abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132880027
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 02:59 schreef Santello het volgende:

[..]

Wat is een pach?
hihi een typo..wat leuk
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132880029
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 03:17 schreef UncleDolan het volgende:

[..]

Gebeurt nog steeds met de laatste update. Zelfs als het met de volgende patch gefixed wordt, is het een schande dat het spel op deze manier in de schappen ligt. Zegt genoeg over de quality control van EA.
Geen last van..al check ik ook geen 10 camerahoeken in de replay na iedere kopgoal moet ik bekennen.

Dat EA verder een baggerbedrijf is staat niet ter discussie :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132880198
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 03:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

hihi een typo..wat leuk
Echt he
pi_132892156
Wat een gebullshit de laatste dagen.. Nu net ook weer, win ik een kwartfinale, krijg ik een FUT error, weg gewonnen kwartfinale..

Ach, vanaf morgen zit FIFA er toch niet veel meer in gok ik :')
pi_132894392
Speel online eigenlijk altijd met bayern. Kom alléén maar real madrid tegen. Is real daadwerkelijk het beste team of hoe moet ik 't zien?
pi_132894604
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:18 schreef Degodvader het volgende:
Speel online eigenlijk altijd met bayern. Kom alléén maar real madrid tegen. Is real daadwerkelijk het beste team of hoe moet ik 't zien?
Heb ik ook altijd als ik met Bayern speel. Irritant.
pi_132894672
quote:
Die shit is zooo irritant.. Speel met PSG in thuistenue, krijg praktisch alleen BVB in wit en Chelsea in wit als tegenstanders :')
pi_132897456
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:28 schreef OverRated het volgende:

[..]

Die shit is zooo irritant.. Speel met PSG in thuistenue, krijg praktisch alleen BVB in wit en Chelsea in wit als tegenstanders :')
Beetje jammer dat naar tenue weer niet wordt gekeken bij het uitzoeken van een tegenstander.
pi_132897656
quote:
Haha volgens mij werkt het match making systeem zo dat je zo min mogelijk tegen je eigen team komt. Ik speel altijd met Real en wordt juist gek van altijd maar Bayern ;)
pi_132906584
Nou hup, FIFA eruit en die gaat er voorlopig ook niet terug in tot ik Ghosts beu ben..

Na meerdere keren FUT errors gehad te hebben en wedstrijden gewoon kwijt te zijn, kwart/halve finales die opnieuw moeten.. En waarop worden je tegenstanders uitgekozen? Moest net in de finale tegen een tegenstander met alleeeeeeeeeeen maar lag.. Op de enkele minuten dat er geen lag was maakte hij geen enkele kans maarja, hij profiteerde weer van het gewend zijn met lag spelen...
pi_132910733
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:53 schreef JaxterNL het volgende:

[..]

Haha volgens mij werkt het match making systeem zo dat je zo min mogelijk tegen je eigen team komt. Ik speel altijd met Real en wordt juist gek van altijd maar Bayern ;)
Zeker, maar gek genoeg kom ik als bayern nooit andere vijfsterrenteams tegen.
pi_132910816
ook jammer dat je als 4* team consequent tegen 4,5* teams wordt gematched, dat is al jaren zo, lijkt me toch makkelijk op te lossen :')
pi_132921758
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 18:48 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Beetje jammer dat naar tenue weer niet wordt gekeken bij het uitzoeken van een tegenstander.
Is dat zo? Je speelt nooit tegen iemand met dezelfde kleur shirts..
pi_132930233
Ik denk dat we kunnen concluderen dat dit de minste FIFA sinds jaren is. Het voelt gewoon afgeraffeld. Wellicht hebben ze zich meer gefocust op de next gen versie? Die ziet er wel erg goed uitmoet ik zeggen.
pi_132930687
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:01 schreef OverRated het volgende:

[..]

True.. maar het kan zijn dat de tegenstander een andere kleur ziet dan jij op jouw scherm. Daar ben ik laatst achter gekomen toen ik co-op seizoenen met een vriend van me speelde. Ik zag Real in het wit en hij zag ze in het blauw. Best bizar, maar zo lossen ze denk ik op dat de shirts op elkaar lijken online ;)
pi_132930750
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Zeker, maar gek genoeg kom ik als bayern nooit andere vijfsterrenteams tegen.
Dat is inderdaad vreemd, want ik speel ook regelmatig tegen Barca, City, PSG en af en toe tegen een verdwaalde Chelsea, Brazilië of Manchester United ;) Maar duidelijk is dat de keuzes beperkt zijn en Real en Bayern veruit de meest gekozen teams zijn.
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:20:55 #42
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_132930761
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:18 schreef JaxterNL het volgende:

[..]

True.. maar het kan zijn dat de tegenstander een andere kleur ziet dan jij op jouw scherm. Daar ben ik laatst achter gekomen toen ik co-op seizoenen met een vriend van me speelde. Ik zag Real in het wit en hij zag ze in het blauw. Best bizar, maar zo lossen ze denk ik op dat de shirts op elkaar lijken online ;)
dat is wel fijn ja :) Wat ik wel vervelend vind, is dat de scheids soms een kleur kleding aan heeft dat heel erg lijkt op die van 1 van de teams.

Maargoed; GTA V single player uit, nu weer met Fifa bezig.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_132930832
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:20 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dat is wel fijn ja :) Wat ik wel vervelend vind, is dat de scheids soms een kleur kleding aan heeft dat heel erg lijkt op die van 1 van de teams.

Jaaa, dat is heel erg herkenbaar en best vreemd en naar mijn mening makkelijk op te lossen met de scheids. Schijnbaar is het moeilijker dan wij denken of een blinde vlek van EA ;) Ik merk met deze FIFA dat ik lang niet zoveel lol online heb als ik met 13 wel had. Ik hou het vooral bij potjes tegen vrienden spelen. Dat blijft altijd leuk :)
pi_132949468
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:01 schreef OverRated het volgende:

[..]

Mwah. Komt mij toch zeer regelmatig voor.
pi_132968157
Ik scoor echt alleen maar via voorzetten of counters..
Assassin stabs you in your back.
pi_132969395
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:09 schreef Assassin92 het volgende:
En corners :Y
pi_132970612
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:09 schreef Assassin92 het volgende:
Skillmoves, skillmoves, skillmoves.
pi_133421714
Een kut kick, maar waarom zit Tommaso Rocchi niet in Fifa 14? Oke hij had geen club, maar dan hoort-ie toch als Free Agent erin te zitten? En nu heeft hij getekend bij Padova (Padua in FIFA, serie B) en hij zit er (nog) niet bij. Rocchi is een held van me, daarom. Altijd met Lazio gespeeld en hij was altijd de gouden super-sub in Fifa 11 en 12. In 13 zat hij bij Inter. Als Rocchi erin kwam, raakten m'n tegenstanders altijd in paniek :D
pi_133576445
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:07 schreef Stefanovich het volgende:
Een kut kick, maar waarom zit Tommaso Rocchi niet in Fifa 14? Oke hij had geen club, maar dan hoort-ie toch als Free Agent erin te zitten? En nu heeft hij getekend bij Padova (Padua in FIFA, serie B) en hij zit er (nog) niet bij. Rocchi is een held van me, daarom. Altijd met Lazio gespeeld en hij was altijd de gouden super-sub in Fifa 11 en 12. In 13 zat hij bij Inter. Als Rocchi erin kwam, raakten m'n tegenstanders altijd in paniek :D
Maak je niet dik hij komt wel een keer in een update.
AJ
  zaterdag 30 november 2013 @ 23:44:06 #50
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_133789662
Vraagje aan PS4 bezitters.

Het is (zover ik weet) mogelijk om met de PS4 iemand anders z'n controller over te nemen en hem dan met een game te helpen. Daardoor vraag ik me af of het volgende mogelijk is:

Een wedstrijd tegen de computer starten, twee controllers aanzetten en in hetzelfde team zetten en dan een vriend één van de controllers over te laten nemen. Kun je dan op zo'n manier toch samen spelen? Want ik geloof dat je geen offline co op hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')