abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 september 2013 @ 15:41:49 #251
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_131710032
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:48 schreef Trebo het volgende:
Naja aan 1 ding is EA in ieder geval trouw gebleven, elke rebound valt voor de voeten van de spits :')
en de keeper is na een redding een halve minuut de weg kwijt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_131710410
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:52 schreef Principia het volgende:

[..]

Bestaat dat? Dat zou wel een reden kunnen zijn om FIFA nu al te kopen.
pi_131711126
quote:
^O^

Ziet er grafisch toch wel stukken beter uit! Jammer dat die kerel verschrikkelijk slecht speelt, zodat er weinig te zien is van de "nieuwe engine". Baal er nu toch wel van dat ik de PS4 niet tijdig heb gepreorderd..
pi_131723185
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf. Kennelijk kun je ook spelers in een keeperstenue opstellen. Mijn tegenstander heeft er nu 2 ingebracht waarvan Walcott er één is.
Dit is een glitch, zat ook al in FIFA 13 :') De scheids met dezelfde kleur als een team zit er ook nog in hoorde ik al :') (!)
pi_131723857
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:19 schreef Principia het volgende:

[..]

^O^

Ziet er grafisch toch wel stukken beter uit! Jammer dat die kerel verschrikkelijk slecht speelt, zodat er weinig te zien is van de "nieuwe engine". Baal er nu toch wel van dat ik de PS4 niet tijdig heb gepreorderd..
Hoe kan je daar nou uithalen dat het er grafisch beter uit ziet xD?
het ziet verdomde gewoon identiek uit als op de PS3 joh..

beter hadden ze wat ingame beelden kunnen laten zien, ipv dat je hun ziet spelen..
pi_131735254
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hoe kan je daar nou uithalen dat het er grafisch beter uit ziet xD?
het ziet verdomde gewoon identiek uit als op de PS3 joh..

beter hadden ze wat ingame beelden kunnen laten zien, ipv dat je hun ziet spelen..
Nou door te kijken naar dat filmpje? Ik zie al talloze nieuwe animaties ten op zichte van de current gen FIFA. Bovendien is het publiek EINDELIJK 3D,
pi_131741789
Ik vind FIFA 14 echt tegenvallen.

- Het gaat allemaal veel te langzaam.
- Het is af en toe echt hotseknotsen voetbal.
- Wanneer je 1 op 1 komt door een fantastische steekbal wordt je 99 van de 100 keer weer ingehaald.
- Met kappen en draaien is het net of je aan het houthakken bent.
pi_131745971
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:36 schreef Trebo het volgende:

- Wanneer je 1 op 1 komt door een fantastische steekbal wordt je 99 van de 100 keer weer ingehaald.
Met dat laatste punt ben ik het eens. Net als dat wanneer je aan het sprinten bent, draaien nauwelijks te doen is. Zelfs een kleine draai gaat traag..
pi_131746168
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:36 schreef Trebo het volgende:

Oh dat lijkt mij juist veelbelovend. Ik word erg moe van spelers die enkel de bal over de verdediging gooien, waarna een snelle speler zonder techniek de bal magnifiek aanneemt en scoort.

Dat laatste puntje is ook best realistisch, ik kom nu wel eens tegenstanders tegen met FIFA 13 die enkel kappen en draaien. Daar word je echt helemaal tureluurs van.

Ziet er dus uit alsof het spel stukken moeilijker is en een goed positiespel een vereiste is. Helemaal prima.
pi_131746366
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:04 schreef Principia het volgende:

[..]

Oh dat lijkt mij juist veelbelovend. Ik word erg moe van spelers die enkel de bal over de verdediging gooien, waarna een snelle speler zonder techniek de bal magnifiek aanneemt en scoort.

Dat laatste puntje is ook best realistisch, ik kom nu wel eens tegenstanders tegen met FIFA 13 die enkel kappen en draaien. Daar word je echt helemaal tureluurs van.

Ziet er dus uit alsof het spel stukken moeilijker is en een goed positiespel een vereiste is. Helemaal prima.
Het spel in inderdaad moeilijker geworden, passen is belangrijker geworden en sprinten minder belangrijk. het is wel zo dat het soms allemaal echt heel erg langzaam gaat, balletje aannemen, draaien en snel verder sprinten gaat soms gewoon niet.

Ik heb wel een vraag voor de PC gebruikers: Weten jullie een manier om het commentaar in het Engels te zetten? Ik las wel dat je Origin en fifa opnieuw kan installeren in het Engels maar ik heb eigenlijk geen zin om alles weer opnieuw te moeten downloaden.
pi_131746527
Hebben jullie ook last bij vrije trappen en corners dat eerst het menu komt van wie je wilt kiezen als nemer..en dat je daarna een aantal sec. moet wachten tot je uberhaupt kunt schieten ?
pi_131765979
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:15 schreef MRN89 het volgende:
Hebben jullie ook last bij vrije trappen en corners dat eerst het menu komt van wie je wilt kiezen als nemer..en dat je daarna een aantal sec. moet wachten tot je uberhaupt kunt schieten ?
Nope, onbekend voor mij
pi_131768752
Wie kan mij helpen?

Ik download steeds de laatste (team) updates, maar deze worden blijkbaar niet verwerkt in de carriere modus.
Bij het opstarten van de carriere modus, kies je het team...Als je dan op bijv Ajax klikt, dan staan de selecties van dit moment weergegeven. Zodra de modus geladen word en je manager naam etc moet invullen, kijk je bij team managment.. Daar staan weer Eriksen en Toby....

Hoe krijg ik dit eruit?
  woensdag 2 oktober 2013 @ 08:47:05 #264
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_131769383
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 07:30 schreef lierhoy het volgende:
Wie kan mij helpen?

Ik download steeds de laatste (team) updates, maar deze worden blijkbaar niet verwerkt in de carriere modus.
Bij het opstarten van de carriere modus, kies je het team...Als je dan op bijv Ajax klikt, dan staan de selecties van dit moment weergegeven. Zodra de modus geladen word en je manager naam etc moet invullen, kijk je bij team managment.. Daar staan weer Eriksen en Toby....

Hoe krijg ik dit eruit?
Als je een Carriere start krijg je de optie om de huidige geladen teams te gebruiken en nog twee andere opties. Volgens mij zit het daar in.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_131797969
Weet iemand waar ik in de carrière mode spelers op naam kan zoeken? Bij transfers zie ik alleen maar de optie om op stats etc te zoeken..
pi_131799133
Weet iemand hoe je meerdere carrières kan spelen? Nu heb ik er 1 maar heb ik nergens de mogelijkheid een nieuwe ernaast te starten.
pi_131801469
Ik zit nu niet achter mijn PS3, maar volgens moet je gewoon naar de "knop" voor Carrière Laden, en dan met je rechterpookje een keertje naar rechts. Dan krijg je als het goed is de optie om een nieuwe te starten.
Assassin stabs you in your back.
pi_131825302
Het regent online gewoon ALTIJD bij mij. Hoe the fuck komt dit?
pi_131927418
Ik krijg werkelijk alleen maar kopgoals tegen uit corners en reguliere voorzetten, het lijkt ineens onmogelijk om dit te verdedigen met PSV, zwaar frustrerend als je 2-0 voorstaat en vervolgens 4 corners tegen krijgt waaruit 4x gescoord wordt :{

Moet je corners ineens anders verdedigen??
pi_131941255
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 08:31 schreef WooZ het volgende:
Ik krijg werkelijk alleen maar kopgoals tegen uit corners en reguliere voorzetten, het lijkt ineens onmogelijk om dit te verdedigen met PSV, zwaar frustrerend als je 2-0 voorstaat en vervolgens 4 corners tegen krijgt waaruit 4x gescoord wordt :{

Moet je corners ineens anders verdedigen??
Heb ik ook last van. Bijna alles gaat erin.
Bij 13 had ik dat af en toe.
pi_131960955
Normaal gesproken wordt een nieuw FIFA spel beter nadat je het een paar weken speelt. Maar ik krijg alleen maar meer ergenissen.

- Wanneer je 1 op 1 komt, wordt je speler ineens 30% minder snel waardoor je ingehaald wordt.
- Wanneer je een steekbal krijgt kun je gewoon niet om de verdediger heen lopen omdat MIJN speler, dus MIJN speler de verdediger gaat vasthouden ipv erom heen proberen te komen :')
- ELKE bal die de tegenstander wegwerkt valt voor een volkomen vrijstaande middenvelder. Dat wegwerken gebeurd zo'n 4x per wedstrijd door een spectaculaire acrobatische omhaal _O-
- De tegenstanders zijn stuk voor stuk allemaal geniaal in kappen en draaien
- Door die gevechten om de bal is het vaak hotseknotse-voetbal.

Kutspel.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 07:52:07 #272
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_131961249
Dat eerste kan je voorkomen door LT
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_131961929
Er is een 2e update uit voor de PC en voor de consoles komt hij deze week uit, hopelijk doet dat de zaak wat verbeteren:

http://forums.ea.com/uk/posts/list/2630006.page
pi_131962457
Wat ook zwaar frustrerend blijft is het feit dat je in seasons als 4* team continue gekoppeld wordt aan 4,5* teams, dat was bij de eerdere fifa's ook al zo. Met PSV speel ik continue tegen spelers die fysiek sterker zijn en sinds die update van het weekend word ik weer aan alle kanten voorbij gerushed icm dat elke voorzet/corner zo ongeveer een goal is :(
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 11:00:31 #275
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_131963974
Jeetje wat ben ik blij dat ik dit jaar FIFA oversla. Alleen maar negatieve reacties hier en daar :')

Lekker een jaartje FIFA 13 en GTA V spelen... En dan de PS4 kopen O+
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')