Heb ik ook altijd als ik met Bayern speel. Irritant.quote:Op maandag 4 november 2013 17:18 schreef Degodvader het volgende:
Speel online eigenlijk altijd met bayern. Kom alléén maar real madrid tegen. Is real daadwerkelijk het beste team of hoe moet ik 't zien?
Die shit is zooo irritant.. Speel met PSG in thuistenue, krijg praktisch alleen BVB in wit en Chelsea in wit als tegenstandersquote:Op maandag 4 november 2013 17:18 schreef Degodvader het volgende:
Speel online eigenlijk altijd met bayern. Kom alléén maar real madrid tegen. Is real daadwerkelijk het beste team of hoe moet ik 't zien?
Beetje jammer dat naar tenue weer niet wordt gekeken bij het uitzoeken van een tegenstander.quote:Op maandag 4 november 2013 17:28 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die shit is zooo irritant.. Speel met PSG in thuistenue, krijg praktisch alleen BVB in wit en Chelsea in wit als tegenstanders
Haha volgens mij werkt het match making systeem zo dat je zo min mogelijk tegen je eigen team komt. Ik speel altijd met Real en wordt juist gek van altijd maar Bayernquote:Op maandag 4 november 2013 17:18 schreef Degodvader het volgende:
Zeker, maar gek genoeg kom ik als bayern nooit andere vijfsterrenteams tegen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:53 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Haha volgens mij werkt het match making systeem zo dat je zo min mogelijk tegen je eigen team komt. Ik speel altijd met Real en wordt juist gek van altijd maar Bayern
Is dat zo? Je speelt nooit tegen iemand met dezelfde kleur shirts..quote:Op maandag 4 november 2013 18:48 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Beetje jammer dat naar tenue weer niet wordt gekeken bij het uitzoeken van een tegenstander.
True.. maar het kan zijn dat de tegenstander een andere kleur ziet dan jij op jouw scherm. Daar ben ik laatst achter gekomen toen ik co-op seizoenen met een vriend van me speelde. Ik zag Real in het wit en hij zag ze in het blauw. Best bizar, maar zo lossen ze denk ik op dat de shirts op elkaar lijken onlinequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
Is dat zo? Je speelt nooit tegen iemand met dezelfde kleur shirts..
Dat is inderdaad vreemd, want ik speel ook regelmatig tegen Barca, City, PSG en af en toe tegen een verdwaalde Chelsea, Brazilië of Manchester Unitedquote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Zeker, maar gek genoeg kom ik als bayern nooit andere vijfsterrenteams tegen.
dat is wel fijn jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:18 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
True.. maar het kan zijn dat de tegenstander een andere kleur ziet dan jij op jouw scherm. Daar ben ik laatst achter gekomen toen ik co-op seizoenen met een vriend van me speelde. Ik zag Real in het wit en hij zag ze in het blauw. Best bizar, maar zo lossen ze denk ik op dat de shirts op elkaar lijken online
Jaaa, dat is heel erg herkenbaar en best vreemd en naar mijn mening makkelijk op te lossen met de scheids. Schijnbaar is het moeilijker dan wij denken of een blinde vlek van EAquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is wel fijn jaWat ik wel vervelend vind, is dat de scheids soms een kleur kleding aan heeft dat heel erg lijkt op die van 1 van de teams.
Mwah. Komt mij toch zeer regelmatig voor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
Is dat zo? Je speelt nooit tegen iemand met dezelfde kleur shirts..
En cornersquote:Op woensdag 6 november 2013 17:09 schreef Assassin92 het volgende:
Ik scoor echt alleen maar via voorzetten of counters..
Skillmoves, skillmoves, skillmoves.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:09 schreef Assassin92 het volgende:
Ik scoor echt alleen maar via voorzetten of counters..
Maak je niet dik hij komt wel een keer in een update.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:07 schreef Stefanovich het volgende:
Een kut kick, maar waarom zit Tommaso Rocchi niet in Fifa 14? Oke hij had geen club, maar dan hoort-ie toch als Free Agent erin te zitten? En nu heeft hij getekend bij Padova (Padua in FIFA, serie B) en hij zit er (nog) niet bij. Rocchi is een held van me, daarom. Altijd met Lazio gespeeld en hij was altijd de gouden super-sub in Fifa 11 en 12. In 13 zat hij bij Inter. Als Rocchi erin kwam, raakten m'n tegenstanders altijd in paniek
Heel knapquote:Op maandag 2 december 2013 11:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Hierbij een filmpje van mijn goal met Fifa 14 @ps4. De herhaling is ook zo bruut. Jammer dat de kwaliteit niet zo mooi is als op de tv.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10202542272544255
Inderdaad een beetje jammer dat het geen HD-kwaliteit is ja.. al is de kwaliteit sowieso een beetje ver te zoekenquote:Op maandag 2 december 2013 11:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Hierbij een filmpje van mijn goal met Fifa 14 @ps4. De herhaling is ook zo bruut. Jammer dat de kwaliteit niet zo mooi is als op de tv.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10202542272544255
superknap wil je in me clan?quote:
Dat vind ik wel slecht aan die opname functie bij de ps4quote:Op maandag 2 december 2013 17:25 schreef Smeich het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje jammer dat het geen HD-kwaliteit is ja.. al is de kwaliteit sowieso een beetje ver te zoeken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |