Degene boven je, gok ik zo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Als iemand nog van zijn FIFA 14 af wil, dm dan maar
quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Degene boven je, gok ik zo.
Is 't slecht? enige reden waarom ik 'm zou kopen..quote:
Leuk die AI, maar de gameplay is ook aardig verneukt t.o.v. Fifa 13. Bal springt alle kanten op en dribbelen is amper leuk meer. Hardstikke fijn dat het allemaal wat echter lijkt (qua AI dan), maar bedenkt je wel dat FIFA een spel is dat vooral leuk moet zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en PES heeft een mindere AI. En dat kost echt bakken met rekenkracht. Als ik moet kiezen tussen gfx en ai dan weet ik t wel.
Echt weggegooid geld, doe het nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:15 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Is 't slecht? enige reden waarom ik 'm zou kopen..
Gebeurd toch vaker dat ze een speler apart scoutenquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt weggegooid geld, doe het niet
Elke fucking speler apart scouten![]()
, of uberhaput niet kunnen zien wat de statts zijn. Enkel als het een vrije speler betreft
Ga pes maar is vergelijken met fifa 14 next gen dat kan niet op de huidige consoles hoor vanwege de rekenkracht.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:48 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
PES ziet er grafisch anders stukken beter uit hoor. Dus het kan wel degelijk beter op de huidige generatie consoles.
PES vergelijken met FIFA next gen? Wat is dat dan voor kromme vergelijkingquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:17 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Ga pes maar is vergelijken met fifa 14 next gen dat kan niet op de huidige consoles hoor vanwege de rekenkracht.
2+ PUNTEN voor fifa 14.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
, of uberhaput niet kunnen zien wat de statts zijn. Enkel als het een vrije speler betreft
Carrière mode is dan ook sowieso niet het spelen waard.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bestaat dat? Dat zou wel een reden kunnen zijn om FIFA nu al te kopen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:59 schreef Montelly het volgende:
Hoe zit dat met inruilaktie voor ps4?
Geen idee, voor COD bestaat het in het buitenland wel, voor een tientje kan je die dan inruilen. Kan me voorstellen dat dit ook voor FIFA en andere spellen gaat komen.quote:Op maandag 30 september 2013 13:52 schreef Principia het volgende:
[..]
Bestaat dat? Dat zou wel een reden kunnen zijn om FIFA nu al te kopen.
GAM / [FIFA 14: FUT] #94 WEFUT 2.0 FTWquote:Op maandag 30 september 2013 11:28 schreef dezomervoorbij het volgende:
Sinds vrijdag FIFA 14 binnen. Gisteren pas mijn eerste potje kunnen spelen.
Ik hoor veel mensen over Ultimate Team. Ik heb dat echter nooit gespeeld.
Wat houdt het in? Zijn er veel mensen die dit spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |