wtfquote:
train vanaf mijn 15e vorig jaar april gestopt en 1.5 maand geleden weer begonnen.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wtfjij traint nog niet zo lang toch?
respect.
100 gaat wel lukken 160 niet. En ik ben niet van het maxen. Voor een normale training doe ik nu 4x12x60. Maar ik ga het zeker proberen wil ook in kracht groeien.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan hoef je toch geen jaar te doen over die 100?Gaat je gewoon lukken!
ahh, okay.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
train vanaf mijn 15e vorig jaar april gestopt en 1.5 maand geleden weer begonnen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hier even een progressie door de jaren heen, had ik een tijdje terug ook gepost:Snel gecut van januari naar februari o.OSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waardoor het vandaag niet ging. Had vorige week rust gepakt, aan de PWO zal het ook niet liggen. Het is waarschijnlijk gewoon een kutdag.
Ik zag laatst een foto van jouw biceps langskomen, respectquote:Op donderdag 18 april 2013 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
100 gaat wel lukken 160 niet. En ik ben niet van het maxen. Voor een normale training doe ik nu 4x12x60. Maar ik ga het zeker proberen wil ook in kracht groeien.
was ik maar 64 kgquote:Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ahh, okay.
160 is wel erg bikkel, trouwens. 2.5x je lichaamsgewicht, ofzo.
Spieren wegen toch ook meer? Om gewicht maak ik me sowieso geen zorgen, ik kijk liever in die spiegel naar hoe ik er uit ziequote:Op donderdag 18 april 2013 23:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
was ik maar 64 kgben wel zwaar ik weeg 75.
dankjequote:Op donderdag 18 april 2013 23:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van jouw biceps langskomen, respect
i know dan moet ik op de 5-7 reps zitten. Maarja ik wil ook strakker worden ik kan wel krachsetjes er doorheen gooien. @quote:Op donderdag 18 april 2013 23:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
Als je in kracht wilt groeien moet je ook voor kracht trainen. Die 12 reps op 60kg gaan je niet helpen om de 100 te halen.
Er is niet echt een strakke richtlijn voor, maar je moet er iig voor zorgen dat je het gewicht systematisch omhoog gooit. Dit gaat wat makkelijk met minder reps.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
i know dan moet ik op de 5-7 reps zitten. Maarja ik wil ook strakker worden ik kan wel krachsetjes er doorheen gooien. @
CY, nee ik let nu ook op de spiegel. Als ik 11 kg verlies dan word ik een scharminkel denk ik.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hier even een progressie door de jaren heen, had ik een tijdje terug ook gepost:Netjes man! Keep up the good work.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waardoor het vandaag niet ging. Had vorige week rust gepakt, aan de PWO zal het ook niet liggen. Het is waarschijnlijk gewoon een kutdag.
If not now, then when.
Strakker worden heeft niks te maken met het aantal herhalingen, maar met minder vet of meer spiermassa. Tenzij je het als verbranding doet, maar zal misschien 100kcal verschil uitmaken als ik een gok doe.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
i know dan moet ik op de 5-7 reps zitten. Maarja ik wil ook strakker worden ik kan wel krachsetjes er doorheen gooien. @
CY, nee ik let nu ook op de spiegel. Als ik 11 kg verlies dan word ik een scharminkel denk ik.
ik weet dat het cliche klinkt maar ik wil niet breed wordenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Er is niet echt een strakke richtlijn voor, maar je moet er iig voor zorgen dat je het gewicht systematisch omhoog gooit. Dit gaat wat makkelijk met minder reps.
Nu conditioneer je je spieren alleen om 60kg steeds makkelijker te tillen en maak je dus eigenlijk geen gains.
Oh dat is wel een goede, ik hoef namelijk ook geen mannelijke schouders te krijgen ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 23:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik weet dat het cliche klinkt maar ik wil niet breed wordendus ik ga of boven de 10 reps zitten of onder de 7
Lees wat Verbo zegt.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik weet dat het cliche klinkt maar ik wil niet breed wordendus ik ga of boven de 10 reps zitten of onder de 7
Soms denk ik echt dat je aan het trollen bent.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zorgen dat je niet uit je voegen groeit? Ik wil nl geen nieuwe kledingkast aan hoeven schaffenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Lees wat Verbo zegt.Het aantal reps maakt in die zin niet uit. Je traint op low reps puur om sneller het gewicht te verhogen.
Het lichaam van iemand die op high reps traint is uiteindelijk hetzelfde als van iemand die alleen op low reps traint. Het maakt geen kont uit.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goede, ik hoef namelijk ook geen mannelijke schouders te krijgen ofzo
Vrouwen kunnen dat niet omdat zij geen ballen hebben die testosteron aanmaken, daarom zijn wij mannen superieur.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zorgen dat je niet uit je voegen groeit? Ik wil nl geen nieuwe kledingkast aan hoeven schaffen
ben bezig met cutten en doe aan cardio er naast. Ben niet zo zeer bezig met vetverbranding tijdens het liften meer met uithoudingsvermogen.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Strakker worden heeft niks te maken met het aantal herhalingen, maar met minder vet of meer spiermassa. Tenzij je het als verbranding doet, maar zal misschien 100kcal verschil uitmaken als ik een gok doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |