Next Federer, dat is wel duidelijk nuquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:28 schreef Norrage het volgende:
Rafa en een set verliezen in Monte Carlo is sowieso uniek. Dat is...uuh..3x eerder gebeurd ofzo? Dimi nu al een held. Dan ben je een real deal hoor, als je van Rafa op gravel in Monte Carlo een set kan winnen...en wellicht meer???
Dat zegt best veel. Op Gasquet na zijn dit of de grootste spelers van de huidige tijd, of de beste gravelspeler na Rafa/Fed van de huidige tijd...en daar staat Dimi dan tussenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:29 schreef Norrage het volgende:
Rafa heeft 5 sets verloren in zijn 8 toernooiwinsten hier
1x tegen Fed, 1x tegen Coria, 1x tegen Gasquet, 1x tegen Djoko en 1x tegen Murray
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:30 schreef detennismaster het volgende:
Ik denk de hele tijd dat Grigor wijn aan het drinken is.![]()
Hele rare flessen inderdaad. Vroeg me aan het begin van het toernooi ook af wat die spelers aan het zuipen waren..quote:
Unibet heeft een hele goede stream, moet je wel een account daar hebben...quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:32 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand een werkende stream van deze partij? Op sportlemon vind ik niks wat werkt.
Oké, heb ik helaas niet. En Betfair doet niet meer aan tennisstreams?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Unibet heeft een hele goede stream, moet je wel een account daar hebben...
Lange rally gaande, stand klopt gewoon.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is de actuele stand? Er staat al een kwartier dat het 5-2 deuce is in de tweede set.
Bedankt. Er zijn trouwens meteen twee meisjes die met me willen chatten. Dat maak ik niet vaak mee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:34 schreef Norrage het volgende:
http://lsh.streamhunter.eu/static/popups/146366980341080.html
Waardeloos dit, geen werkende stream en ook geen werkende livescore.quote:
Hij is ook de betere vanaf set 2. Alleen hoe vaak is iemand wel niet de betere geweest van Nadal, maar dat Nadal toch nog won...quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:09 schreef Norrage het volgende:
Die DImi staat ook wel als een zotte te spelen zegWat een koning
Ondanks dat hij natuurlijk wel veel moet lopen zijn ze toch maar 2 uur bezig. Beetje vroeg om dan al je benen te verliezen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
En Dimitrov verliest zijn benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |