Tomorrowquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:36 schreef Droathoah het volgende:
Wanneer is de demo te downloaden? PS3?
Als je een Amerikaanse account aanmaakt, vandaag al.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:36 schreef Droathoah het volgende:
Wanneer is de demo te downloaden? PS3?
Zijn er merkbare verschillen tussen FIFA 14 en FIFA 13 qua gameplay? Dus zijn de looplijnen daadwerkelijk verbeterd tov vorig jaar, zijn de snelle spelers nog steeds "overpowered", enz.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:42 schreef Pheno het volgende:
Willen jullie nog iets weten over FIFA 14? Ik ben het al aan het spelen, maar misschien willen jullie nog iets lezen in een preview, die zaterdag online mag van EA. iets dat je nog niet weet of niet zelf kan uitvogelen in de demo. Ik heb alleen geen online mogelijkheden, hopelijk plannen ze nog wat mediasessies.
Hoelaat vandaag?quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:03 schreef Principia het volgende:
[..]
Als je een Amerikaanse account aanmaakt, vandaag al.
Zijn er nog teams bij "overige" bijgekomen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:42 schreef Pheno het volgende:
Willen jullie nog iets weten over FIFA 14? Ik ben het al aan het spelen, maar misschien willen jullie nog iets lezen in een preview, die zaterdag online mag van EA. iets dat je nog niet weet of niet zelf kan uitvogelen in de demo. Ik heb alleen geen online mogelijkheden, hopelijk plannen ze nog wat mediasessies.
Thanks het irriteerde soms dat je een goede pas gaaf, maar dat ze bleven staan als een standbeeld. Maar de verdediger kwam wel naar de bal..quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:33 schreef Pheno het volgende:
De spelers zijn een stuk zelfstandiger geworden ipv dom te blijven wachten. Vrije trappen en dergelijke heb ik niet veel anders aan gemekrt.
De overige teams zou ik moeten kijken, maar dat kan ik als ik thuis ben.
Grappig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:17 schreef MK84 het volgende:
Demo gedownload en geinstalleerd. Maar als ik de demo wil opstarten, start hij niet op. IEmand anders met dit probleem?
Hoeveel sterren heeft Shaktar i.v.m online spelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:42 schreef Pheno het volgende:
Moet ik straks even checken. Online spelen is onmogelijk met deze previewbuild, maar de getallen staan er vast.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoeveel sterren heeft Shaktar i.v.m online spelen.
Thanx. Kun je ook de budgeten zien van de Italiaanse competitie voor Carrière?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik straks even checken. Online spelen is onmogelijk met deze previewbuild, maar de getallen staan er vast.
Check meteen Arsenal ffquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik straks even checken. Online spelen is onmogelijk met deze previewbuild, maar de getallen staan er vast.
Meer duels, dus meer kans voor sterke spelers als Mertesacker om lichtvoetigen van de bal te zetten. Dat klinkt als muziek in de oren, ben echter van plan om FIFA pas aan te schaffen als de PS4 uitkomt. Twee keer hetzelfde spel kopen gaat mij wat te ver denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:17 schreef Pheno het volgende:
Een Messi heeft sowieso een betere handeling, maar om meteen die daarboven te beantwoorden: de aanvallers spelen zichzelf meer vrij, dus passen gaat een stuk beter. Al valt het me op dat ze vaak nog buitenspel lopen, wat dan weer irritant is. Maar ik heb standaard settings gedaan, er zijn nog teamtactieken die ik kan wijzigen.
Gameplaywise: de bal en de balaanname zijn echt een stuk realistischer, je moet dit keer wel goed staan om de bal aan te nemen. En veel meer duels, tenminste, dat is mijn gevoel. Door de mogelijkheden van het dribbelen en de bal afschermen
Dat is de korte versie, ik ben bezig met de preview, die komt deze week nog, maar dan heb ik nog wat tijd om meer te spelen en uit te proberen
maar jij bent dan ook meer een turbofokkerquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:32 schreef turbofokker het volgende:
Ik heb net de demo gedownload en gespeeld op de xbox 360. Heb 2 potjes gespeeld, met barca en man city. Ik ben niet heel erg enthousiast. Het voelt een beetje stroperig zeg maar.
Haha, ja da's dan ook weer waar... Maar met stroperig bedoel ik meer dat als ik in balbezit ben, de spelers niet vooruit lijken te branden, zeker de eerste meters niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook meer een turbofokker
Waar dan? Kan m niet vinden in de Europese en Amerikaanse??quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:35 schreef endrome het volgende:
Hij staat ook online op de PSN EU Store!
Post dan de Engelse versie Schmeichiequote:
Gewoon in de PSN store, vanaf 17.15 ongeveer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:57 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
Waar dan? Kan m niet vinden in de Europese en Amerikaanse??
de trieste waarheidquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:08 schreef hafcfan het volgende:
Speelt erg kut. Heel sloom en verder merk ik weinig vernieuwing, maarja we kopen het toch weer.
Dat komt omdat ze de spelers niet instant turbo hebben gegeven. Ze moeten wel beginnen met rennen. Knappe gast die instant fullspeed gaatquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:43 schreef turbofokker het volgende:
[..]
Haha, ja da's dan ook weer waar... Maar met stroperig bedoel ik meer dat als ik in balbezit ben, de spelers niet vooruit lijken te branden, zeker de eerste meters niet.
Dat is er nu dus:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:20 schreef Näsenbar het volgende:
Is er al iets bekend over de soundtrack?
quote:American Authors – Hit It
Amplify Dot – Get Down
Bloc Party – Ratchet
Chvrches – We Sink
Crystal Fighters – Love Natural
Dan Croll – Compliment Your Soul
David Dallas – Runnin
De Staat – Down Town
Disclosure – F For You
Empire of the Sun – Alive
Foals – My Number (Trophy Wife Remix)
Grouplove – I’m with you
Guards – I know it’s You
llya Kuryaki & The Vaderramas – Funky Futurista
Jamie N Commons – Marathon
John Newman – Love Me Again
Karol Conka – Boa Noite
Losa Rakas – Hot
Marcelo D2 – Voce Diz Que O Amor Nao Doi
Miles Kane – Don’t Forget Who You Are
Nine Inch Nails – Copy Of A
OK Kid – Am Ende
Oliver – Mechanical
Olympic Ayres – Magic
Portugal. The Man – Purple Yellow Red and Blue
Robert Delong – Here
Rock Mafia feat. Wyclef Jean & David Correy – I Am
Smallpools – Dreaming
The 1975 – The City
The Chain Gang of 1974 – Miko
The Colourist – Little Games (St. Lucia Remix)
The Naked and Famous – Hearts Like Ours
The Royal Concept – On Our Way
Vampire Weekend – Worship You
Wretch 32 – 24 Hours
You Me At 6 – Lived A lie
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:51 schreef N�senbar het volgende:
The Naked and Famous – Hearts Like Ours
Nice!quote:Op donderdag 12 september 2013 06:05 schreef Pheno het volgende:
Zo, gelukkig lukte het nog voor het weekend af te krijgen, kan ik eens rustig gamen
Voor de liefhebbers de preview op FOK!:
http://games.fok.nl/preview/617148/1/1/100/fifa-14.html
in de code, dus wat je niet ziet.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nice!
Ik zal wel een noob zijn, maar wat bedoel je met 'onder water is er toch weer meer realisme toegevoegd'?
Dat het grafisch niet heel veel vooruitgaat, maar juist in de besturing wel. Dat zie je niet, of tenminste, je merkt het wel, maar je ziet het niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nice!
Ik zal wel een noob zijn, maar wat bedoel je met 'onder water is er toch weer meer realisme toegevoegd'?
Grafisch was het al prima, wat mij betreft. Natuurlijk, kan altijd mooier. Maar vind het fijner als ze aan het spelen van het spel zelf verbeteringen aanbrengen. En ook leuker, het voelt dan weer aan als een nieuwe game die je op een andere manier moet spelen dan de vorige FIFA's.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat het grafisch niet heel veel vooruitgaat, maar juist in de besturing wel. Dat zie je niet, of tenminste, je merkt het wel, maar je ziet het niet.
Ik heb wel het idee dat ze vaak dingen veranderen om het veranderen. Niet echt met een doel.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Grafisch was het al prima, wat mij betreft. Natuurlijk, kan altijd mooier. Maar vind het fijner als ze aan het spelen van het spel zelf verbeteringen aanbrengen. En ook leuker, het voelt dan weer aan als een nieuwe game die je op een andere manier moet spelen dan de vorige FIFA's.
Nou ja, dat de bal nu eens realistischer gaat is natuurlijk prima. Ik denk dat het ook lastig is met een jaarlijkse iteratie. Je kunt niet even een hele grafische engine bouwen, testen en bugfixen in een jaar. Zo is die impact-engine al een tijd in ontwikkeling geweest, die kwam dan in FIFA 12 er eens in. Dat zijn grotere wijzigingen, maar ja, nu gebruiken ze die ook in NHL 14.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat ze vaak dingen veranderen om het veranderen. Niet echt met een doel.
gewoon? Heeft nooit gekund en kan vast ook niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:29 schreef hayder het volgende:
Kan je straks gewoon als je fifa 14 hebt op playstation 3 wel gewoon tegen iemand spelen met playstation 4?
5* vast nietquote:Op donderdag 12 september 2013 15:02 schreef Pheno het volgende:
Die staan er al ja. Ik ben nu op mijn werk, maar uit mijn hoofd waren het iig 5 sterren (iig gelijk aan Ajax), de getallen weet ik niet meer
Goede preview.quote:Op donderdag 12 september 2013 06:05 schreef Pheno het volgende:
Zo, gelukkig lukte het nog voor het weekend af te krijgen, kan ik eens rustig gamen
Voor de liefhebbers de preview op FOK!:
http://games.fok.nl/preview/617148/1/1/100/fifa-14.html
leuk voor je. Beter post je dat in het PES topic danquote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef Sterrezaat het volgende:
Ik geef toch nog steeds de voorkeur aan PES...
PESquote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef Sterrezaat het volgende:
Calm Downquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Post dan de Engelse versie Schmeichie
is goed Starrezeet.quote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef Sterrezaat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |