Ja, en toch lijkt het altijd weer Nadal. Ik heb ook liever een driesetter.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:46 schreef Rosario het volgende:
Tsonga verdient deze set wel hoor... Wat een winners.
En dan te bedenken dat hij als underdog het toernooi inging.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:50 schreef Morthill het volgende:
Die Nadal tochwat een held. Komt maar geen einde aan dit sprookje. Ze zouden dit moeten verfilmen als de grootste comeback uit de sportgeschiedenis. Onverslaanbare kampioen reikt tot finale, wat een mythische ontwikkeling
Tja, de beste gravelspeler aller tijden onder de gunstigste omstandigheden voor hem.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:56 schreef Morthill het volgende:
MC is eigenlijk wel het meest kansloze toernooi op de hele Tour gewordenals er iemand 9 jaar op rij de finale haalt, wat de neuk stelt de competitie dan werkelijk voor
Nou dat ook weer niet. Ik hoef geen Nadal - Fognini te zien.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ja, nu maar hopen op een stunt van Fognini...
Ik vrees dat Nadal-Djokovic niet veel 'beter' zal worden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet. Ik hoef geen Nadal - Fognini te zien.
Nee, hij was niet de underdog maar dat zei hij zelf.quote:
NO WAIZquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hij was niet de underdog maar dat zei hij zelf.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
NO WAIZWow, dat had ik helemaal niet meegekregen. Wat een sportiviteit van die gast toch
Geldt dat dan ook voor RG?quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:56 schreef Morthill het volgende:
MC is eigenlijk wel het meest kansloze toernooi op de hele Tour gewordenals er iemand 9 jaar op rij de finale haalt, wat de neuk stelt de competitie dan werkelijk voor
Bijna wel ja. Maar daar heeft Soderling nog redding gebracht.quote:
Over Söderling gesproken..die schorsing moet er toch bijna opzitten?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Maar daar heeft Soderling nog redding gebracht.
Nee, want daar is dat niet gebeurd.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Maar daar heeft Soderlingde scheiding van Nadal zen ouders nog redding gebracht.
Zou leuk zijn. Ze hebben wel een paar fantastische wedstrijden op gravel gehad. Ik hoop dat Nadal wint. Van mij mag Nole dan Rome wel winnen. Hoop alleen dat Nadal dan de finale van RG van Nole wint.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:28 schreef Norrage het volgende:
Nou op voor Djoko morgen! Kom op! Ik hoop op een epische pot
Ik vraag niet of Rafa in een uurtje wint van Djokoquote:
Mee eens. 't Zou het tennis goed doen als er eens een doorbraak kwam in de hegemonie van de top-4 (hoewel Murray aardig zijn best aan het doen is om daar zelf voor verantwoordelijk te zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Drie keer Nadal - Nole in 4 weken? Komaan, een beetje variatie mag wel. Liefst van buiten de top-4. Wordt een beetje zat van deze era
Iemand iets gehoord over wanneer ze ongeveer kunnen spelen?quote:
Ze hebben besloten dat ze om de titel gaan kaarten. Het is nog niet bekend welk kaartspel, maar de kans is groot dat ze gaan pokeren omdat Rafa daar zo goed in is:quote:Op zondag 21 april 2013 14:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Iemand iets gehoord over wanneer ze ongeveer kunnen spelen?
Ja ik ookquote:Op zondag 21 april 2013 14:19 schreef Federer-fan het volgende:
Nou lekker dan. Ik keek uit naar een middagje tennis kijken.
Dat lijkt me voordelig voor Nadal.quote:Op zondag 21 april 2013 14:45 schreef Norrage het volgende:
Spelers op de baan en prompt in de stralende zon
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik denk dat djoko gaat winnen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |