Voor zover ik kan vinden is het iets voor FUT. Misschien 4 FUT Goud-pakketten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Op www.bol.com staat:
FIFA 14 - Ultimate Edition waarbij staat:
Unieke FIFA 14 pre-order actie!
Reserveer nu FIFA 14, dan heb je de game op de releasedatum in huis. Je krijgt bovendien twee DLC’s. De DLC's zitten al in de verpakking er bij!
Iemand enig idee wat deze 2 DLC's inhoud?
Ja net ergens gevonden op younggamers:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:20 schreef Romanus het volgende:
[..]
Voor zover ik kan vinden is het iets voor FUT. Misschien 4 FUT Goud-pakketten.
Chileense, Colombiaanse en de Argentijnse.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al iets bekend over welke competities erbij komen?
thanks. Niet hele spannende, vind ik persoonlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:31 schreef Tim68 het volgende:
[..]
Chileense, Colombiaanse en de Argentijnse.
Dit is FIFA 10, maar het zegt genoeg dat je het alleen over de kits en schoenen hebt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:12 schreef Principia het volgende:
[..]
Dat zijn geen nieuwe screenshots aan de kits en voetbalschoenen te zien.
Graphics boeien mij weinig. Qua AI is er wel een hoop veranderd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is FIFA 10, maar het zegt genoeg dat je het alleen over de kits en schoenen hebt.
Niks is meer veranderd
dan gaan alle servers down vriendquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Demo moet downloaden moet maar weer met m'n Amerikaanse account, én eerst op de PC.
Kansloos weer dat het niet gewoon tegelijk is.
Draai het dan een keer om en geef het Europa eerst maatquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan gaan alle servers down vriend
Eljero Elia?quote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef Smeich het volgende:
The top 5-star skill players in FIFA 14
Ribery was nooit een "5-star skill player" of wel?quote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef Smeich het volgende:
The top 5-star skill players in FIFA 14
Ja zonder Taino. WTF EA.quote:
jawelquote:Op zondag 8 september 2013 14:41 schreef Principia het volgende:
[..]
Ribery was nooit een "5-star skill player" of wel?
of te lui of problemen met licensingquote:Op zondag 8 september 2013 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja zonder Taino. WTF EA.Maar dan nog mis ik de rest. Shaktar staat na 8 wedstrijden gewoon 2de en verloor 3-1 van Djipper. Fantastische competitie met veel talenten en Brazilianen. Snap niet dat ze die niet binnen halen.
Tomorrowquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:36 schreef Droathoah het volgende:
Wanneer is de demo te downloaden? PS3?
Als je een Amerikaanse account aanmaakt, vandaag al.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:36 schreef Droathoah het volgende:
Wanneer is de demo te downloaden? PS3?
Zijn er merkbare verschillen tussen FIFA 14 en FIFA 13 qua gameplay? Dus zijn de looplijnen daadwerkelijk verbeterd tov vorig jaar, zijn de snelle spelers nog steeds "overpowered", enz.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:42 schreef Pheno het volgende:
Willen jullie nog iets weten over FIFA 14? Ik ben het al aan het spelen, maar misschien willen jullie nog iets lezen in een preview, die zaterdag online mag van EA. iets dat je nog niet weet of niet zelf kan uitvogelen in de demo. Ik heb alleen geen online mogelijkheden, hopelijk plannen ze nog wat mediasessies.
Hoelaat vandaag?quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:03 schreef Principia het volgende:
[..]
Als je een Amerikaanse account aanmaakt, vandaag al.
Zijn er nog teams bij "overige" bijgekomen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:42 schreef Pheno het volgende:
Willen jullie nog iets weten over FIFA 14? Ik ben het al aan het spelen, maar misschien willen jullie nog iets lezen in een preview, die zaterdag online mag van EA. iets dat je nog niet weet of niet zelf kan uitvogelen in de demo. Ik heb alleen geen online mogelijkheden, hopelijk plannen ze nog wat mediasessies.
Thanks het irriteerde soms dat je een goede pas gaaf, maar dat ze bleven staan als een standbeeld. Maar de verdediger kwam wel naar de bal..quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:33 schreef Pheno het volgende:
De spelers zijn een stuk zelfstandiger geworden ipv dom te blijven wachten. Vrije trappen en dergelijke heb ik niet veel anders aan gemekrt.
De overige teams zou ik moeten kijken, maar dat kan ik als ik thuis ben.
Grappig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:17 schreef MK84 het volgende:
Demo gedownload en geinstalleerd. Maar als ik de demo wil opstarten, start hij niet op. IEmand anders met dit probleem?
Hoeveel sterren heeft Shaktar i.v.m online spelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:42 schreef Pheno het volgende:
Moet ik straks even checken. Online spelen is onmogelijk met deze previewbuild, maar de getallen staan er vast.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoeveel sterren heeft Shaktar i.v.m online spelen.
Thanx. Kun je ook de budgeten zien van de Italiaanse competitie voor Carričre?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik straks even checken. Online spelen is onmogelijk met deze previewbuild, maar de getallen staan er vast.
Check meteen Arsenal ffquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik straks even checken. Online spelen is onmogelijk met deze previewbuild, maar de getallen staan er vast.
Meer duels, dus meer kans voor sterke spelers als Mertesacker om lichtvoetigen van de bal te zetten. Dat klinkt als muziek in de oren, ben echter van plan om FIFA pas aan te schaffen als de PS4 uitkomt. Twee keer hetzelfde spel kopen gaat mij wat te ver denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:17 schreef Pheno het volgende:
Een Messi heeft sowieso een betere handeling, maar om meteen die daarboven te beantwoorden: de aanvallers spelen zichzelf meer vrij, dus passen gaat een stuk beter. Al valt het me op dat ze vaak nog buitenspel lopen, wat dan weer irritant is. Maar ik heb standaard settings gedaan, er zijn nog teamtactieken die ik kan wijzigen.
Gameplaywise: de bal en de balaanname zijn echt een stuk realistischer, je moet dit keer wel goed staan om de bal aan te nemen. En veel meer duels, tenminste, dat is mijn gevoel. Door de mogelijkheden van het dribbelen en de bal afschermen
Dat is de korte versie, ik ben bezig met de preview, die komt deze week nog, maar dan heb ik nog wat tijd om meer te spelen en uit te proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |