abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134511651
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 00:15 schreef Ame89 het volgende:

[..]

Groot verschil dan met xbox360/ps3 ??
Grafisch ziet het er prima uit, publiek 3D en gewoon full HD zoals het hoort. Maar je merkt het imo. vooral in de gameplay. Ik kan me vinger er nog niet precies op leggen waarom maar het speelt soepeler. Misschien dat het de controller is. Maar ik ben zeer te spreken over deze versie :)
  dinsdag 24 december 2013 @ 06:36:04 #77
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_134640018
Weet iemand hoe het scoutapparaat werkt in 14? Heeft een jonkie net als in 13 nog steeds maar 1 positie waar die kan spelen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_134640094
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 00:20 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Grafisch ziet het er prima uit, publiek 3D en gewoon full HD zoals het hoort. Maar je merkt het imo. vooral in de gameplay. Ik kan me vinger er nog niet precies op leggen waarom maar het speelt soepeler. Misschien dat het de controller is. Maar ik ben zeer te spreken over deze versie :)
Draait op een nieuwe engine, dus daar zal het mee te maken hebben. Meer rekenkracht voor bepaalde handelingen.
Amen.
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:35:29 #79
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_136896484
Weet iemand hoe het precies zit als je een transfer wil maken in de carrièremode.
Ben nu bijna halverwege het seizoen met RKC maar heb een aanbod van Standard Luik geaccepteerd een aantal wedstrijden geleden. Heb er daarna niks meer van gehoord alleen een bericht dat ze wachten op mijn antwoord.

Hoe kan ik overstappen naar deze club?
#FreeHat
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:36:37 #80
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_136896523
quote:
Hoezo staan hier allemaal matige voetballers tussen?

Elia?? :')
#FreeHat
pi_137045739
Sinds een paar dagen ook Fifa (late to the party).
Maar WTF is dit voor spel?
Ik kon me redden op World Class in Fifa 13, maar ik wordt compleet gedomineerd op Professional in Fifa 14. Het lijkt wel alsof ze dit spel een miljoenmiljard keer moeilijker hebben gemaakt ofzo :') CPU weet precies wat ik ga doen, en maken ALTIJD de juiste keuzes...
Ligt dit aan mij of hebben (hadden) meer mensen hier last van?
Heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om helemaal terug naar semi-pro te gaan, dat doet mijn ego te veel pijn.
pi_137089206
Ja jongen. Men maakt spellen elk jaar niet makkelijker of logischer want anders liggen de verkopen laag en dat wil geen enkel bedrijf. Dus ik vrees dat jij je ego even opzij moet zetten en weer wat extra moet gaan trainen op het semi-pro level om de wc level aan te kunnen.
pi_137171324
meh
pi_137180683
quote:
13s.gif Op zondag 23 februari 2014 13:22 schreef Shadeauw het volgende:
Sinds een paar dagen ook Fifa (late to the party).
Maar WTF is dit voor spel?
Ik kon me redden op World Class in Fifa 13, maar ik wordt compleet gedomineerd op Professional in Fifa 14. Het lijkt wel alsof ze dit spel een miljoenmiljard keer moeilijker hebben gemaakt ofzo :') CPU weet precies wat ik ga doen, en maken ALTIJD de juiste keuzes...
Ligt dit aan mij of hebben (hadden) meer mensen hier last van?
Heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om helemaal terug naar semi-pro te gaan, dat doet mijn ego te veel pijn.
AI behandelt u team en de CPU gewoon compleet anders.
Check het maar: Spelers in u team doen er veel langer over om orders uit te voeren (zowel schieten als wegwerken), dekken amper, stoppen soms gewoon met lopen (beide zijn dodelijk als de AI weer eens een lange bal stuurt), en doen soms amper moeite om bij te sluiten. Het gevolg is dat zodra je de middellijn oversteekt, je een dubbele muur van 4 tegenkomt. Als de CPu de middellijn oversteekt betekent dat meestal dat hij nog maar 2 man moet passeren
De scheidsrechters helpen ook ni, de CPU krijgt dubbel zo lang balvoordeel dan u. Da is EA zijn idee van moeilijkheidsgraad: we steken geen moeite in de AI, we geven de speler gewoon onlogische en irritante handicaps.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')