Screenshots:quote:EA SPORTS FIFA 14 Captures the Emotion of Scoring Great Goals
Innovations Inspire Midfield Build Up And Rewarding Finishing
REDWOOD CITY, Calif.--(BUSINESS WIRE)-- Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) today unveiled innovations to the greatest sports game on the planet that will enable fans to experience the emotion of scoring great goals when playing EA SPORTS™ FIFA 14 on the PlayStation®3 computer entertainment system, Xbox 360® videogame and entertainment system and PC.
FIFA 14 Pure Shot (Photo: Business Wire)
Innovations to the franchise's award-winning* gameplay will make FIFA 14 the complete matchday experience, introducing features that inspire fans to build play through midfield, dictate the tempo of a match and create rewarding opportunities. Great matches are achieved through measured build up and incredible finishing. A new feature in FIFA 14 called Pure Shot and a brand-new ball physics system will transform shooting, making every shot attempt feel real, and when players connect with the perfect strike, feel exhilarating.
"FIFA 14 will play the way great matches are contested with build up through midfield, tension throughout the match as chances are created, and incredible finishing," said David Rutter, Executive Producer for FIFA 14. "Opportunities in FIFA 14 will be rewarding and great goals will look stunning."
Finishing has been transformed with Pure Shot so players have the intelligence to adjust their stride and approach angle to find the best position for hitting the back of the net. Well-hit balls feel more exhilarating and rewarding. New shot types include pure strikes, as well as off-balance and rushed shots. Plus, Real Ball Physics now determines the trajectories of balls, enabling players to kick the ball with force from distance, drill low rising shots with accuracy, and blast dipping or turbulent shots, just like real players.
Fans will be able to create rewarding build up to opportunities and have the tools to dictate the tempo of a match through four new features. Protect The Ball will enable players to fend-off and block defenders from the ball while dribbling at any speed, or out-muscle opponents for position before receiving the pass, then turn defenders to carve out opportunities. Teammate Intelligence has been improved on both sides of the ball. New decision-making logic delivers tighter, smarter marking and improved run tracking where defenders recognize opportunities to provide support and win back possession, while attacking players have new ways to outsmart their opponents by creating space for themselves, running along the backline and checking their pace. Major changes to ball control add new tools to win the midfield battles. Sprint Dribble Turns enable players to turn in every direction at sprint speed while preserving momentum, delivering the control and confidence to take on defenders one-on-one. Variable Dribble Touches introduces variety on touches when sprinting. Skilled players will have better touch and more control when sprinting with the ball.
In addition to innovations to gameplay, FIFA 14 is introducing a game-changing new way to play Career Mode. The Global Scouting Network brings the world of professional scouting to life. Players now develop and refine a scouting network and search for talent year-round. Scouts can evaluate players all over the world to uncover the attributes and traits of every player in the game, in preparation for the transfer windows. Plus, a new hub delivers easy navigation, fewer interruptions and live scouting reports.
FIFA 14 will deliver engaging online** features and live services that connect fans to the heartbeat of the sport—and to each other—through EA SPORTS Football Club, making FIFA 14 soccer's social network, where fans connect, compete and share with millions of others around the world. The game will also feature:
Changes to the wildly popular FIFA Ultimate Team
A new online Mode that will encourage social competition
Multiple new features and benefits to EA SPORTS Football Club, the live service that is the heartbeat of FIFA
Complete authenticity with more than 500 officially licensed clubs.
FIFA 14 is in development at EA Canada and will be available in stores world-wide this fall. Additional platforms will be revealed in the months ahead. The game has not yet been rated.
Screenshots are available at http://info.ea.com.
Join the EA SPORTS football community at http://www.facebook.com/easportsfifa or follow us on Twitter @easportsfifa and use the hash tag #FIFA14. For more information visit the FIFA 14 website at www.easportsfootball.com.
EA SPORTS is one of the leading sports entertainment brands in the world, with top-selling videogame franchises, award-winning interactive technology, fan programs and cross-platform digital experiences. EA SPORTS creates connected experiences that ignite the emotion of sports through industry-leading sports videogames, including Madden NFL football, FIFA, NHL® hockey, NBA LIVE basketball, NCAA® Football, Tiger Woods PGA TOUR® golf, SSX™, and Fight Night boxing. For more information about EA SPORTS, including news, video, blogs, forums and game apps, please visit www.easports.com.
* The FIFA franchise has won over 250 videogame awards since 2010 on HD consoles
** Internet connection and Origin account required. Must be 13+ to create an account.
Ik sla over, zo goed als geen nieuwe features.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik sla over, zo goed als geen nieuwe features.
Hopelijk kondigen ze later dit jaar ook nextgen versies aan.
FUT interesseert mij helemaal niets.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:26 schreef Confetti het volgende:
[..]![]()
Beetje voorbarig. Ben vooral benieuwd wat er met Ultimate Team gaat gebeuren. Dit jaar is dat echt verschrikkelijk slecht.
Mocht er een next gen versie komen begin volgend jaar dan weet ik niet zeker of ik deze koop. Ik denk alleen dat dit niet het geval zal zijn. Ik verwacht eerder een opgepoetste versie van de gewone FIfa 14. Ik vind de vernieuwingen van fifa op papier nooit zo wereldschokkend maar in de game is er toch altijd weer een redelijk verschil. Aangezien dit de game is die ik eigenlijk het hele jaar in mijn playstation heb zitten zal ik hem gewoon kopen.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik sla over, zo goed als geen nieuwe features.
Hopelijk kondigen ze later dit jaar ook nextgen versies aan.
Nee Fifa 15 zal ongetwijfeld pas de eerste echte nextgen versie worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef appelschaap het volgende:
[..]
Mocht er een next gen versie komen begin volgend jaar dan weet ik niet zeker of ik deze koop. Ik denk alleen dat dit niet het geval zal zijn. Ik verwacht eerder een opgepoetste versie van de gewone FIfa 14. Ik vind de vernieuwingen van fifa op papier nooit zo wereldschokkend maar in de game is er toch altijd weer een redelijk verschil. Aangezien dit de game is die ik eigenlijk het hele jaar in mijn playstation heb zitten zal ik hem gewoon kopen.
Ik ben na een jaar meestal wel weer klaar met fifa en dan wil ik de nieuwe selecties en een paar vernieuwingen. Daar vermaak ik me dan weer een jaar mee.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee Fifa 15 zal ongetwijfeld pas de eerste echte nextgen versie worden.
Maar ik heb liever een opgepoetste Fifa 14 op een nextgen console dan Fifa 14 op een huidige console. Koop Fifa/Pro Evo nooit elk jaar, sla meestal een versie over tot ik m weer koop.
PES is ook prima, vind ik tenminste.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is zo'n typische aankoop die je altijd wel maakt omdat PES geen ruk meer voorstelt. En ja, dan kan EA er dus weer twee mini-features instoppen zoals "Pure Shit" en "Protect Your Balls" en lekker gaan cashen.
Zonder licenties zal 't altijd moeilijk blijven en moet de gameplay wel stukken beter zijn dan Fifa. Enige manier waarop PES de strijd kan winnen is door zeer superieure gameplay en online waar teams niet zoveel uitmaken. Ik zie 't alleen niet gebeuren.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
PES is ook prima, vind ik tenminste.
Licenties heb je in 5 minuten op je console/PC staan. (de juiste namen, logo's en kits dus)quote:Op woensdag 17 april 2013 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zonder licenties zal 't altijd moeilijk blijven en moet de gameplay wel stukken beter zijn dan Fifa. Enige manier waarop PES de strijd kan winnen is door zeer superieure gameplay en online waar teams niet zoveel uitmaken. Ik zie 't alleen niet gebeuren.
Ben ook benieuwd. Mag hopen dat EA weer eens gepushed gaat worden, want het laconieke sluipt er langzaam weer in.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Licenties heb je in 5 minuten op je console/PC staan. (de juiste namen, logo's en kits dus)
Verder zal PES 2014 een compleet nieuwe engine hebben waardoor het 'r eindelijk stukken beter uit zal zien, het zal mij benieuwen iig.
Inderdaad, ik ben er ook vrij snel mee gestopt toen ik erachter kwam dat de beste teams met een handicap spelen (niet bewezen maar je merkt het gewoon).quote:Op woensdag 17 april 2013 13:26 schreef Confetti het volgende:
[..]![]()
Beetje voorbarig. Ben vooral benieuwd wat er met Ultimate Team gaat gebeuren. Dit jaar is dat echt verschrikkelijk slecht.
Finesse shots waren in Fifa 12 juist veel te overpowered man, donder op.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:40 schreef Anonymous61 het volgende:
weet je wat ik in fifa 14 wil
- nieuwe leagues...
- curve schotjes van fifa 12 in fifa 14(in fifa 13 is curve niet meer zoals in fifa 12)
- buitenspel aanpassen
Ja maar in prof clubs is dat ook rotquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Finesse shots waren in Fifa 12 juist veel te overpowered man, donder op.
Idd, met bijv. Ronaldo kon je hem altijd met gemak van buiten de 16 om de keeper heen krullen. Onrealistisch.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Finesse shots waren in Fifa 12 juist veel te overpowered man, donder op.
dit wil ik ook graag weten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Even een kick, wanneer is er bekend welke competities er beschikbaar zijn in Fifa '14?
wanneer EA het bekend maakt. Joost mag weten wanneer dat is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Even een kick, wanneer is er bekend welke competities er beschikbaar zijn in Fifa '14?
Colombiaansequote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wanneer EA het bekend maakt. Joost mag weten wanneer dat is.
Volledige Campeonato Brasileiro is bevestigd in ieder geval en er gaan geruchten dat shaktar en de colombiaanse competitie er in komen.
er gaan verschillende geruchten de ronde, alleen de volgende braziliaanse competitie is bevestigd. Het wordt een waiting game...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Colombiaanse? Ken daar echt niets van
Shaktar zou mooi zijn.
Hoopte toch ook beetje op de volledige Oekraïnische competitie (Dinamo Kiev, Metaliska Kharkov etc.) + de Turkse Competitie (Galatasary, Beskitas, Fenerbache), of als losse ploegen. Ook hoop ik dat ze dan Spartak Praag er weer een keer in zetten!
zou wel tof zijn als je zelf in het begin punten kan verdelen over attributes jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:42 schreef truedestiny het volgende:
Ben benieuwd of ze nog is een goede my player mode gaan maken alla NBA2K13.
Dat is toch gewoon creation centre?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Een "Create a Kit" mode of iets dergelijks zou ook mooi zijn. Kon in de oude Fifa's (o.a. 98) nog wel. Teminste je kon ze bewerken. En dan met een goede download community erbij zou een mooi toevoeging zijn (waar je misschien zelfs teams en spelers kan delen).
Ben jij jezelf niet erg aan het tegenspreken nu omdat beiden door EA worden gemaakt?quote:
NHL 14 heeft veel coolere modes en inderdaad is het spel leukerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ben jij jezelf niet erg aan het tegenspreken nu omdat beiden door EA worden gemaakt?
Of houd je gewoon niet van voetbal en meer van ijshockey?
Ik zou hem gewoon niet voor de 360 halen en geduld hebbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:19 schreef Catch22- het volgende:
Ik twijfel... Heb nu een 360, maar ben voornemens een ps4 te gaan halen. Alleen als ik dan in september fifa haal, kan ik in december weer 1 halen voor de ps4 (die verwacht ik in december fatsoenlijk leverbaar)... Keuzes keuzes...
ja maja. Zit je weer met kits. En misschien haal ik de ps4 wel niet gelijk. Moet dan ook een eigenlijk een nieuwe beamer enzo... Deze doet 'maar' 720pquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:46 schreef Chipz het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon niet voor de 360 halen en geduld hebben
Dat zijn geen nieuwe screenshots aan de kits en voetbalschoenen te zien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:24 schreef Doublepain het volgende:
Nieuwe screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Delle Alpi is ook nog het oude van voor de verbouwing.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:12 schreef Principia het volgende:
[..]
Dat zijn geen nieuwe screenshots aan de kits en voetbalschoenen te zien.
Voor zover ik kan vinden is het iets voor FUT. Misschien 4 FUT Goud-pakketten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Op www.bol.com staat:
FIFA 14 - Ultimate Edition waarbij staat:
Unieke FIFA 14 pre-order actie!
Reserveer nu FIFA 14, dan heb je de game op de releasedatum in huis. Je krijgt bovendien twee DLC’s. De DLC's zitten al in de verpakking er bij!
Iemand enig idee wat deze 2 DLC's inhoud?
Ja net ergens gevonden op younggamers:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:20 schreef Romanus het volgende:
[..]
Voor zover ik kan vinden is het iets voor FUT. Misschien 4 FUT Goud-pakketten.
Chileense, Colombiaanse en de Argentijnse.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al iets bekend over welke competities erbij komen?
thanks. Niet hele spannende, vind ik persoonlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:31 schreef Tim68 het volgende:
[..]
Chileense, Colombiaanse en de Argentijnse.
Dit is FIFA 10, maar het zegt genoeg dat je het alleen over de kits en schoenen hebt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:12 schreef Principia het volgende:
[..]
Dat zijn geen nieuwe screenshots aan de kits en voetbalschoenen te zien.
Graphics boeien mij weinig. Qua AI is er wel een hoop veranderd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is FIFA 10, maar het zegt genoeg dat je het alleen over de kits en schoenen hebt.
Niks is meer veranderd
dan gaan alle servers down vriendquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Demo moet downloaden moet maar weer met m'n Amerikaanse account, én eerst op de PC.
Kansloos weer dat het niet gewoon tegelijk is.
Draai het dan een keer om en geef het Europa eerst maatquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan gaan alle servers down vriend
Eljero Elia?quote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef Smeich het volgende:
The top 5-star skill players in FIFA 14
Ribery was nooit een "5-star skill player" of wel?quote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef Smeich het volgende:
The top 5-star skill players in FIFA 14
Ja zonder Taino. WTF EA.quote:
jawelquote:Op zondag 8 september 2013 14:41 schreef Principia het volgende:
[..]
Ribery was nooit een "5-star skill player" of wel?
of te lui of problemen met licensingquote:Op zondag 8 september 2013 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja zonder Taino. WTF EA.Maar dan nog mis ik de rest. Shaktar staat na 8 wedstrijden gewoon 2de en verloor 3-1 van Djipper. Fantastische competitie met veel talenten en Brazilianen. Snap niet dat ze die niet binnen halen.
Tomorrowquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:36 schreef Droathoah het volgende:
Wanneer is de demo te downloaden? PS3?
Als je een Amerikaanse account aanmaakt, vandaag al.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:36 schreef Droathoah het volgende:
Wanneer is de demo te downloaden? PS3?
Zijn er merkbare verschillen tussen FIFA 14 en FIFA 13 qua gameplay? Dus zijn de looplijnen daadwerkelijk verbeterd tov vorig jaar, zijn de snelle spelers nog steeds "overpowered", enz.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:42 schreef Pheno het volgende:
Willen jullie nog iets weten over FIFA 14? Ik ben het al aan het spelen, maar misschien willen jullie nog iets lezen in een preview, die zaterdag online mag van EA. iets dat je nog niet weet of niet zelf kan uitvogelen in de demo. Ik heb alleen geen online mogelijkheden, hopelijk plannen ze nog wat mediasessies.
Hoelaat vandaag?quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:03 schreef Principia het volgende:
[..]
Als je een Amerikaanse account aanmaakt, vandaag al.
Zijn er nog teams bij "overige" bijgekomen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:42 schreef Pheno het volgende:
Willen jullie nog iets weten over FIFA 14? Ik ben het al aan het spelen, maar misschien willen jullie nog iets lezen in een preview, die zaterdag online mag van EA. iets dat je nog niet weet of niet zelf kan uitvogelen in de demo. Ik heb alleen geen online mogelijkheden, hopelijk plannen ze nog wat mediasessies.
Thanks het irriteerde soms dat je een goede pas gaaf, maar dat ze bleven staan als een standbeeld. Maar de verdediger kwam wel naar de bal..quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:33 schreef Pheno het volgende:
De spelers zijn een stuk zelfstandiger geworden ipv dom te blijven wachten. Vrije trappen en dergelijke heb ik niet veel anders aan gemekrt.
De overige teams zou ik moeten kijken, maar dat kan ik als ik thuis ben.
Grappig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:17 schreef MK84 het volgende:
Demo gedownload en geinstalleerd. Maar als ik de demo wil opstarten, start hij niet op. IEmand anders met dit probleem?
Hoeveel sterren heeft Shaktar i.v.m online spelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:42 schreef Pheno het volgende:
Moet ik straks even checken. Online spelen is onmogelijk met deze previewbuild, maar de getallen staan er vast.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoeveel sterren heeft Shaktar i.v.m online spelen.
Thanx. Kun je ook de budgeten zien van de Italiaanse competitie voor Carrière?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik straks even checken. Online spelen is onmogelijk met deze previewbuild, maar de getallen staan er vast.
Check meteen Arsenal ffquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik straks even checken. Online spelen is onmogelijk met deze previewbuild, maar de getallen staan er vast.
Meer duels, dus meer kans voor sterke spelers als Mertesacker om lichtvoetigen van de bal te zetten. Dat klinkt als muziek in de oren, ben echter van plan om FIFA pas aan te schaffen als de PS4 uitkomt. Twee keer hetzelfde spel kopen gaat mij wat te ver denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:17 schreef Pheno het volgende:
Een Messi heeft sowieso een betere handeling, maar om meteen die daarboven te beantwoorden: de aanvallers spelen zichzelf meer vrij, dus passen gaat een stuk beter. Al valt het me op dat ze vaak nog buitenspel lopen, wat dan weer irritant is. Maar ik heb standaard settings gedaan, er zijn nog teamtactieken die ik kan wijzigen.
Gameplaywise: de bal en de balaanname zijn echt een stuk realistischer, je moet dit keer wel goed staan om de bal aan te nemen. En veel meer duels, tenminste, dat is mijn gevoel. Door de mogelijkheden van het dribbelen en de bal afschermen
Dat is de korte versie, ik ben bezig met de preview, die komt deze week nog, maar dan heb ik nog wat tijd om meer te spelen en uit te proberen
maar jij bent dan ook meer een turbofokkerquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:32 schreef turbofokker het volgende:
Ik heb net de demo gedownload en gespeeld op de xbox 360. Heb 2 potjes gespeeld, met barca en man city. Ik ben niet heel erg enthousiast. Het voelt een beetje stroperig zeg maar.
Haha, ja da's dan ook weer waar... Maar met stroperig bedoel ik meer dat als ik in balbezit ben, de spelers niet vooruit lijken te branden, zeker de eerste meters niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook meer een turbofokker
Waar dan? Kan m niet vinden in de Europese en Amerikaanse??quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:35 schreef endrome het volgende:
Hij staat ook online op de PSN EU Store!
Post dan de Engelse versie Schmeichiequote:
Gewoon in de PSN store, vanaf 17.15 ongeveer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:57 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
Waar dan? Kan m niet vinden in de Europese en Amerikaanse??
de trieste waarheidquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:08 schreef hafcfan het volgende:
Speelt erg kut. Heel sloom en verder merk ik weinig vernieuwing, maarja we kopen het toch weer.
Dat komt omdat ze de spelers niet instant turbo hebben gegeven. Ze moeten wel beginnen met rennen. Knappe gast die instant fullspeed gaatquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:43 schreef turbofokker het volgende:
[..]
Haha, ja da's dan ook weer waar... Maar met stroperig bedoel ik meer dat als ik in balbezit ben, de spelers niet vooruit lijken te branden, zeker de eerste meters niet.
Dat is er nu dus:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:20 schreef Näsenbar het volgende:
Is er al iets bekend over de soundtrack?
quote:American Authors – Hit It
Amplify Dot – Get Down
Bloc Party – Ratchet
Chvrches – We Sink
Crystal Fighters – Love Natural
Dan Croll – Compliment Your Soul
David Dallas – Runnin
De Staat – Down Town
Disclosure – F For You
Empire of the Sun – Alive
Foals – My Number (Trophy Wife Remix)
Grouplove – I’m with you
Guards – I know it’s You
llya Kuryaki & The Vaderramas – Funky Futurista
Jamie N Commons – Marathon
John Newman – Love Me Again
Karol Conka – Boa Noite
Losa Rakas – Hot
Marcelo D2 – Voce Diz Que O Amor Nao Doi
Miles Kane – Don’t Forget Who You Are
Nine Inch Nails – Copy Of A
OK Kid – Am Ende
Oliver – Mechanical
Olympic Ayres – Magic
Portugal. The Man – Purple Yellow Red and Blue
Robert Delong – Here
Rock Mafia feat. Wyclef Jean & David Correy – I Am
Smallpools – Dreaming
The 1975 – The City
The Chain Gang of 1974 – Miko
The Colourist – Little Games (St. Lucia Remix)
The Naked and Famous – Hearts Like Ours
The Royal Concept – On Our Way
Vampire Weekend – Worship You
Wretch 32 – 24 Hours
You Me At 6 – Lived A lie
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:51 schreef N�senbar het volgende:
The Naked and Famous – Hearts Like Ours
Nice!quote:Op donderdag 12 september 2013 06:05 schreef Pheno het volgende:
Zo, gelukkig lukte het nog voor het weekend af te krijgen, kan ik eens rustig gamen
Voor de liefhebbers de preview op FOK!:
http://games.fok.nl/preview/617148/1/1/100/fifa-14.html
in de code, dus wat je niet ziet.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nice!
Ik zal wel een noob zijn, maar wat bedoel je met 'onder water is er toch weer meer realisme toegevoegd'?
Dat het grafisch niet heel veel vooruitgaat, maar juist in de besturing wel. Dat zie je niet, of tenminste, je merkt het wel, maar je ziet het niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nice!
Ik zal wel een noob zijn, maar wat bedoel je met 'onder water is er toch weer meer realisme toegevoegd'?
Grafisch was het al prima, wat mij betreft. Natuurlijk, kan altijd mooier. Maar vind het fijner als ze aan het spelen van het spel zelf verbeteringen aanbrengen. En ook leuker, het voelt dan weer aan als een nieuwe game die je op een andere manier moet spelen dan de vorige FIFA's.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat het grafisch niet heel veel vooruitgaat, maar juist in de besturing wel. Dat zie je niet, of tenminste, je merkt het wel, maar je ziet het niet.
Ik heb wel het idee dat ze vaak dingen veranderen om het veranderen. Niet echt met een doel.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Grafisch was het al prima, wat mij betreft. Natuurlijk, kan altijd mooier. Maar vind het fijner als ze aan het spelen van het spel zelf verbeteringen aanbrengen. En ook leuker, het voelt dan weer aan als een nieuwe game die je op een andere manier moet spelen dan de vorige FIFA's.
Nou ja, dat de bal nu eens realistischer gaat is natuurlijk prima. Ik denk dat het ook lastig is met een jaarlijkse iteratie. Je kunt niet even een hele grafische engine bouwen, testen en bugfixen in een jaar. Zo is die impact-engine al een tijd in ontwikkeling geweest, die kwam dan in FIFA 12 er eens in. Dat zijn grotere wijzigingen, maar ja, nu gebruiken ze die ook in NHL 14.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat ze vaak dingen veranderen om het veranderen. Niet echt met een doel.
gewoon? Heeft nooit gekund en kan vast ook niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:29 schreef hayder het volgende:
Kan je straks gewoon als je fifa 14 hebt op playstation 3 wel gewoon tegen iemand spelen met playstation 4?
5* vast nietquote:Op donderdag 12 september 2013 15:02 schreef Pheno het volgende:
Die staan er al ja. Ik ben nu op mijn werk, maar uit mijn hoofd waren het iig 5 sterren (iig gelijk aan Ajax), de getallen weet ik niet meer
Goede preview.quote:Op donderdag 12 september 2013 06:05 schreef Pheno het volgende:
Zo, gelukkig lukte het nog voor het weekend af te krijgen, kan ik eens rustig gamen
Voor de liefhebbers de preview op FOK!:
http://games.fok.nl/preview/617148/1/1/100/fifa-14.html
leuk voor je. Beter post je dat in het PES topic danquote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef Sterrezaat het volgende:
Ik geef toch nog steeds de voorkeur aan PES...
PESquote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef Sterrezaat het volgende:
Calm Downquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Post dan de Engelse versie Schmeichie
is goed Starrezeet.quote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef Sterrezaat het volgende:
Vanavond om 23.59 sowieso ;-)quote:Op woensdag 25 september 2013 10:44 schreef jpg97 het volgende:
Ben benieuwd of hij vandaag al verkrijgbaar is.
is mee beginnen ja?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
En verzonden door bol.com. Morgen is mee beginnen, heb de demo nog niet gespeeld.
Dat is geen dialectquote:Op woensdag 25 september 2013 14:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]niet tegen dialect kunnen
Leer dan gewoon Nederlandsquote:
Wat is het voordeel van een keysite? Behalve dan dat het een stuk goedkoper is?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:26 schreef VelitoX het volgende:
Toch maar gekocht (voor pc, keysite). Geen idee of ik het veel ga spelen, maarja kon het niet laten.
Geen daarnaast?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:03 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van een keysite? Behalve dan dat het een stuk goedkoper is?
Alleen dat je het spel zelf niet hebt? Alleen de key, hmm, overwegen waard.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:47 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Geen daarnaast?. Je hebt het een paar mins later dan als je het bij Origin zelf pre-ordered, thats it. Hij staat nu gewoon gepre-loaded
.
Hmjah als je iets koopt op Origin / Steam heb je het spel ook niet fysiek zelfquote:Op woensdag 25 september 2013 18:17 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Alleen dat je het spel zelf niet hebt? Alleen de key, hmm, overwegen waard.
PES is inderdaad bijzonder droevig dit jaar.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:12 schreef Droathoah het volgende:
Ik speel normaal ook PES, maar die is dit jaar helemaal de weg kwijt zeg. Wat een slecht spel!
Goed beargumenteerd ookquote:Op donderdag 26 september 2013 13:17 schreef Stefanovich het volgende:
Wat een baggerspel!!! Compleet verneukt.
Whut?quote:Op donderdag 26 september 2013 00:24 schreef VelitoX het volgende:
Toby en Christian nog gewoon bij Ajax... huhwhat...
Inderdaad, wat een bagger man.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Whut?![]()
Dit soort dingen zijn toch echt slordig van EA (zo zat vorig jaar van der Wiel ook nog bij Ajax). Zorg gewoon dat alle spelers erin staan na de transfer deadlines. En spelers die toch al in het spel zaten zijn toch helemaal makkelijk te verhuizen naar een ander team.
En dat had je in de demo niet?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:29 schreef Stefanovich het volgende:
Ach het speelt toch voor geen meter meer. Simpel kappen en draaien gaat al niet eens meer fatsoenlijk. Het is zo houterig als wat geworden! 10 jaar terug in de tijd... aannames nu nog kutter. Wat een miskleun van dat tering EA.
Ja dat voelt inderdaad bij mij ook zo. Heb het idee dat elke bal onderschept wordt en dat er veel minder doelpunten vallen. Ook op 'snel' gaat het me allemaal veel te langzaamquote:Op donderdag 26 september 2013 14:29 schreef Stefanovich het volgende:
Ach het speelt toch voor geen meter meer. Simpel kappen en draaien gaat al niet eens meer fatsoenlijk. Het is zo houterig als wat geworden! 10 jaar terug in de tijd... aannames nu nog kutter. Wat een miskleun van dat tering EA.
Ik heb hem nog niet binnen, maar had EA niet alle online codes geschrapt?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:37 schreef Catch22- het volgende:
De onlinecode is accountgebonden gok ik.
dat zou ook kunnen. Was er met 13 nog welquote:Op donderdag 26 september 2013 15:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet binnen, maar had EA niet alle online codes geschrapt?
Dat weet je nu onderhand toch wel? Koop hem dan gewoon niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:53 schreef Stefanovich het volgende:
Man wat valt mij dit spel tegen zeg. De hele gameplay is weg. Trage meuk. Ik weet het, ik heb het al vermeld, maar wat een teleurstelling. En het is zeker geen fifa 13.1. Het is een heel ander spel geworden. Minder leuk welteverstaan.
Vind ik wel meevallen. Online zet ik bijna de hele tijd uitslagen als 4-0, 5-1, 4-2 etc. neerquote:Op vrijdag 27 september 2013 03:01 schreef Trebo het volgende:
Net even een paar potjes gespeeld.. een nieuwe fifa is altijd wennen, maar hier is echt geen doorkomen aan. Ik snap wel dat ze het realistisch willen maken, alleen zijn ze daar nu een beetje in doorgedraafd. Het is breien, breien en nog eens breien.
Ik heb gewoon engels commentaar bij mij versie gelukkig, heb mn Origin taal wel op engels staan, mss helpt dat (al werkt dat wss pas als je opnieuw installeerd).quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:02 schreef Lucifer. het volgende:
Weet iemand hoe je op de PC de commentaar taal naar Engels kan veranderen? Nederlands commentaar is echt verschrikkelijk
Nope werkt niet bij PC, kan um niet van engels (2 commentaarteams jeej) naar nederlands veranderen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:07 schreef Zhero het volgende:
Bij instellingen in het hoofdmenu gewoon lijkt me (kopje geluid).
Toen ik het opmerkte (20 mins na release) waren die files nog niet onlinequote:Op vrijdag 27 september 2013 18:27 schreef Maastoren het volgende:
De laatste transferupdate moet je gewoon downloaden bij teams bewerken.
Nu een paar potjes gespeeld. Ben niet heel erg onder de indruk. Speelt allemaal wat traag en stroperig. Voelt alsof ze het een beetje hebben afgeraffeld. En dat scouten in de careermode werkt echt voor geen meter.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:29 schreef Asskicker14 het volgende:
ST 89 R. van Persie 29 89 6'2" 159lbs
RM 88 A. Robben 29 88 5'11" 176lbs
CAM 84 W. Sneijder 29 84 5'7" 148lbs
ST 84 K. Huntelaar 29 84 6'1" 183lbs
CAM 83 R. van der Vaart 30 83 5'9" 163lbs
CAM 82 C. Seedorf 37 82 5'10" 176lbs
GK 81 M. Vorm 29 81 6'0" 185lbs
GK 79 M. Stekelenburg 30 79 6'6" 203lbs
LM 79 I. Afellay 27 79 5'11" 168lbs
GK 79 T. Krul 25 79 6'4" 183lbs
CM 79 K. Strootman 23 79 6'1" 176lbs
CB 78 J. Heitinga 29 78 5'11" 159lbs
CDM 78 N. de Jong 28 78 5'9" 159lbs
GK 78 K. Vermeer 27 78 6'0" 172lbs
CAM 78 G. Wijnaldum 22 78 5'9" 163lbs
CAM 78 S. de Jong 24 78 6'1" 176lbs
ST 78 L. de Jong 22 78 6'2" 190lbs
CAM 78 A. Maher 19 78 5'9" 143lbs
CB 77 R. Vlaar 28 77 6'2" 176lbs
CAM 77 U. Emanuelson 27 77 5'9" 150lbs
Seedorf op de 6de plaats van beste Nederlander in het spel, nog steeds een baas.
Het spel is gewoon realistisch geworden. Ik vind het prima spelen het is toch niet realistisch als een flut speler elke bal goed aanneemt ofwel?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:53 schreef Stefanovich het volgende:
Man wat valt mij dit spel tegen zeg. De hele gameplay is weg. Trage meuk. Ik weet het, ik heb het al vermeld, maar wat een teleurstelling. En het is zeker geen fifa 13.1. Het is een heel ander spel geworden. Minder leuk welteverstaan.
graphics zijn wel degelijk verbeterd alleen dat is op de nieuwe consoles. De consoles van nu zijn gewoon te oud voor echt next gen graphics.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:21 schreef Badger. het volgende:
Bij mij kloppen de transfers wel gewoon hoor![]()
Verder vind ik dat trage wel iets hebben, alleen om hier nu weer 50 euro voor te gaan betalen'T is dat ik fifa 13 nooit heb gekocht, maar wel vaak gespeeld maar hier had je echt geen heel nieuw spel voor mogen uitgeven... Die stadions zijn 0,0 verbeterd, alsmede alle andere graphics.
Wat een onzin eigenlijk.
PES ziet er grafisch anders stukken beter uit hoor. Dus het kan wel degelijk beter op de huidige generatie consoles.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:47 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
graphics zijn wel degelijk verbeterd alleen dat is op de nieuwe consoles. De consoles van nu zijn gewoon te oud voor echt next gen graphics.
en PES heeft een mindere AI. En dat kost echt bakken met rekenkracht. Als ik moet kiezen tussen gfx en ai dan weet ik t wel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:48 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
PES ziet er grafisch anders stukken beter uit hoor. Dus het kan wel degelijk beter op de huidige generatie consoles.
Degene boven je, gok ik zo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Als iemand nog van zijn FIFA 14 af wil, dm dan maar
quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Degene boven je, gok ik zo.
Is 't slecht? enige reden waarom ik 'm zou kopen..quote:
Leuk die AI, maar de gameplay is ook aardig verneukt t.o.v. Fifa 13. Bal springt alle kanten op en dribbelen is amper leuk meer. Hardstikke fijn dat het allemaal wat echter lijkt (qua AI dan), maar bedenkt je wel dat FIFA een spel is dat vooral leuk moet zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en PES heeft een mindere AI. En dat kost echt bakken met rekenkracht. Als ik moet kiezen tussen gfx en ai dan weet ik t wel.
Echt weggegooid geld, doe het nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:15 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Is 't slecht? enige reden waarom ik 'm zou kopen..
Gebeurd toch vaker dat ze een speler apart scoutenquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt weggegooid geld, doe het niet
Elke fucking speler apart scouten![]()
, of uberhaput niet kunnen zien wat de statts zijn. Enkel als het een vrije speler betreft
Ga pes maar is vergelijken met fifa 14 next gen dat kan niet op de huidige consoles hoor vanwege de rekenkracht.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:48 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
PES ziet er grafisch anders stukken beter uit hoor. Dus het kan wel degelijk beter op de huidige generatie consoles.
PES vergelijken met FIFA next gen? Wat is dat dan voor kromme vergelijkingquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:17 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Ga pes maar is vergelijken met fifa 14 next gen dat kan niet op de huidige consoles hoor vanwege de rekenkracht.
2+ PUNTEN voor fifa 14.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
, of uberhaput niet kunnen zien wat de statts zijn. Enkel als het een vrije speler betreft
Carrière mode is dan ook sowieso niet het spelen waard.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bestaat dat? Dat zou wel een reden kunnen zijn om FIFA nu al te kopen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:59 schreef Montelly het volgende:
Hoe zit dat met inruilaktie voor ps4?
Geen idee, voor COD bestaat het in het buitenland wel, voor een tientje kan je die dan inruilen. Kan me voorstellen dat dit ook voor FIFA en andere spellen gaat komen.quote:Op maandag 30 september 2013 13:52 schreef Principia het volgende:
[..]
Bestaat dat? Dat zou wel een reden kunnen zijn om FIFA nu al te kopen.
GAM / [FIFA 14: FUT] #94 WEFUT 2.0 FTWquote:Op maandag 30 september 2013 11:28 schreef dezomervoorbij het volgende:
Sinds vrijdag FIFA 14 binnen. Gisteren pas mijn eerste potje kunnen spelen.
Ik hoor veel mensen over Ultimate Team. Ik heb dat echter nooit gespeeld.
Wat houdt het in? Zijn er veel mensen die dit spelen?
en de keeper is na een redding een halve minuut de weg kwijtquote:Op maandag 30 september 2013 14:48 schreef Trebo het volgende:
Naja aan 1 ding is EA in ieder geval trouw gebleven, elke rebound valt voor de voeten van de spits
quote:Op maandag 30 september 2013 13:52 schreef Principia het volgende:
[..]
Bestaat dat? Dat zou wel een reden kunnen zijn om FIFA nu al te kopen.
quote:
Dit is een glitch, zat ook al in FIFA 13quote:Op maandag 30 september 2013 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf. Kennelijk kun je ook spelers in een keeperstenue opstellen. Mijn tegenstander heeft er nu 2 ingebracht waarvan Walcott er één is.
Hoe kan je daar nou uithalen dat het er grafisch beter uit ziet xD?quote:Op maandag 30 september 2013 16:19 schreef Principia het volgende:
[..]![]()
Ziet er grafisch toch wel stukken beter uit! Jammer dat die kerel verschrikkelijk slecht speelt, zodat er weinig te zien is van de "nieuwe engine". Baal er nu toch wel van dat ik de PS4 niet tijdig heb gepreorderd..
Nou door te kijken naar dat filmpje? Ik zie al talloze nieuwe animaties ten op zichte van de current gen FIFA. Bovendien is het publiek EINDELIJK 3D,quote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou uithalen dat het er grafisch beter uit ziet xD?
het ziet verdomde gewoon identiek uit als op de PS3 joh..
beter hadden ze wat ingame beelden kunnen laten zien, ipv dat je hun ziet spelen..
Met dat laatste punt ben ik het eens. Net als dat wanneer je aan het sprinten bent, draaien nauwelijks te doen is. Zelfs een kleine draai gaat traag..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:36 schreef Trebo het volgende:
Ik vind FIFA 14 echt tegenvallen.
- Het gaat allemaal veel te langzaam.
- Het is af en toe echt hotseknotsen voetbal.
- Wanneer je 1 op 1 komt door een fantastische steekbal wordt je 99 van de 100 keer weer ingehaald.
- Met kappen en draaien is het net of je aan het houthakken bent.
Oh dat lijkt mij juist veelbelovend. Ik word erg moe van spelers die enkel de bal over de verdediging gooien, waarna een snelle speler zonder techniek de bal magnifiek aanneemt en scoort.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:36 schreef Trebo het volgende:
Ik vind FIFA 14 echt tegenvallen.
- Het gaat allemaal veel te langzaam.
- Het is af en toe echt hotseknotsen voetbal.
- Wanneer je 1 op 1 komt door een fantastische steekbal wordt je 99 van de 100 keer weer ingehaald.
- Met kappen en draaien is het net of je aan het houthakken bent.
Het spel in inderdaad moeilijker geworden, passen is belangrijker geworden en sprinten minder belangrijk. het is wel zo dat het soms allemaal echt heel erg langzaam gaat, balletje aannemen, draaien en snel verder sprinten gaat soms gewoon niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:04 schreef Principia het volgende:
[..]
Oh dat lijkt mij juist veelbelovend. Ik word erg moe van spelers die enkel de bal over de verdediging gooien, waarna een snelle speler zonder techniek de bal magnifiek aanneemt en scoort.
Dat laatste puntje is ook best realistisch, ik kom nu wel eens tegenstanders tegen met FIFA 13 die enkel kappen en draaien. Daar word je echt helemaal tureluurs van.
Ziet er dus uit alsof het spel stukken moeilijker is en een goed positiespel een vereiste is. Helemaal prima.
Nope, onbekend voor mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:15 schreef MRN89 het volgende:
Hebben jullie ook last bij vrije trappen en corners dat eerst het menu komt van wie je wilt kiezen als nemer..en dat je daarna een aantal sec. moet wachten tot je uberhaupt kunt schieten ?
Als je een Carriere start krijg je de optie om de huidige geladen teams te gebruiken en nog twee andere opties. Volgens mij zit het daar in.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:30 schreef lierhoy het volgende:
Wie kan mij helpen?
Ik download steeds de laatste (team) updates, maar deze worden blijkbaar niet verwerkt in de carriere modus.
Bij het opstarten van de carriere modus, kies je het team...Als je dan op bijv Ajax klikt, dan staan de selecties van dit moment weergegeven. Zodra de modus geladen word en je manager naam etc moet invullen, kijk je bij team managment.. Daar staan weer Eriksen en Toby....
Hoe krijg ik dit eruit?
Heb ik ook last van. Bijna alles gaat erin.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:31 schreef WooZ het volgende:
Ik krijg werkelijk alleen maar kopgoals tegen uit corners en reguliere voorzetten, het lijkt ineens onmogelijk om dit te verdedigen met PSV, zwaar frustrerend als je 2-0 voorstaat en vervolgens 4 corners tegen krijgt waaruit 4x gescoord wordt
Moet je corners ineens anders verdedigen??
Met wie speel je? Ik heb Shinji Ono naar Feyenoord gehaald en die geeft bij de ene steek bal na de anderequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:17 schreef Tranquilize het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de demo lekkerder vond spelen. Met carriere krijg ik erg weinig kansen als ik aanval, behoorlijk jammer is dat, speel op wereldklasse. In de demo leek het alsof je veel makkelijker steekpasses tussen de verdedging door kon maken. Is misschien ook even wennen weer.
Arsenal, heb nu eerste helft uit bij Crystal Palace gespeeld, 0-3 is de ruststand, en 3 goals van Giroud.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Met wie speel je? Ik heb Shinji Ono naar Feyenoord gehaald en die geeft bij de ene steek bal na de andere
hebben ze aangepast omdat het te makkelijk was.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:17 schreef Tranquilize het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de demo lekkerder vond spelen. Met carriere krijg ik erg weinig kansen als ik aanval, behoorlijk jammer is dat, speel op wereldklasse. In de demo leek het alsof je veel makkelijker steekpasses tussen de verdedging door kon maken. Is misschien ook even wennen weer.
Nee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:47 schreef Enchanter het volgende:
Als ik het allemaal zo lees , ben ik echt blij dat ik hem heb overgeslagen dit keer.
Maar is het echt allemaal zo slecht ?
Ja, koop hem ook echt niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:47 schreef Enchanter het volgende:
Als ik het allemaal zo lees , ben ik echt blij dat ik hem heb overgeslagen dit keer.
Maar is het echt allemaal zo slecht ?
Misschien zijn het gewoon mensen die uit Wales komen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:25 schreef Timmos het volgende:
Wat een Bale groupies online zeg.. Hoevaak ik Wales wel niet tegen kom met PSV in seizoenen
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:46 schreef JochemP het volgende:
Ze hebben buitenspel zwaar verneukt in dit spel
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:46 schreef JochemP het volgende:
Ze hebben buitenspel alles zwaar verneukt in dit spel
alleen voor Xbox One en Xbox 360, komen in Ultimate Team als de Xbox One gelanceerd wordt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:44 schreef Tranquilize het volgende:
Ik las trouwens ook dat bij FIFA 14 iets met legends zou komen? Zit dit erin en hoe kan ik dit vinden??
Oke bedankt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleen voor Xbox One en Xbox 360, komen in Ultimate Team als de Xbox One gelanceerd wordt.
Aantal keer gehad dat spelers gewoon op 1 lijn stonden, hooguit 1 millimeter erover heen stonden, en dan wordt er afgefloten. Ook komen spelers steeds zo traag terug uit buitenspelval dat bijna elke steekbal automatisch buitenspel is. Als een speler die buitenspel staat wordt ingespeeld maar er zit een verdediger tussen waardoor je gewoon door kan voetballen, wordt er alsnog afgefloten. Irritatiefactortjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |