Met wie speel je? Ik heb Shinji Ono naar Feyenoord gehaald en die geeft bij de ene steek bal na de anderequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:17 schreef Tranquilize het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de demo lekkerder vond spelen. Met carriere krijg ik erg weinig kansen als ik aanval, behoorlijk jammer is dat, speel op wereldklasse. In de demo leek het alsof je veel makkelijker steekpasses tussen de verdedging door kon maken. Is misschien ook even wennen weer.
Arsenal, heb nu eerste helft uit bij Crystal Palace gespeeld, 0-3 is de ruststand, en 3 goals van Giroud.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Met wie speel je? Ik heb Shinji Ono naar Feyenoord gehaald en die geeft bij de ene steek bal na de andere
hebben ze aangepast omdat het te makkelijk was.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:17 schreef Tranquilize het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de demo lekkerder vond spelen. Met carriere krijg ik erg weinig kansen als ik aanval, behoorlijk jammer is dat, speel op wereldklasse. In de demo leek het alsof je veel makkelijker steekpasses tussen de verdedging door kon maken. Is misschien ook even wennen weer.
Nee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:47 schreef Enchanter het volgende:
Als ik het allemaal zo lees , ben ik echt blij dat ik hem heb overgeslagen dit keer.
Maar is het echt allemaal zo slecht ?
Ja, koop hem ook echt niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:47 schreef Enchanter het volgende:
Als ik het allemaal zo lees , ben ik echt blij dat ik hem heb overgeslagen dit keer.
Maar is het echt allemaal zo slecht ?
Misschien zijn het gewoon mensen die uit Wales komen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:25 schreef Timmos het volgende:
Wat een Bale groupies online zeg.. Hoevaak ik Wales wel niet tegen kom met PSV in seizoenen
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:46 schreef JochemP het volgende:
Ze hebben buitenspel zwaar verneukt in dit spel
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:46 schreef JochemP het volgende:
Ze hebben buitenspel alles zwaar verneukt in dit spel
alleen voor Xbox One en Xbox 360, komen in Ultimate Team als de Xbox One gelanceerd wordt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:44 schreef Tranquilize het volgende:
Ik las trouwens ook dat bij FIFA 14 iets met legends zou komen? Zit dit erin en hoe kan ik dit vinden??
Oke bedankt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleen voor Xbox One en Xbox 360, komen in Ultimate Team als de Xbox One gelanceerd wordt.
Aantal keer gehad dat spelers gewoon op 1 lijn stonden, hooguit 1 millimeter erover heen stonden, en dan wordt er afgefloten. Ook komen spelers steeds zo traag terug uit buitenspelval dat bijna elke steekbal automatisch buitenspel is. Als een speler die buitenspel staat wordt ingespeeld maar er zit een verdediger tussen waardoor je gewoon door kan voetballen, wordt er alsnog afgefloten. Irritatiefactortjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |