Ja, en van Nadal erg zwak.quote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Zéér indrukwekkende start van Djoko.
Ik zie enkel winners van Djokoquote:Op zondag 21 april 2013 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een fouten van Nadal zeg. 9 UE's in minder dan 4 games.
Niet zo overdrijven hoor. Nadal speelt erg slecht.quote:Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef Norrage het volgende:
Mijn hemel zeg. Dit is bijna geen spreiding meer zegze lopen een marathon!
BP Djokodit is echt...het best dat hij heeft gespeeld sinds 2011
Dan kijk je niet goed. Nadal heeft al iets van 12 fouten gemaakt.quote:
Statistiek stond net in beeld: 7 UEs, maar allemaal in de eerste 2 games.quote:Op zondag 21 april 2013 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed. Nadal heeft al iets van 12 fouten gemaakt.
Nadal doet niet zoveel fout hoor, Djoko is gewoon buitenaards bezig.quote:Op zondag 21 april 2013 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven hoor. Nadal speelt erg slecht.
Dat klopt dan niet, want daarna sloeg hij een dubbele fout en drie ballen in het net.quote:Op zondag 21 april 2013 15:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Statistiek stond net in beeld: 7 UEs, maar allemaal in de eerste 2 games.
Sorry, maar wat een onzin. Buitenaards? Dan zou Nadal wel iets beter mogen spelen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nadal doet niet zoveel fout hoor, Djoko is gewoon buitenaards bezig.
Je mag wel ophouden met je grappen hoorquote:
Nee, ik kijk dezelfde wedstrijd als jij maar ik kijk minder door een roze bril. Djokovic slaat prachtige winners en speelt heel goed maar Nadal stelt tot nu toe weinig voor. Maar goed, jij ziet het anders.quote:Op zondag 21 april 2013 15:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je mag wel ophouden met je grappen hoorkijk jij een herhaling van vorig jaar ofzo?
Zie mijn post hierboven...Ik ben misschien ligt bevooroordeeld richting Djoko, maar ik vind Rafa echt niet slecht...staat ook de briljantste ballen te slaan en terug te brengen...quote:Op zondag 21 april 2013 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik kijk dezelfde wedstrijd als jij maar ik kijk minder door een roze bril. Djokovic slaat prachtige winners en speelt heel goed maar Nadal stelt tot nu toe weinig voor. Maar goed, jij ziet het anders.
We moeten straks dan maar kijken naar de UE/winnerratio's.quote:Op zondag 21 april 2013 15:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven...Ik ben misschien ligt bevooroordeeld richting Djoko, maar ik vind Rafa echt niet slecht...staat ook de briljantste ballen te slaan en terug te brengen...
Deze game speelt hij inderdaad wel geweldig. Ik zie alleen veel liever winners van Djokiovic dan fouten vam Nadal.quote:Op zondag 21 april 2013 15:24 schreef Norrage het volgende:
Dit is echt wel 1 van de beste sets die Djoko ooit gespeeld heeft hoor.
Mee eens. Zó slecht is Rafa echt niet (althans niet 'slechter' dan in zijn vorige wedstrijden hier), maar Djokovic is gewoon briljant.quote:Op zondag 21 april 2013 15:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven...Ik ben misschien ligt bevooroordeeld richting Djoko, maar ik vind Rafa echt niet slecht...staat ook de briljantste ballen te slaan en terug te brengen...
Daar kan je bij Rafa nooit naar kijken...altijd minder winners dan UEsquote:Op zondag 21 april 2013 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
We moeten straks dan maar kijken naar de UE/winnerratio's.
Nadal maakte meer UE's in de eerste vier games dan normaal gsproken in een set.quote:Op zondag 21 april 2013 15:25 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Mee eens. Zó slecht is Rafa echt niet (althans niet 'slechter' dan in zijn vorige wedstrijden hier), maar Djokovic is gewoon briljant.
[...]
Hij maakt al gedurende het hele toernooi meer UE's dan 'normaal'.quote:Op zondag 21 april 2013 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal maakte meer UE's in de eerste vier games dan normaal gsproken in een set.
Laten we nou maar gewoon naar de wedstrijd kijken. Feit is: Djoko is fenomenaal. Misschien had Rafa beter kunnen spelen en een gamepje of 2 kunnen pakken deze setquote:Op zondag 21 april 2013 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal maakte meer UE's in de eerste vier games dan normaal gsproken in een set.
Ah ja, laten we het hele tennisforum maar opheffen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Laten we nou maar gewoon naar de wedstrijd kijken. Feit is: Djoko is fenomenaal. Misschien had Rafa beter kunnen spelen en een gamepje of 2 kunnen pakken deze set
De commentatoren zeggen het ook hoor: nadal is helemaal niet zo slecht aan het spelen. Backhand UEs slaat hij altijd wel, zeker tegen Djoko.quote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ah ja, laten we het hele tennisforum maar opheffen.
quote:
Nadal niet overtuigend dit toernooi, moeite met spelers die hij normaal compleet zou vegen. Djoko sterk in de halve finale, en heeft bewezen dat hij een heel hoog niveau tegen Nadal op gravel kan halen.quote:
Hmm, zit wat in. en die 'blessures' vallen misschien een beetje tegen elkaar weg.quote:Op zondag 21 april 2013 15:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nadal niet overtuigend dit toernooi, moeite met spelers die hij normaal compleet zou vegen. Djoko sterk in de halve finale, en heeft bewezen dat hij een heel hoog niveau tegen Nadal op gravel kan halen.
Dan verdient-ie het dus ècht helemaal NIET.quote:Op zondag 21 april 2013 15:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als je deze set nu nog verliest Djokovic....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |