Ik had het Dimi gewoon gegund.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal kan de laatste tijd weinig goed doen in de FOK!-topics.
Hmm, zit wat in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik had het Dimi gewoon gegund.
Ik ben sinds Brisbane fan, en al helemaal sinds ik hem heb gezien in Rotterdam. Wat een spel!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM Nadal, maar Dimitrov heeft er flink wat fans bij denk ik.
Ik zie toch liever een stukje menselijkheid bij die toppers dan die duracellkonijnen waar niets aan af te lezen isquote:
Diequote:
Ik heb nog nooit iemand kramp zien krijgen tegen Nadal op gravel. Hij ging vorig jaar tegen Gasquet ook al plat na 2,5 sets.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dievind ik misplaatst. Fysiek zware wedstrijd voor Dimitrov. Het is niet dat hij niet afgetraind is.
Iedereen ligt er al na een uur af tegen Rafa op gravel. Gast, stop met haten op de fysiek van Dimi. Al die jonkies overkomt dat. Djoko had ook continu kramp vroeger, Murray heeft lopen kotsen op de baan en Gasquet krijgt nog steeds kramp nu ie ouder is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand kramp zien krijgen tegen Nadal op gravel. Hij ging vorig jaar tegen Gasquet ook al plat na 2,5 sets.
Niemand komt ook zo ver.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand kramp zien krijgen tegen Nadal op gravel. Hij ging vorig jaar tegen Gasquet ook al plat na 2,5 sets.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Iedereen ligt er al na een uur af tegen Rafa op gravel.
Iedere lange tweesetter en driesetter (waaronder 50+ partijen op Roland Garros) en ik heb het nog nooit zien gebeuren.quote:
Wedstrijden waarbij je toe to toe gaat met Rafa, en wedstrijden waar je er in 3 sets afgeslagen wordt, zijn toch wel wat anders. Heb je deze wedstrijd gezien, en gezien wat Dimi allemaal liep? Meeste spelers liggen er in elke rally na 2 slagen al af.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Iedere lange tweesetter en driesetter (waaronder 50+ partijen op Roland Garros) en ik heb het nog nooit zien gebeuren.
Maakt mij verder niet uit hoor, maar dan ga je in ieder geval geen Grand Slams winnen.
Copy thatquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:36 schreef Norrage het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat het goed is dat hij kramp krijgt ofzo. Maar ik denk dat er niemand is, behalve spelers als Rafa, die als ze eigenlijk pas net op het hoogste niveau zijn komen kijken, geen kramp had gekregen.
Een random 6-1 6-3 6-4 wedstrijd tegen Schwank duurde twee uur en een kwartier.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wedstrijden waarbij je toe to toe gaat met Rafa, en wedstrijden waar je er in 3 sets afgeslagen wordt, zijn toch wel wat anders. Heb je deze wedstrijd gezien, en gezien wat Dimi allemaal liep? Meeste spelers liggen er in elke rally na 2 slagen al af.
Je begrijpt mijn punt nog steeds niet he...Als je kramp krijgt in een wedstrijd waar je dik afgetikt wordt, dat zal pas genant zijn. Als een wedstrijd op het scherpst van de snede wordt gespeeld is dat een volstrekt ander verhaal.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Een random 6-1 6-3 6-4 wedstrijd tegen Schwank duurde twee uur en een kwartier.
Iedere game tegen Nadal is intensief en elke rally is slopend. Nadal is niet het type die de winners al bij de derde bal om je oren slaat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn punt nog steeds niet he...Als je kramp krijgt in een wedstrijd waar je dik afgetikt wordt, dat zal pas genant zijn. Als een wedstrijd op het scherpst van de snede wordt gespeeld is dat een volstrekt ander verhaal.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Iedere game tegen Nadal is intensief en elke rally is slopend. Nadal is niet het type die de winners al bij de derde bal om je oren slaat.
Dimitrov had het zelfs makkelijker gezien de veelvoud aan UE die Nadal sloeg in vergelijking met zijn beste dagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |