abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 april 2013 @ 18:21:14 #101
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125448696
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:18 schreef MarMar het volgende:
Klein probleempje trouwens, mijn armen kunnen niet recht, te lange ellepijpen en daardoor lastig om de barbell van de haken te pakken op de preacherbank.
Ik kan wel makkelijk curlen met wat meer gewicht, 2 losse dumbbells een goede optie?

Die ellepijpen kunnen ze stukjes tussenuit zagen, maar fuck dat, dat is 3 maanden revalideren én lelijke littekens en ik heb er verder geen last van.
Ik sta altijd even op om de bar te pakken. Misschien is dat een oplossing?
pi_125448765
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:53 schreef Pastapipos het volgende:
Omdat het vorige topic zo hard ging:

[..]

Ik heb al gereageerd hierop
pi_125448783
Even teruggeven aan de community hier.

Ik heb onlangs gevraagd naar tips omtrent het versterken van grip. NomanIW heeft mij hierop 2 bestanden gestuurd. Ik heb de vrijheid genomen deze te uploaden naar wetransfer dus ze zullen de aankomende 2 weken voor iedereen beschikbaar zijn. Hieronder mijn eerste indruk,

Getting a Strong Grip (Word)
In principe is het bestand gefocused op grip t.b.v. vechtsporten. Echter is dit natuurlijk ook prima voor krachttrainers bruikbaar. Het gaat kort in op de verschillende soorten grip strenght en welke spieren hier aan bijdragen. Vervolgens worden voor diverse groepen spieren oefeningen gegeven welke je gratis (aka thuis), goedkoop (tennisbal e.d.) of met bepaalde voorwerpen kan doen. Een oefening waar ik naartoe wil werken zelf zijn de finger pushups.

Grip Experts (pdf)
Teringlang bestand, 133 pagina's met bijdragen van verschillende auteurs.

Hoofdstuk 1 : Brutal grip training with Jon Davis (pagina 4)
Jon Davis traint atleten in Amerika voor de typische Amerikaanse sporten zoals American Football en Honkbal. Er staan diverse oefeningen in voor in de sportschool of met spul wat je zelf makkelijk in huis kan halen (pvc-buis, moker e.d.). Ik overweeg zelf om plate swings toe te voegen

Hoofdstuk 2: Grip training manual by Greg Mihovich (pagina 14)
Greg heeft in de MMA gevochten en geeft hier ook trainingen voor, hiernaast geeft hij ook strenght & conditioning. Het gehele bestand gaat in hoe hij grip training inpast binnen zijn workouts zonder hier extra tijd aan kwijt te raken. Alle oefeningen zijn goed beschreven inclusief plaatjes voor mensen die niet kunnen lezen. Bovendien staat zijn gehele schema in het hoofdstuk gepost.

Hoofdstuk 3: Integrated grip training for High School athletes (or those on limited budget) (pagina 31)
Het stuk is geschreven door Rob Isza, strenght training coach voor een college American Football team. Hij gaat kort in op de aspecten waar een goed schema aan moet voldoen (in het algemeen) en hoe ze daar trainen. Ook hier is de grip training zoveel mogelijk geincorpereerd met de normale workouts. Wat wel opvalt is dat het erg Amerikaans is (touwen, farmers walk, sleds) waardoor je dus waarschijnlijk een groot deel niet zal kunnen doen.

Hoofdstuk 4: Alternative support grip solutions (pagina 42)
Het stuk is geschreven door Jedd Johnson. De man werkt gewoon fulltime in een fabriek als safety manager maar is geobsedeerd met het verbeteren van zijn grip. Zijn originele doel was om een pakje kaarten te verscheuren maar nu 10 jaar verder is die nog steeds bezig zijn grip te verbeteren. (kan nu o.a. telefoonboeken verscheuren). Mooi is dat hij specifiek ingaat op de deadlift (meest belastend voor je grip) Samenvatting: werkhandschoenen aan ( :D) want dan voelt de bar dikker en belast je je grip meer. Al met al sla ik deze over :')

Hoofdstuk 5: Old school grip training for the modern day warrior by Spida Hunter (geen grap) (pagina 62)
Spina Hunter geeft training aan o.a. het leger en topatleten. Het stuk wat hij heeft geschreven is erg praktisch en goed toepasbaar in Nederland (amen _O_ ) Met afstand het meest bruikbare stuk wat ik tot nu toe ben tegengekomen.

Hoofdstuk 6: I can't handle it!!! I can't get a hold on!!! Get a hold of the situation!!! Get a grip!!! (pagina 72)
Ja, dit is echt de titel. Ja, er zijn zoveel uitroeptekens gebruikt. Je zal verwachten dat het artikel door een of andere koter is geschreven maar niks is minder waar. Het is geschreven door Jesse's held, de kettlebellauthoriteit: Jason C. Brown. Zoals te verwachten zijn de meeste oefeningen ook met kettlebells. Verder staan er nog wat oefeningen met touwen in, ik geloof het allemaal wel.

Hoofdstuk 7: Grip training made simple (pagina 82)

Pvc-pijpen, een of andere bal welke ze waarschijnlijk zelf verkopen en touwen, ik geloof het allemaal wel, op naar hoofdstuk 8. Geschreven door ene gast die de eigenaar is van grapplers gym, ik heb geen idee of het wat is.

Hoofdstuk 8: How to develop hands of steel that crush like vice grips (pagina 90)
Mocht je gym geen dikkere barbells dan normaal hebben dan kan je deze ook zo goed als overslaan. Stuk is geschreven door Zach (do you) Even (lift), de man geeft voornamelijk training aan vechtsporters.

Hoofdstuk 9: Underground strenght production guide (pagina 119)
Shit man, dit is gewoon reclame :')

Samenvatting
Lees het word bestand en hoofdstuk 5 van het pdf-bestand even goed door. Oefeningen die ik zelf ga doen in de spoiler. Het moet natuurlijk niet een te lange post worden dit.

SPOILER: oefeningen die ik zelf ga doen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snakey op 18-04-2013 18:49:29 ]
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  donderdag 18 april 2013 @ 18:50:36 #104
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125449467
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:24 schreef Drommeldaris het volgende:
-knip-
Ik heb je linkje weggehaalt. Het gaat om copy right materiaal, dat mag je hier niet plaatsen.
pi_125449521
quote:
11s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb je linkje weggehaalt. Het gaat om copy right materiaal, dat mag je hier niet plaatsen.
In dat geval, mocht iemand de artikelen willen, stuur even een dm dan geef ik je de download link ;)
pi_125450755
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:49 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

18% is onder het gemiddelde voor een vrouw :)

Snelle Fix skippen van: Groot Glas Sap! Snikkers! Limonade & Pizza
Wat is er mis met sap? :o Daar zitten toch pitamientjes in enzo?
pi_125451119
Hoe staat het met ons dropboxaccount?
pi_125451141
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:25 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Veel suikers.
pi_125451247
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:25 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Zit over het algemeen meer kcal in dan in eenzelfde hoeveelheid coca cola. :')
(En dan zeg ik nu niet dat je beter cola kunt drinken dan sap)
pi_125451292
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:35 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Veel suikers.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:38 schreef Asgard het volgende:

[..]

Misschien snap ik het nu dan toch niet helemaal goed :D Want het gaat mij niet om afvallen, dus ik dacht dat suikers enzo dan prima zouden zijn. Helemaal omdat mn BF al vrij laag is. Of is het sowieso slecht?

Vruchtensap is net m'n koffie 's ochtends, dat geef ik liever niet op ;(
pi_125451349
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:38 schreef Asgard het volgende:

[..]

Meer kcal zegt geen drol over gezond of ongezond.. gewoon wat minder nemen zodat het alsnog in je menu past is een prima optie bij veel kalorierijke producten.
Suikers is wel een goed argument tegen sapjes.
pi_125451395
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:39 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

[..]

Misschien snap ik het nu dan toch niet helemaal goed :D Want het gaat mij niet om afvallen, dus ik dacht dat suikers enzo dan prima zouden zijn. Helemaal omdat mn BF al vrij laag is. Of is het sowieso slecht?

Verse sapjes? Geen toegevoegde suikers? Gewoon lekker doen dan als je idd niet af hoeft te vallen :)
Smoothies anders een goede optie? Kan je lekker zelf maken, heb je gelijk wat eiwitjes in de zuivel erbij. (kan ook heel goed met kwark gemaakt)
pi_125451443
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:42 schreef MarMar het volgende:

[..]

Verse sapjes? Geen toegevoegde suikers? Gewoon lekker doen dan als je idd niet af hoeft te vallen :)
Smoothies anders een goede optie? Kan je lekker zelf maken, heb je gelijk wat eiwitjes in de zuivel erbij. (kan ook heel goed met kwark gemaakt)
Meestal die coolbest multivitamine meuk, of anders gewoon versgeperste sinasappelsap O+ Smoothies zijn idd wel een idee, denk dat ik sowieso maar een blender aan moet schaffen.
pi_125451521
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:43 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Meestal die coolbest multivitamine meuk, of anders gewoon versgeperste sinasappelsap O+ Smoothies zijn idd wel een idee, denk dat ik sowieso maar een blender aan moet schaffen.
Mjah coolbest is idd meuk, alles uit een pak is meuk :P Geen blender, staafmixer :) soep maken met een blender gaat vervelend :P smoothies maken met een staafmixer gaat prima, daarom.
pi_125451581
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:21 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik sta altijd even op om de bar te pakken. Misschien is dat een oplossing?
Jah, maar dat gaat nog best stom met kromme armen :P Oh well, firstworldproblems.
pi_125451647
Degene die de blender heeft uitgevonden mag een dikke knuffel van me krijgen. Zonder mijn blender zou ik mijn magere kwark niet binnen kunnen krijgen elke avond. Ik mix het met whey, melk, ijsklontjes en oreo koeken.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_125451748
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:41 schreef MarMar het volgende:

[..]

Meer kcal zegt geen drol over gezond of ongezond.. gewoon wat minder nemen zodat het alsnog in je menu past is een prima optie bij veel kalorierijke producten.
Suikers is wel een goed argument tegen sapjes.
O really? :o
Ik zeg toch nergens dat meer kcal ongezond zou zijn?
Feit blijft wel dat men over het algemeen tijdens het afvallen frisdranken laat staan en dan overgaat op "gezonde" dingen zoals sap ("is gezond dus ik mag zoveel drinken als ik wil") terwijl je daarmee meer kcal binnenkrijgt dan van frisdrank.
pi_125451773
geraspte kokos door je kwark is ook lekker, vind ik :)
pi_125451798
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:50 schreef Asgard het volgende:

[..]

O really? :o
Ik zeg toch nergens dat meer kcal ongezond zou zijn?
Feit blijft wel dat men over het algemeen tijdens het afvallen frisdranken laat staan en dan overgaat op "gezonde" dingen zoals sap ("is gezond dus ik mag zoveel drinken als ik wil") terwijl je daarmee meer kcal binnenkrijgt dan van frisdrank.
True, maar als vrouw met 18% bodyfat hoeft ze niet bepaald om d'r lijn te denken dunkt me.
pi_125451822
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:39 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

[..]

Niks is per definitie slecht, het gaat om de verhoudingen, het totaalbeeld en je doel.
Als je doel niet afvallen is en je dus geen kcal deficit nodig hebt dan kan is een kcal extra hier en daar heus niet erg.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:51 schreef MarMar het volgende:

[..]

True, maar als vrouw met 18% bodyfat hoeft ze niet bepaald om d'r lijn te denken dunkt me.
Ja dat stukje heb ik idd gemist. :+
pi_125451933
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:34 schreef CarbonC het volgende:
Hoe staat het met ons dropboxaccount?
Volgens mij wel goed.
Ik kijk trouwens wel altijd of ik toegang heb tot je pubmed verzoekjes maar tot nu toe geen geluk mee gehad.
pi_125452118
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:51 schreef Asgard het volgende:

[..]

Niks is per definitie slecht, het gaat om de verhoudingen, het totaalbeeld en je doel.
Als je doel niet afvallen is en je dus geen kcal deficit nodig hebt dan kan is een kcal extra hier en daar heus niet erg.

[..]

Ja dat stukje heb ik idd gemist. :+
Ik heb eerder een teveel nodig denk ik. Heb een snelle stofwisseling (ecto enzo :') ) en beweeg heel erg veel. Moet eerder m'n best doen om niet af te vallen :D
pi_125452146
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:58 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Ik heb eerder een teveel nodig denk ik. Heb een snelle stofwisseling (ecto enzo :') ) en beweeg heel erg veel. Moet eerder m'n best doen om niet af te vallen :D
Niemand heeft 10 gram suiker per 100ml nodig
pi_125452305
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:58 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Niemand heeft 10 gram suiker per 100ml nodig
Nee dat snap ik. Maar kan het echt kwaad denk je? En zo ja, kan ik het dan beter vervangen door melk ofzo?
pi_125452423
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:02 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Nee dat snap ik. Maar kan het echt kwaad denk je? En zo ja, kan ik het dan beter vervangen door melk ofzo?
Zolang je niet overdrijft met het drinken van die sapjes.

Magere melk is lekker, mits het koud is. Als ik persoonlijk een suikercraving heb, grijp ik naar de cola light :') Er zitten weliswaar zoetstoffen in maar dat houdt me wel ff zoet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is je doel?
pi_125452521
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:05 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Zolang je niet overdrijft met het drinken van die sapjes.

Magere melk is lekker, mits het koud is. Als ik persoonlijk een suikercraving heb, grijp ik naar de cola light :') Er zitten weliswaar zoetstoffen in maar dat houdt me wel ff zoet.

SPOILER
Wat is je doel?
Het is maar een glas per dag, dat is wel te doen toch? Frisdrank drink ik gelukkig bijna nooit, dus dat scheelt.

Ik weet eigenlijk niet precies wat m'n doel is :@ Aan m'n lichaam hoeft naar mijn mening niet heel veel te veranderen. Zou het hooguit leuk vinden als spieren hier en daar wat meer af zouden tekenen. Bij m'n benen heb ik dat wel al, maar bij m'n buik, rug en armen een stuk minder. Verder zou ik het vooral leuk vinden om wat sterker te worden denk ik, gewoon vooruit gang te zien in de gewichten die ik hebben kan :)
pi_125452683
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:07 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Het is maar een glas per dag, dat is wel te doen toch? Frisdrank drink ik gelukkig bijna nooit, dus dat scheelt.

Ik weet eigenlijk niet precies wat m'n doel is :@ Aan m'n lichaam hoeft naar mijn mening niet heel veel te veranderen. Zou het hooguit leuk vinden als spieren hier en daar wat meer af zouden tekenen. Bij m'n benen heb ik dat wel al, maar bij m'n buik, rug en armen een stuk minder. Verder zou ik het vooral leuk vinden om wat sterker te worden denk ik, gewoon vooruit gang te zien in de gewichten die ik hebben kan :)
Een glas per dag is idd te doen.

Als je gewoon goed traint, genoeg eitwitten binnenkrijgt en je voeding in orde hebt moet het goed komen. :P
pi_125454848
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:02 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Ja, je bent nu nog jong, maar vetzucht loert om de hoek..zeker nu.
Vruchtensap = De Duivel.
pi_125455050
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_125455359
quote:
Er zijn mensen die obesitas een ziekte noemen... en dan ook echt alsin "ik heb obesitas" alsof het zo opeens is komen aanwaaien en ze door de obesitas dik zijn geworden (ook dat heb ik mensen al horen zeggen :X )
pi_125455560
Het vele eten is bijna een grotere opgaaf dan het trainen zelf. Ik boek nu weinig progressie omdat het vele eten wat ik reeds doe blijkbaar nog niet genoeg is. Ik wil bulken maar val juist af, terwijl ik naast de trainingen amper beweeg eigenlijk :') Naast krachttraining 3x per week zit ik vooral, geen cardio dingen als hardlopen of fietsen ofzo.

Ik eet al ruim 2x mijn lichaamsgewicht in grammen aan eiwit. Maar het feit dat ik juist slapper wordt ipv sterker ondanks Starting Strenght compound oefeningen en genoeg rust en het feit dat ik in gewicht er niet op vooruitga en in vet % er op achteruit doet denken dat ik nog meer moet eten.

Maar moet het wel redelijk clean houden toch? Als ik meer suikers enzo tot me neem, neemt vet % wel toe en kom ik aan, maar dat soort voeding zal niet werken voor verhogen kracht en massa me dunkt?

Ik was altijd ondergewicht, en heb periode gehad dat ik alleen focuste op aankomen, maakte niet veel uit hoe. Dus hamburgers, gevulde koeken, coca cola etc knalden er ook in. Nu eet ik cleaner en drink ik enkel water (op chocomelk vlak na de training na). Hamburgers en pizza's e.d. eet ik nog wel, maar zooi als gevulde koeken (fucking veel transvetten) en zoete dranken ben ik wel van afgestapt.

Maar de sneetjes brood beginnen erg eentonig te worden. En ik krijg alleen maar meer trek hoe vaker ik eet :P

Ben 1.83 en weeg 66kg. Heb 2 jaar terug 76 gewogen, en toen was ik even sterk (of slap) als nu. Dus kracht/gewicht verhouding is beter geworden. Maar m'n progressie die staakt nu.
pi_125455650
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:03 schreef MarMar het volgende:

[..]

Er zijn mensen die obesitas een ziekte noemen... en dan ook echt alsin "ik heb obesitas" alsof het zo opeens is komen aanwaaien en ze door de obesitas dik zijn geworden (ook dat heb ik mensen al horen zeggen :X )
genen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 18 april 2013 @ 21:12:16 #133
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125455809
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:07 schreef VacaLoca het volgende:
Het vele eten is bijna een grotere opgaaf dan het trainen zelf. Ik boek nu weinig progressie omdat het vele eten wat ik reeds doe blijkbaar nog niet genoeg is.
Of het veel is, bepalen de cijfers, niet jezelf ;)

Wat en hoeveel kcal eet je op een dag?

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:07 schreef VacaLoca het volgende:
maar zooi als gevulde koeken (fucking veel transvetten)
Stuur me je bankrekening en 5 foto's van kant-en-klaar eetbare supermarktproducten zoals gevulde koeken met veel transvetten op de labels. Ik maak een tientje aan je over als dat lukt.

Ik zie een hoop emotie, een hoop onzin en een hoop gedoe in je verhaal. Wat ik echter niet zie is hoeveel je nou precies eet op een dag.
Confidence through competence
  donderdag 18 april 2013 @ 21:17:05 #134
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125456107
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:03 schreef MarMar het volgende:

[..]

Alles wordt aangegrepen, zolang ze die vork maar niet hoeven neer te leggen want daar ligt het niet aan natuurlijk.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:17:41 #135
55709 Stereotomy
pi_125456142
Ha, stel je voor dat je minder zou moeten eten om af te vallen :o

Of meer moet eten om aan te komen :o

Van den zotte 8)7 8)7 8)7
pi_125456271
ja man 3000 kcal eten ofzo is ook echt een lijdensweg

poeehh wat veel
pi_125456357
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Of het veel is, bepalen de cijfers, niet jezelf ;)

Wat en hoeveel kcal eet je op een dag?
Tijd geleden dat ik dat nagerekend had, was geloof ik 3500 kcal per dag

Eet 7-8 boterhammen per dag.
- 2 belegd met goede laag pindakaas (en hagelslag :+ )
- 1 belegd met jam (voor beetje zoete smaak nog)
- 4-5 belegd met kaas/kipfilet of kaas/salami
Allen belegd met margarine (becel dieet) en soms smeer ik ook nog extra leverpastei er op (onder de kaas/vlees)

Dat eet ik zo in etappes van 2 uur.

Warm eten doe ik 1 keer, maar wel 1 groot bord vol. Voorbeelden:
- Chicken tonight - zo'n hele Knorr Chicken Tonight pot, met 200 gram rijst en 350 gram kipfilet.
- Macaroni/Spaghetti - 250 gram gehakt, 225 gram groenten (uit groentepakket), 200 gram tomato frito, 250 gram macaroni/spaghetti, mix
- Aardappels/groenten/vlees - 400 gram aardappels, 250 gram groenten (afwisselend; spinazie a la creme, broccoli, rode kool, andijvie, bloemkool), 150-200 gram vlees (hamburgers, slavinken, schitzels)

En dan later nog een schaaltje Vanille Yoghurt (250g)

Qua drinken dus water en 1 volle beker chocomelk (250ml)
pi_125456361
Ik stel mn cut uit omdat ik 3000 kcal al weinig vindt :')
pi_125456421
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef Stereotomy het volgende:

Tranquilo jongen, nu maak je het groter dan ik het zelf bedoel.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:22:41 #140
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125456461
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef Stereotomy het volgende:

Ik weet niet of dit programma ook in NL op tv is. Maar daar volgen ze mensen die overwicht hebben voor een week. Geheime camera´s, ze worden gevolgd in de auto en de supermarkt enzo. En dan aan het eind van de week worden ze geconfronteerd met wat ze werkelijk eten, al het eten wat ze in die week hebben gegeten wordt op een tafel gezet. Die schrikken zich de pest. :D

Mensen die niet sporten, kantoorbaan, maar zo´n 7000kcal per dag naar binnen werken, en niet het gezonde eten uiteraard. En geen idee hebben waarom ze zo dik worden. :')
  donderdag 18 april 2013 @ 21:24:55 #141
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125456611
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit programma ook in NL op tv is. Maar daar volgen ze mensen die overwicht hebben voor een week. Geheime camera´s, ze worden gevolgd in de auto en de supermarkt enzo. En dan aan het eind van de week worden ze geconfronteerd met wat ze werkelijk eten, al het eten wat ze in die week hebben gegeten wordt op een tafel gezet. Die schrikken zich de pest. :D

Mensen die niet sporten, kantoorbaan, maar zo´n 7000kcal per dag naar binnen werken, en niet het gezonde eten uiteraard. En geen idee hebben waarom ze zo dik worden. :')
Whehe dat had ik laatst gezien, die dude zeggen dat hij alleen wat cornflakes eet in de ochtend en dan op werk even snel een broodje ei met spek halen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 18 april 2013 @ 21:25:52 #142
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125456698
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Secret eaters, wordt uitgezonden op TLC. Mensen hebben soms geen idee, 1 keer een meisje die echt alleen maar hele gezonde dingen at, zonnebloempitten als tussendoortje enzo, maar dan niet weten hoeveel kcal erin zit (veel dus..)
  donderdag 18 april 2013 @ 21:31:09 #144
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125457011
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:21 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Tijd geleden dat ik dat nagerekend had, was geloof ik 3500 kcal per dag

- 1 belegd met jam (voor beetje zoete smaak nog)
- 4-5 belegd met kaas/kipfilet of kaas/salami
Allen belegd met margarine (becel dieet) en soms smeer ik ook nog extra leverpastei er op (onder de kaas/vlees)

Dat eet ik zo in etappes van 2 uur.

Warm eten doe ik 1 keer, maar wel 1 groot bord vol. Voorbeelden:
- Chicken tonight - zo'n hele Knorr Chicken Tonight pot, met 200 gram rijst en 350 gram kipfilet.
- Macaroni/Spaghetti - 250 gram gehakt, 225 gram groenten (uit groentepakket), 200 gram tomato frito, 250 gram macaroni/spaghetti, mix
- Aardappels/groenten/vlees - 400 gram aardappels, 250 gram groenten (afwisselend; spinazie a la creme, broccoli, rode kool, andijvie, bloemkool), 150-200 gram vlees (hamburgers, slavinken, schitzels)

En dan later nog een schaaltje Vanille Yoghurt (250g)

Qua drinken dus water en 1 volle beker chocomelk (250ml)
Ik wil je niet teleurstellen maar dat is op zijn best ~2500 kcal.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_125457196
Ik snap niet waarom mensen Cola Light drinken terwijl je ook Coca Cola Zero hebt. Je hebt tegenwoordig trouwens ook Red Bull Zero Calories, naast de light variant.
If not now, then when.
pi_125457248
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Ik wil je niet teleurstellen maar dat is op zijn best ~2500 kcal.
Ah ja, toen ik die ~3500 berekende was dat toen ik nog veel aanmaaklimonade dronk en koeken at. Wel veel kcal daarin, maar lijkt me aan niets positief bijdragen verder toch?
pi_125457268
Woow, wat is deze. Gisterenavond gezwommen, vanmorgen hardgelopen en net gekettlebelt en ik ben d00d. Helemaal.

Mijn ogen kunnen alleen nog maar op kiertjes. Dit weekend maar eens echt rustig aan doen. :?
pi_125457365
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ah ja, toen ik die ~3500 berekende was dat toen ik nog veel aanmaaklimonade dronk en koeken at. Wel veel kcal daarin, maar lijkt me aan niets positief bijdragen verder toch?
Beter doe je noten ofzo :) veel kcal in weinig nootjes en gezonder dan limonade en koeken.. wel ongebrande dan, niet van die duyvis borrelnootjes oid :P
pi_125457366
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik snap niet waarom mensen Cola Light drinken terwijl je ook Coca Cola Zero hebt. Je hebt tegenwoordig trouwens ook Red Bull Zero Calories, naast de light variant.
Light en Zero is toch hetzelfde man. :') Zero is enkel voor de stoere mannen die geen suiker mogen drinken.
pi_125457428
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Light en Zero is toch hetzelfde man. :') Zero is enkel voor de stoere mannen die geen suiker mogen drinken.
In Zero zit geen cafeine toch?
  donderdag 18 april 2013 @ 21:38:21 #151
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125457467
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Kan je beter melk drinken. Of zoals Marmar al aangeeft extra eten in de vorm van noten of iets dergelijks.
Verbo is terug?
pi_125457609
Cola is voor tieners, echte mannen drinken koffie.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:42:19 #153
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125457690
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:40 schreef MarMar het volgende:
Cola is voor tieners, echte mannen drinken koffie.
Koffie als de pre-workout samen met banaan+pindakaas. :s)
Verbo is terug?
pi_125457732
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Van cola of red bull?
If not now, then when.
pi_125457738
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:38 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Kan je beter melk drinken. Of zoals Marmar al aangeeft extra eten in de vorm van noten of iets dergelijks.
Meer chocomelk ook goed? Maar was van zuivel niet gebleken dat het toch niet zo goed is om dat als volwassen mens nog veel te drinken? e.e.a over gelezen maja je hebt zoveel tegenstrijdige berichten over voeding...

Noten zijn een van de weinige dingen die ik niet echt lust helaas :P Maar ben dus wel op zoek naar meer gezonde kcal waarmee ik wel kan aankomen en massa aanzetten zonder dat ik dadelijk 14 sneetjes per dag moet eten.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:44:47 #156
55709 Stereotomy
pi_125457840
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Van cola of red bull?
Van coca cola weet ik dat Light en Zero beide aspartaam + acesulfaam K is, maar dan in verschillende verhoudingen. Light en Zero smaken net iets anders van elkaar.

Weet de labels van Red Bull, Fanta of Lipton Ice Tea Zero niet uit mijn hoofd, maar zou me niet verbazen als Zero en Light dezelfde zoetstoffen bevatten, al dan niet in verschillende verhoudingen.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:44:49 #157
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125457843
Volle chocolademelk in de bulk _O_

Ben nog nooit zo snel aangekomen
  donderdag 18 april 2013 @ 21:45:38 #158
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125457885
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Meer chocomelk ook goed? Maar was van zuivel niet gebleken dat het toch niet zo goed is om dat als volwassen mens nog veel te drinken? e.e.a over gelezen maja je hebt zoveel tegenstrijdige berichten over voeding...

Noten zijn een van de weinige dingen die ik niet echt lust helaas :P Maar ben dus wel op zoek naar meer gezonde kcal waarmee ik wel kan aankomen en massa aanzetten zonder dat ik dadelijk 14 sneetjes per dag moet eten.
Waarom zou melk slecht zijn dan?
Verbo is terug?
  donderdag 18 april 2013 @ 21:46:00 #159
55709 Stereotomy
pi_125457906
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Volle chocolademelk in de bulk _O_

Ben nog nooit zo snel aangekomen
Commerciele weightgainers hebben vaak een profiel die verdacht veel op volle chocolademelk lijken ja :9
pi_125457913
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cola lite = Voor dames
Cola Zero = Voor mannen bedoeld.
Bron Coca cola.

Dan heb je ook nog dat goud kleurige blikje zonder Cafeïne, weet niet zeker of er nog 1tje speciaal voor mannen zonder cafeïne bestaat
pi_125457928
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Chocomelk=suikers, sugar=bad mkay?!?
Er zijn wel 1001 verschillende soorten noten, dus niet miepen en gewoon zoeken naar de soort die je wel te nassen vindt.
pi_125457979
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:35 schreef cl00n het volgende:
Woow, wat is deze. Gisterenavond gezwommen, vanmorgen hardgelopen en net gekettlebelt en ik ben d00d. Helemaal.

Mijn ogen kunnen alleen nog maar op kiertjes. Dit weekend maar eens echt rustig aan doen. :?
Helemaal dood, maar tijd voor ons op F0K heb je nog wel..jongejongejonge wat ben jij moe..
  donderdag 18 april 2013 @ 21:47:31 #163
55709 Stereotomy
pi_125457989
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:46 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Cola lite = Voor dames
Cola Zero = Voor mannen bedoeld.
Bron Coca cola.

Dan heb je ook nog dat goud kleurige blikje zonder Cafeïne, weet niet zeker of er nog 1tje speciaal voor mannen zonder cafeïne bestaat
Ja, zonder cafeine heb je ook in Light en Zero varianten :')

donderdag 18 april 2013 @ 21:48:55 #164
55709 Stereotomy
pi_125458069
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:46 schreef MarMar het volgende:

[..]

Er zijn wel 1001 verschillende soorten noten, dus niet miepen en gewoon zoeken naar de soort die je wel te nassen vindt.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:21 schreef VacaLoca het volgende:

Hij lust wel pindakaas, dus... (ook al zijn pinda's geen noten oO< )
pi_125458172
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Van coca cola weet ik dat Light en Zero beide aspartaam + acesulfaam K is, maar dan in verschillende verhoudingen. Light en Zero smaken net iets anders van elkaar.

Weet de labels van Red Bull, Fanta of Lipton Ice Tea Zero niet uit mijn hoofd, maar zou me niet verbazen als Zero en Light dezelfde zoetstoffen bevatten, al dan niet in verschillende verhoudingen.
Sowieso haal ik altijd een Red Bull ligt/zero calories als ik langs een tankstation kom. :9 Voor de cafeïne moet je het trouwens niet doen; zit maar 0,02% in. :')
If not now, then when.
pi_125458205
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, zonder cafeine heb je ook in Light en Zero varianten :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Triest eigenlijk al die Cola ;(

Nog triest is dat ik een blikje Caffeine Free in de koelkast heb staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 21:51:30 ]
  donderdag 18 april 2013 @ 21:52:17 #167
55709 Stereotomy
pi_125458261
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Sowieso haal ik altijd een Red Bull ligt/zero calories als ik langs een tankstation kom. :9 Voor de cafeïne moet je het trouwens niet doen; zit maar 0,02% in. :')
De cafeinehoeveelheid in een blikje Red Bull is te vergelijken met die van een kop koffie, dus dat lijken me prima 'werkende' hoeveelheden...
  donderdag 18 april 2013 @ 21:53:09 #168
55709 Stereotomy
pi_125458302
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:51 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Triest eigenlijk al die Cola ;(

Nog triest is dat ik een blikje Caffeine Free in de koelkast heb staan.
Huuu.... Zero caffeine free is mijn favoriet :@

Ben wel enorm gaan minderen met light frisdrank het afgelopen jaar, drink meer water.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:54:07 #169
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125458358
Ik gebruik soms Ripped en daar zit Caffeine Anhydrous 290mg in maar werk er weinig van en het heeft geen timed release. Alleen de eerste keer dat ik het nam stond ik strak
pi_125458429
Maar uuh, hoe vinden jullie die Soap nou tussen TheRage191 en icecreamfitness })
  donderdag 18 april 2013 @ 21:55:50 #171
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125458452
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

0,02=60 mg. Is te vergelijken met een slap bakje koffie. Met 1% zou je 3000mg binnen krijgen. :')
Verbo is terug?
pi_125458466
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:46 schreef MarMar het volgende:

[..]

Hehe, ik ga op zoek :P En alles went.

Nog even nagerekend en ik eet 2750 kcal ongeveer nu per dag.

Wss. zit m'n verbruik rond de 3000, ondanks amper cardio. Periode dat ik aankwam kwam ik daar dus overheen maar was het suikergehalte erg hoog.

750 extra kcal aan clean food zien te vinden dus. Nootjes is een begin :)
pi_125458481
Water + Teisseire Tropico (aspartaam-vrij) = baas boven baas.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:55 schreef ZetaOS het volgende:
Maar uuh, hoe vinden jullie die Soap nou tussen TheRage191 en icecreamfitness })
Knullig.
If not now, then when.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:59:21 #174
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125458652
Ik snap echt niet dat zoveel mensen geen leg day hebben. Vooral die beach boys die toch vooral trainen voor het strand en aandacht van vrouwen doen het zelden maar dat valt toch enorm op als je een zwembroek draagt
pi_125458718
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik snap echt niet dat zoveel mensen geen leg day hebben. Vooral die beach boys die toch vooral trainen voor het strand en aandacht van vrouwen doen het zelden maar dat valt toch enorm op als je een zwembroek draagt
Dat komt gewoon omdat vrouwen zelden op benen letten en die boys weten dat.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  donderdag 18 april 2013 @ 22:00:50 #176
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125458756
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Hehe, ik ga op zoek :P En alles went.

Nog even nagerekend en ik eet 2750 kcal ongeveer nu per dag.

Wss. zit m'n verbruik rond de 3000, ondanks amper cardio. Periode dat ik aankwam kwam ik daar dus overheen maar was het suikergehalte erg hoog.

750 extra kcal aan clean food zien te vinden dus. Nootjes is een begin :)
Maar vanwaar dat je geen melk wil drinken? Want een pak volle melk is 640 kcal. Want ik kan ook zeggen dat water slecht voor je is. (grote dosis in korte tijd)
Verbo is terug?
pi_125458762
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Bullshit. Niets zo sexy als een man met mooie billen/bovenbenen.
pi_125458829
Heb ik mij dus de afgelopen weken alcoholvrij in de club als een wijf gedragen door cola light te bestellen?
pi_125458832
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Bullshit. Niets zo sexy als een man met mooie billen/bovenbenen.
:o misschien ben jij een uitzondering. Een goed bovenlichaam wordt over het algemeen veel meer gewaardeerd.
Nergens voor nodig.
  donderdag 18 april 2013 @ 22:02:13 #180
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125458838
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Beachboys doen altijd lange zwem broeken aan. Zie je de benen toch niet of ze voetballen...
Verbo is terug?
  donderdag 18 april 2013 @ 22:03:16 #181
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125458894
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

:o misschien ben jij een uitzondering. Een goed bovenlichaam wordt over het algemeen veel meer gewaardeerd.
Waarom niet het beste van beide. Een goed boven- en onderlichaam. 8)7
Verbo is terug?
pi_125458903
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Beachboys doen altijd lange zwem broeken aan. Zie je de benen toch niet of ze voetballen...
Dit idd. Zolang het niet te erg afsteekt, kom je er wel mee weg. Af en toe is het echter wel zo erg buitenproportioneel dat ik even moet facepalmen.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:03 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Waarom niet het beste van beide. Een goed boven- en onderlichaam. 8)7
Sowieso man. Het moet gewoon in balans zijn. Maar die gasten doen half werk.
Nergens voor nodig.
  donderdag 18 april 2013 @ 22:04:21 #183
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125458971
Heb vaak genoeg complimenten gehad over mijn kuiten door vrouwen die zelf niet trainde, dus ze letten er wel op
pi_125458985
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef cl00n het volgende:
Heb ik mij dus de afgelopen weken alcoholvrij in de club als een wijf gedragen door cola light te bestellen?
Echte bazen drinken melk in de club.

Panzermaus ®
If not now, then when.
pi_125459012
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb vaak genoeg complimenten gehad over mijn kuiten door vrouwen die zelf niet trainde, dus ze letten er wel op
Sick, pics van je kuiten?
Nergens voor nodig.
pi_125459097
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Maar vanwaar dat je geen melk wil drinken? Want een pak volle melk is 640 kcal. Want ik kan ook zeggen dat water slecht voor je is. (grote dosis in korte tijd)
2011 aardig wat artikelen over gelezen, weet nu het specifieke niet meer. Maar dat leek toen even de populaire mening te worden. Nu hoor je er niet meer zoveel over. Zou zijn dat we in onze maatschappij melk overraten en volwassen zoogdieren niet zoveel melk zouden moeten drinken. Maar wat ik zeg; wetenschappelijke onderzoeken spreken elkaar nogal vaak tegen. De ene rept over kankerverwekkend, slecht voor darmen etc. en de ander rept dat melk juist een vitaal onderdeel van het dieet is.

Tja, wat nou waar is..
  donderdag 18 april 2013 @ 22:07:09 #187
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125459141
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Sick, pics van je kuiten?
Heb ik niet zo bij de hand, heb er wel striae op :7
pi_125459144
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Dat denk je.. maar neen, goede benen en zeker goede billen worden enorm gewaardeerd, ook door mij :) en door al mijn vriendinnen en ja, wij praten over mannen als vleeschwaar. newsflash much?
pi_125459166
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Echte bazen drinken melk in de club.

Panzermaus ®
Piña colada :+
pi_125459241
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat denk je.. maar neen, goede benen en zeker goede billen worden enorm gewaardeerd, ook door mij :) en door al mijn vriendinnen en ja, wij praten over mannen als vleeschwaar. newsflash much?
Mwoa... Ik train ze al, np. :)
Nergens voor nodig.
pi_125459266
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik hoor vrouwen inderdaad juist meer over benen inderdaad. Lange benen doen het bij vrouwen ook goed, net als andersom.
  donderdag 18 april 2013 @ 22:09:29 #192
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_125459292
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

De meeste vrouwen zijn al blij als ze een non-fatty kunnen strikken, dus iemand die er een beetje goed uit ziet. Thans, dat merk ik in het uitgaansleven hier. Niet gek ook want 90% van de mannen zijn dan ook van die studenten met een bierbuik of van die skinnyfat figuren.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_125459344
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik hoor vrouwen inderdaad juist meer over benen inderdaad. Lange benen doen het bij vrouwen ook goed, net als andersom.
Over benen hebben we het alleen uit beleefdheid, het gaat om de kont :) maar goede billen hebben eigenlijk altijd ook wel goede benen eronder..
  donderdag 18 april 2013 @ 22:12:58 #194
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_125459491
Vandaag trouwens echt een gigantische kuttraining gehad. Deadlift ging niet lekker en met minder gewicht, squat was al helemaal een drama (eenerlaatse set kwam ik net 1 rep tekort en moest ik het gewicht op de grond laten rusten, laatste set kreeg ik het gewicht niet eens 1x omhoog :') ). Heb voor de rest voor de oefeningen ook maar lagere gewichten en intensiteit gepakt, niks wilde lukken.

Had overigens een progress pic beloofd. Cut begint een beetje ergens op te lijken maar ik moet eigenlijk nog wel een stuk meer massa hebben.

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Drinky op 18-04-2013 22:24:06 ]
Drinky is een baas
  donderdag 18 april 2013 @ 22:13:14 #195
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125459509
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:06 schreef VacaLoca het volgende:
2011 aardig wat artikelen over gelezen, weet nu het specifieke niet meer. Maar dat leek toen even de populaire mening te worden. Nu hoor je er niet meer zoveel over. Zou zijn dat we in onze maatschappij melk overraten en volwassen zoogdieren niet zoveel melk zouden moeten drinken. Maar wat ik zeg; wetenschappelijke onderzoeken spreken elkaar nogal vaak tegen. De ene rept over kankerverwekkend, slecht voor darmen etc. en de ander rept dat melk juist een vitaal onderdeel van het dieet is.
Melk is zowel kankerverwekkend als kanker reducerend . Ligt er alleen aan over welke vormen je praat. Vaak is het probleem dat alleen de slechte punten of goede punten eruit worden gehaald om mensen te beïnvloeden. Volwassen zoogdieren hebben niet veel melk nodig, maar als je doel is veel calorieën te consumeren kan dit mooi in de vorm van melk.
Verbo is terug?
pi_125459598
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:12 schreef Drinky het volgende:
Vandaag trouwens echt een gigantische kuttraining gehad. Deadlift ging niet lekker en met minder gewicht, squat was al helemaal een drama (eenerlaatse set kwam ik net 1 rep tekort en moest ik het gewicht op de grond laten rusten, laatste set kreeg ik het gewicht niet eens 1x omhoog :') ). Heb voor de rest voor de oefeningen ook maar lagere gewichten en intensiteit gepakt, niks wilde lukken.

Had overigens een progress pic beloofd. Cut begint een beetje ergens op te lijken maar ik moet eigenlijk nog wel een stuk meer massa hebben.

SPOILER
Bij een squat het gewicht op de grond laten rusten?
Je plaatje doet het trouwens niet. Hoe lang train je nu?

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:10 schreef MarMar het volgende:

[..]

Over benen hebben we het alleen uit beleefdheid, het gaat om de kont :) maar goede billen hebben eigenlijk altijd ook wel goede benen eronder..
Wat praat je over benen dan.
Nergens voor nodig.
pi_125459926
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef cl00n het volgende:
Wat heeft ze mooie benen he!
Succes met je ban. :')
If not now, then when.
pi_125459950
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Succes met je ban. :')
en dat :')
Nergens voor nodig.
  donderdag 18 april 2013 @ 22:21:35 #199
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_125459967
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Bij een squat het gewicht op de grond laten rusten?
Je plaatje doet het trouwens niet. Hoe lang train je nu?

[..]

Wat praat je over benen dan.
Op de grond zeg ik "bij wijze van". Gewoon in squatrack dus op de safetybars. Train al 3 jaar, maar sinds eind december train ik fatsoenlijk met een uitgedacht dieet, goed programma en regelmaat. plaatje zou het nu moeten doen
Drinky is een baas
pi_125460008
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef Drinky het volgende:

[..]

Op de grond zeg ik "bij wijze van". Gewoon in squatrack dus op de safetybars. Train al 3 jaar, maar sinds eind december train ik fatsoenlijk met een uitgedacht dieet, goed programma en regelmaat. plaatje zou het nu moeten doen
Nog steeds niet, man. 3 jaar al :o
Nergens voor nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')