abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 april 2013 @ 12:47:17 #1
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125436712

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
  donderdag 18 april 2013 @ 12:48:55 #2
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125436765
Soms wou ik dat ik negergenen had ;(
pi_125436868
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Soms wou ik dat ik negergenen had ;(
Hoezo heb je nu een kleine piemel dan?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 18 april 2013 @ 12:55:32 #4
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  donderdag 18 april 2013 @ 13:12:21 #5
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125437451
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 12:52 schreef Beach het volgende:

[..]

Hoezo heb je nu een kleine piemel dan?
Leven is hard als je 1,90m bent en ook aziatische genen hebt. Teleurstelling bij vrouwen is alijd groot. ;(

Heb trouwens iets van 20kg aan ultra fine oats hier liggen. Krijg ik nooit alleen op in een jaar dus misschien moet ik maar 5kg verloten mochten mensen interesse hebben
  donderdag 18 april 2013 @ 13:14:26 #6
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125437521
'Calorieën maken niet dik'

Idiote Taubes-brigade op de FP w/
Confidence through competence
  donderdag 18 april 2013 @ 13:15:26 #7
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125437554
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:14 schreef Stereotomy het volgende:
'Calorieën maken niet dik'

Idiote Taubes-brigade op de FP w/
'k zag hem vanmorgen ook idd. ff snel lezen wat de reacties zijn dacht ik nog :')
  donderdag 18 april 2013 @ 13:17:46 #8
55709 Stereotomy
pi_125437623
NuSI van Taubes en Attia was al een tijd geleden opgericht. Ik vraag me af waarom het nu pas op de FP doet.

Ze hebben wel in de zin gelijk dat niet elke kcal op dezelfde manier wordt weggemetaboliseerd, maar waar ze volkomen de plank misslaan is alleen carbs de schuld geven.

Het kan best zo zijn dat de meeste fabrieksproducten geraffineerde carbs bevatten (koekjes, pizza, fris) maar om vet en eiwitten, die ook gewoon energie leveren, blaamvrij te houden is als Seedorf de schuld geven van het missen van de penalty ipv dat het team meer had moeten scoren of beter had moeten verdedigen.
  donderdag 18 april 2013 @ 13:19:09 #9
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125437664
Er heerst sowieso erg veel onwetendheid bij het normale volk over voeding. Nu weet ik zelf natuurlijk ook maar weinig vergeleken mensen als Stereotomy maar op vrouwenforums zoals viva en ook hier op LIF zijn mensen die denken dat 3-4kg per week afvallen gezond is :')
pi_125437793
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Er heerst sowieso erg veel onwetendheid bij het normale volk over voeding. Nu weet ik zelf natuurlijk ook maar weinig vergeleken mensen als Stereotomy maar op vrouwenforums zoals viva en ook hier op LIF zijn mensen die denken dat 3-4kg per week afvallen gezond is :')
:') echt he. Merk ook dat mijn eetschema moeilijk uit te leggen is. "Dit is light, dat mag je toch wel eten?"
  donderdag 18 april 2013 @ 13:31:49 #11
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125438051
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

:') echt he. Merk ook dat mijn eetschema moeilijk uit te leggen is. "Dit is light, dat mag je toch wel eten?"
voor je het weet heb je de grootste ruzies in zulke topics. 8)7 :')
pi_125438338
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:31 schreef RaymondK het volgende:

[..]

voor je het weet heb je de grootste ruzies in zulke topics. 8)7 :')
ook in rl hoor geen ruzie maar wel rare blikken als je met je kip en salade naar je werk komt. Toen ik op de middelbare school zat en met hele maaltijden kwam terwijl mijn dinnetjes allemaal aan hun chocoprins zaten haha
pi_125438762
Omdat het vorige topic zo hard ging:
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:13 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is jullie mening van verzadigde vetten op de gezondheid? Schadelijk of niet, en waarom?

Vind het zelf allemaal een beetje opgeblazen, drink meestal ook een liter of 2 aan volle melk en ook wel vaak roomboter, maar ben benieuwd hoe jullie erover denken.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_125438781
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 12:34 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Omschrijf 'weinig progressie maken' ?

a) Je plateaut tegen een gewicht bij een oefening?
b) Je ziet geen voortgang in de spiegel?
Niet zozeer dat ik plateau maar ik dacht dat mijn doel van +5kg per week op deadlift en squat en +2.5kg per week op BP en MP wel reëel was, maar dat valt dus vies tegen.

-Ik vind mijn bankdrukken om te huilen. Die staat nu al paar weken op 47,5 kg.
-Squat heb ik omlaag gegooid omdat ik 'm eerst fout deed. Zit nu op op 75kg, deze kan makkelijk nog wat hoger maar doe gewoon +5kg per week sinds goede form.
-Deadlift 80kg. Zit ik al een tijdje op, struggle heel erg met mn grip. Ben meer bezig met zorgen dat ie neit uit mn handen glipt zeg maar.
-MP beetje zelfde verhaal als de BP, staat al paar weken op 35kg.
-BOR faal ik ook beetje met mn grip. 45kg gaat prima. Hoger glipt het weer uit mn handen.

Squat, MP en BOR zijn noodgedwongen in de smithmachine.

Btw nemen jullie de bar mee in het aantal kg wat je zegt dat je lift?

Progressie in de spiegel zie ik wel, al gaat het gestaag.

-Ander vraagje: Om mijn pull-ups en chin-ups te verbeteren is het dan beter om negatives te doen ipv het afbouwen met assisted plates?
pi_125438811
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:53 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

http://www.fourhourworkweek.com/blog/2009/06/06/saturated-fat/
  donderdag 18 april 2013 @ 13:59:55 #16
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125439135
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
Het kan best zo zijn dat de meeste fabrieksproducten geraffineerde carbs bevatten (koekjes, pizza, fris) maar om vet en eiwitten, die ook gewoon energie leveren, blaamvrij te houden is als Seedorf de schuld geven van het missen van de penalty ipv dat het team meer had moeten scoren of beter had moeten verdedigen.
Ik heb het idee dat het probleem meer is dat niet-sportende mensen massa's KH (en daardoor veel te veel kcals) naar binnen schuiven, want "zo lang ik maar geen vet eet is het goed". :)
pi_125439201
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:53 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Misschien is je probleem gevonden?

quote:
Natuurlijk
  donderdag 18 april 2013 @ 14:06:36 #19
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125439284
quote:

[..]

Niet zozeer dat ik plateau maar ik dacht dat mijn doel van +5kg per week op deadlift en squat en +2.5kg per week op BP en MP wel reëel was, maar dat valt dus vies tegen.

-Squat heb ik omlaag gegooid omdat ik 'm eerst fout deed. Zit nu op op 75kg, deze kan makkelijk nog wat hoger maar doe gewoon +5kg per week sinds goede form.
-Deadlift 80kg. Zit ik al een tijdje op, struggle heel erg met mn grip. Ben meer bezig met zorgen dat ie neit uit mn handen glipt zeg maar.
-BOR faal ik ook beetje met mn grip. 45kg gaat prima. Hoger glipt het weer uit mn handen.

-Ander vraagje: Om mijn pull-ups en chin-ups te verbeteren is het dan beter om negatives te doen ipv het afbouwen met assisted plates?
Ben je ook bezig met bulken? dat is namelijk wel het idee achter SS

Verder moet je de eerste 4 weken helemaal geen assisted exercises doen en ook alleen maar nog deadliften en geen BORs. Verder zou ik na die 4 weken nog steeds geen BORs doen maar powercleans. Bar wordt inderdaad meegerekend.

Rippetoe zegt ook dat zodra je vast komt te lopen meer moet eten en assisted exercises uit je schema gooien. Als het 3x niet lukt doe je een reset van 10%
pi_125439303
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 14:02 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het probleem meer is dat niet-sportende mensen massa's KH (en daardoor veel te veel kcals) naar binnen schuiven, want "zo lang ik maar geen vet eet is het goed". :)
Vet is gewoon wat makkelijker om te schrappen uit je dieet en tikt snel aan met 9 kcal per gram. Ik ken mensen die uit gemakzucht niets anders willen eten dan brood tot aan 's avonds en dan onvoldoende eiwitten halen. Terwijl ze dan wel bij mij aan willen komen voor advies.
pi_125439355
Vet is belangrijk voor je lichaam, KH veel minder en eigenlijk niet als je niet sport. Zelf heb ik voor het cutten de KH rijke voeding geschrapt, zoals aardappelen, pasta en brood.
pi_125439720
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 14:07 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Vet is gewoon wat makkelijker om te schrappen uit je dieet en tikt snel aan met 9 kcal per gram. Ik ken mensen die uit gemakzucht niets anders willen eten dan brood tot aan 's avonds en dan onvoldoende eiwitten halen. Terwijl ze dan wel bij mij aan willen komen voor advies.
Toen ik nog alleen maar brood at kwam ik veel makkelijker aan mijn eiwitten dan nu hoor. (heel veel plakken kipfilet erop ;))

Cutten valt me best zwaar. Zit nu op 91 kg bij 1,89m. Vetpercentage is ongeveer 18% met een flinke buik. Ik doe mijn best om op 2500 kcal te zitten.
pi_125439881
Als ik geen IF zou doen zou cutten lastig zijn, nu zit ik eenvoudig rond de 2000 kcal
pi_125439934
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 14:17 schreef Multiply het volgende:

[..]

Toen ik nog alleen maar brood at kwam ik veel makkelijker aan mijn eiwitten dan nu hoor. (heel veel plakken kipfilet erop ;))

Cutten valt me best zwaar. Zit nu op 91 kg bij 1,89m. Vetpercentage is ongeveer 18% met een flinke buik. Ik doe mijn best om op 2500 kcal te zitten.
Uiteraard, dat raad ik ze dan ook aan als ze dat toch willen blijven doen, maar dan eten ze liever hun bammetje met jam of hagelslag. Ik eet zelf ook brood ( meergranen/grof volkoren ), ook uit het gemak, maar dan wel rijkelijk belegd met vleeswaren of iets van 20+ kaas erop.
pi_125440270

Iemand dit wel eens op Nat Geo gezien? Helaas verdeeld over een aantal afleveringen (dit keer vanaf 9:30min) Gedetineerden die behoorlijk breed zijn en heel aardig kunnen liften :)
  donderdag 18 april 2013 @ 14:35:47 #26
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125440349
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 14:33 schreef Questular het volgende:

Iemand dit wel eens op Nat Geo gezien? Helaas verdeeld over een aantal afleveringen (dit keer vanaf 9:30min) Gedetineerden die behoorlijk breed zijn en heel aardig kunnen liften :)
Die lui hebben niks anders te doen. Vraag me alleen af hoe ze aan zoveel voedsel komen om zo breed te worden, zal vast ook wel wat AAS in omloop zijn maar toch
  donderdag 18 april 2013 @ 14:36:26 #27
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125440368
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 14:33 schreef Questular het volgende:

ja heb ik gezien ja.
hij deed 300kg toch, die ene die won?

[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 18-04-2013 14:45:49 ]
  donderdag 18 april 2013 @ 14:38:58 #28
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125440452
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 14:35 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Die lui hebben niks anders te doen. Vraag me alleen af hoe ze aan zoveel voedsel komen om zo breed te worden, zal vast ook wel wat AAS in omloop zijn maar toch
z'n nickname in de bajes is ook "stealsurlunch"
  donderdag 18 april 2013 @ 14:47:32 #29
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_125440676
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 14:21 schreef Nic1 het volgende:
Als ik geen IF zou doen zou cutten lastig zijn, nu zit ik eenvoudig rond de 2000 kcal
Ik vind et met IF nog vrij lastig hoor. Ik heb het idee dat mijn avond eten stiekem best boven de 1200 kCla uitkomt. Lunch is meestal tussen de 600 en 800 en nog gaat het tergen langzaam. Was vrij rap van 89 naar 86, nu alweer tijdje terug op 88. en kom nauwelijks lager de afgelopen 1,5 maand. .

BF% op impedantie blijft wel stabiel (ondanks dat het veel te laag zit).
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 18 april 2013 @ 14:52:21 #30
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125440830
Iemand nog tips voor een goede airco? het is nu al erg warm op mijn kamer, laat staan als het straks vol zomer is
pi_125440841
Boys, mn overhead press is een stuk zwakker nadat ik mn benchpress heb gedaan. Ik neem aan dat de incline bench press minder effect heeft op de shoulder press dan de normale bench press, correct?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125441143
ZetaOS, IrCute, Nic1 en CarbonC, heel erg bedankt voor de reacties in het vorige topic :D

Om antwoord te geven: Ik ben 21, 1.70 en de laatste keer dat het gemeten werd 55 kilo en 18% lichaamsvet. Dat is echter wel een half jaar terug, voordat ik weer intensiever ging sporten, dus het kan nu anders zijn.

Wat ik op een dag eet wisselt wel, maar dit is ongeveer de rode draad:
Ontbijt: Groot glas vruchtensap, havermoutpap óf 2 belegde boterhammen
Tussendoor: Halve liter thee, bak fruitsalade
Lunch: Soep met 3 boterhammen óf maaltijdsalade, halve liter water
Tussendoor: Halve liter water, en vaak iets van een snickers ofzo :@
Avondeten: Wisselt heel sterk, maar altijd iets van vlees/vis/ei, rijst/aardappelen en erg veel groenten. Daarbij dan vaak nog limonade, of nog een halve liter water.
In het weekend is het wat minder gestructureerd, dan eet ik als ontbijt ook makkelijk pizza of chicken strips, net afhankelijk van wat voor leftovers we hebben :D

Net even die calculator gedaan, en die zegt dat ik een BMR van 1392 cals en een TDEE van 2402 cals heb. Ik las ook iets over macro's, wat is dat precies en waar kan ik dat vinden?

Qua schema: precies starting strength, alleen volg ik op de dagen er tussenin ook nog lessen als yoga, zumba en pilates. Fiets sowieso iedere dag een uur, dus weet ook niet of dat dan te veel cardio wordt? Vind het namelijk wel heel erg lekker om te doen, dus stop er liever niet mee. IrCute, jouw schema ziet er heel erg intens uit! Neem aan dat ik op moet zou moeten bouwen voordat ik dat zou kunnen, of niet?

Nogmaals heel erg bedankt :D
  donderdag 18 april 2013 @ 15:02:52 #33
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125441252
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 14:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Boys, mn overhead press is een stuk zwakker nadat ik mn benchpress heb gedaan. Ik neem aan dat de incline bench press minder effect heeft op de shoulder press dan de normale bench press, correct?
Eerder het tegenovergestelde. Denk eens na. De bench press druk je van de borst af (horizontaal), terwijl een shoulder press boven het hoofd wordt gedrukt (verticaal). De incline bench press zit tussen beide opties in (diagonaal).

De incline BP komt dus meer overeen met de shoulder press als beweging. Zullen dus meer soortgelijke spieren gebruiken en je verder vermoeien/zwakker maken.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_125441504
quote:

[..]

Je kunt die oefeningen maar beter niet in de smith doen. De juiste vorm/beweging is zo ontzettend belangrijk. Ik neem aan dat je geen beschikking tot een power- en/of squatrack hebt? In dat geval zal je een fatsoenlijke sportschool moeten zoeken.

Ik raad je echt aan om het boek te lezen en Rip's instructiefilmpjes aandachtig te bekijken, daar staat alles in wat je moet weten en het zal je ook meer vertrouwen geven in dit programma tijdens die duistere momenten na een zware set en denkt dat het gewoon niet in je zit om bij de grote jongens van de krachthonk te horen als het zo verder moet.

Wat betreft je laatste vraag: de lat pulldown wordt je aangeraden als de pullups/chins nog te moeilijk zijn.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
  donderdag 18 april 2013 @ 15:10:55 #35
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_125441624
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:02 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Eerder het tegenovergestelde. Denk eens na. De bench press druk je van de borst af (horizontaal), terwijl een shoulder press boven het hoofd wordt gedrukt (verticaal). De incline bench press zit tussen beide opties in (diagonaal).

De incline BP komt dus meer overeen met de shoulder press als beweging. Zullen dus meer soortgelijke spieren gebruiken en je verder vermoeien/zwakker maken.
Ik neem aan dat je decline bedoelt?
pi_125441727
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:10 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je decline bedoelt?
Decline ligt ten zuiden van de flat bench en pakt de onderkant borst aan en heeft dus nog minder met de shoulders press te maken dan de normale bench press.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_125441729
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:00 schreef CristinaYang het volgende:

Ik las ook iets over macro's, wat is dat precies en waar kan ik dat vinden?
Macro's zijn eiwitten, koolhydraten en vetten. Micro's zijn vitamines, mineralen e.d.

quote:
Qua schema: precies starting strength, alleen volg ik op de dagen er tussenin ook nog lessen als yoga, zumba en pilates. Fiets sowieso iedere dag een uur, dus weet ook niet of dat dan te veel cardio wordt? Vind het namelijk wel heel erg lekker om te doen, dus stop er liever niet mee.
Hoeft niet, als je het vol kunt houden prima. Hou er wel rekening mee dat je energiebehoefte daardoor hoger is en je dus mogelijk meer moet eten.
pi_125441791
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:14 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Macro's zijn eiwitten, koolhydraten en vetten. Micro's zijn vitamines, mineralen e.d.

[..]

Hoeft niet, als je het vol kunt houden prima. Hou er wel rekening mee dat je energiebehoefte daardoor hoger is en je dus mogelijk meer moet eten.
Heb je toevallig ook een linkje waar ik dat kan berekenen? Ik heb een tijdje bij gehouden wat ik at, maar al die hoeveelheden meten enzo werd ik zo zat, hoop niet dat dat weer moet :')
pi_125441927
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:15 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Heb je toevallig ook een linkje waar ik dat kan berekenen? Ik heb een tijdje bij gehouden wat ik at, maar al die hoeveelheden meten enzo werd ik zo zat, hoop niet dat dat weer moet :')
Ik heb zelf een Excel sheet gevuld met producten die ik vaak eet, maar je kunt ook een App gebruiken (zie hierboven) voor je smartphone. Het bijhouden klinkt meer moeite dan dat het is, vind ik zelf.
pi_125441942
quote:

Starting Strength met een smith machine is geen Starting Strength.

Ik zou een andere gym zoeken. Als dat geen optie is: ander schema.
pi_125442035
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:02 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Oops, ik dacht aan decline press :')
pi_125442353
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:19 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Ik heb zelf een Excel sheet gevuld met producten die ik vaak eet, maar je kunt ook een App gebruiken (zie hierboven) voor je smartphone. Het bijhouden klinkt meer moeite dan dat het is, vind ik zelf.
Dank! Heb de app gedownload, maar even bijhouden. Hoewel ik wel al een preek heb gekregen over meer vet eten :@
pi_125442632
Drommeldaris, laat ff weten of mn mail.is aangekomen.
pi_125442663
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:30 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Dank! Heb de app gedownload, maar even bijhouden. Hoewel ik wel al een preek heb gekregen over meer vet eten :@
De meesten die denken goed te eten, eten vaak te weinig vet. ;)
pi_125442710
quote:
ZetaOS, IrCute, Nic1 en CarbonC, heel erg bedankt voor de reacties in het vorige topic :D

Om antwoord te geven: Ik ben 21, 1.70 en de laatste keer dat het gemeten werd 55 kilo en 18% lichaamsvet. Dat is echter wel een half jaar terug, voordat ik weer intensiever ging sporten, dus het kan nu anders zijn.

Wat ik op een dag eet wisselt wel, maar dit is ongeveer de rode draad:
Ontbijt: Groot glas vruchtensap, havermoutpap óf 2 belegde boterhammen
Tussendoor: Halve liter thee, bak fruitsalade
Lunch: Soep met 3 boterhammen óf maaltijdsalade, halve liter water
Tussendoor: Halve liter water, en vaak iets van een snickers ofzo :@
Avondeten: Wisselt heel sterk, maar altijd iets van vlees/vis/ei, rijst/aardappelen en erg veel groenten. Daarbij dan vaak nog limonade, of nog een halve liter water.
In het weekend is het wat minder gestructureerd, dan eet ik als ontbijt ook makkelijk pizza of chicken strips, net afhankelijk van wat voor leftovers we hebben :D

Net even die calculator gedaan, en die zegt dat ik een BMR van 1392 cals en een TDEE van 2402 cals heb. Ik las ook iets over macro's, wat is dat precies en waar kan ik dat vinden?

Qua schema: precies starting strength, alleen volg ik op de dagen er tussenin ook nog lessen als yoga, zumba en pilates. Fiets sowieso iedere dag een uur, dus weet ook niet of dat dan te veel cardio wordt? Vind het namelijk wel heel erg lekker om te doen, dus stop er liever niet mee. IrCute, jouw schema ziet er heel erg intens uit! Neem aan dat ik op moet zou moeten bouwen voordat ik dat zou kunnen, of niet?

Nogmaals heel erg bedankt :D
Ziet er niet slecht uit. Je weet waar evt nog iets te verbeteren is (snickers bv). Ik zou zeggen ga er gewoon hard tegen aan!
  donderdag 18 april 2013 @ 15:46:11 #47
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125442919
Wie van jullie zit hier trouwens werkloos thuis of heeft een studie?

Ik verbaas mij altijd over de tijd die men heeft... om te eten, koken, trainen, etc etc
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 18 april 2013 @ 15:47:05 #48
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125442954
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

Ik verbaas mij altijd over de tijd die men heeft... om te eten, koken, trainen, etc etc
Ik studeer aan de universiteit en als je een niet-technische studie aan de uni volgt heb je gewoon veel vrije tijd
pi_125443018
quote:

Studieloos, volgende week met mijn nieuwe werk beginnen 3 dagen per week 8.30-17.30.
pi_125443045
quote:

Ik verbaas me altijd over mensen die zeggen geen tijd te hebben.

Tijd voor belangrijke zaken moet je nemen. Zelf werk ik zo'n 45-50 uur per week.
Koken kost weinig tijd, zelfs wanneer je met verse groenten kookt hoef je maar max 20min bezig te zijn. En wat is een paar uur trainen op een hele week, niet zo veel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nic1 op 18-04-2013 15:57:27 ]
  donderdag 18 april 2013 @ 15:51:54 #51
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_125443130
Geen tijd is bullshit. Geen prioriteit is het dan.

ik heb een minimaal 40-urige werkweek, 2 kleine kinderen, mijn vrouw werkt geregeld in het buitenland en naast mijn andere hobbies en sporten ga ik 3 keer in de week naar de gym.

Wat nou "ja maar ik heb een gezin en geen tijd" :r
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 18 april 2013 @ 15:51:58 #52
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125443135
quote:

eten koken kost me 1 uur per week (incl schoonmaken keuken, excl boodschappen doen, en excl eitjes koken elke ochtend). Kook in bulk voor de hele week.
trainen kost wel een uurtje of 7 in de week natuurlijk bij elkaar maar ach hobbie he.
Slapen kost de meeste tijd.

Werk gewoon full time
Eten doe ik tijdens m'n werk meerdere keren per dag. M'n baas is niet zo moeilijk als ik ff zit te fokken en of rijst zit te kanen buiten de pauzes door.
  donderdag 18 april 2013 @ 15:53:20 #53
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125443189
eigen zaak
pi_125443191
Gewoon 40 uurs baan (onregelmatig).
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_125443207
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:51 schreef stinkie het volgende:

ik heb een minimaal 40-urige werkweek, 2 kleine kinderen, mijn vrouw werkt geregeld in het buitenland en naast mijn andere hobbies en sporten ga ik 3 keer in de week naar de gym.

Kan ook niet tegen die smoesjes.

Ik werk gemiddeld 50-60 uur per week en heb plenty energie/tijd om daarnaast nog 4 keer goed te trainen. Alleen de kwaliteit van het eten overdag laat soms wel wat te wensen over.
pi_125443247
Precies, toen ik nog fulltime naar school ging en daarnaast 20 uur werkte had ik ook nog tijd om te koken.
pi_125443255
gewoon thuis zitten bevalt prima
pi_125443277
Als je vetpercentage zeer laag wordt (denk aan 3/4%) en dat langdurig vasthoudt krijg je toch allerlei problemen, waaronder je nieren etc die in vet "drijven" als ik het goed begrijp?

Weet iemand hier meer van? Ik kan ik het Nederlands en Engels geen artikelen.vinden. Heeft iemand hier kennis over of toevallig artikelen van gezien?
pi_125443297
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Pastapipos het volgende:
Als je vetpercentage zeer laag wordt (denk aan 3/4%) en dat langdurig vasthoudt krijg je toch allerlei problemen, waaronder je nieren etc die in vet "drijven" als ik het goed begrijp?

Weet iemand hier meer van? Ik kan ik het Nederlands en Engels geen artikelen.vinden. Heeft iemand hier kennis over of toevallig artikelen van gezien?
Wilde plannen?
..
..
pi_125443320
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:51 schreef RaymondK het volgende:

[..]

eten koken kost me 1 uur per week (incl schoonmaken keuken, excl boodschappen doen, en excl eitjes koken elke ochtend). Kook in bulk voor de hele week.
trainen kost wel een uurtje of 7 in de week natuurlijk bij elkaar maar ach hobbie he.
Slapen kost de meeste tijd.

Werk gewoon full time
Eten doe ik tijdens m'n werk meerdere keren per dag. M'n baas is niet zo moeilijk als ik ff zit te fokken en of rijst zit te kanen buiten de pauzes door.
Heb je nog wat recepten die 6/7 dagen lang goed blijven?
pi_125443348
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Wilde plannen?
Wilde plannen met mijn sectorwerkstuk ^O^

Ik kan het ook achterwege laten, maar heb niks kunnen vinden en zou het er graag in willen verwerken.
pi_125443600
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:49 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Tijd voor belangrijke zaken moet je nemen. Zelf werk ik zo'n 45-50 uur per week.
Koken kost weinig tijd, zelfs wanneer je met verse groenten kookt hoef je maar max 20min bezig te zijn. En wat is een paar uur trainen op een hele week, niet zo veel.
Inderdaad , ik heb een full time baan, vrouw, kind en sociaal leven.
Maar trainen kost me ongeveer 4 uur per week (4 daags split schema)
En koken moet je toch al doen, nu is het wel een hobby van mij, maar als je toch bezig ben, kan je net zo goed eiwitrijk koken.
Het meeste tijd ben ik nog bezig alles naar binnen te werken zo in de pauzes van mijn werk :D
  donderdag 18 april 2013 @ 16:07:30 #63
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125443822
Werken jullie allemaal dicht bij huis?

Ik heb dus ook niet gezegd dat ik geen tijd heb hea, alleen dat ik mij erover verbaas omdat zoals sommige van jullie posten het klinkt alsof je de hele dag door tijd hebt voor eten en trainen ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 18 april 2013 @ 16:09:36 #64
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125443906
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:56 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Heb je nog wat recepten die 6/7 dagen lang goed blijven?
ik vries het gewoon in nadat ik het gekookt heb.
niks bijzonders. gekookte kip, rijst, groente, biefstuk.
Alleen de biestuk wordt een beete taai van het invriezen soms
pi_125443951
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ik vries het gewoon in nadat ik het gekookt heb.
niks bijzonders. gekookte kip, rijst, groente, biefstuk.
Alleen de biestuk wordt een beete taai van het invriezen soms
Vries je gewoon de helft in? En wat voor groentes?
pi_125443974
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

Ik heb dus ook niet gezegd dat ik geen tijd heb hea, alleen dat ik mij erover verbaas omdat zoals sommige van jullie posten het klinkt alsof je de hele dag door tijd hebt voor eten en trainen ;-)
Dat is in mijn geval dan wel weer zo, ik werk ongeveer een kwartier van huis
pi_125444004
quote:

3 dagen scriptie + scriptievakken hier. Ga maar uit van ~40 uur ;) resteerd 128 uur per week, die paar uur voor het trainen kan iedereen wel vrijmaken. Koken doe ik meestal voor meerdere dagen (meestal 3) ;)
pi_125444011
quote:

Hoezo de hele dag door?

Trainen is een uur, eten doe ik alleen in de avond. Denk dat bijna iedereen wel op het werk kan eten.
  donderdag 18 april 2013 @ 16:11:58 #69
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125444016
quote:

20 minuten met brommer voor naar het werk. idd. brommer gekocht want auto is 45 minuten of erger 's middags, en fietsen ging hem niet meer worden d'r naast :')
40 seconden lopen naar de gym vanaf m'n huis _O_ w/
  donderdag 18 april 2013 @ 16:14:40 #70
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_125444116
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:51 schreef stinkie het volgende:

Dit
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 18 april 2013 @ 16:16:08 #71
77130 star_gazer
pi_125444175
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:11 schreef RaymondK het volgende:

[..]

20 minuten met brommer voor naar het werk. idd. brommer gekocht want auto is 45 minuten of erger 's middags, en fietsen ging hem niet meer worden d'r naast :')
40 seconden lopen naar de gym vanaf m'n huis _O_ w/
Gewoon fietse, hoef je je bene niet meer te traine
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 18 april 2013 @ 16:17:10 #72
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125444204
quote:

Kijk als je thuiskomt van werk of school is het het beste meteen nadat je je jas opgehangen hebt de keuken in te gaan, koken, eten daarna trainen. Als je eerst gaat zitten op de bank dan wordt je suf/lui whatever, althans dat merk ik zelf. Na het trainen kan je lekker chillen of gelijk gaan slapen.
pi_125444304
quote:

Meer als uur rijden heen (en dus ook terug!) per dag.
..
..
pi_125444344
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:17 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Kijk als je thuiskomt van werk of school is het het beste meteen nadat je je jas opgehangen hebt de keuken in te gaan, koken, eten daarna trainen. Als je eerst gaat zitten op de bank dan wordt je suf/lui whatever, althans dat merk ik zelf. Na het trainen kan je lekker chillen of gelijk gaan slapen.
Idd, uit werk direct eten, na eten direct trainen. Daarna nog ff 2 uur chill modus en pitten.
..
..
pi_125444614
Simpelweg nuttig je tijd besteden, dan kom je er wel uit. Voor mezelf 63 uur slaap per week, 30 uur school ( ene week uiteraard wat meer dan de ander ), reizen 7 uur, werk 8 uur. Koken afruimen boodschappen 3 uur. De rest is vrije tijd besteding. Dus daar zit zeker 7 uur bij voor sporten. Sportschool zat 30 minuten van me vandaan, nu nog maar 5, scheelt wel een hoop qua motivatie.
pi_125444711
ik werk van 7:30 tot 16:00 ga na het werken meteen trainen en daarna eten en dan is het half 7 en dus nog de hele avond vrij om te doen wat ik wil :)
pi_125444767
Ben blij dat ik niet meer op mijn oude opleiding zit. Klasgenoten hebben nu les van 19:00-22.00 8)7 .
  donderdag 18 april 2013 @ 16:33:19 #79
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125444776
mmm

Ik werk 1u en 15min van huis
werk 36-40 uur
ga 10u in de week naar school
en moet dus veel thuis studeren nog (deeltijdstudie)
heb 1 avond in de week poolcompetitie

woon alleen, dus het huis moet ook schoongehouden worden etc, was gedaan enzovoort enzovoort

koken doe ik gemiddeld in 45min (loop elke dag naar AH om alles vers te halen want dat is 2minuten van mijn huis)

Dus ik kom oprecht wel eens tijd tekort, helemaal tijdens tentamenweken.
YouTube
  donderdag 18 april 2013 @ 16:47:30 #80
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_125445356
sochtends 7 uur beginnen, 40 minuten rijden naar de werkplaats. Vanaf daar door naar locatie. Er zijn dagen bij dat k pas om 20:30 thuis ben. Vrijdag wel altijd vroeg weekend. Maar als ik pas om 20:30 thuis ben vind je mij niet meer in de gym. Dan ligt deze jongen om 22:00 weer in z'n mandje, want volgende dag weer 05:45 de wekker ongeveer. En af en toe hebben de vrouwen ook nog aandacht nodig. En ook zat dagen in dat ik in hotel blijf slapen op locatie, maar in dat geval gaat de TRX in de tas en doe ik nog wat op m'n kamer na 't eten. Van 't weekend thuis de muurankers aan de muur zodat ik ook thuis kan trainen (binnen en buiten 8-) )
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_125445455
Het trainen is het probleem bijna nooit, iedereen kan wel een uurtje of 4 per week
vinden om te trainen.
Lastiger vind ik om te zorgen dat ik genoeg eet. 3000 kcal naar binnen werken is lastig
als je veel werkt/op studie aanwezig moet zijn. Probeer te regelen met werk dat je ook
naast de pauzes kan eten (een half uur is echt te kort) en probeer goed te ontbijten.
Dat laatste vind ik lastig met werken, zit echt een verbeterpunt. Ik ben niet zo goed in uit m'n bed komen :')

Ik moet nu scriptie schrijven, dat is echt heerlijk. De hele dag tussendoor koken en eten, top!

@ManageTheAnger: Huishouden stelt echt niet zoveel voor, en je hoeft ook niet elke dag te koken. Als je goed plant moet het realistisch zijn om te trainen. Als je studie 's avonds is en je werk overdag wordt het wel lastig natuurlijk. Tijdens tentamenweken kan je een rustweek doen, maar goed dat is maar een keer of 6 per jaar..
  donderdag 18 april 2013 @ 16:52:42 #82
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125445572
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:49 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Het trainen is het probleem bijna nooit, iedereen kan wel een uurtje of 4 per week
vinden om te trainen.
Lastiger vind ik om te zorgen dat ik genoeg eet. 3000 kcal naar binnen werken is lastig
als je veel werkt/op studie aanwezig moet zijn. Probeer te regelen met werk dat je ook
naast de pauzes kan eten (een half uur is echt te kort) en probeer goed te ontbijten.
Dat laatste vind ik lastig met werken, zit echt een verbeterpunt. Ik ben niet zo goed in uit m'n bed komen :')

Ik moet nu scriptie schrijven, dat is echt heerlijk. De hele dag tussendoor koken en eten, top!

@ManageTheAnger: Huishouden stelt echt niet zoveel voor, en je hoeft ook niet elke dag te koken. Als je goed plant moet het realistisch zijn om te trainen. Als je studie 's avonds is en je werk overdag wordt het wel lastig natuurlijk. Tijdens tentamenweken kan je een rustweek doen, maar goed dat is maar een keer of 6 per jaar..
Ja ik kan alleen 's avonds studeren, en verslagen maken.

Nu werk ik dus 1u en 10min van huis, maar de volgende keer kan ik best ergens in een hotel moeten overnachten... dan is het helemaal kut met peren wat trainen betreft :')
YouTube
  donderdag 18 april 2013 @ 16:54:50 #83
55709 Stereotomy
pi_125445675
quote:

[..]

Yeah, uiteraard moet kcal in / uit in balans zijn, en ben ik fan van de taktiek 'zetmeel schalen aan de hand van je activiteit'. Dus couch potatoes: lowish carb, atleten: meer carbs.
  donderdag 18 april 2013 @ 16:57:06 #84
55709 Stereotomy
pi_125445769
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:49 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Wederom eens: een van mij favoriete 'go-to' gerechten is:

- Zak voorgewassen sla halen
- Vlees braden en in stukje snijden
- Door de sla mixen
- Vreten, kreng.

Al dan niet aangevuld met een zetmeelbron.
  donderdag 18 april 2013 @ 16:58:52 #85
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_125445856
:D

40 uur baan + Eigen zaakje ernaast
2x per week American Football training + wedstrijd in het seizoen
Eigen huis + Vriendin en dus sociale verplichtingen
3x in de week gym

No problems
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_125446148
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:58 schreef kidkash19 het volgende:
:D

40 uur baan + Eigen zaakje ernaast
2x per week American Football training + wedstrijd in het seizoen
Eigen huis + Vriendin en dus sociale verplichtingen
3x in de week gym

No problems
Een medelalje voor deze mang.
pi_125446223
Zelfs in een IF window van 6 uur kan ik makkelijk 5000kcal wegwerken. Misschien heb ik wel wormen?
  donderdag 18 april 2013 @ 17:12:20 #88
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_125446326
gwn studere 10u studielast (hbo lolol :p) & 16u werke per week rest ben k lekker vrij
nu jullie HA
Deathlift or Die.
pi_125447024
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja ik kan alleen 's avonds studeren, en verslagen maken.

Nu werk ik dus 1u en 10min van huis, maar de volgende keer kan ik best ergens in een hotel moeten overnachten... dan is het helemaal kut met peren wat trainen betreft :')
Van tevoren goede gym uitzoeken en hotel daar in de buurt plannen.
pi_125447380
Jullie roepen hier nu allemaal dingen waarvan ik denk dafuq. Doortrekken naar het extreme overdreven dit.
pi_125447435
ja, maar jij hebt makkelijk praten met je 2,5kg LEAN MASS per week
pi_125447511
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:41 schreef 16meter het volgende:
ja, maar jij hebt makkelijk praten met je 2,5kg LEAN MASS per week
Waar heb jij het over?

Blijkbaar refereer jij naar een ander topic waarin ik het ofwel verkeerd heb neer gezet ofwel jij het verkeerd heb gelezen. Het is namelijk per maand.

[ Bericht 14% gewijzigd door MrGuma op 18-04-2013 18:17:08 ]
pi_125447712
quote:
geven: Ik ben 21, 1.70 en de laatste keer dat het gemeten werd 55 ki
18% is onder het gemiddelde voor een vrouw :)

Snelle Fix skippen van: Groot Glas Sap! Snikkers! Limonade & Pizza
pi_125447748
quote:
verbaas mij altijd over de tijd die men heeft... om te eten, koken, trainen, etc etc
Ik ben met pensioen
pi_125447779
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:10 schreef Jahr00n het volgende:
Zelfs in een IF window van 6 uur kan ik makkelijk 5000kcal wegwerken. Misschien heb ik wel wormen?
Moet je ook je handen wassen na het poepen.
pi_125448119
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:52 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Moet je ook je handen wassen na het poepen.
Doe ik nooit idd. Misschien maar eens mee beginnen.
pi_125448247
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:02 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Doe ik nooit idd. Misschien maar eens mee beginnen.
Met zeep en circa 20 seconden.
pi_125448411
quote:

20 uren baan, 1 lief, 2 kinderen, een huishouden inclusief koken, boodschappen, schoonmaken, tuin, studie, minimaal 4 keer per week trainen en ik heb naast fok ook nog een serieus sociaal leven :P het kan heus!
Het gekke is dat je van meer doen juist meer energie krijgt en van niets doen zo lui wordt dat je nergens meer toe komt.
pi_125448621
Klein probleempje trouwens, mijn armen kunnen niet recht, te lange ellepijpen en daardoor lastig om de barbell van de haken te pakken op de preacherbank.
Ik kan wel makkelijk curlen met wat meer gewicht, 2 losse dumbbells een goede optie?

Die ellepijpen kunnen ze stukjes tussenuit zagen, maar fuck dat, dat is 3 maanden revalideren én lelijke littekens en ik heb er verder geen last van.
pi_125448662
quote:

[..]

Dit patroon wordt overal aangeprezen :'(
  donderdag 18 april 2013 @ 18:21:14 #101
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125448696
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:18 schreef MarMar het volgende:
Klein probleempje trouwens, mijn armen kunnen niet recht, te lange ellepijpen en daardoor lastig om de barbell van de haken te pakken op de preacherbank.
Ik kan wel makkelijk curlen met wat meer gewicht, 2 losse dumbbells een goede optie?

Die ellepijpen kunnen ze stukjes tussenuit zagen, maar fuck dat, dat is 3 maanden revalideren én lelijke littekens en ik heb er verder geen last van.
Ik sta altijd even op om de bar te pakken. Misschien is dat een oplossing?
pi_125448765
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:53 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Ik heb al gereageerd hierop
pi_125448783
Even teruggeven aan de community hier.

Ik heb onlangs gevraagd naar tips omtrent het versterken van grip. NomanIW heeft mij hierop 2 bestanden gestuurd. Ik heb de vrijheid genomen deze te uploaden naar wetransfer dus ze zullen de aankomende 2 weken voor iedereen beschikbaar zijn. Hieronder mijn eerste indruk,

Getting a Strong Grip (Word)
In principe is het bestand gefocused op grip t.b.v. vechtsporten. Echter is dit natuurlijk ook prima voor krachttrainers bruikbaar. Het gaat kort in op de verschillende soorten grip strenght en welke spieren hier aan bijdragen. Vervolgens worden voor diverse groepen spieren oefeningen gegeven welke je gratis (aka thuis), goedkoop (tennisbal e.d.) of met bepaalde voorwerpen kan doen. Een oefening waar ik naartoe wil werken zelf zijn de finger pushups.

Grip Experts (pdf)
Teringlang bestand, 133 pagina's met bijdragen van verschillende auteurs.

Hoofdstuk 1 : Brutal grip training with Jon Davis (pagina 4)
Jon Davis traint atleten in Amerika voor de typische Amerikaanse sporten zoals American Football en Honkbal. Er staan diverse oefeningen in voor in de sportschool of met spul wat je zelf makkelijk in huis kan halen (pvc-buis, moker e.d.). Ik overweeg zelf om plate swings toe te voegen

Hoofdstuk 2: Grip training manual by Greg Mihovich (pagina 14)
Greg heeft in de MMA gevochten en geeft hier ook trainingen voor, hiernaast geeft hij ook strenght & conditioning. Het gehele bestand gaat in hoe hij grip training inpast binnen zijn workouts zonder hier extra tijd aan kwijt te raken. Alle oefeningen zijn goed beschreven inclusief plaatjes voor mensen die niet kunnen lezen. Bovendien staat zijn gehele schema in het hoofdstuk gepost.

Hoofdstuk 3: Integrated grip training for High School athletes (or those on limited budget) (pagina 31)
Het stuk is geschreven door Rob Isza, strenght training coach voor een college American Football team. Hij gaat kort in op de aspecten waar een goed schema aan moet voldoen (in het algemeen) en hoe ze daar trainen. Ook hier is de grip training zoveel mogelijk geincorpereerd met de normale workouts. Wat wel opvalt is dat het erg Amerikaans is (touwen, farmers walk, sleds) waardoor je dus waarschijnlijk een groot deel niet zal kunnen doen.

Hoofdstuk 4: Alternative support grip solutions (pagina 42)
Het stuk is geschreven door Jedd Johnson. De man werkt gewoon fulltime in een fabriek als safety manager maar is geobsedeerd met het verbeteren van zijn grip. Zijn originele doel was om een pakje kaarten te verscheuren maar nu 10 jaar verder is die nog steeds bezig zijn grip te verbeteren. (kan nu o.a. telefoonboeken verscheuren). Mooi is dat hij specifiek ingaat op de deadlift (meest belastend voor je grip) Samenvatting: werkhandschoenen aan ( :D) want dan voelt de bar dikker en belast je je grip meer. Al met al sla ik deze over :')

Hoofdstuk 5: Old school grip training for the modern day warrior by Spida Hunter (geen grap) (pagina 62)
Spina Hunter geeft training aan o.a. het leger en topatleten. Het stuk wat hij heeft geschreven is erg praktisch en goed toepasbaar in Nederland (amen _O_ ) Met afstand het meest bruikbare stuk wat ik tot nu toe ben tegengekomen.

Hoofdstuk 6: I can't handle it!!! I can't get a hold on!!! Get a hold of the situation!!! Get a grip!!! (pagina 72)
Ja, dit is echt de titel. Ja, er zijn zoveel uitroeptekens gebruikt. Je zal verwachten dat het artikel door een of andere koter is geschreven maar niks is minder waar. Het is geschreven door Jesse's held, de kettlebellauthoriteit: Jason C. Brown. Zoals te verwachten zijn de meeste oefeningen ook met kettlebells. Verder staan er nog wat oefeningen met touwen in, ik geloof het allemaal wel.

Hoofdstuk 7: Grip training made simple (pagina 82)

Pvc-pijpen, een of andere bal welke ze waarschijnlijk zelf verkopen en touwen, ik geloof het allemaal wel, op naar hoofdstuk 8. Geschreven door ene gast die de eigenaar is van grapplers gym, ik heb geen idee of het wat is.

Hoofdstuk 8: How to develop hands of steel that crush like vice grips (pagina 90)
Mocht je gym geen dikkere barbells dan normaal hebben dan kan je deze ook zo goed als overslaan. Stuk is geschreven door Zach (do you) Even (lift), de man geeft voornamelijk training aan vechtsporters.

Hoofdstuk 9: Underground strenght production guide (pagina 119)
Shit man, dit is gewoon reclame :')

Samenvatting
Lees het word bestand en hoofdstuk 5 van het pdf-bestand even goed door. Oefeningen die ik zelf ga doen in de spoiler. Het moet natuurlijk niet een te lange post worden dit.

SPOILER: oefeningen die ik zelf ga doen

[ Bericht 0% gewijzigd door Snakey op 18-04-2013 18:49:29 ]
  donderdag 18 april 2013 @ 18:50:36 #104
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125449467
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:24 schreef Drommeldaris het volgende:
-knip-
Ik heb je linkje weggehaalt. Het gaat om copy right materiaal, dat mag je hier niet plaatsen.
pi_125449521
quote:
11s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb je linkje weggehaalt. Het gaat om copy right materiaal, dat mag je hier niet plaatsen.
In dat geval, mocht iemand de artikelen willen, stuur even een dm dan geef ik je de download link ;)
pi_125450755
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:49 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

18% is onder het gemiddelde voor een vrouw :)

Snelle Fix skippen van: Groot Glas Sap! Snikkers! Limonade & Pizza
Wat is er mis met sap? :o Daar zitten toch pitamientjes in enzo?
pi_125451119
Hoe staat het met ons dropboxaccount?
pi_125451141
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:25 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Veel suikers.
pi_125451247
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:25 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Zit over het algemeen meer kcal in dan in eenzelfde hoeveelheid coca cola. :')
(En dan zeg ik nu niet dat je beter cola kunt drinken dan sap)
pi_125451292
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:35 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Veel suikers.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:38 schreef Asgard het volgende:

[..]

Misschien snap ik het nu dan toch niet helemaal goed :D Want het gaat mij niet om afvallen, dus ik dacht dat suikers enzo dan prima zouden zijn. Helemaal omdat mn BF al vrij laag is. Of is het sowieso slecht?

Vruchtensap is net m'n koffie 's ochtends, dat geef ik liever niet op ;(
pi_125451349
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:38 schreef Asgard het volgende:

[..]

Meer kcal zegt geen drol over gezond of ongezond.. gewoon wat minder nemen zodat het alsnog in je menu past is een prima optie bij veel kalorierijke producten.
Suikers is wel een goed argument tegen sapjes.
pi_125451395
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:39 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

[..]

Misschien snap ik het nu dan toch niet helemaal goed :D Want het gaat mij niet om afvallen, dus ik dacht dat suikers enzo dan prima zouden zijn. Helemaal omdat mn BF al vrij laag is. Of is het sowieso slecht?

Verse sapjes? Geen toegevoegde suikers? Gewoon lekker doen dan als je idd niet af hoeft te vallen :)
Smoothies anders een goede optie? Kan je lekker zelf maken, heb je gelijk wat eiwitjes in de zuivel erbij. (kan ook heel goed met kwark gemaakt)
pi_125451443
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:42 schreef MarMar het volgende:

[..]

Verse sapjes? Geen toegevoegde suikers? Gewoon lekker doen dan als je idd niet af hoeft te vallen :)
Smoothies anders een goede optie? Kan je lekker zelf maken, heb je gelijk wat eiwitjes in de zuivel erbij. (kan ook heel goed met kwark gemaakt)
Meestal die coolbest multivitamine meuk, of anders gewoon versgeperste sinasappelsap O+ Smoothies zijn idd wel een idee, denk dat ik sowieso maar een blender aan moet schaffen.
pi_125451521
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:43 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Meestal die coolbest multivitamine meuk, of anders gewoon versgeperste sinasappelsap O+ Smoothies zijn idd wel een idee, denk dat ik sowieso maar een blender aan moet schaffen.
Mjah coolbest is idd meuk, alles uit een pak is meuk :P Geen blender, staafmixer :) soep maken met een blender gaat vervelend :P smoothies maken met een staafmixer gaat prima, daarom.
pi_125451581
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:21 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik sta altijd even op om de bar te pakken. Misschien is dat een oplossing?
Jah, maar dat gaat nog best stom met kromme armen :P Oh well, firstworldproblems.
pi_125451647
Degene die de blender heeft uitgevonden mag een dikke knuffel van me krijgen. Zonder mijn blender zou ik mijn magere kwark niet binnen kunnen krijgen elke avond. Ik mix het met whey, melk, ijsklontjes en oreo koeken.
pi_125451748
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:41 schreef MarMar het volgende:

[..]

Meer kcal zegt geen drol over gezond of ongezond.. gewoon wat minder nemen zodat het alsnog in je menu past is een prima optie bij veel kalorierijke producten.
Suikers is wel een goed argument tegen sapjes.
O really? :o
Ik zeg toch nergens dat meer kcal ongezond zou zijn?
Feit blijft wel dat men over het algemeen tijdens het afvallen frisdranken laat staan en dan overgaat op "gezonde" dingen zoals sap ("is gezond dus ik mag zoveel drinken als ik wil") terwijl je daarmee meer kcal binnenkrijgt dan van frisdrank.
pi_125451773
geraspte kokos door je kwark is ook lekker, vind ik :)
pi_125451798
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:50 schreef Asgard het volgende:

[..]

O really? :o
Ik zeg toch nergens dat meer kcal ongezond zou zijn?
Feit blijft wel dat men over het algemeen tijdens het afvallen frisdranken laat staan en dan overgaat op "gezonde" dingen zoals sap ("is gezond dus ik mag zoveel drinken als ik wil") terwijl je daarmee meer kcal binnenkrijgt dan van frisdrank.
True, maar als vrouw met 18% bodyfat hoeft ze niet bepaald om d'r lijn te denken dunkt me.
pi_125451822
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:39 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

[..]

Niks is per definitie slecht, het gaat om de verhoudingen, het totaalbeeld en je doel.
Als je doel niet afvallen is en je dus geen kcal deficit nodig hebt dan kan is een kcal extra hier en daar heus niet erg.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:51 schreef MarMar het volgende:

[..]

True, maar als vrouw met 18% bodyfat hoeft ze niet bepaald om d'r lijn te denken dunkt me.
Ja dat stukje heb ik idd gemist. :+
pi_125451933
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:34 schreef CarbonC het volgende:
Hoe staat het met ons dropboxaccount?
Volgens mij wel goed.
Ik kijk trouwens wel altijd of ik toegang heb tot je pubmed verzoekjes maar tot nu toe geen geluk mee gehad.
pi_125452118
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:51 schreef Asgard het volgende:

[..]

Niks is per definitie slecht, het gaat om de verhoudingen, het totaalbeeld en je doel.
Als je doel niet afvallen is en je dus geen kcal deficit nodig hebt dan kan is een kcal extra hier en daar heus niet erg.

[..]

Ja dat stukje heb ik idd gemist. :+
Ik heb eerder een teveel nodig denk ik. Heb een snelle stofwisseling (ecto enzo :') ) en beweeg heel erg veel. Moet eerder m'n best doen om niet af te vallen :D
pi_125452146
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:58 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Ik heb eerder een teveel nodig denk ik. Heb een snelle stofwisseling (ecto enzo :') ) en beweeg heel erg veel. Moet eerder m'n best doen om niet af te vallen :D
Niemand heeft 10 gram suiker per 100ml nodig
pi_125452305
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:58 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Niemand heeft 10 gram suiker per 100ml nodig
Nee dat snap ik. Maar kan het echt kwaad denk je? En zo ja, kan ik het dan beter vervangen door melk ofzo?
pi_125452423
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:02 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Nee dat snap ik. Maar kan het echt kwaad denk je? En zo ja, kan ik het dan beter vervangen door melk ofzo?
Zolang je niet overdrijft met het drinken van die sapjes.

Magere melk is lekker, mits het koud is. Als ik persoonlijk een suikercraving heb, grijp ik naar de cola light :') Er zitten weliswaar zoetstoffen in maar dat houdt me wel ff zoet.

SPOILER
Wat is je doel?
pi_125452521
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:05 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Zolang je niet overdrijft met het drinken van die sapjes.

Magere melk is lekker, mits het koud is. Als ik persoonlijk een suikercraving heb, grijp ik naar de cola light :') Er zitten weliswaar zoetstoffen in maar dat houdt me wel ff zoet.

SPOILER
Wat is je doel?
Het is maar een glas per dag, dat is wel te doen toch? Frisdrank drink ik gelukkig bijna nooit, dus dat scheelt.

Ik weet eigenlijk niet precies wat m'n doel is :@ Aan m'n lichaam hoeft naar mijn mening niet heel veel te veranderen. Zou het hooguit leuk vinden als spieren hier en daar wat meer af zouden tekenen. Bij m'n benen heb ik dat wel al, maar bij m'n buik, rug en armen een stuk minder. Verder zou ik het vooral leuk vinden om wat sterker te worden denk ik, gewoon vooruit gang te zien in de gewichten die ik hebben kan :)
pi_125452683
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:07 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Het is maar een glas per dag, dat is wel te doen toch? Frisdrank drink ik gelukkig bijna nooit, dus dat scheelt.

Ik weet eigenlijk niet precies wat m'n doel is :@ Aan m'n lichaam hoeft naar mijn mening niet heel veel te veranderen. Zou het hooguit leuk vinden als spieren hier en daar wat meer af zouden tekenen. Bij m'n benen heb ik dat wel al, maar bij m'n buik, rug en armen een stuk minder. Verder zou ik het vooral leuk vinden om wat sterker te worden denk ik, gewoon vooruit gang te zien in de gewichten die ik hebben kan :)
Een glas per dag is idd te doen.

Als je gewoon goed traint, genoeg eitwitten binnenkrijgt en je voeding in orde hebt moet het goed komen. :P
pi_125454848
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:02 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Ja, je bent nu nog jong, maar vetzucht loert om de hoek..zeker nu.
Vruchtensap = De Duivel.
pi_125455050
pi_125455359
quote:
Er zijn mensen die obesitas een ziekte noemen... en dan ook echt alsin "ik heb obesitas" alsof het zo opeens is komen aanwaaien en ze door de obesitas dik zijn geworden (ook dat heb ik mensen al horen zeggen :X )
pi_125455560
Het vele eten is bijna een grotere opgaaf dan het trainen zelf. Ik boek nu weinig progressie omdat het vele eten wat ik reeds doe blijkbaar nog niet genoeg is. Ik wil bulken maar val juist af, terwijl ik naast de trainingen amper beweeg eigenlijk :') Naast krachttraining 3x per week zit ik vooral, geen cardio dingen als hardlopen of fietsen ofzo.

Ik eet al ruim 2x mijn lichaamsgewicht in grammen aan eiwit. Maar het feit dat ik juist slapper wordt ipv sterker ondanks Starting Strenght compound oefeningen en genoeg rust en het feit dat ik in gewicht er niet op vooruitga en in vet % er op achteruit doet denken dat ik nog meer moet eten.

Maar moet het wel redelijk clean houden toch? Als ik meer suikers enzo tot me neem, neemt vet % wel toe en kom ik aan, maar dat soort voeding zal niet werken voor verhogen kracht en massa me dunkt?

Ik was altijd ondergewicht, en heb periode gehad dat ik alleen focuste op aankomen, maakte niet veel uit hoe. Dus hamburgers, gevulde koeken, coca cola etc knalden er ook in. Nu eet ik cleaner en drink ik enkel water (op chocomelk vlak na de training na). Hamburgers en pizza's e.d. eet ik nog wel, maar zooi als gevulde koeken (fucking veel transvetten) en zoete dranken ben ik wel van afgestapt.

Maar de sneetjes brood beginnen erg eentonig te worden. En ik krijg alleen maar meer trek hoe vaker ik eet :P

Ben 1.83 en weeg 66kg. Heb 2 jaar terug 76 gewogen, en toen was ik even sterk (of slap) als nu. Dus kracht/gewicht verhouding is beter geworden. Maar m'n progressie die staakt nu.
pi_125455650
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:03 schreef MarMar het volgende:

[..]

Er zijn mensen die obesitas een ziekte noemen... en dan ook echt alsin "ik heb obesitas" alsof het zo opeens is komen aanwaaien en ze door de obesitas dik zijn geworden (ook dat heb ik mensen al horen zeggen :X )
genen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 18 april 2013 @ 21:12:16 #133
55709 Stereotomy
pi_125455809
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:07 schreef VacaLoca het volgende:
Het vele eten is bijna een grotere opgaaf dan het trainen zelf. Ik boek nu weinig progressie omdat het vele eten wat ik reeds doe blijkbaar nog niet genoeg is.
Of het veel is, bepalen de cijfers, niet jezelf ;)

Wat en hoeveel kcal eet je op een dag?

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:07 schreef VacaLoca het volgende:
maar zooi als gevulde koeken (fucking veel transvetten)
Stuur me je bankrekening en 5 foto's van kant-en-klaar eetbare supermarktproducten zoals gevulde koeken met veel transvetten op de labels. Ik maak een tientje aan je over als dat lukt.

Ik zie een hoop emotie, een hoop onzin en een hoop gedoe in je verhaal. Wat ik echter niet zie is hoeveel je nou precies eet op een dag.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:17:05 #134
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125456107
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:03 schreef MarMar het volgende:

[..]

Alles wordt aangegrepen, zolang ze die vork maar niet hoeven neer te leggen want daar ligt het niet aan natuurlijk.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:17:41 #135
55709 Stereotomy
pi_125456142
Ha, stel je voor dat je minder zou moeten eten om af te vallen :o

Of meer moet eten om aan te komen :o

Van den zotte 8)7 8)7 8)7
pi_125456271
ja man 3000 kcal eten ofzo is ook echt een lijdensweg

poeehh wat veel
pi_125456357
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Of het veel is, bepalen de cijfers, niet jezelf ;)

Wat en hoeveel kcal eet je op een dag?
Tijd geleden dat ik dat nagerekend had, was geloof ik 3500 kcal per dag

Eet 7-8 boterhammen per dag.
- 2 belegd met goede laag pindakaas (en hagelslag :+ )
- 1 belegd met jam (voor beetje zoete smaak nog)
- 4-5 belegd met kaas/kipfilet of kaas/salami
Allen belegd met margarine (becel dieet) en soms smeer ik ook nog extra leverpastei er op (onder de kaas/vlees)

Dat eet ik zo in etappes van 2 uur.

Warm eten doe ik 1 keer, maar wel 1 groot bord vol. Voorbeelden:
- Chicken tonight - zo'n hele Knorr Chicken Tonight pot, met 200 gram rijst en 350 gram kipfilet.
- Macaroni/Spaghetti - 250 gram gehakt, 225 gram groenten (uit groentepakket), 200 gram tomato frito, 250 gram macaroni/spaghetti, mix
- Aardappels/groenten/vlees - 400 gram aardappels, 250 gram groenten (afwisselend; spinazie a la creme, broccoli, rode kool, andijvie, bloemkool), 150-200 gram vlees (hamburgers, slavinken, schitzels)

En dan later nog een schaaltje Vanille Yoghurt (250g)

Qua drinken dus water en 1 volle beker chocomelk (250ml)
pi_125456361
Ik stel mn cut uit omdat ik 3000 kcal al weinig vindt :')
pi_125456421
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef Stereotomy het volgende:

Tranquilo jongen, nu maak je het groter dan ik het zelf bedoel.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:22:41 #140
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125456461
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef Stereotomy het volgende:

Ik weet niet of dit programma ook in NL op tv is. Maar daar volgen ze mensen die overwicht hebben voor een week. Geheime camera´s, ze worden gevolgd in de auto en de supermarkt enzo. En dan aan het eind van de week worden ze geconfronteerd met wat ze werkelijk eten, al het eten wat ze in die week hebben gegeten wordt op een tafel gezet. Die schrikken zich de pest. :D

Mensen die niet sporten, kantoorbaan, maar zo´n 7000kcal per dag naar binnen werken, en niet het gezonde eten uiteraard. En geen idee hebben waarom ze zo dik worden. :')
  donderdag 18 april 2013 @ 21:24:55 #141
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125456611
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit programma ook in NL op tv is. Maar daar volgen ze mensen die overwicht hebben voor een week. Geheime camera´s, ze worden gevolgd in de auto en de supermarkt enzo. En dan aan het eind van de week worden ze geconfronteerd met wat ze werkelijk eten, al het eten wat ze in die week hebben gegeten wordt op een tafel gezet. Die schrikken zich de pest. :D

Mensen die niet sporten, kantoorbaan, maar zo´n 7000kcal per dag naar binnen werken, en niet het gezonde eten uiteraard. En geen idee hebben waarom ze zo dik worden. :')
Whehe dat had ik laatst gezien, die dude zeggen dat hij alleen wat cornflakes eet in de ochtend en dan op werk even snel een broodje ei met spek halen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 18 april 2013 @ 21:25:52 #142
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125456698
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Secret eaters, wordt uitgezonden op TLC. Mensen hebben soms geen idee, 1 keer een meisje die echt alleen maar hele gezonde dingen at, zonnebloempitten als tussendoortje enzo, maar dan niet weten hoeveel kcal erin zit (veel dus..)
  donderdag 18 april 2013 @ 21:31:09 #144
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125457011
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:21 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Tijd geleden dat ik dat nagerekend had, was geloof ik 3500 kcal per dag

- 1 belegd met jam (voor beetje zoete smaak nog)
- 4-5 belegd met kaas/kipfilet of kaas/salami
Allen belegd met margarine (becel dieet) en soms smeer ik ook nog extra leverpastei er op (onder de kaas/vlees)

Dat eet ik zo in etappes van 2 uur.

Warm eten doe ik 1 keer, maar wel 1 groot bord vol. Voorbeelden:
- Chicken tonight - zo'n hele Knorr Chicken Tonight pot, met 200 gram rijst en 350 gram kipfilet.
- Macaroni/Spaghetti - 250 gram gehakt, 225 gram groenten (uit groentepakket), 200 gram tomato frito, 250 gram macaroni/spaghetti, mix
- Aardappels/groenten/vlees - 400 gram aardappels, 250 gram groenten (afwisselend; spinazie a la creme, broccoli, rode kool, andijvie, bloemkool), 150-200 gram vlees (hamburgers, slavinken, schitzels)

En dan later nog een schaaltje Vanille Yoghurt (250g)

Qua drinken dus water en 1 volle beker chocomelk (250ml)
Ik wil je niet teleurstellen maar dat is op zijn best ~2500 kcal.
Verbo is terug?
pi_125457196
Ik snap niet waarom mensen Cola Light drinken terwijl je ook Coca Cola Zero hebt. Je hebt tegenwoordig trouwens ook Red Bull Zero Calories, naast de light variant.
If not now, then when.
pi_125457248
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Ik wil je niet teleurstellen maar dat is op zijn best ~2500 kcal.
Ah ja, toen ik die ~3500 berekende was dat toen ik nog veel aanmaaklimonade dronk en koeken at. Wel veel kcal daarin, maar lijkt me aan niets positief bijdragen verder toch?
pi_125457268
Woow, wat is deze. Gisterenavond gezwommen, vanmorgen hardgelopen en net gekettlebelt en ik ben d00d. Helemaal.

Mijn ogen kunnen alleen nog maar op kiertjes. Dit weekend maar eens echt rustig aan doen. :?
pi_125457365
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ah ja, toen ik die ~3500 berekende was dat toen ik nog veel aanmaaklimonade dronk en koeken at. Wel veel kcal daarin, maar lijkt me aan niets positief bijdragen verder toch?
Beter doe je noten ofzo :) veel kcal in weinig nootjes en gezonder dan limonade en koeken.. wel ongebrande dan, niet van die duyvis borrelnootjes oid :P
pi_125457366
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik snap niet waarom mensen Cola Light drinken terwijl je ook Coca Cola Zero hebt. Je hebt tegenwoordig trouwens ook Red Bull Zero Calories, naast de light variant.
Light en Zero is toch hetzelfde man. :') Zero is enkel voor de stoere mannen die geen suiker mogen drinken.
pi_125457428
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Light en Zero is toch hetzelfde man. :') Zero is enkel voor de stoere mannen die geen suiker mogen drinken.
In Zero zit geen cafeine toch?
  donderdag 18 april 2013 @ 21:38:21 #151
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125457467
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Kan je beter melk drinken. Of zoals Marmar al aangeeft extra eten in de vorm van noten of iets dergelijks.
Verbo is terug?
pi_125457609
Cola is voor tieners, echte mannen drinken koffie.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:42:19 #153
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125457690
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:40 schreef MarMar het volgende:
Cola is voor tieners, echte mannen drinken koffie.
Koffie als de pre-workout samen met banaan+pindakaas. :s)
Verbo is terug?
pi_125457732
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Van cola of red bull?
If not now, then when.
pi_125457738
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:38 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Kan je beter melk drinken. Of zoals Marmar al aangeeft extra eten in de vorm van noten of iets dergelijks.
Meer chocomelk ook goed? Maar was van zuivel niet gebleken dat het toch niet zo goed is om dat als volwassen mens nog veel te drinken? e.e.a over gelezen maja je hebt zoveel tegenstrijdige berichten over voeding...

Noten zijn een van de weinige dingen die ik niet echt lust helaas :P Maar ben dus wel op zoek naar meer gezonde kcal waarmee ik wel kan aankomen en massa aanzetten zonder dat ik dadelijk 14 sneetjes per dag moet eten.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:44:47 #156
55709 Stereotomy
pi_125457840
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Van cola of red bull?
Van coca cola weet ik dat Light en Zero beide aspartaam + acesulfaam K is, maar dan in verschillende verhoudingen. Light en Zero smaken net iets anders van elkaar.

Weet de labels van Red Bull, Fanta of Lipton Ice Tea Zero niet uit mijn hoofd, maar zou me niet verbazen als Zero en Light dezelfde zoetstoffen bevatten, al dan niet in verschillende verhoudingen.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:44:49 #157
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125457843
Volle chocolademelk in de bulk _O_

Ben nog nooit zo snel aangekomen
  donderdag 18 april 2013 @ 21:45:38 #158
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125457885
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Meer chocomelk ook goed? Maar was van zuivel niet gebleken dat het toch niet zo goed is om dat als volwassen mens nog veel te drinken? e.e.a over gelezen maja je hebt zoveel tegenstrijdige berichten over voeding...

Noten zijn een van de weinige dingen die ik niet echt lust helaas :P Maar ben dus wel op zoek naar meer gezonde kcal waarmee ik wel kan aankomen en massa aanzetten zonder dat ik dadelijk 14 sneetjes per dag moet eten.
Waarom zou melk slecht zijn dan?
Verbo is terug?
  donderdag 18 april 2013 @ 21:46:00 #159
55709 Stereotomy
pi_125457906
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Volle chocolademelk in de bulk _O_

Ben nog nooit zo snel aangekomen
Commerciele weightgainers hebben vaak een profiel die verdacht veel op volle chocolademelk lijken ja :9
pi_125457913
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cola lite = Voor dames
Cola Zero = Voor mannen bedoeld.
Bron Coca cola.

Dan heb je ook nog dat goud kleurige blikje zonder Cafeïne, weet niet zeker of er nog 1tje speciaal voor mannen zonder cafeïne bestaat
pi_125457928
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Chocomelk=suikers, sugar=bad mkay?!?
Er zijn wel 1001 verschillende soorten noten, dus niet miepen en gewoon zoeken naar de soort die je wel te nassen vindt.
pi_125457979
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:35 schreef cl00n het volgende:
Woow, wat is deze. Gisterenavond gezwommen, vanmorgen hardgelopen en net gekettlebelt en ik ben d00d. Helemaal.

Mijn ogen kunnen alleen nog maar op kiertjes. Dit weekend maar eens echt rustig aan doen. :?
Helemaal dood, maar tijd voor ons op F0K heb je nog wel..jongejongejonge wat ben jij moe..
  donderdag 18 april 2013 @ 21:47:31 #163
55709 Stereotomy
pi_125457989
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:46 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Cola lite = Voor dames
Cola Zero = Voor mannen bedoeld.
Bron Coca cola.

Dan heb je ook nog dat goud kleurige blikje zonder Cafeïne, weet niet zeker of er nog 1tje speciaal voor mannen zonder cafeïne bestaat
Ja, zonder cafeine heb je ook in Light en Zero varianten :')

donderdag 18 april 2013 @ 21:48:55 #164
55709 Stereotomy
pi_125458069
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:46 schreef MarMar het volgende:

[..]

Er zijn wel 1001 verschillende soorten noten, dus niet miepen en gewoon zoeken naar de soort die je wel te nassen vindt.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:21 schreef VacaLoca het volgende:

Hij lust wel pindakaas, dus... (ook al zijn pinda's geen noten oO< )
pi_125458172
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Van coca cola weet ik dat Light en Zero beide aspartaam + acesulfaam K is, maar dan in verschillende verhoudingen. Light en Zero smaken net iets anders van elkaar.

Weet de labels van Red Bull, Fanta of Lipton Ice Tea Zero niet uit mijn hoofd, maar zou me niet verbazen als Zero en Light dezelfde zoetstoffen bevatten, al dan niet in verschillende verhoudingen.
Sowieso haal ik altijd een Red Bull ligt/zero calories als ik langs een tankstation kom. :9 Voor de cafeïne moet je het trouwens niet doen; zit maar 0,02% in. :')
If not now, then when.
pi_125458205
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, zonder cafeine heb je ook in Light en Zero varianten :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Triest eigenlijk al die Cola ;(

Nog triest is dat ik een blikje Caffeine Free in de koelkast heb staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 21:51:30 ]
  donderdag 18 april 2013 @ 21:52:17 #167
55709 Stereotomy
pi_125458261
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Sowieso haal ik altijd een Red Bull ligt/zero calories als ik langs een tankstation kom. :9 Voor de cafeïne moet je het trouwens niet doen; zit maar 0,02% in. :')
De cafeinehoeveelheid in een blikje Red Bull is te vergelijken met die van een kop koffie, dus dat lijken me prima 'werkende' hoeveelheden...
  donderdag 18 april 2013 @ 21:53:09 #168
55709 Stereotomy
pi_125458302
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:51 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Triest eigenlijk al die Cola ;(

Nog triest is dat ik een blikje Caffeine Free in de koelkast heb staan.
Huuu.... Zero caffeine free is mijn favoriet :@

Ben wel enorm gaan minderen met light frisdrank het afgelopen jaar, drink meer water.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:54:07 #169
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125458358
Ik gebruik soms Ripped en daar zit Caffeine Anhydrous 290mg in maar werk er weinig van en het heeft geen timed release. Alleen de eerste keer dat ik het nam stond ik strak
pi_125458429
Maar uuh, hoe vinden jullie die Soap nou tussen TheRage191 en icecreamfitness })
  donderdag 18 april 2013 @ 21:55:50 #171
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125458452
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

0,02=60 mg. Is te vergelijken met een slap bakje koffie. Met 1% zou je 3000mg binnen krijgen. :')
Verbo is terug?
pi_125458466
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:46 schreef MarMar het volgende:

[..]

Hehe, ik ga op zoek :P En alles went.

Nog even nagerekend en ik eet 2750 kcal ongeveer nu per dag.

Wss. zit m'n verbruik rond de 3000, ondanks amper cardio. Periode dat ik aankwam kwam ik daar dus overheen maar was het suikergehalte erg hoog.

750 extra kcal aan clean food zien te vinden dus. Nootjes is een begin :)
pi_125458481
Water + Teisseire Tropico (aspartaam-vrij) = baas boven baas.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:55 schreef ZetaOS het volgende:
Maar uuh, hoe vinden jullie die Soap nou tussen TheRage191 en icecreamfitness })
Knullig.
If not now, then when.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:59:21 #174
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125458652
Ik snap echt niet dat zoveel mensen geen leg day hebben. Vooral die beach boys die toch vooral trainen voor het strand en aandacht van vrouwen doen het zelden maar dat valt toch enorm op als je een zwembroek draagt
pi_125458718
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik snap echt niet dat zoveel mensen geen leg day hebben. Vooral die beach boys die toch vooral trainen voor het strand en aandacht van vrouwen doen het zelden maar dat valt toch enorm op als je een zwembroek draagt
Dat komt gewoon omdat vrouwen zelden op benen letten en die boys weten dat.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  donderdag 18 april 2013 @ 22:00:50 #176
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125458756
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Hehe, ik ga op zoek :P En alles went.

Nog even nagerekend en ik eet 2750 kcal ongeveer nu per dag.

Wss. zit m'n verbruik rond de 3000, ondanks amper cardio. Periode dat ik aankwam kwam ik daar dus overheen maar was het suikergehalte erg hoog.

750 extra kcal aan clean food zien te vinden dus. Nootjes is een begin :)
Maar vanwaar dat je geen melk wil drinken? Want een pak volle melk is 640 kcal. Want ik kan ook zeggen dat water slecht voor je is. (grote dosis in korte tijd)
Verbo is terug?
pi_125458762
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Bullshit. Niets zo sexy als een man met mooie billen/bovenbenen.
pi_125458829
Heb ik mij dus de afgelopen weken alcoholvrij in de club als een wijf gedragen door cola light te bestellen?
pi_125458832
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Bullshit. Niets zo sexy als een man met mooie billen/bovenbenen.
:o misschien ben jij een uitzondering. Een goed bovenlichaam wordt over het algemeen veel meer gewaardeerd.
Nergens voor nodig.
  donderdag 18 april 2013 @ 22:02:13 #180
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125458838
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Beachboys doen altijd lange zwem broeken aan. Zie je de benen toch niet of ze voetballen...
Verbo is terug?
  donderdag 18 april 2013 @ 22:03:16 #181
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125458894
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

:o misschien ben jij een uitzondering. Een goed bovenlichaam wordt over het algemeen veel meer gewaardeerd.
Waarom niet het beste van beide. Een goed boven- en onderlichaam. 8)7
Verbo is terug?
pi_125458903
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Beachboys doen altijd lange zwem broeken aan. Zie je de benen toch niet of ze voetballen...
Dit idd. Zolang het niet te erg afsteekt, kom je er wel mee weg. Af en toe is het echter wel zo erg buitenproportioneel dat ik even moet facepalmen.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:03 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Waarom niet het beste van beide. Een goed boven- en onderlichaam. 8)7
Sowieso man. Het moet gewoon in balans zijn. Maar die gasten doen half werk.
Nergens voor nodig.
  donderdag 18 april 2013 @ 22:04:21 #183
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125458971
Heb vaak genoeg complimenten gehad over mijn kuiten door vrouwen die zelf niet trainde, dus ze letten er wel op
pi_125458985
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef cl00n het volgende:
Heb ik mij dus de afgelopen weken alcoholvrij in de club als een wijf gedragen door cola light te bestellen?
Echte bazen drinken melk in de club.

Panzermaus ®
If not now, then when.
pi_125459012
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb vaak genoeg complimenten gehad over mijn kuiten door vrouwen die zelf niet trainde, dus ze letten er wel op
Sick, pics van je kuiten?
Nergens voor nodig.
pi_125459097
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Maar vanwaar dat je geen melk wil drinken? Want een pak volle melk is 640 kcal. Want ik kan ook zeggen dat water slecht voor je is. (grote dosis in korte tijd)
2011 aardig wat artikelen over gelezen, weet nu het specifieke niet meer. Maar dat leek toen even de populaire mening te worden. Nu hoor je er niet meer zoveel over. Zou zijn dat we in onze maatschappij melk overraten en volwassen zoogdieren niet zoveel melk zouden moeten drinken. Maar wat ik zeg; wetenschappelijke onderzoeken spreken elkaar nogal vaak tegen. De ene rept over kankerverwekkend, slecht voor darmen etc. en de ander rept dat melk juist een vitaal onderdeel van het dieet is.

Tja, wat nou waar is..
  donderdag 18 april 2013 @ 22:07:09 #187
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125459141
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Sick, pics van je kuiten?
Heb ik niet zo bij de hand, heb er wel striae op :7
pi_125459144
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Dat denk je.. maar neen, goede benen en zeker goede billen worden enorm gewaardeerd, ook door mij :) en door al mijn vriendinnen en ja, wij praten over mannen als vleeschwaar. newsflash much?
pi_125459166
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Echte bazen drinken melk in de club.

Panzermaus ®
Piña colada :+
pi_125459241
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat denk je.. maar neen, goede benen en zeker goede billen worden enorm gewaardeerd, ook door mij :) en door al mijn vriendinnen en ja, wij praten over mannen als vleeschwaar. newsflash much?
Mwoa... Ik train ze al, np. :)
Nergens voor nodig.
pi_125459266
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik hoor vrouwen inderdaad juist meer over benen inderdaad. Lange benen doen het bij vrouwen ook goed, net als andersom.
  donderdag 18 april 2013 @ 22:09:29 #192
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_125459292
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

De meeste vrouwen zijn al blij als ze een non-fatty kunnen strikken, dus iemand die er een beetje goed uit ziet. Thans, dat merk ik in het uitgaansleven hier. Niet gek ook want 90% van de mannen zijn dan ook van die studenten met een bierbuik of van die skinnyfat figuren.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_125459344
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik hoor vrouwen inderdaad juist meer over benen inderdaad. Lange benen doen het bij vrouwen ook goed, net als andersom.
Over benen hebben we het alleen uit beleefdheid, het gaat om de kont :) maar goede billen hebben eigenlijk altijd ook wel goede benen eronder..
  donderdag 18 april 2013 @ 22:12:58 #194
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_125459491
Vandaag trouwens echt een gigantische kuttraining gehad. Deadlift ging niet lekker en met minder gewicht, squat was al helemaal een drama (eenerlaatse set kwam ik net 1 rep tekort en moest ik het gewicht op de grond laten rusten, laatste set kreeg ik het gewicht niet eens 1x omhoog :') ). Heb voor de rest voor de oefeningen ook maar lagere gewichten en intensiteit gepakt, niks wilde lukken.

Had overigens een progress pic beloofd. Cut begint een beetje ergens op te lijken maar ik moet eigenlijk nog wel een stuk meer massa hebben.

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Drinky op 18-04-2013 22:24:06 ]
Drinky is een baas
  donderdag 18 april 2013 @ 22:13:14 #195
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125459509
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:06 schreef VacaLoca het volgende:
2011 aardig wat artikelen over gelezen, weet nu het specifieke niet meer. Maar dat leek toen even de populaire mening te worden. Nu hoor je er niet meer zoveel over. Zou zijn dat we in onze maatschappij melk overraten en volwassen zoogdieren niet zoveel melk zouden moeten drinken. Maar wat ik zeg; wetenschappelijke onderzoeken spreken elkaar nogal vaak tegen. De ene rept over kankerverwekkend, slecht voor darmen etc. en de ander rept dat melk juist een vitaal onderdeel van het dieet is.
Melk is zowel kankerverwekkend als kanker reducerend . Ligt er alleen aan over welke vormen je praat. Vaak is het probleem dat alleen de slechte punten of goede punten eruit worden gehaald om mensen te beïnvloeden. Volwassen zoogdieren hebben niet veel melk nodig, maar als je doel is veel calorieën te consumeren kan dit mooi in de vorm van melk.
Verbo is terug?
pi_125459598
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:12 schreef Drinky het volgende:
Vandaag trouwens echt een gigantische kuttraining gehad. Deadlift ging niet lekker en met minder gewicht, squat was al helemaal een drama (eenerlaatse set kwam ik net 1 rep tekort en moest ik het gewicht op de grond laten rusten, laatste set kreeg ik het gewicht niet eens 1x omhoog :') ). Heb voor de rest voor de oefeningen ook maar lagere gewichten en intensiteit gepakt, niks wilde lukken.

Had overigens een progress pic beloofd. Cut begint een beetje ergens op te lijken maar ik moet eigenlijk nog wel een stuk meer massa hebben.

SPOILER
Bij een squat het gewicht op de grond laten rusten?
Je plaatje doet het trouwens niet. Hoe lang train je nu?

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:10 schreef MarMar het volgende:

[..]

Over benen hebben we het alleen uit beleefdheid, het gaat om de kont :) maar goede billen hebben eigenlijk altijd ook wel goede benen eronder..
Wat praat je over benen dan.
Nergens voor nodig.
pi_125459926
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef cl00n het volgende:
Wat heeft ze mooie benen he!
Succes met je ban. :')
If not now, then when.
pi_125459950
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Succes met je ban. :')
en dat :')
Nergens voor nodig.
  donderdag 18 april 2013 @ 22:21:35 #199
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_125459967
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Bij een squat het gewicht op de grond laten rusten?
Je plaatje doet het trouwens niet. Hoe lang train je nu?

[..]

Wat praat je over benen dan.
Op de grond zeg ik "bij wijze van". Gewoon in squatrack dus op de safetybars. Train al 3 jaar, maar sinds eind december train ik fatsoenlijk met een uitgedacht dieet, goed programma en regelmaat. plaatje zou het nu moeten doen
Drinky is een baas
pi_125460008
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef Drinky het volgende:

[..]

Op de grond zeg ik "bij wijze van". Gewoon in squatrack dus op de safetybars. Train al 3 jaar, maar sinds eind december train ik fatsoenlijk met een uitgedacht dieet, goed programma en regelmaat. plaatje zou het nu moeten doen
Nog steeds niet, man. 3 jaar al :o
Nergens voor nodig.
  donderdag 18 april 2013 @ 22:22:50 #201
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125460038
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:22 schreef Snakey het volgende:
Dat is vreselijk dom natuurlijk, in een topic waar een FA meepost. :')
Het is sowieso een bekende van hier. :')
If not now, then when.
pi_125460089
quote:

[..]

Okay, nevermind, ik zie die andere twee pics wel. Net fysiek man!
Nergens voor nodig.
  donderdag 18 april 2013 @ 22:25:43 #204
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125460138
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het is sowieso een bekende van hier. :')
De meeste kloons ken ik wel, zo ook deze.
pi_125460159
quote:

[..]

Weet niet hoe je eerst was, maar dit is wel duidelijk een plaatje van meer dan alleen maar ff een paar maandjes trainen :)

Enig idee waardoor het kut ging vandaag?
pi_125460182
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:25 schreef Snakey het volgende:

[..]

De meeste kloons ken ik wel, zo ook deze.
Dacht ik al.
If not now, then when.
  donderdag 18 april 2013 @ 22:26:56 #207
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_125460195
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:22 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Nog steeds niet, man. 3 jaar al :o
3 ja als het niet meer is. In het begin was het voornamelijk om mijn overgewicht kwijt te raken ( 110kg pure fat @ 1.83). Het was toen ook een beetje aanmodderen, niet consistent, geen goede voeding. Dat heeft zich een tijdje zo voortgesleept, tijdje begonnen met boksen en helemaal geen krachttraining/BB meer gedaan en sinds eind december weer opgepakt.
Drinky is een baas
pi_125460203
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:12 schreef Drinky het volgende:

SPOILER
Ziet er netjes uit hoor!
  donderdag 18 april 2013 @ 22:49:12 #209
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_125461297
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:26 schreef MarMar het volgende:

[..]

Weet niet hoe je eerst was, maar dit is wel duidelijk een plaatje van meer dan alleen maar ff een paar maandjes trainen :)

Enig idee waardoor het kut ging vandaag?
Hier even een progressie door de jaren heen, had ik een tijdje terug ook gepost:
SPOILER
Geen idee waardoor het vandaag niet ging. Had vorige week rust gepakt, aan de PWO zal het ook niet liggen. Het is waarschijnlijk gewoon een kutdag :') .
Drinky is een baas
  donderdag 18 april 2013 @ 22:55:16 #210
55709 Stereotomy
pi_125461595
Nice :)
  donderdag 18 april 2013 @ 22:57:46 #211
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_125461689
Sowieso endo-successtories. ^O^
BEASTMODE
pi_125461752
Goed bezig Drinky! Laten we een keer burgers knallen bij 't Maccen dan.
  donderdag 18 april 2013 @ 23:02:50 #213
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125461927
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef Drinky het volgende:

[..]

Hier even een progressie door de jaren heen, had ik een tijdje terug ook gepost:
SPOILER
Geen idee waardoor het vandaag niet ging. Had vorige week rust gepakt, aan de PWO zal het ook niet liggen. Het is waarschijnlijk gewoon een kutdag :') .
very nice goede verhoudingen mooie core!
pi_125461935
quote:

[..]

SPOILER
Dit soort voor en na foto's zijn altijd nice om te zien :)
  donderdag 18 april 2013 @ 23:07:03 #215
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125462144
Hebben jullie trouwens ook wel eens last van faalangst als je met een hoger gewicht traint? Heb het echt vaak met deadliften :{
  donderdag 18 april 2013 @ 23:09:22 #216
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125462255
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben jullie trouwens ook wel eens last van faalangst als je met een hoger gewicht traint? Heb het echt vaak met deadliften :{
Nee. Jij bent gewoon een pussy.
pi_125462271
Dat heb ik alleen op de WC.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  donderdag 18 april 2013 @ 23:13:27 #218
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125462477
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Nee. Jij bent gewoon een pussy.
Ik wil jou wel eens 160kg zien deadliften zonder straps of belt :6
pi_125462487
quote:
Nee, lukt het vandaag niet, dan wel morgen of volgende week.

Respect Drinky!!
  donderdag 18 april 2013 @ 23:14:42 #220
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125462551
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:13 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Ik wil jou wel eens 160kg zien deadliften zonder straps of belt :6
Volgend jaar.
  donderdag 18 april 2013 @ 23:16:11 #221
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125462639
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:14 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Volgend jaar.
Van uitstel komt afstel
  donderdag 18 april 2013 @ 23:19:29 #222
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125462812
quote:
Mwah, valt mee heb alleen af en toe dagen dat ik 150kgx5 kan en dagen dat 140kgx3-4 met moeite gaat. Maar komt voornamelijk door een kleine cut. Gewicht wat je gaat lukken merk je wel tijdens de warming up.

Laatst een keer op stereo zijn manier gedaan van 3x stang-60%-80%-werkset. Ging voor geen meter. ;(
Doe zelf altijd iets in de trend van 8xstang- 6x40%- 5x 66%- 3x 80%- 1 á 2x 90%.
Verbo is terug?
  donderdag 18 april 2013 @ 23:21:05 #223
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125462905
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:16 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Van uitstel komt afstel
Ik doe nu km roeien en dan van 60>100>140>160 5 reps
  donderdag 18 april 2013 @ 23:21:29 #224
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125462937
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:16 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Van uitstel komt afstel
Is geen uitstel ;(. Eind dit jaar wil ik 100 halen. Volgend jaar 160.
pi_125462993
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:21 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Is geen uitstel ;(. Eind dit jaar wil ik 100 halen. Volgend jaar 160.
Waar zit je nu op?
  donderdag 18 april 2013 @ 23:24:50 #226
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125463125
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:22 schreef MarMar het volgende:

[..]

Waar zit je nu op?
mijn max is 3-4x 85
pi_125463165
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

mijn max is 3-4x 85
Dan hoef je toch geen jaar te doen over die 100? :) Gaat je gewoon lukken!
pi_125463169
quote:

[..]

mijn max is 3-4x 85
wtf :o jij traint nog niet zo lang toch?
respect.
Nergens voor nodig.
  donderdag 18 april 2013 @ 23:28:15 #229
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125463255
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:25 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

wtf :o jij traint nog niet zo lang toch?
respect.
train vanaf mijn 15e vorig jaar april gestopt en 1.5 maand geleden weer begonnen.
  donderdag 18 april 2013 @ 23:29:45 #230
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125463310
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dan hoef je toch geen jaar te doen over die 100? :) Gaat je gewoon lukken!
100 gaat wel lukken 160 niet. En ik ben niet van het maxen. Voor een normale training doe ik nu 4x12x60. Maar ik ga het zeker proberen wil ook in kracht groeien.
pi_125463329
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:28 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

train vanaf mijn 15e vorig jaar april gestopt en 1.5 maand geleden weer begonnen.
ahh, okay.
160 is wel erg bikkel, trouwens. 2.5x je lichaamsgewicht, ofzo.
Nergens voor nodig.
pi_125463344
quote:

[..]

SPOILER
Snel gecut van januari naar februari o.O
pi_125463402
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

100 gaat wel lukken 160 niet. En ik ben niet van het maxen. Voor een normale training doe ik nu 4x12x60. Maar ik ga het zeker proberen wil ook in kracht groeien.
Ik zag laatst een foto van jouw biceps langskomen, respect :)
  donderdag 18 april 2013 @ 23:33:00 #234
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125463417
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

ahh, okay.
160 is wel erg bikkel, trouwens. 2.5x je lichaamsgewicht, ofzo.
was ik maar 64 kg ;( ben wel zwaar ik weeg 75.
pi_125463462
Als je in kracht wilt groeien moet je ook voor kracht trainen. Die 12 reps op 60kg gaan je niet helpen om de 100 te halen.
Nergens voor nodig.
pi_125463465
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:33 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

was ik maar 64 kg ;( ben wel zwaar ik weeg 75.
Spieren wegen toch ook meer? Om gewicht maak ik me sowieso geen zorgen, ik kijk liever in die spiegel naar hoe ik er uit zie :)
  donderdag 18 april 2013 @ 23:34:28 #237
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125463474
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:32 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Ik zag laatst een foto van jouw biceps langskomen, respect :)
dankje ;). Ook respect voor jou dat je hier om advies komt vragen ipv in LIF. Aankomen lijkt me sowieso lastig, ik neem aan dat je wat wilt gainen qua spier en kracht?
  donderdag 18 april 2013 @ 23:36:19 #238
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125463549
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
Als je in kracht wilt groeien moet je ook voor kracht trainen. Die 12 reps op 60kg gaan je niet helpen om de 100 te halen.
i know dan moet ik op de 5-7 reps zitten. Maarja ik wil ook strakker worden ik kan wel krachsetjes er doorheen gooien. @
CY, nee ik let nu ook op de spiegel. Als ik 11 kg verlies dan word ik een scharminkel denk ik.
pi_125463624
In LIF vind ik al die reacties zo zinloos :') Als ik daar post dat ik 18% BF heb en toch graag veel wil sporten, krijg ik alleen maar reacties over anorexia en houden van je lichaam naar m'n hoofd. :')

Inderdaad, meer spieren en kracht. Hoeft niet te veel te zijn, maar vind het ook gewoon lekker om met krachttraining bezig te zijn. Zo'n heerlijk uitgeput gevoel als je in bed ligt, slaap er ook beter op :)
pi_125463628
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:36 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

i know dan moet ik op de 5-7 reps zitten. Maarja ik wil ook strakker worden ik kan wel krachsetjes er doorheen gooien. @
CY, nee ik let nu ook op de spiegel. Als ik 11 kg verlies dan word ik een scharminkel denk ik.
Er is niet echt een strakke richtlijn voor, maar je moet er iig voor zorgen dat je het gewicht systematisch omhoog gooit. Dit gaat wat makkelijk met minder reps.
Nu conditioneer je je spieren alleen om 60kg steeds makkelijker te tillen en maak je dus eigenlijk geen gains.
Nergens voor nodig.
pi_125463630
quote:

[..]

SPOILER
Netjes man! Keep up the good work. ^O^
If not now, then when.
  donderdag 18 april 2013 @ 23:38:43 #242
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125463656
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:36 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Strakker worden heeft niks te maken met het aantal herhalingen, maar met minder vet of meer spiermassa. Tenzij je het als verbranding doet, maar zal misschien 100kcal verschil uitmaken als ik een gok doe.
Verbo is terug?
  donderdag 18 april 2013 @ 23:41:44 #243
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125463774
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:38 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Er is niet echt een strakke richtlijn voor, maar je moet er iig voor zorgen dat je het gewicht systematisch omhoog gooit. Dit gaat wat makkelijk met minder reps.
Nu conditioneer je je spieren alleen om 60kg steeds makkelijker te tillen en maak je dus eigenlijk geen gains.
ik weet dat het cliche klinkt maar ik wil niet breed worden :') dus ik ga of boven de 10 reps zitten of onder de 7
pi_125463802
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:41 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

ik weet dat het cliche klinkt maar ik wil niet breed worden :') dus ik ga of boven de 10 reps zitten of onder de 7
Oh dat is wel een goede, ik hoef namelijk ook geen mannelijke schouders te krijgen ofzo :D
pi_125463832
quote:

[..]

Lees wat Verbo zegt. :) Het aantal reps maakt in die zin niet uit. Je traint op low reps puur om sneller het gewicht te verhogen.
Nergens voor nodig.
pi_125463853
quote:

[..]

Soms denk ik echt dat je aan het trollen bent.
If not now, then when.
pi_125463886
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:42 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Lees wat Verbo zegt. :) Het aantal reps maakt in die zin niet uit. Je traint op low reps puur om sneller het gewicht te verhogen.
Hoe kan je dan zorgen dat je niet uit je voegen groeit? Ik wil nl geen nieuwe kledingkast aan hoeven schaffen :)
pi_125463953
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:42 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Oh dat is wel een goede, ik hoef namelijk ook geen mannelijke schouders te krijgen ofzo :D
Het lichaam van iemand die op high reps traint is uiteindelijk hetzelfde als van iemand die alleen op low reps traint. Het maakt geen kont uit.
Je zult never niet uit je voegen groeien :D En mocht dat onverhoopt wel gebeuren, dan ga je op onderhoud trainen.
Nergens voor nodig.
pi_125463968
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:43 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Hoe kan je dan zorgen dat je niet uit je voegen groeit? Ik wil nl geen nieuwe kledingkast aan hoeven schaffen :)
Vrouwen kunnen dat niet omdat zij geen ballen hebben die testosteron aanmaken, daarom zijn wij mannen superieur. :)
If not now, then when.
  donderdag 18 april 2013 @ 23:46:05 #250
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125463986
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:38 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Strakker worden heeft niks te maken met het aantal herhalingen, maar met minder vet of meer spiermassa. Tenzij je het als verbranding doet, maar zal misschien 100kcal verschil uitmaken als ik een gok doe.
ben bezig met cutten en doe aan cardio er naast. Ben niet zo zeer bezig met vetverbranding tijdens het liften meer met uithoudingsvermogen.
pi_125463991
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen dat niet omdat zij geen ballen hebben die testosteron aanmaken, daarom zijn wij mannen superieur. :)
Dit dus. Fanta moet dit toch wel weten :P
pi_125464005
quote:

[..]

Ze heeft de spuitjes test al klaarliggen, altijd goed voorbereid.

Dem gains...
Nergens voor nodig.
  donderdag 18 april 2013 @ 23:47:23 #253
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125464043
quote:

[..]

Dat is een goeie. _O-

Net alsof er in de 8-10 rep range magisch twee maal zo veel spiermassa wordt gecreëerd. Het zal in die rep range misschien een paar % sneller gaan. Maar er moet gekeken worden naar de doelen die je wilt bereiken. Daarvoor hoef je geen rep range te mijden.

Als je op kracht wilt trainen kan je beter in de 4-6 rep range gaan trainen.
Verbo is terug?
pi_125464056
quote:

[..]

M'n huisgenote doet veel aan krachttraining, en heeft recentelijk al haar colbertjes af moeten staan (aan mij *O* ) omdat haar schouders er niet meer in pasten. Heeft ze dan stiekem ergens een bal verstopt ofzo?
pi_125464160
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:46 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Ze heeft de spuitjes test al klaarliggen, altijd goed voorbereid.

Dem gains...
Ik wist wel dat je roids van BALKAN PHARMACEUTICALS hebt gekocht. :D
If not now, then when.
pi_125464167
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:47 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

M'n huisgenote doet veel aan krachttraining, en heeft recentelijk al haar colbertjes af moeten staan (aan mij *O* ) omdat haar schouders er niet meer in pasten. Heeft ze dan stiekem ergens een bal verstopt ofzo?
Zoek haar nachtkastje af naar clenbuterol en trenbolone.
Nee, sowieso reageert ieder lichaam anders. Misschien heeft ze wel de genen voor brede schouders.

quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik wist wel dat je roids van BALKAN PHARMACEUTICALS hebt gekocht. :D
_O- altijd goeie shit daar toch
Nergens voor nodig.
pi_125464186
quote:

[..]

Vrouwen groeien wel iets, maar je hoeft geen zieke gains te zien of zo. Ga nou maar trainen jij fucking miet.
If not now, then when.
  donderdag 18 april 2013 @ 23:52:25 #258
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125464247
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:47 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Dat is een goeie. _O-

Net alsof er in de 8-10 rep range magisch twee maal zo veel spiermassa wordt gecreëerd. Het zal in die rep range misschien een paar % sneller gaan. Maar er moet gekeken worden naar de doelen die je wilt bereiken. Daarvoor hoef je geen rep range te mijden.

Als je op kracht wilt trainen kan je beter in de 4-6 rep range gaan trainen.
oke :@..ik train het liefst ook zwaarder. Train nu echt licht voor mijn gevoel.
pi_125464260
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Vrouwen groeien wel iets, maar je hoeft geen zieke gains te zien of zo. Ga nou maar trainen jij fucking miet.
Ik heb al spierpijn van gisteren oke? :'( Vanavond maar even rustig yoga doen, pauzedag enzo :)
  donderdag 18 april 2013 @ 23:53:11 #260
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125464283
Niet nog meer vrouwen in dit topic.
Seto is zo ene baas he
pi_125464297
quote:
8s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:53 schreef seto het volgende:
Niet nog meer vrouwen in dit topic.
Hugh z'n schuld.
pi_125464340
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:52 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Ik heb al spierpijn van gisteren oke? :'( Vanavond maar even rustig yoga doen, pauzedag enzo :)
Nergens voor nodig.
  donderdag 18 april 2013 @ 23:54:35 #263
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125464348
quote:

[..]

Ligt eraan van welk gewicht je komt en wat het eind doel is. Als een vrouw 45kg weegt en naar de 50kg gaat door wat kracht training moet ze al een maat groter gaan dragen. Is geen drastische verschil.

Daarnaast groeien vrouwen niet zoveel als mannen. Komt o.a. door een testosteron waarde wat 20x zo laag ligt.
Verbo is terug?
pi_125464364
Waar Hugh is, is CY. Waar CY is, is Hugh. Ik had naaktpics op CY haar account gepost zodat ze geband zou worden en niet meer kon posten. :)
If not now, then when.
pi_125464389
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar Hugh is, is CY. Waar CY is, is Hugh. Ik had naaktpics op CY haar account gepost zodat ze geband zou worden en niet meer kon posten. :)
_O-
Nergens voor nodig.
pi_125464391
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:54 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Ligt eraan van welk gewicht je komt en wat het eind doel is. Als een vrouw 45kg weegt en naar de 50kg gaat door wat kracht training moet ze al een maat groter gaan dragen. Is geen drastische verschil.

Daarnaast groeien vrouwen niet zoveel als mannen. Komt o.a. door een testosteron waarde wat 20x zo laag ligt.
Ze is geloof ik van 57 naar 60 gegaan ofzo. Maar haar schouders zijn echt wel breed, breder dan sommige van die boys bij ons in de gym. En ze is uberhaupt een beetje een tomboy, dus veel van die gasten zie je echt geintimideerd kijken als zij het krachthok in komt _O-
pi_125464428
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is heul niet waar! Ik post ook in R&P bijv, en daar wil Hugh nog niet dood gevonden worden.

Hij heeft gewoon tegen me lopen preachen over squats en mooie billen enzo, vandaar.
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:02:41 #268
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125464731
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:56 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Dit is heul niet waar! Ik post ook in R&P bijv, en daar wil Hugh nog niet dood gevonden worden.

Hij heeft gewoon tegen me lopen preachen over squats en mooie billen enzo, vandaar.
Maar jij hebt toch al mooie billen? Vorige week nog pics gekregen van hugh.
pi_125464782
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:02 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Maar jij hebt toch al mooie billen? Vorige week nog pics gekregen van hugh.
Ik geloof er niets van. Hoe oud ben jij trouwens? :)
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:06:31 #270
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125464884
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:03 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van. Hoe oud ben jij trouwens? :)
Dan niet, heb jij geen moedervlek op je bil? 19!
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:07:17 #271
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_125464922
Thanks mensen. Het is gewoon een mentale strijd die je moet overwinnen en dan komt het fysieke vanzelf. Stereo heeft ook een soortgelijke progressie gemaakt ( waarvoor respect ). Maar zoals ik al zei, ik ben nog niet bij m'n streef, maar ik denk dat ik er na nog een jaartje wel heel erg dichtbij ga zitten.
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:58 schreef Panzermaus het volgende:
Goed bezig Drinky! Laten we een keer burgers knallen bij 't Maccen dan.
Sowieso even supersizen, big bulk in little time.
Drinky is een baas
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:15:05 #272
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_125465202
quote:

[..]

mijn max is 3-4x 85
damn, heb hier nog geen chick met dat soort gewichten zien liften. De meeste deadlifts zijn <50kg ( de meesten liften niet eens, squatten wordt gelukkig wel vaker gedaan).

Even doorzetten en sowieso dat je over de 100 gaat dit jaar.
Drinky is een baas
pi_125465283
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:15 schreef Drinky het volgende:

[..]

damn, heb hier nog geen chick met dat soort gewichten zien liften. De meeste deadlifts zijn <50kg ( de meesten liften niet eens, squatten wordt gelukkig wel vaker gedaan).

Even doorzetten en sowieso dat je over de 100 gaat dit jaar.
Idd, 40 - 50kg hooguit. :') Als ze al deadliften, meestal met sloppy form.
De meisjes die squatten, squatten ook altijd in de smith hier.
Nergens voor nodig.
pi_125465742
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:43 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Net genoeg eten zodat je van je trainingsessies hersteld maar niet in gewicht aankomt. Niet boven de 5 reps uitkomen.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:32:28 #275
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125465750
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:17 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Idd, 40 - 50kg hooguit. :') Als ze al deadliften, meestal met sloppy form.
De meisjes die squatten, squatten ook altijd in de smith hier.
squatten in de smith is zoo kut.
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:34:10 #276
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125465785
Meisje bij mijn gym die 8 maanden traint en 90kg squat _O_
Seto is zo ene baas he
pi_125465834
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:32 schreef McNulty het volgende:

[..]

Net genoeg eten zodat je van je trainingsessies hersteld maar niet in gewicht aankomt. Niet boven de 5 reps uitkomen.
Dit is wel riskant. Je hebt dan kans dat je gewoon je tijd staat te verdoen, dus liever te veel dan te weinig eten.
Ook met vijf reps groei je net zo hard. Ik heb nooit met meer dan vijf reps getraind (met uitzondering van enkele isolatieoefeningen).
Nergens voor nodig.
pi_125465970
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:36 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Dit is wel riskant. Je hebt dan kans dat je gewoon je tijd staat te verdoen, dus liever te veel dan te weinig eten.
Ook met vijf reps groei je net zo hard. Ik heb nooit met meer dan vijf reps getraind (met uitzondering van enkele isolatieoefeningen).
Progressie gaat langzamer als je je calorie inname strak houdt. Dat is de keerzijde van het willen trainen en niet willen groeien.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_125466004
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:43 schreef McNulty het volgende:

[..]

Progressie gaat langzamer als je je calorie inname strak houdt. Dat is de keerzijde van het willen trainen en niet willen groeien.
Als je niet wilt groeien, moet je natuurlijk ook niet trainen. Ik krijg altijd pijn in m'n zak van mensen die het hebben over "alleen ff tonen, maar ik wil niet als arnold worden hoor".
Nergens voor nodig.
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:49:23 #280
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125466107
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:34 schreef seto het volgende:
Meisje bij mijn gym die 8 maanden traint en 90kg squat _O_
Haha bazin.
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:50:05 #281
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125466122
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:43 schreef McNulty het volgende:

[..]

Ach prima..Ik mag nu 1875 kcal eten heb ik berekend. Maar haal vaak de 1500 niet.
pi_125466388
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:44 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Als je niet wilt groeien, moet je natuurlijk ook niet trainen. Ik krijg altijd pijn in m'n zak van mensen die het hebben over "alleen ff tonen, maar ik wil niet als arnold worden hoor".
Hehe ja.

Ik vroeg laatst aan iemand die aan het squatten was waarom hij niet meer dan de 2x 5kg op de bar deed (was hij al een maand aan het doen), en hij antwoordde met "ik hoef er niet als arnold uit te zien".

Jammer voor die mensen dat ze niet beseffen dat ze hun tijd aan het verspillen zijn.
pi_125466413
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 01:06 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Hehe ja.

Ik vroeg laatst aan iemand die aan het squatten was waarom hij niet meer dan de 2x 5kg op de bar deed (was hij al een maand aan het doen), en hij antwoordde met "ik hoef er niet als arnold uit te zien".

Jammer voor die mensen dat ze niet beseffen dat ze hun tijd aan het verspillen zijn.
Gevraagd wat hij dan wilde bereiken? Geen progessie willen maken in kracht of spiermassa als je naar de sportschool gaat :? :'(
pi_125466426
Hij wilde "strakker in zijn vel zitten" :P
pi_125466445
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:20 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit patroon wordt overal aangeprezen :'(
Yep, samen met "eet 6 kleine maaltijden per dag", "eet low-fat en vermijd verzadigde vetten", "ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag", etc :')
pi_125466459
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 01:10 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Yep, samen met "eet 6 kleine maaltijden per dag", "eet low-fat en vermijd verzadigde vetten", "ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag", etc :')
Dat laatste klopt toch? :o
pi_125466486
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 01:11 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Dat laatste klopt toch? :o
Nee, het is niet goed verwoord.
Je eerste maal is de belangrijkste maaltijd van de dag.
Nergens voor nodig.
pi_125466522
Nou ja, aangezien ik tegen 17 uur ontbijt is het voor mij wel een belangrijke maaltijd. ;)

In de ochtend eten is niet belangrijk, tenzij het ervoor zorgt dat je gaat snacken. Maar wat vaak gezegd wordt is dat je ontbijt moet gaan eten "om je stofwisseling te starten", of soortgelijke onzin.
  vrijdag 19 april 2013 @ 01:24:00 #289
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125466644
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 01:15 schreef Nic1 het volgende:
Nou ja, aangezien ik tegen 17 uur ontbijt is het voor mij wel een belangrijke maaltijd. ;)

In de ochtend eten is niet belangrijk, tenzij het ervoor zorgt dat je gaat snacken. Maar wat vaak gezegd wordt is dat je ontbijt moet gaan eten "om je stofwisseling te starten", of soortgelijke onzin.
Ik wil niet catabool gaan G
pi_125466662
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 01:24 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Ik wil niet catabool gaan G
ja wel je shakeje uiterlijk 15 minuten na training slikken anders heb je voor niks getraind
Nergens voor nodig.
  vrijdag 19 april 2013 @ 01:25:50 #291
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_125466671
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 01:09 schreef Nic1 het volgende:
Hij wilde "strakker in zijn vel zitten" :P
dat kan ook gewoon met pep
Drinky is een baas
  vrijdag 19 april 2013 @ 02:01:15 #292
55709 Stereotomy
pi_125467132
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:44 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

^^ dit

niets is zo frustrerend om aan te horen als een pipo die 'al 2 jaar traint' maar 'gewoon niet aankomt' ook al 'eet hij twee keer z'n lichaamsgewicht aan eiwitten' en uiteraard 'alles al geprobeerd'.

Om maar even een greep aan dooddoeners te nemen die zo af en toe in dit topic voorbijwaaien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 19-04-2013 02:11:01 ]
pi_125467177
*Weer begonnen volgt topic*
Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 19 april 2013 @ 02:10:27 #294
55709 Stereotomy
pi_125467220
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 02:06 schreef Manono het volgende:
*Weer begonnen volgt topic*
Na de jojo-dieter ook de jojo-lifter? :P
pi_125467240
Volg never nooit een dieet eigenlijk, let op eten maar meer om beter te trainen
  vrijdag 19 april 2013 @ 02:13:36 #296
55709 Stereotomy
pi_125467247
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 02:12 schreef Manono het volgende:
Volg never nooit een dieet eigenlijk, let op eten maar meer om beter te trainen
D'r was ook ooit iemand die 'nooit cut of bulkt' maar die at om 5 kilo vet kwijt te raken en dan wel zou zien wat hij daarna zou doen.
  vrijdag 19 april 2013 @ 02:15:10 #297
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125467265
Maakt het eigelijk nog uit op welk tijdstip van de dag je traint? hoor altijd dat je het beste altijd rond dezelfde tijd kan trainen zodat er daadwerkelijk 48 uur tussen de workouts zit
pi_125467268
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 02:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

D'r was ook ooit iemand die 'nooit cut of bulkt' maar die at om 5 kilo vet kwijt te raken en dan wel zou zien wat hij daarna zou doen.
Sorry snap niet wat je zegt
  vrijdag 19 april 2013 @ 02:15:54 #299
77130 star_gazer
pi_125467273
Woensdag mag ik weer liften ^O^ Tot die tijd lekker gebruik maken van de situatie en mijn lichaam laten rusten. Geen flikker uitgevoerd de afgelopen dagen :7

Ik ben over een paar dagen helemaal gerepareerd, met netjes aangevulde glycogeenvoorraden, klaar om de gym op te vreten ^O^ .
-
  vrijdag 19 april 2013 @ 02:16:24 #300
55709 Stereotomy
pi_125467277
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 02:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maakt het eigelijk nog uit op welk tijdstip van de dag je traint? hoor altijd dat je het beste altijd rond dezelfde tijd kan trainen zodat er daadwerkelijk 48 uur tussen de workouts zit
Da's een beetje lastig met een 5-day split...

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 02:15 schreef Manono het volgende:

[..]

Sorry snap niet wat je zegt
That's what she said. 8-)
  vrijdag 19 april 2013 @ 02:17:19 #301
77130 star_gazer
pi_125467292
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 02:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Da's een beetje lastig met een 5-day split...

[..]

That's what she said. 8-)
Hoezo? Jer kan je split toch prima over de weekgrens heen laten lopen? ma,wo,vr,zo,di,do,za,etc.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')