quote:Op woensdag 11 september 2013 20:51 schreef N�senbar het volgende:
The Naked and Famous – Hearts Like Ours
Nice!quote:Op donderdag 12 september 2013 06:05 schreef Pheno het volgende:
Zo, gelukkig lukte het nog voor het weekend af te krijgen, kan ik eens rustig gamen
Voor de liefhebbers de preview op FOK!:
http://games.fok.nl/preview/617148/1/1/100/fifa-14.html
in de code, dus wat je niet ziet.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nice!
Ik zal wel een noob zijn, maar wat bedoel je met 'onder water is er toch weer meer realisme toegevoegd'?
Dat het grafisch niet heel veel vooruitgaat, maar juist in de besturing wel. Dat zie je niet, of tenminste, je merkt het wel, maar je ziet het niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nice!
Ik zal wel een noob zijn, maar wat bedoel je met 'onder water is er toch weer meer realisme toegevoegd'?
Grafisch was het al prima, wat mij betreft. Natuurlijk, kan altijd mooier. Maar vind het fijner als ze aan het spelen van het spel zelf verbeteringen aanbrengen. En ook leuker, het voelt dan weer aan als een nieuwe game die je op een andere manier moet spelen dan de vorige FIFA's.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat het grafisch niet heel veel vooruitgaat, maar juist in de besturing wel. Dat zie je niet, of tenminste, je merkt het wel, maar je ziet het niet.
Ik heb wel het idee dat ze vaak dingen veranderen om het veranderen. Niet echt met een doel.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Grafisch was het al prima, wat mij betreft. Natuurlijk, kan altijd mooier. Maar vind het fijner als ze aan het spelen van het spel zelf verbeteringen aanbrengen. En ook leuker, het voelt dan weer aan als een nieuwe game die je op een andere manier moet spelen dan de vorige FIFA's.
Nou ja, dat de bal nu eens realistischer gaat is natuurlijk prima. Ik denk dat het ook lastig is met een jaarlijkse iteratie. Je kunt niet even een hele grafische engine bouwen, testen en bugfixen in een jaar. Zo is die impact-engine al een tijd in ontwikkeling geweest, die kwam dan in FIFA 12 er eens in. Dat zijn grotere wijzigingen, maar ja, nu gebruiken ze die ook in NHL 14.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat ze vaak dingen veranderen om het veranderen. Niet echt met een doel.
gewoon? Heeft nooit gekund en kan vast ook niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:29 schreef hayder het volgende:
Kan je straks gewoon als je fifa 14 hebt op playstation 3 wel gewoon tegen iemand spelen met playstation 4?
5* vast nietquote:Op donderdag 12 september 2013 15:02 schreef Pheno het volgende:
Die staan er al ja. Ik ben nu op mijn werk, maar uit mijn hoofd waren het iig 5 sterren (iig gelijk aan Ajax), de getallen weet ik niet meer
Goede preview.quote:Op donderdag 12 september 2013 06:05 schreef Pheno het volgende:
Zo, gelukkig lukte het nog voor het weekend af te krijgen, kan ik eens rustig gamen
Voor de liefhebbers de preview op FOK!:
http://games.fok.nl/preview/617148/1/1/100/fifa-14.html
leuk voor je. Beter post je dat in het PES topic danquote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef Sterrezaat het volgende:
Ik geef toch nog steeds de voorkeur aan PES...
PESquote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef Sterrezaat het volgende:
Calm Downquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Post dan de Engelse versie Schmeichie
is goed Starrezeet.quote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef Sterrezaat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |