotte te spelen zegWat een koning
Ondanks dat hij natuurlijk wel veel moet lopen zijn ze toch maar 2 uur bezig. Beetje vroeg om dan al je benen te verliezen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
En Dimitrov verliest zijn benen.
Ik had het Dimi gewoon gegund.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal kan de laatste tijd weinig goed doen in de FOK!-topics.
Hmm, zit wat in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik had het Dimi gewoon gegund.
Ik ben sinds Brisbane fan, en al helemaal sinds ik hem heb gezien in Rotterdam. Wat een spel!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM Nadal, maar Dimitrov heeft er flink wat fans bij denk ik.
Ik zie toch liever een stukje menselijkheid bij die toppers dan die duracellkonijnen waar niets aan af te lezen isquote:
Diequote:
Ik heb nog nooit iemand kramp zien krijgen tegen Nadal op gravel. Hij ging vorig jaar tegen Gasquet ook al plat na 2,5 sets.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dievind ik misplaatst. Fysiek zware wedstrijd voor Dimitrov. Het is niet dat hij niet afgetraind is.
Iedereen ligt er al na een uur af tegen Rafa op gravel. Gast, stop met haten op de fysiek van Dimi. Al die jonkies overkomt dat. Djoko had ook continu kramp vroeger, Murray heeft lopen kotsen op de baan en Gasquet krijgt nog steeds kramp nu ie ouder is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand kramp zien krijgen tegen Nadal op gravel. Hij ging vorig jaar tegen Gasquet ook al plat na 2,5 sets.
Niemand komt ook zo ver.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand kramp zien krijgen tegen Nadal op gravel. Hij ging vorig jaar tegen Gasquet ook al plat na 2,5 sets.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Iedereen ligt er al na een uur af tegen Rafa op gravel.
Iedere lange tweesetter en driesetter (waaronder 50+ partijen op Roland Garros) en ik heb het nog nooit zien gebeuren.quote:
Wedstrijden waarbij je toe to toe gaat met Rafa, en wedstrijden waar je er in 3 sets afgeslagen wordt, zijn toch wel wat anders. Heb je deze wedstrijd gezien, en gezien wat Dimi allemaal liep? Meeste spelers liggen er in elke rally na 2 slagen al af.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Iedere lange tweesetter en driesetter (waaronder 50+ partijen op Roland Garros) en ik heb het nog nooit zien gebeuren.
Maakt mij verder niet uit hoor, maar dan ga je in ieder geval geen Grand Slams winnen.
Copy thatquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:36 schreef Norrage het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat het goed is dat hij kramp krijgt ofzo. Maar ik denk dat er niemand is, behalve spelers als Rafa, die als ze eigenlijk pas net op het hoogste niveau zijn komen kijken, geen kramp had gekregen.
Een random 6-1 6-3 6-4 wedstrijd tegen Schwank duurde twee uur en een kwartier.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wedstrijden waarbij je toe to toe gaat met Rafa, en wedstrijden waar je er in 3 sets afgeslagen wordt, zijn toch wel wat anders. Heb je deze wedstrijd gezien, en gezien wat Dimi allemaal liep? Meeste spelers liggen er in elke rally na 2 slagen al af.
Je begrijpt mijn punt nog steeds niet he...Als je kramp krijgt in een wedstrijd waar je dik afgetikt wordt, dat zal pas genant zijn. Als een wedstrijd op het scherpst van de snede wordt gespeeld is dat een volstrekt ander verhaal.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Een random 6-1 6-3 6-4 wedstrijd tegen Schwank duurde twee uur en een kwartier.
Iedere game tegen Nadal is intensief en elke rally is slopend. Nadal is niet het type die de winners al bij de derde bal om je oren slaat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn punt nog steeds niet he...Als je kramp krijgt in een wedstrijd waar je dik afgetikt wordt, dat zal pas genant zijn. Als een wedstrijd op het scherpst van de snede wordt gespeeld is dat een volstrekt ander verhaal.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Iedere game tegen Nadal is intensief en elke rally is slopend. Nadal is niet het type die de winners al bij de derde bal om je oren slaat.
Dimitrov had het zelfs makkelijker gezien de veelvoud aan UE die Nadal sloeg in vergelijking met zijn beste dagenquote:
Neem je jezelf nog serieus?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dimitrov had het zelfs makkelijker gezien de veelvoud aan UE die Nadal sloeg in vergelijking met zijn beste dagen.
Ja, dit is echt waanzin. Evenaart bijna de prestatie van Koning Martin op RGquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:28 schreef Szura het volgende:
Wat een wereldprestatie van Rafa, sow heej.
Als je als underdog aan dit toernooi begint is dit wel heel indrukwekkend
Ook op de ATP-site zijn ze ervan onder de indruk, want het resultaat staat drie keer boven aan hun homepage.quote:
Ja, Unibetquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Heeft iemand een niet-haperende stream?
Wel aardig wat ja. Nu ook break met een Roowbinquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Set Djokovic.
Ik vraag me toch af hoeveel wedstrijden die 2e service Nieminen al gekost heeft.
Geen vertrouwen in Fabioquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:18 schreef Norrage het volgende:
Goed om te zien dat Djoko lekker staat aan te vallen; met het oog op zijn finale met Rafa.
Nja, maar dat is wel van een hele andere orde van grootte dan het winnen van een wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in Fabio?
De vorige twee wedstrijden gewoon netjes een set gewonnen op gras en hardcourt.
Is dat ook de reden waarom jij je beperkt tot het schrijven van slechte grappen, omdat goede grappen schrijven van een hele andere orde is?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, maar dat is wel van een hele andere orde van grootte dan het winnen van een wedstrijd.
Iemand enig vertrouwen in Tsonga tegen Nadal?
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is dat ook de reden waarom jij je beperkt tot het schrijven van slechte grappen, omdat goede grappen schrijven van een hele andere orde is?
Het zal wel niet. Gewoon Nole-Nadal in de finale.quote:
Ik mis u.quote:ik ben beniewd
ik typte met mijn ogen dicht blijkbaarquote:
En zo worden mijn avances afgeslagen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik typte met mijn ogen dicht blijkbaar
Kramp heeft niet alleen met lengte van een wedstrijd te maken hoor. Spanning speelt bijvoorbeeld ook een belangrijke rol.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Een random 6-1 6-3 6-4 wedstrijd tegen Schwank duurde twee uur en een kwartier.
Dus hij is ook nog eens mentaal zwakquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kramp heeft niet alleen met lengte van een wedstrijd te maken hoor. Spanning speelt bijvoorbeeld ook een belangrijke rol.
Ja, en toch lijkt het altijd weer Nadal. Ik heb ook liever een driesetter.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:46 schreef Rosario het volgende:
Tsonga verdient deze set wel hoor... Wat een winners.
En dan te bedenken dat hij als underdog het toernooi inging.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:50 schreef Morthill het volgende:
Die Nadal tochwat een held. Komt maar geen einde aan dit sprookje. Ze zouden dit moeten verfilmen als de grootste comeback uit de sportgeschiedenis. Onverslaanbare kampioen reikt tot finale, wat een mythische ontwikkeling
Tja, de beste gravelspeler aller tijden onder de gunstigste omstandigheden voor hem.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:56 schreef Morthill het volgende:
MC is eigenlijk wel het meest kansloze toernooi op de hele Tour gewordenals er iemand 9 jaar op rij de finale haalt, wat de neuk stelt de competitie dan werkelijk voor
Nou dat ook weer niet. Ik hoef geen Nadal - Fognini te zien.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ja, nu maar hopen op een stunt van Fognini...
Ik vrees dat Nadal-Djokovic niet veel 'beter' zal worden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet. Ik hoef geen Nadal - Fognini te zien.
Nee, hij was niet de underdog maar dat zei hij zelf.quote:
NO WAIZquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hij was niet de underdog maar dat zei hij zelf.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
NO WAIZWow, dat had ik helemaal niet meegekregen. Wat een sportiviteit van die gast toch
Geldt dat dan ook voor RG?quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:56 schreef Morthill het volgende:
MC is eigenlijk wel het meest kansloze toernooi op de hele Tour gewordenals er iemand 9 jaar op rij de finale haalt, wat de neuk stelt de competitie dan werkelijk voor
Bijna wel ja. Maar daar heeft Soderling nog redding gebracht.quote:
Over Söderling gesproken..die schorsing moet er toch bijna opzitten?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Maar daar heeft Soderling nog redding gebracht.
Nee, want daar is dat niet gebeurd.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Maar daar heeft Soderlingde scheiding van Nadal zen ouders nog redding gebracht.
Zou leuk zijn. Ze hebben wel een paar fantastische wedstrijden op gravel gehad. Ik hoop dat Nadal wint. Van mij mag Nole dan Rome wel winnen. Hoop alleen dat Nadal dan de finale van RG van Nole wint.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:28 schreef Norrage het volgende:
Nou op voor Djoko morgen! Kom op! Ik hoop op een epische pot
Ik vraag niet of Rafa in een uurtje wint van Djokoquote:
Mee eens. 't Zou het tennis goed doen als er eens een doorbraak kwam in de hegemonie van de top-4 (hoewel Murray aardig zijn best aan het doen is om daar zelf voor verantwoordelijk te zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Drie keer Nadal - Nole in 4 weken? Komaan, een beetje variatie mag wel. Liefst van buiten de top-4. Wordt een beetje zat van deze era
Iemand iets gehoord over wanneer ze ongeveer kunnen spelen?quote:
Ze hebben besloten dat ze om de titel gaan kaarten. Het is nog niet bekend welk kaartspel, maar de kans is groot dat ze gaan pokeren omdat Rafa daar zo goed in is:quote:Op zondag 21 april 2013 14:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Iemand iets gehoord over wanneer ze ongeveer kunnen spelen?
Ja ik ookquote:Op zondag 21 april 2013 14:19 schreef Federer-fan het volgende:
Nou lekker dan. Ik keek uit naar een middagje tennis kijken.
Dat lijkt me voordelig voor Nadal.quote:Op zondag 21 april 2013 14:45 schreef Norrage het volgende:
Spelers op de baan en prompt in de stralende zon
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik denk dat djoko gaat winnen vandaag.
Ja, en van Nadal erg zwak.quote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Zéér indrukwekkende start van Djoko.
Ik zie enkel winners van Djokoquote:Op zondag 21 april 2013 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een fouten van Nadal zeg. 9 UE's in minder dan 4 games.
Niet zo overdrijven hoor. Nadal speelt erg slecht.quote:Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef Norrage het volgende:
Mijn hemel zeg. Dit is bijna geen spreiding meer zegze lopen een marathon!
BP Djokodit is echt...het best dat hij heeft gespeeld sinds 2011
Dan kijk je niet goed. Nadal heeft al iets van 12 fouten gemaakt.quote:
Statistiek stond net in beeld: 7 UEs, maar allemaal in de eerste 2 games.quote:Op zondag 21 april 2013 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed. Nadal heeft al iets van 12 fouten gemaakt.
Nadal doet niet zoveel fout hoor, Djoko is gewoon buitenaards bezig.quote:Op zondag 21 april 2013 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven hoor. Nadal speelt erg slecht.
Dat klopt dan niet, want daarna sloeg hij een dubbele fout en drie ballen in het net.quote:Op zondag 21 april 2013 15:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Statistiek stond net in beeld: 7 UEs, maar allemaal in de eerste 2 games.
Sorry, maar wat een onzin. Buitenaards? Dan zou Nadal wel iets beter mogen spelen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nadal doet niet zoveel fout hoor, Djoko is gewoon buitenaards bezig.
Je mag wel ophouden met je grappen hoorquote:
Nee, ik kijk dezelfde wedstrijd als jij maar ik kijk minder door een roze bril. Djokovic slaat prachtige winners en speelt heel goed maar Nadal stelt tot nu toe weinig voor. Maar goed, jij ziet het anders.quote:Op zondag 21 april 2013 15:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je mag wel ophouden met je grappen hoorkijk jij een herhaling van vorig jaar ofzo?
Zie mijn post hierboven...Ik ben misschien ligt bevooroordeeld richting Djoko, maar ik vind Rafa echt niet slecht...staat ook de briljantste ballen te slaan en terug te brengen...quote:Op zondag 21 april 2013 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik kijk dezelfde wedstrijd als jij maar ik kijk minder door een roze bril. Djokovic slaat prachtige winners en speelt heel goed maar Nadal stelt tot nu toe weinig voor. Maar goed, jij ziet het anders.
We moeten straks dan maar kijken naar de UE/winnerratio's.quote:Op zondag 21 april 2013 15:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven...Ik ben misschien ligt bevooroordeeld richting Djoko, maar ik vind Rafa echt niet slecht...staat ook de briljantste ballen te slaan en terug te brengen...
Deze game speelt hij inderdaad wel geweldig. Ik zie alleen veel liever winners van Djokiovic dan fouten vam Nadal.quote:Op zondag 21 april 2013 15:24 schreef Norrage het volgende:
Dit is echt wel 1 van de beste sets die Djoko ooit gespeeld heeft hoor.
Mee eens. Zó slecht is Rafa echt niet (althans niet 'slechter' dan in zijn vorige wedstrijden hier), maar Djokovic is gewoon briljant.quote:Op zondag 21 april 2013 15:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven...Ik ben misschien ligt bevooroordeeld richting Djoko, maar ik vind Rafa echt niet slecht...staat ook de briljantste ballen te slaan en terug te brengen...
Daar kan je bij Rafa nooit naar kijken...altijd minder winners dan UEsquote:Op zondag 21 april 2013 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
We moeten straks dan maar kijken naar de UE/winnerratio's.
Nadal maakte meer UE's in de eerste vier games dan normaal gsproken in een set.quote:Op zondag 21 april 2013 15:25 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Mee eens. Zó slecht is Rafa echt niet (althans niet 'slechter' dan in zijn vorige wedstrijden hier), maar Djokovic is gewoon briljant.
[...]
Hij maakt al gedurende het hele toernooi meer UE's dan 'normaal'.quote:Op zondag 21 april 2013 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal maakte meer UE's in de eerste vier games dan normaal gsproken in een set.
Laten we nou maar gewoon naar de wedstrijd kijken. Feit is: Djoko is fenomenaal. Misschien had Rafa beter kunnen spelen en een gamepje of 2 kunnen pakken deze setquote:Op zondag 21 april 2013 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal maakte meer UE's in de eerste vier games dan normaal gsproken in een set.
Ah ja, laten we het hele tennisforum maar opheffen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Laten we nou maar gewoon naar de wedstrijd kijken. Feit is: Djoko is fenomenaal. Misschien had Rafa beter kunnen spelen en een gamepje of 2 kunnen pakken deze set
De commentatoren zeggen het ook hoor: nadal is helemaal niet zo slecht aan het spelen. Backhand UEs slaat hij altijd wel, zeker tegen Djoko.quote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ah ja, laten we het hele tennisforum maar opheffen.
quote:
Nadal niet overtuigend dit toernooi, moeite met spelers die hij normaal compleet zou vegen. Djoko sterk in de halve finale, en heeft bewezen dat hij een heel hoog niveau tegen Nadal op gravel kan halen.quote:
Hmm, zit wat in. en die 'blessures' vallen misschien een beetje tegen elkaar weg.quote:Op zondag 21 april 2013 15:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nadal niet overtuigend dit toernooi, moeite met spelers die hij normaal compleet zou vegen. Djoko sterk in de halve finale, en heeft bewezen dat hij een heel hoog niveau tegen Nadal op gravel kan halen.
Dan verdient-ie het dus ècht helemaal NIET.quote:Op zondag 21 april 2013 15:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als je deze set nu nog verliest Djokovic....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |