Heel knapquote:Op maandag 2 december 2013 11:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Hierbij een filmpje van mijn goal met Fifa 14 @ps4. De herhaling is ook zo bruut. Jammer dat de kwaliteit niet zo mooi is als op de tv.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10202542272544255
Inderdaad een beetje jammer dat het geen HD-kwaliteit is ja.. al is de kwaliteit sowieso een beetje ver te zoekenquote:Op maandag 2 december 2013 11:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Hierbij een filmpje van mijn goal met Fifa 14 @ps4. De herhaling is ook zo bruut. Jammer dat de kwaliteit niet zo mooi is als op de tv.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10202542272544255
superknap wil je in me clan?quote:
Dat vind ik wel slecht aan die opname functie bij de ps4quote:Op maandag 2 december 2013 17:25 schreef Smeich het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje jammer dat het geen HD-kwaliteit is ja.. al is de kwaliteit sowieso een beetje ver te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:29 schreef Catch22- het volgende:
GAM / [FIFA 14: FUT] #331 Nelson-schoenen
Ja dat heb ik ook 1 wedstrijdje geprobeerd met 1 speler spelen, dat vind ik ook niet zoveel aan. Bestuur altijd het hele team, dan is het prima te doen. Al hoewel ik me soms wel erger aan opstellingen of wissels die gedaan wordenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:06 schreef -J-D- het volgende:
Speel niet zoveel spelers-carriere want dat vind ik saai. Grote delen van de wedstrijd heb je weinig actiefs te doen, behalve vrij lopen en mee verdedigen enz.
Heb nog niet zoveel gespeeld en beschamende resultaten (15-8-20) , bivakkeer in Div 8quote:Seasons speel ik altijd, maar dan met Heerenveen. Snelle vleugelaanvallers en een goede spits. Ook de middenvelders kan ik aardig mee uit de voeten. Zit nu in Divisie 3.
Ah, kan dat ook al. Toch maar eens naar kijken dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:27 schreef Ame89 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook 1 wedstrijdje geprobeerd met 1 speler spelen, dat vind ik ook niet zoveel aan. Bestuur altijd het hele team, dan is het prima te doen.
Groot verschil dan met xbox360/ps3 ??quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:10 schreef IMVHI het volgende:
Dit spel speelt echt heerlijk op Xbox ONE, misschien wel de beste Fifa tot zover
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |