Grafisch ziet het er prima uit, publiek 3D en gewoon full HD zoals het hoort. Maar je merkt het imo. vooral in de gameplay. Ik kan me vinger er nog niet precies op leggen waarom maar het speelt soepeler. Misschien dat het de controller is. Maar ik ben zeer te spreken over deze versiequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:15 schreef Ame89 het volgende:
[..]
Groot verschil dan met xbox360/ps3 ??
Draait op een nieuwe engine, dus daar zal het mee te maken hebben. Meer rekenkracht voor bepaalde handelingen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:20 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Grafisch ziet het er prima uit, publiek 3D en gewoon full HD zoals het hoort. Maar je merkt het imo. vooral in de gameplay. Ik kan me vinger er nog niet precies op leggen waarom maar het speelt soepeler. Misschien dat het de controller is. Maar ik ben zeer te spreken over deze versie
AI behandelt u team en de CPU gewoon compleet anders.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:22 schreef Shadeauw het volgende:
Sinds een paar dagen ook Fifa (late to the party).
Maar WTF is dit voor spel?
Ik kon me redden op World Class in Fifa 13, maar ik wordt compleet gedomineerd op Professional in Fifa 14. Het lijkt wel alsof ze dit spel een miljoenmiljard keer moeilijker hebben gemaakt ofzoCPU weet precies wat ik ga doen, en maken ALTIJD de juiste keuzes...
Ligt dit aan mij of hebben (hadden) meer mensen hier last van?
Heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om helemaal terug naar semi-pro te gaan, dat doet mijn ego te veel pijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |