Ik sta altijd even op om de bar te pakken. Misschien is dat een oplossing?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:18 schreef MarMar het volgende:
Klein probleempje trouwens, mijn armen kunnen niet recht, te lange ellepijpen en daardoor lastig om de barbell van de haken te pakken op de preacherbank.
Ik kan wel makkelijk curlen met wat meer gewicht, 2 losse dumbbells een goede optie?
Die ellepijpen kunnen ze stukjes tussenuit zagen, maar fuck dat, dat is 3 maanden revalideren én lelijke littekens en ik heb er verder geen last van.
Ik heb al gereageerd hieropquote:Op donderdag 18 april 2013 13:53 schreef Pastapipos het volgende:
Omdat het vorige topic zo hard ging:
[..]
SPOILER: oefeningen die ik zelf ga doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Snakey op 18-04-2013 18:49:29 ]
In dat geval, mocht iemand de artikelen willen, stuur even een dm dan geef ik je de download linkquote:Op donderdag 18 april 2013 18:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb je linkje weggehaalt. Het gaat om copy right materiaal, dat mag je hier niet plaatsen.
Wat is er mis met sap?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
18% is onder het gemiddelde voor een vrouw![]()
Snelle Fix skippen van: Groot Glas Sap! Snikkers! Limonade & Pizza
Veel suikers.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is er mis met sap?Daar zitten toch pitamientjes in enzo?
Zit over het algemeen meer kcal in dan in eenzelfde hoeveelheid coca cola.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is er mis met sap?Daar zitten toch pitamientjes in enzo?
quote:
Misschien snap ik het nu dan toch niet helemaal goedquote:Op donderdag 18 april 2013 19:38 schreef Asgard het volgende:
[..]
Zit over het algemeen meer kcal in dan in eenzelfde hoeveelheid coca cola.
(En dan zeg ik nu niet dat je beter cola kunt drinken dan sap)
Meer kcal zegt geen drol over gezond of ongezond.. gewoon wat minder nemen zodat het alsnog in je menu past is een prima optie bij veel kalorierijke producten.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:38 schreef Asgard het volgende:
[..]
Zit over het algemeen meer kcal in dan in eenzelfde hoeveelheid coca cola.
(En dan zeg ik nu niet dat je beter cola kunt drinken dan sap)
Verse sapjes? Geen toegevoegde suikers? Gewoon lekker doen dan als je idd niet af hoeft te vallenquote:Op donderdag 18 april 2013 19:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Misschien snap ik het nu dan toch niet helemaal goedWant het gaat mij niet om afvallen, dus ik dacht dat suikers enzo dan prima zouden zijn. Helemaal omdat mn BF al vrij laag is. Of is het sowieso slecht?
Vruchtensap is net m'n koffie 's ochtends, dat geef ik liever niet op
Meestal die coolbest multivitamine meuk, of anders gewoon versgeperste sinasappelsapquote:Op donderdag 18 april 2013 19:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Verse sapjes? Geen toegevoegde suikers? Gewoon lekker doen dan als je idd niet af hoeft te vallen
Smoothies anders een goede optie? Kan je lekker zelf maken, heb je gelijk wat eiwitjes in de zuivel erbij. (kan ook heel goed met kwark gemaakt)
Mjah coolbest is idd meuk, alles uit een pak is meukquote:Op donderdag 18 april 2013 19:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meestal die coolbest multivitamine meuk, of anders gewoon versgeperste sinasappelsapSmoothies zijn idd wel een idee, denk dat ik sowieso maar een blender aan moet schaffen.
Jah, maar dat gaat nog best stom met kromme armenquote:Op donderdag 18 april 2013 18:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik sta altijd even op om de bar te pakken. Misschien is dat een oplossing?
O really?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
Meer kcal zegt geen drol over gezond of ongezond.. gewoon wat minder nemen zodat het alsnog in je menu past is een prima optie bij veel kalorierijke producten.
Suikers is wel een goed argument tegen sapjes.
True, maar als vrouw met 18% bodyfat hoeft ze niet bepaald om d'r lijn te denken dunkt me.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:50 schreef Asgard het volgende:
[..]
O really?![]()
Ik zeg toch nergens dat meer kcal ongezond zou zijn?
Feit blijft wel dat men over het algemeen tijdens het afvallen frisdranken laat staan en dan overgaat op "gezonde" dingen zoals sap ("is gezond dus ik mag zoveel drinken als ik wil") terwijl je daarmee meer kcal binnenkrijgt dan van frisdrank.
Niks is per definitie slecht, het gaat om de verhoudingen, het totaalbeeld en je doel.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Misschien snap ik het nu dan toch niet helemaal goedWant het gaat mij niet om afvallen, dus ik dacht dat suikers enzo dan prima zouden zijn. Helemaal omdat mn BF al vrij laag is. Of is het sowieso slecht?
Vruchtensap is net m'n koffie 's ochtends, dat geef ik liever niet op
Ja dat stukje heb ik idd gemist.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
True, maar als vrouw met 18% bodyfat hoeft ze niet bepaald om d'r lijn te denken dunkt me.
Volgens mij wel goed.quote:
Ik heb eerder een teveel nodig denk ik. Heb een snelle stofwisseling (ecto enzoquote:Op donderdag 18 april 2013 19:51 schreef Asgard het volgende:
[..]
Niks is per definitie slecht, het gaat om de verhoudingen, het totaalbeeld en je doel.
Als je doel niet afvallen is en je dus geen kcal deficit nodig hebt dan kan is een kcal extra hier en daar heus niet erg.
[..]
Ja dat stukje heb ik idd gemist.![]()
Niemand heeft 10 gram suiker per 100ml nodigquote:Op donderdag 18 april 2013 19:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb eerder een teveel nodig denk ik. Heb een snelle stofwisseling (ecto enzo) en beweeg heel erg veel. Moet eerder m'n best doen om niet af te vallen
Nee dat snap ik. Maar kan het echt kwaad denk je? En zo ja, kan ik het dan beter vervangen door melk ofzo?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Niemand heeft 10 gram suiker per 100ml nodig
Zolang je niet overdrijft met het drinken van die sapjes.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar kan het echt kwaad denk je? En zo ja, kan ik het dan beter vervangen door melk ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is je doel?
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zolang je niet overdrijft met het drinken van die sapjes.
Magere melk is lekker, mits het koud is. Als ik persoonlijk een suikercraving heb, grijp ik naar de cola lightEr zitten weliswaar zoetstoffen in maar dat houdt me wel ff zoet.
Het is maar een glas per dag, dat is wel te doen toch? Frisdrank drink ik gelukkig bijna nooit, dus dat scheelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is je doel?
Ik weet eigenlijk niet precies wat m'n doel isAan m'n lichaam hoeft naar mijn mening niet heel veel te veranderen. Zou het hooguit leuk vinden als spieren hier en daar wat meer af zouden tekenen. Bij m'n benen heb ik dat wel al, maar bij m'n buik, rug en armen een stuk minder. Verder zou ik het vooral leuk vinden om wat sterker te worden denk ik, gewoon vooruit gang te zien in de gewichten die ik hebben kan
![]()
Een glas per dag is idd te doen.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is maar een glas per dag, dat is wel te doen toch? Frisdrank drink ik gelukkig bijna nooit, dus dat scheelt.
Ik weet eigenlijk niet precies wat m'n doel isAan m'n lichaam hoeft naar mijn mening niet heel veel te veranderen. Zou het hooguit leuk vinden als spieren hier en daar wat meer af zouden tekenen. Bij m'n benen heb ik dat wel al, maar bij m'n buik, rug en armen een stuk minder. Verder zou ik het vooral leuk vinden om wat sterker te worden denk ik, gewoon vooruit gang te zien in de gewichten die ik hebben kan
Ja, je bent nu nog jong, maar vetzucht loert om de hoek..zeker nu.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar kan het echt kwaad denk je? En zo ja, kan ik het dan beter vervangen door melk ofzo?
Er zijn mensen die obesitas een ziekte noemen... en dan ook echt alsin "ik heb obesitas" alsof het zo opeens is komen aanwaaien en ze door de obesitas dik zijn geworden (ook dat heb ik mensen al horen zeggenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:58 schreef Pastapipos het volgende:
http://www.afvallen-weblo(...)us-voor-overgewicht/
genenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Er zijn mensen die obesitas een ziekte noemen... en dan ook echt alsin "ik heb obesitas" alsof het zo opeens is komen aanwaaien en ze door de obesitas dik zijn geworden (ook dat heb ik mensen al horen zeggen)
Of het veel is, bepalen de cijfers, niet jezelfquote:Op donderdag 18 april 2013 21:07 schreef VacaLoca het volgende:
Het vele eten is bijna een grotere opgaaf dan het trainen zelf. Ik boek nu weinig progressie omdat het vele eten wat ik reeds doe blijkbaar nog niet genoeg is.
Stuur me je bankrekening en 5 foto's van kant-en-klaar eetbare supermarktproducten zoals gevulde koeken met veel transvetten op de labels. Ik maak een tientje aan je over als dat lukt.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:07 schreef VacaLoca het volgende:
maar zooi als gevulde koeken (fucking veel transvetten)
Alles wordt aangegrepen, zolang ze die vork maar niet hoeven neer te leggen want daar ligt het niet aan natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Er zijn mensen die obesitas een ziekte noemen... en dan ook echt alsin "ik heb obesitas" alsof het zo opeens is komen aanwaaien en ze door de obesitas dik zijn geworden (ook dat heb ik mensen al horen zeggen)
Tijd geleden dat ik dat nagerekend had, was geloof ik 3500 kcal per dagquote:Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of het veel is, bepalen de cijfers, niet jezelf
Wat en hoeveel kcal eet je op een dag?
Tranquilo jongen, nu maak je het groter dan ik het zelf bedoel.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, stel je voor dat je minder zou moeten eten om af te vallen
Of meer moet eten om aan te komen
Van den zotte![]()
![]()
Ik weet niet of dit programma ook in NL op tv is. Maar daar volgen ze mensen die overwicht hebben voor een week. Geheime camera´s, ze worden gevolgd in de auto en de supermarkt enzo. En dan aan het eind van de week worden ze geconfronteerd met wat ze werkelijk eten, al het eten wat ze in die week hebben gegeten wordt op een tafel gezet. Die schrikken zich de pest.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, stel je voor dat je minder zou moeten eten om af te vallen
Of meer moet eten om aan te komen
Van den zotte![]()
![]()
Whehe dat had ik laatst gezien, die dude zeggen dat hij alleen wat cornflakes eet in de ochtend en dan op werk even snel een broodje ei met spek halen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit programma ook in NL op tv is. Maar daar volgen ze mensen die overwicht hebben voor een week. Geheime camera´s, ze worden gevolgd in de auto en de supermarkt enzo. En dan aan het eind van de week worden ze geconfronteerd met wat ze werkelijk eten, al het eten wat ze in die week hebben gegeten wordt op een tafel gezet. Die schrikken zich de pest.![]()
Mensen die niet sporten, kantoorbaan, maar zo´n 7000kcal per dag naar binnen werken, en niet het gezonde eten uiteraard. En geen idee hebben waarom ze zo dik worden.
Secret eaters, wordt uitgezonden op TLC. Mensen hebben soms geen idee, 1 keer een meisje die echt alleen maar hele gezonde dingen at, zonnebloempitten als tussendoortje enzo, maar dan niet weten hoeveel kcal erin zit (veel dus..)quote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit programma ook in NL op tv is. Maar daar volgen ze mensen die overwicht hebben voor een week. Geheime camera´s, ze worden gevolgd in de auto en de supermarkt enzo. En dan aan het eind van de week worden ze geconfronteerd met wat ze werkelijk eten, al het eten wat ze in die week hebben gegeten wordt op een tafel gezet. Die schrikken zich de pest.![]()
Mensen die niet sporten, kantoorbaan, maar zo´n 7000kcal per dag naar binnen werken, en niet het gezonde eten uiteraard. En geen idee hebben waarom ze zo dik worden.
Ik wil je niet teleurstellen maar dat is op zijn best ~2500 kcal.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:21 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik dat nagerekend had, was geloof ik 3500 kcal per dag
Eet 7-8 boterhammen per dag.
- 2 belegd met goede laag pindakaas (en hagelslag)
- 1 belegd met jam (voor beetje zoete smaak nog)
- 4-5 belegd met kaas/kipfilet of kaas/salami
Allen belegd met margarine (becel dieet) en soms smeer ik ook nog extra leverpastei er op (onder de kaas/vlees)
Dat eet ik zo in etappes van 2 uur.
Warm eten doe ik 1 keer, maar wel 1 groot bord vol. Voorbeelden:
- Chicken tonight - zo'n hele Knorr Chicken Tonight pot, met 200 gram rijst en 350 gram kipfilet.
- Macaroni/Spaghetti - 250 gram gehakt, 225 gram groenten (uit groentepakket), 200 gram tomato frito, 250 gram macaroni/spaghetti, mix
- Aardappels/groenten/vlees - 400 gram aardappels, 250 gram groenten (afwisselend; spinazie a la creme, broccoli, rode kool, andijvie, bloemkool), 150-200 gram vlees (hamburgers, slavinken, schitzels)
En dan later nog een schaaltje Vanille Yoghurt (250g)
Qua drinken dus water en 1 volle beker chocomelk (250ml)
Ah ja, toen ik die ~3500 berekende was dat toen ik nog veel aanmaaklimonade dronk en koeken at. Wel veel kcal daarin, maar lijkt me aan niets positief bijdragen verder toch?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen maar dat is op zijn best ~2500 kcal.
Beter doe je noten ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ah ja, toen ik die ~3500 berekende was dat toen ik nog veel aanmaaklimonade dronk en koeken at. Wel veel kcal daarin, maar lijkt me aan niets positief bijdragen verder toch?
Light en Zero is toch hetzelfde man.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik snap niet waarom mensen Cola Light drinken terwijl je ook Coca Cola Zero hebt. Je hebt tegenwoordig trouwens ook Red Bull Zero Calories, naast de light variant.
In Zero zit geen cafeine toch?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Light en Zero is toch hetzelfde man.Zero is enkel voor de stoere mannen die geen suiker mogen drinken.
Kan je beter melk drinken. Of zoals Marmar al aangeeft extra eten in de vorm van noten of iets dergelijks.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ah ja, toen ik die ~3500 berekende was dat toen ik nog veel aanmaaklimonade dronk en koeken at. Wel veel kcal daarin, maar lijkt me aan niets positief bijdragen verder toch?
Koffie als de pre-workout samen met banaan+pindakaas.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:40 schreef MarMar het volgende:
Cola is voor tieners, echte mannen drinken koffie.
Van cola of red bull?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Light en Zero is toch hetzelfde man.Zero is enkel voor de stoere mannen die geen suiker mogen drinken.
Meer chocomelk ook goed? Maar was van zuivel niet gebleken dat het toch niet zo goed is om dat als volwassen mens nog veel te drinken? e.e.a over gelezen maja je hebt zoveel tegenstrijdige berichten over voeding...quote:Op donderdag 18 april 2013 21:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kan je beter melk drinken. Of zoals Marmar al aangeeft extra eten in de vorm van noten of iets dergelijks.
Van coca cola weet ik dat Light en Zero beide aspartaam + acesulfaam K is, maar dan in verschillende verhoudingen. Light en Zero smaken net iets anders van elkaar.quote:
Waarom zou melk slecht zijn dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Meer chocomelk ook goed? Maar was van zuivel niet gebleken dat het toch niet zo goed is om dat als volwassen mens nog veel te drinken? e.e.a over gelezen maja je hebt zoveel tegenstrijdige berichten over voeding...
Noten zijn een van de weinige dingen die ik niet echt lust helaasMaar ben dus wel op zoek naar meer gezonde kcal waarmee ik wel kan aankomen en massa aanzetten zonder dat ik dadelijk 14 sneetjes per dag moet eten.
Commerciele weightgainers hebben vaak een profiel die verdacht veel op volle chocolademelk lijken jaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Volle chocolademelk in de bulk![]()
Ben nog nooit zo snel aangekomen
Cola lite = Voor damesquote:Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik snap niet waarom mensen Cola Light drinken terwijl je ook Coca Cola Zero hebt. Je hebt tegenwoordig trouwens ook Red Bull Zero Calories, naast de light variant.
Chocomelk=suikers, sugar=bad mkay?!?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Meer chocomelk ook goed? Maar was van zuivel niet gebleken dat het toch niet zo goed is om dat als volwassen mens nog veel te drinken? e.e.a over gelezen maja je hebt zoveel tegenstrijdige berichten over voeding...
Noten zijn een van de weinige dingen die ik niet echt lust helaasMaar ben dus wel op zoek naar meer gezonde kcal waarmee ik wel kan aankomen en massa aanzetten zonder dat ik dadelijk 14 sneetjes per dag moet eten.
Helemaal dood, maar tijd voor ons op F0K heb je nog wel..jongejongejonge wat ben jij moe..quote:Op donderdag 18 april 2013 21:35 schreef cl00n het volgende:
Woow, wat is deze. Gisterenavond gezwommen, vanmorgen hardgelopen en net gekettlebelt en ik ben d00d. Helemaal.
Mijn ogen kunnen alleen nog maar op kiertjes. Dit weekend maar eens echt rustig aan doen.
Ja, zonder cafeine heb je ook in Light en Zero variantenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:46 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Cola lite = Voor dames
Cola Zero = Voor mannen bedoeld.
Bron Coca cola.
Dan heb je ook nog dat goud kleurige blikje zonder Cafeïne, weet niet zeker of er nog 1tje speciaal voor mannen zonder cafeïne bestaat
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Chocomelk=suikers, sugar=bad mkay?!?
Er zijn wel 1001 verschillende soorten noten, dus niet miepen en gewoon zoeken naar de soort die je wel te nassen vindt.
Hij lust wel pindakaas, dus... (ook al zijn pinda's geen notenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:21 schreef VacaLoca het volgende:
Eet 7-8 boterhammen per dag.
- 2 belegd met goede laag pindakaas (en hagelslag)
Sowieso haal ik altijd een Red Bull ligt/zero calories als ik langs een tankstation kom.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van coca cola weet ik dat Light en Zero beide aspartaam + acesulfaam K is, maar dan in verschillende verhoudingen. Light en Zero smaken net iets anders van elkaar.
Weet de labels van Red Bull, Fanta of Lipton Ice Tea Zero niet uit mijn hoofd, maar zou me niet verbazen als Zero en Light dezelfde zoetstoffen bevatten, al dan niet in verschillende verhoudingen.
Triest eigenlijk al die Colaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, zonder cafeine heb je ook in Light en Zero varianten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De cafeinehoeveelheid in een blikje Red Bull is te vergelijken met die van een kop koffie, dus dat lijken me prima 'werkende' hoeveelheden...quote:Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso haal ik altijd een Red Bull ligt/zero calories als ik langs een tankstation kom.Voor de cafeïne moet je het trouwens niet doen; zit maar 0,02% in.
Huuu.... Zero caffeine free is mijn favorietquote:Op donderdag 18 april 2013 21:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Triest eigenlijk al die Cola![]()
Nog triest is dat ik een blikje Caffeine Free in de koelkast heb staan.
0,02=60 mg. Is te vergelijken met een slap bakje koffie. Met 1% zou je 3000mg binnen krijgen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso haal ik altijd een Red Bull ligt/zero calories als ik langs een tankstation kom.Voor de cafeïne moet je het trouwens niet doen; zit maar 0,02% in.
Hehe, ik ga op zoekquote:Op donderdag 18 april 2013 21:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Chocomelk=suikers, sugar=bad mkay?!?
Er zijn wel 1001 verschillende soorten noten, dus niet miepen en gewoon zoeken naar de soort die je wel te nassen vindt.
Knullig.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:55 schreef ZetaOS het volgende:
Maar uuh, hoe vinden jullie die Soap nou tussen TheRage191 en icecreamfitness
Dat komt gewoon omdat vrouwen zelden op benen letten en die boys weten dat.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik snap echt niet dat zoveel mensen geen leg day hebben. Vooral die beach boys die toch vooral trainen voor het strand en aandacht van vrouwen doen het zelden maar dat valt toch enorm op als je een zwembroek draagt
Maar vanwaar dat je geen melk wil drinken? Want een pak volle melk is 640 kcal. Want ik kan ook zeggen dat water slecht voor je is. (grote dosis in korte tijd)quote:Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hehe, ik ga op zoekEn alles went.
Nog even nagerekend en ik eet 2750 kcal ongeveer nu per dag.
Wss. zit m'n verbruik rond de 3000, ondanks amper cardio. Periode dat ik aankwam kwam ik daar dus overheen maar was het suikergehalte erg hoog.
750 extra kcal aan clean food zien te vinden dus. Nootjes is een begin
Bullshit. Niets zo sexy als een man met mooie billen/bovenbenen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat vrouwen zelden op benen letten en die boys weten dat.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bullshit. Niets zo sexy als een man met mooie billen/bovenbenen.
Beachboys doen altijd lange zwem broeken aan. Zie je de benen toch niet of ze voetballen...quote:Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik snap echt niet dat zoveel mensen geen leg day hebben. Vooral die beach boys die toch vooral trainen voor het strand en aandacht van vrouwen doen het zelden maar dat valt toch enorm op als je een zwembroek draagt
Waarom niet het beste van beide. Een goed boven- en onderlichaam.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]misschien ben jij een uitzondering. Een goed bovenlichaam wordt over het algemeen veel meer gewaardeerd.
Dit idd. Zolang het niet te erg afsteekt, kom je er wel mee weg. Af en toe is het echter wel zo erg buitenproportioneel dat ik even moet facepalmen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Beachboys doen altijd lange zwem broeken aan. Zie je de benen toch niet of ze voetballen...
Sowieso man. Het moet gewoon in balans zijn. Maar die gasten doen half werk.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waarom niet het beste van beide. Een goed boven- en onderlichaam.
Echte bazen drinken melk in de club.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef cl00n het volgende:
Heb ik mij dus de afgelopen weken alcoholvrij in de club als een wijf gedragen door cola light te bestellen?
Sick, pics van je kuiten?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb vaak genoeg complimenten gehad over mijn kuiten door vrouwen die zelf niet trainde, dus ze letten er wel op
2011 aardig wat artikelen over gelezen, weet nu het specifieke niet meer. Maar dat leek toen even de populaire mening te worden. Nu hoor je er niet meer zoveel over. Zou zijn dat we in onze maatschappij melk overraten en volwassen zoogdieren niet zoveel melk zouden moeten drinken. Maar wat ik zeg; wetenschappelijke onderzoeken spreken elkaar nogal vaak tegen. De ene rept over kankerverwekkend, slecht voor darmen etc. en de ander rept dat melk juist een vitaal onderdeel van het dieet is.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Maar vanwaar dat je geen melk wil drinken? Want een pak volle melk is 640 kcal. Want ik kan ook zeggen dat water slecht voor je is. (grote dosis in korte tijd)
Dat denk je.. maar neen, goede benen en zeker goede billen worden enorm gewaardeerd, ook door mijquote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]misschien ben jij een uitzondering. Een goed bovenlichaam wordt over het algemeen veel meer gewaardeerd.
Piña coladaquote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echte bazen drinken melk in de club.
Panzermaus ®
Mwoa... Ik train ze al, np.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat denk je.. maar neen, goede benen en zeker goede billen worden enorm gewaardeerd, ook door mijen door al mijn vriendinnen en ja, wij praten over mannen als vleeschwaar. newsflash much?
Ik hoor vrouwen inderdaad juist meer over benen inderdaad. Lange benen doen het bij vrouwen ook goed, net als andersom.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat denk je.. maar neen, goede benen en zeker goede billen worden enorm gewaardeerd, ook door mijen door al mijn vriendinnen en ja, wij praten over mannen als vleeschwaar. newsflash much?
De meeste vrouwen zijn al blij als ze een non-fatty kunnen strikken, dus iemand die er een beetje goed uit ziet. Thans, dat merk ik in het uitgaansleven hier. Niet gek ook want 90% van de mannen zijn dan ook van die studenten met een bierbuik of van die skinnyfat figuren.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat vrouwen zelden op benen letten en die boys weten dat.
Over benen hebben we het alleen uit beleefdheid, het gaat om de kontquote:Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik hoor vrouwen inderdaad juist meer over benen inderdaad. Lange benen doen het bij vrouwen ook goed, net als andersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Drinky op 18-04-2013 22:24:06 ]I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Melk is zowel kankerverwekkend als kanker reducerend . Ligt er alleen aan over welke vormen je praat. Vaak is het probleem dat alleen de slechte punten of goede punten eruit worden gehaald om mensen te beïnvloeden. Volwassen zoogdieren hebben niet veel melk nodig, maar als je doel is veel calorieën te consumeren kan dit mooi in de vorm van melk.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:06 schreef VacaLoca het volgende:
2011 aardig wat artikelen over gelezen, weet nu het specifieke niet meer. Maar dat leek toen even de populaire mening te worden. Nu hoor je er niet meer zoveel over. Zou zijn dat we in onze maatschappij melk overraten en volwassen zoogdieren niet zoveel melk zouden moeten drinken. Maar wat ik zeg; wetenschappelijke onderzoeken spreken elkaar nogal vaak tegen. De ene rept over kankerverwekkend, slecht voor darmen etc. en de ander rept dat melk juist een vitaal onderdeel van het dieet is.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:12 schreef Drinky het volgende:
Vandaag trouwens echt een gigantische kuttraining gehad. Deadlift ging niet lekker en met minder gewicht, squat was al helemaal een drama (eenerlaatse set kwam ik net 1 rep tekort en moest ik het gewicht op de grond laten rusten, laatste set kreeg ik het gewicht niet eens 1x omhoog). Heb voor de rest voor de oefeningen ook maar lagere gewichten en intensiteit gepakt, niks wilde lukken.
Had overigens een progress pic beloofd. Cut begint een beetje ergens op te lijken maar ik moet eigenlijk nog wel een stuk meer massa hebben.Bij een squat het gewicht op de grond laten rusten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je plaatje doet het trouwens niet. Hoe lang train je nu?Wat praat je over benen dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Over benen hebben we het alleen uit beleefdheid, het gaat om de kontmaar goede billen hebben eigenlijk altijd ook wel goede benen eronder..
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
en datquote:
Op de grond zeg ik "bij wijze van". Gewoon in squatrack dus op de safetybars. Train al 3 jaar, maar sinds eind december train ik fatsoenlijk met een uitgedacht dieet, goed programma en regelmaat. plaatje zou het nu moeten doenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Bij een squat het gewicht op de grond laten rusten?
Je plaatje doet het trouwens niet. Hoe lang train je nu?
[..]
Wat praat je over benen dan.
Nog steeds niet, man. 3 jaar alquote:Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Op de grond zeg ik "bij wijze van". Gewoon in squatrack dus op de safetybars. Train al 3 jaar, maar sinds eind december train ik fatsoenlijk met een uitgedacht dieet, goed programma en regelmaat. plaatje zou het nu moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |