abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 april 2013 @ 15:51:54 #51
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_125443130
Geen tijd is bullshit. Geen prioriteit is het dan.

ik heb een minimaal 40-urige werkweek, 2 kleine kinderen, mijn vrouw werkt geregeld in het buitenland en naast mijn andere hobbies en sporten ga ik 3 keer in de week naar de gym.

Wat nou "ja maar ik heb een gezin en geen tijd" :r
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 18 april 2013 @ 15:51:58 #52
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125443135
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie van jullie zit hier trouwens werkloos thuis of heeft een studie?

Ik verbaas mij altijd over de tijd die men heeft... om te eten, koken, trainen, etc etc
eten koken kost me 1 uur per week (incl schoonmaken keuken, excl boodschappen doen, en excl eitjes koken elke ochtend). Kook in bulk voor de hele week.
trainen kost wel een uurtje of 7 in de week natuurlijk bij elkaar maar ach hobbie he.
Slapen kost de meeste tijd.

Werk gewoon full time
Eten doe ik tijdens m'n werk meerdere keren per dag. M'n baas is niet zo moeilijk als ik ff zit te fokken en of rijst zit te kanen buiten de pauzes door.
  donderdag 18 april 2013 @ 15:53:20 #53
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125443189
eigen zaak
pi_125443191
Gewoon 40 uurs baan (onregelmatig).
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_125443207
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:51 schreef stinkie het volgende:

ik heb een minimaal 40-urige werkweek, 2 kleine kinderen, mijn vrouw werkt geregeld in het buitenland en naast mijn andere hobbies en sporten ga ik 3 keer in de week naar de gym.

Kan ook niet tegen die smoesjes.

Ik werk gemiddeld 50-60 uur per week en heb plenty energie/tijd om daarnaast nog 4 keer goed te trainen. Alleen de kwaliteit van het eten overdag laat soms wel wat te wensen over.
pi_125443247
Precies, toen ik nog fulltime naar school ging en daarnaast 20 uur werkte had ik ook nog tijd om te koken.
pi_125443255
gewoon thuis zitten bevalt prima
pi_125443277
Als je vetpercentage zeer laag wordt (denk aan 3/4%) en dat langdurig vasthoudt krijg je toch allerlei problemen, waaronder je nieren etc die in vet "drijven" als ik het goed begrijp?

Weet iemand hier meer van? Ik kan ik het Nederlands en Engels geen artikelen.vinden. Heeft iemand hier kennis over of toevallig artikelen van gezien?
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_125443297
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Pastapipos het volgende:
Als je vetpercentage zeer laag wordt (denk aan 3/4%) en dat langdurig vasthoudt krijg je toch allerlei problemen, waaronder je nieren etc die in vet "drijven" als ik het goed begrijp?

Weet iemand hier meer van? Ik kan ik het Nederlands en Engels geen artikelen.vinden. Heeft iemand hier kennis over of toevallig artikelen van gezien?
Wilde plannen?
..
..
pi_125443320
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:51 schreef RaymondK het volgende:

[..]

eten koken kost me 1 uur per week (incl schoonmaken keuken, excl boodschappen doen, en excl eitjes koken elke ochtend). Kook in bulk voor de hele week.
trainen kost wel een uurtje of 7 in de week natuurlijk bij elkaar maar ach hobbie he.
Slapen kost de meeste tijd.

Werk gewoon full time
Eten doe ik tijdens m'n werk meerdere keren per dag. M'n baas is niet zo moeilijk als ik ff zit te fokken en of rijst zit te kanen buiten de pauzes door.
Heb je nog wat recepten die 6/7 dagen lang goed blijven?
pi_125443348
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Wilde plannen?
Wilde plannen met mijn sectorwerkstuk ^O^

Ik kan het ook achterwege laten, maar heb niks kunnen vinden en zou het er graag in willen verwerken.
pi_125443600
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:49 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Ik verbaas me altijd over mensen die zeggen geen tijd te hebben.

Tijd voor belangrijke zaken moet je nemen. Zelf werk ik zo'n 45-50 uur per week.
Koken kost weinig tijd, zelfs wanneer je met verse groenten kookt hoef je maar max 20min bezig te zijn. En wat is een paar uur trainen op een hele week, niet zo veel.
Inderdaad , ik heb een full time baan, vrouw, kind en sociaal leven.
Maar trainen kost me ongeveer 4 uur per week (4 daags split schema)
En koken moet je toch al doen, nu is het wel een hobby van mij, maar als je toch bezig ben, kan je net zo goed eiwitrijk koken.
Het meeste tijd ben ik nog bezig alles naar binnen te werken zo in de pauzes van mijn werk :D
  donderdag 18 april 2013 @ 16:07:30 #63
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125443822
Werken jullie allemaal dicht bij huis?

Ik heb dus ook niet gezegd dat ik geen tijd heb hea, alleen dat ik mij erover verbaas omdat zoals sommige van jullie posten het klinkt alsof je de hele dag door tijd hebt voor eten en trainen ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 18 april 2013 @ 16:09:36 #64
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125443906
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:56 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Heb je nog wat recepten die 6/7 dagen lang goed blijven?
ik vries het gewoon in nadat ik het gekookt heb.
niks bijzonders. gekookte kip, rijst, groente, biefstuk.
Alleen de biestuk wordt een beete taai van het invriezen soms
pi_125443951
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ik vries het gewoon in nadat ik het gekookt heb.
niks bijzonders. gekookte kip, rijst, groente, biefstuk.
Alleen de biestuk wordt een beete taai van het invriezen soms
Vries je gewoon de helft in? En wat voor groentes?
pi_125443974
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

Ik heb dus ook niet gezegd dat ik geen tijd heb hea, alleen dat ik mij erover verbaas omdat zoals sommige van jullie posten het klinkt alsof je de hele dag door tijd hebt voor eten en trainen ;-)
Dat is in mijn geval dan wel weer zo, ik werk ongeveer een kwartier van huis
pi_125444004
quote:

Ik verbaas mij altijd over de tijd die men heeft... om te eten, koken, trainen, etc etc
3 dagen scriptie + scriptievakken hier. Ga maar uit van ~40 uur ;) resteerd 128 uur per week, die paar uur voor het trainen kan iedereen wel vrijmaken. Koken doe ik meestal voor meerdere dagen (meestal 3) ;)
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125444011
quote:

Hoezo de hele dag door?

Trainen is een uur, eten doe ik alleen in de avond. Denk dat bijna iedereen wel op het werk kan eten.
  donderdag 18 april 2013 @ 16:11:58 #69
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125444016
quote:

20 minuten met brommer voor naar het werk. idd. brommer gekocht want auto is 45 minuten of erger 's middags, en fietsen ging hem niet meer worden d'r naast :')
40 seconden lopen naar de gym vanaf m'n huis _O_ w/
  donderdag 18 april 2013 @ 16:14:40 #70
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_125444116
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:51 schreef stinkie het volgende:

Dit
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 18 april 2013 @ 16:16:08 #71
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_125444175
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:11 schreef RaymondK het volgende:

[..]

20 minuten met brommer voor naar het werk. idd. brommer gekocht want auto is 45 minuten of erger 's middags, en fietsen ging hem niet meer worden d'r naast :')
40 seconden lopen naar de gym vanaf m'n huis _O_ w/
Gewoon fietse, hoef je je bene niet meer te traine
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 18 april 2013 @ 16:17:10 #72
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125444204
quote:

Kijk als je thuiskomt van werk of school is het het beste meteen nadat je je jas opgehangen hebt de keuken in te gaan, koken, eten daarna trainen. Als je eerst gaat zitten op de bank dan wordt je suf/lui whatever, althans dat merk ik zelf. Na het trainen kan je lekker chillen of gelijk gaan slapen.
pi_125444304
quote:

Meer als uur rijden heen (en dus ook terug!) per dag.
..
..
pi_125444344
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:17 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Kijk als je thuiskomt van werk of school is het het beste meteen nadat je je jas opgehangen hebt de keuken in te gaan, koken, eten daarna trainen. Als je eerst gaat zitten op de bank dan wordt je suf/lui whatever, althans dat merk ik zelf. Na het trainen kan je lekker chillen of gelijk gaan slapen.
Idd, uit werk direct eten, na eten direct trainen. Daarna nog ff 2 uur chill modus en pitten.
..
..
pi_125444614
Simpelweg nuttig je tijd besteden, dan kom je er wel uit. Voor mezelf 63 uur slaap per week, 30 uur school ( ene week uiteraard wat meer dan de ander ), reizen 7 uur, werk 8 uur. Koken afruimen boodschappen 3 uur. De rest is vrije tijd besteding. Dus daar zit zeker 7 uur bij voor sporten. Sportschool zat 30 minuten van me vandaan, nu nog maar 5, scheelt wel een hoop qua motivatie.
pi_125444711
ik werk van 7:30 tot 16:00 ga na het werken meteen trainen en daarna eten en dan is het half 7 en dus nog de hele avond vrij om te doen wat ik wil :)
pi_125444767
Ben blij dat ik niet meer op mijn oude opleiding zit. Klasgenoten hebben nu les van 19:00-22.00 8)7 .
  donderdag 18 april 2013 @ 16:33:19 #79
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125444776
mmm

Ik werk 1u en 15min van huis
werk 36-40 uur
ga 10u in de week naar school
en moet dus veel thuis studeren nog (deeltijdstudie)
heb 1 avond in de week poolcompetitie

woon alleen, dus het huis moet ook schoongehouden worden etc, was gedaan enzovoort enzovoort

koken doe ik gemiddeld in 45min (loop elke dag naar AH om alles vers te halen want dat is 2minuten van mijn huis)

Dus ik kom oprecht wel eens tijd tekort, helemaal tijdens tentamenweken.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 18 april 2013 @ 16:47:30 #80
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_125445356
sochtends 7 uur beginnen, 40 minuten rijden naar de werkplaats. Vanaf daar door naar locatie. Er zijn dagen bij dat k pas om 20:30 thuis ben. Vrijdag wel altijd vroeg weekend. Maar als ik pas om 20:30 thuis ben vind je mij niet meer in de gym. Dan ligt deze jongen om 22:00 weer in z'n mandje, want volgende dag weer 05:45 de wekker ongeveer. En af en toe hebben de vrouwen ook nog aandacht nodig. En ook zat dagen in dat ik in hotel blijf slapen op locatie, maar in dat geval gaat de TRX in de tas en doe ik nog wat op m'n kamer na 't eten. Van 't weekend thuis de muurankers aan de muur zodat ik ook thuis kan trainen (binnen en buiten 8-) )
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_125445455
Het trainen is het probleem bijna nooit, iedereen kan wel een uurtje of 4 per week
vinden om te trainen.
Lastiger vind ik om te zorgen dat ik genoeg eet. 3000 kcal naar binnen werken is lastig
als je veel werkt/op studie aanwezig moet zijn. Probeer te regelen met werk dat je ook
naast de pauzes kan eten (een half uur is echt te kort) en probeer goed te ontbijten.
Dat laatste vind ik lastig met werken, zit echt een verbeterpunt. Ik ben niet zo goed in uit m'n bed komen :')

Ik moet nu scriptie schrijven, dat is echt heerlijk. De hele dag tussendoor koken en eten, top!

@ManageTheAnger: Huishouden stelt echt niet zoveel voor, en je hoeft ook niet elke dag te koken. Als je goed plant moet het realistisch zijn om te trainen. Als je studie 's avonds is en je werk overdag wordt het wel lastig natuurlijk. Tijdens tentamenweken kan je een rustweek doen, maar goed dat is maar een keer of 6 per jaar..
  donderdag 18 april 2013 @ 16:52:42 #82
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125445572
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:49 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Het trainen is het probleem bijna nooit, iedereen kan wel een uurtje of 4 per week
vinden om te trainen.
Lastiger vind ik om te zorgen dat ik genoeg eet. 3000 kcal naar binnen werken is lastig
als je veel werkt/op studie aanwezig moet zijn. Probeer te regelen met werk dat je ook
naast de pauzes kan eten (een half uur is echt te kort) en probeer goed te ontbijten.
Dat laatste vind ik lastig met werken, zit echt een verbeterpunt. Ik ben niet zo goed in uit m'n bed komen :')

Ik moet nu scriptie schrijven, dat is echt heerlijk. De hele dag tussendoor koken en eten, top!

@ManageTheAnger: Huishouden stelt echt niet zoveel voor, en je hoeft ook niet elke dag te koken. Als je goed plant moet het realistisch zijn om te trainen. Als je studie 's avonds is en je werk overdag wordt het wel lastig natuurlijk. Tijdens tentamenweken kan je een rustweek doen, maar goed dat is maar een keer of 6 per jaar..
Ja ik kan alleen 's avonds studeren, en verslagen maken.

Nu werk ik dus 1u en 10min van huis, maar de volgende keer kan ik best ergens in een hotel moeten overnachten... dan is het helemaal kut met peren wat trainen betreft :')
YouTube
  donderdag 18 april 2013 @ 16:54:50 #83
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125445675
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 14:02 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het probleem meer is dat niet-sportende mensen massa's KH (en daardoor veel te veel kcals) naar binnen schuiven, want "zo lang ik maar geen vet eet is het goed". :)
Yeah, uiteraard moet kcal in / uit in balans zijn, en ben ik fan van de taktiek 'zetmeel schalen aan de hand van je activiteit'. Dus couch potatoes: lowish carb, atleten: meer carbs.
Confidence through competence
  donderdag 18 april 2013 @ 16:57:06 #84
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125445769
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:49 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Ik verbaas me altijd over mensen die zeggen geen tijd te hebben.

Tijd voor belangrijke zaken moet je nemen. Zelf werk ik zo'n 45-50 uur per week.
Koken kost weinig tijd, zelfs wanneer je met verse groenten kookt hoef je maar max 20min bezig te zijn. En wat is een paar uur trainen op een hele week, niet zo veel.
Wederom eens: een van mij favoriete 'go-to' gerechten is:

- Zak voorgewassen sla halen
- Vlees braden en in stukje snijden
- Door de sla mixen
- Vreten, kreng.

Al dan niet aangevuld met een zetmeelbron.
Confidence through competence
  donderdag 18 april 2013 @ 16:58:52 #85
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_125445856
:D

40 uur baan + Eigen zaakje ernaast
2x per week American Football training + wedstrijd in het seizoen
Eigen huis + Vriendin en dus sociale verplichtingen
3x in de week gym

No problems
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_125446148
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:58 schreef kidkash19 het volgende:
:D

40 uur baan + Eigen zaakje ernaast
2x per week American Football training + wedstrijd in het seizoen
Eigen huis + Vriendin en dus sociale verplichtingen
3x in de week gym

No problems
Een medelalje voor deze mang.
pi_125446223
Zelfs in een IF window van 6 uur kan ik makkelijk 5000kcal wegwerken. Misschien heb ik wel wormen?
  donderdag 18 april 2013 @ 17:12:20 #88
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_125446326
gwn studere 10u studielast (hbo lolol :p) & 16u werke per week rest ben k lekker vrij
nu jullie HA
Deathlift or Die.
pi_125447024
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja ik kan alleen 's avonds studeren, en verslagen maken.

Nu werk ik dus 1u en 10min van huis, maar de volgende keer kan ik best ergens in een hotel moeten overnachten... dan is het helemaal kut met peren wat trainen betreft :')
Van tevoren goede gym uitzoeken en hotel daar in de buurt plannen.
pi_125447380
Jullie roepen hier nu allemaal dingen waarvan ik denk dafuq. Doortrekken naar het extreme overdreven dit.
pi_125447435
ja, maar jij hebt makkelijk praten met je 2,5kg LEAN MASS per week
pi_125447511
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:41 schreef 16meter het volgende:
ja, maar jij hebt makkelijk praten met je 2,5kg LEAN MASS per week
Waar heb jij het over?

Blijkbaar refereer jij naar een ander topic waarin ik het ofwel verkeerd heb neer gezet ofwel jij het verkeerd heb gelezen. Het is namelijk per maand.

[ Bericht 14% gewijzigd door MrGuma op 18-04-2013 18:17:08 ]
pi_125447712
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:00 schreef CristinaYang het volgende:
geven: Ik ben 21, 1.70 en de laatste keer dat het gemeten werd 55 ki
18% is onder het gemiddelde voor een vrouw :)

Snelle Fix skippen van: Groot Glas Sap! Snikkers! Limonade & Pizza
pi_125447748
quote:
verbaas mij altijd over de tijd die men heeft... om te eten, koken, trainen, etc etc
Ik ben met pensioen
pi_125447779
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:10 schreef Jahr00n het volgende:
Zelfs in een IF window van 6 uur kan ik makkelijk 5000kcal wegwerken. Misschien heb ik wel wormen?
Moet je ook je handen wassen na het poepen.
pi_125448119
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:52 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Moet je ook je handen wassen na het poepen.
Doe ik nooit idd. Misschien maar eens mee beginnen.
pi_125448247
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:02 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Doe ik nooit idd. Misschien maar eens mee beginnen.
Met zeep en circa 20 seconden.
pi_125448411
quote:

20 uren baan, 1 lief, 2 kinderen, een huishouden inclusief koken, boodschappen, schoonmaken, tuin, studie, minimaal 4 keer per week trainen en ik heb naast fok ook nog een serieus sociaal leven :P het kan heus!
Het gekke is dat je van meer doen juist meer energie krijgt en van niets doen zo lui wordt dat je nergens meer toe komt.
pi_125448621
Klein probleempje trouwens, mijn armen kunnen niet recht, te lange ellepijpen en daardoor lastig om de barbell van de haken te pakken op de preacherbank.
Ik kan wel makkelijk curlen met wat meer gewicht, 2 losse dumbbells een goede optie?

Die ellepijpen kunnen ze stukjes tussenuit zagen, maar fuck dat, dat is 3 maanden revalideren én lelijke littekens en ik heb er verder geen last van.
pi_125448662
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 14:02 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het probleem meer is dat niet-sportende mensen massa's KH (en daardoor veel te veel kcals) naar binnen schuiven, want "zo lang ik maar geen vet eet is het goed". :)

Dit patroon wordt overal aangeprezen :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')