abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125586317
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  maandag 22 april 2013 @ 01:58:21 #128
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_125588435
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 22:30 schreef Rosario het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook maar. Ik zat net dus verwachtingsvol jullie posts te lezen en op YouTube moest ik het weer eens doen met een Servisch streampje waarbij het lijkt alsof deze finale in de jaren '80 is gespeeld. :N
En nee hoor, blijft bij 1 minuut. Ook de ATP zelf is een beetje karig. MAar er komt vast ergens een mooie tennistv highlights video online :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_125588715
quote:
7s.gif Op maandag 22 april 2013 09:23 schreef Norrage het volgende:

[..]

En nee hoor, blijft bij 1 minuut. Ook de ATP zelf is een beetje karig. MAar er komt vast ergens een mooie tennistv highlights video online :)
Hier heb je de hele wedstrijd:

Wel met Spaans commentaar.
pi_125632572
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 17:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Meh, hij is gewoon de favoriet, en soms wint die niet. Als jij wint als een 1-5 gegooid wordt op een dubbelsteen en ik als er een 6 gegooid wordt, ben jij de favoriet, zelfs als achteraf blijkt dat er een 6 gerold wordt. Nu is tennis geen kans spel, dus is het iets minder duidelijk dan dat, maar goed.

Beetje semantische discussie, maar hij was 'de favoriet' in de zin dat de meeste mensen verwachtten dat hij ging winnen. Maar je kan ook individueel een favoriet hebben, de persoon die jij het meest waarschijnlijk acht dat wint. Zo was Djokovic mijn favoriet voor de finale. Evenzo, voor Nadal, achtte hij zichzelf (terecht) niet als de grootste kanshebber voor de titel.

Als ik win als er 1-5 gegooid wordt, en jij wint als er 6 gegooid wordt, maar toch denkt iedereen door gebrek aan kennis dat jij gaat winnen, voel jij jezelf dan de favoriet? Ergo, was de uitspraak van Nadal onterecht?
pi_125637359
Koning Marc Lopez staat voorlopig wel een break voor tegen Robredo :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')