Aah, ik straks ook aan de diclofinac vanwege mn nek. Toch een stukje erger dan verwacht, vannacht niet geslapen van de pijn. en dat vanwege zonder sjaal rijden.. ik weet, ik ben een mietje...quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:06 schreef lipjes het volgende:
Wil ik straks een diclofenac innemen in de hoop dat ik straks minder last heb van mn rug en beter kan rijden.
Hebben de schoonmaaksters godverdomme mijn dilco weggegooid
Gelukkig heb ik nog 1 ibuprofen 600 bij, hopen dat die helpt.
Anders wordt het weer een pijnlijke rit vanmiddag....
Is het daar ook al een beetje lekker motorweer?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
Nummerplaat klaarMr.Mo haalt 'm op vanavond, dan meteen op de motor pleuren en dan woensdag meteen uitlaten
Liever niet....quote:
Ik rijd nooit met sjaalquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:02 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Aah, ik straks ook aan de diclofinac vanwege mn nek. Toch een stukje erger dan verwacht, vannacht niet geslapen van de pijn. en dat vanwege zonder sjaal rijden.. ik weet, ik ben een mietje...![]()
Het is droog!quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:53 schreef Vrieskist het volgende:
Hier aftellen tot zaterdag, 's ochtends uitlaatje plaatsen en daarna weer lekker stuk rijden!
Zal zaterdag natuurlijk een foto plaatsen voor de liefhebbers, misschien ook nog even een before/after filmpje maken?
[..]
Is het daar ook al een beetje lekker motorweer?
Weet niet of dat heel spannend gaat wordenquote:
Wie, ik?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:47 schreef BlackLining het volgende:
Onderhoud moet hij zelf eens leren doen![]()
Vrees dat mijn ketting binnenkort ook naar god gaat. Kan smeren wat ik wil, staat ook netjes gespannen maar soepel loopt ie niet meerBinnenkort eens kijken of ik hem helemaal schoon kan maken en weer kan smeren, anders moet ie gewoon vervangen worden. Zit er ook al bijna 30k op, dus erg gek is dat ook weer niet..
Nee, mijn motorquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:05 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Wie, ik?
Btw, is 30k met een ketting al niet vrij veel?
Ik ben blij dat ik het zelf doe.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:47 schreef BlackLining het volgende:
Onderhoud moet hij zelf eens leren doen![]()
Vrees dat mijn ketting binnenkort ook naar god gaat. Kan smeren wat ik wil, staat ook netjes gespannen maar soepel loopt ie niet meerBinnenkort eens kijken of ik hem helemaal schoon kan maken en weer kan smeren, anders moet ie gewoon vervangen worden. Zit er ook al bijna 30k op, dus erg gek is dat ook weer niet..
750 of 1200?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:20 schreef KneusTeun het volgende:
Dit weekend even bij een super tenere kijken
http://link.marktplaats.nl/665926887quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Nice hebbie een Pic van de bike in kwestie?
dat is te overzien. Zowel qua werk als kostenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:11 schreef KneusTeun het volgende:
Alleen de achterste remblokken moeten waarschijnlijk vervangen worden. Maar ik hoop dat er niet teveel belangstelling voor is
Dr staat nog een leukere op, die is alleen lichtelijk duurder en 850.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:32 schreef Mirgeam het volgende:
Ik zoek al tijden een goeie 750ST, bedankt
volgens mij heeft die buiten gestaan die uitlaatquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dr staat nog een leukere op, die is alleen lichtelijk duurder en 850.
http://link.marktplaats.nl/666085192
Is die gebruikt waarvoor die bedoelt isquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij heeft die buiten gestaan die uitlaat
Mja, snap ik. Transalpjes zijn best wel lelijke hokken inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:00 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zat eerst naar transalpjes te kijken, maar vond deze wel erg mooi qua uiterlijk.
Nee, maar je ziet ze erg veel. Dus ik dacht kijken naar wat anders.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, snap ik. Transalpjes zijn best wel lelijke hokken inderdaad![]()
Je bent zelf een lelijk hokquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, snap ik. Transalpjes zijn best wel lelijke hokken inderdaad![]()
Je kreeg de klepdekselpakking er niet op?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:02 schreef lipjes het volgende:
Kutzooi, klepdekselpakking lekt nog steeds.
Nieuwe zit er niet op want die kregen we er niet op
Ik wist niet dat je dat voor zo een leuke prijs kon halen!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/665926887
Hier meteen de hele bende
Was je nou zelf op je bek gegaan, of was je weer aangereden? Had even wat gemist geloof ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:03 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat voor zo een leuke prijs kon halen!wowoww wellicht eens even kijken naar de savings voor volgend jaar ofzo
Ohw... rapport voor schade is binnen, 658,40 of ik dat even vooruit betaal... nou dat wordt weer een maandje rijst eten![]()
Haha! Nee ik ga nooit op mijn bekquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Was je nou zelf op je bek gegaan, of was je weer aangereden? Had even wat gemist geloof ik.
Keuzes keuzesquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mocht iemand ooit de OP aanpassen, k mag er best wel uitTRX850 gaat zeer waarschijnlijk ook de deur uit deze zomer... Kenners weten waarom ik overstap naar kitesurfen ipv motor rijden
Dan ben je één van de weinige in dit topicquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:07 schreef whY... het volgende:
[..]
Haha! Nee ik ga nooit op mijn bekmaaruh hij was van z'n plek gereden door een vrouwtje toen hij geparkeerd stond in de straat.
Akte van sessie aanvragen, of even overleggen met je schadeboer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:03 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat voor zo een leuke prijs kon halen!wowoww wellicht eens even kijken naar de savings voor volgend jaar ofzo
Ohw... rapport voor schade is binnen, 658,40 of ik dat even vooruit betaal... nou dat wordt weer een maandje rijst eten![]()
No risk, no gloryquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:07 schreef whY... het volgende:
[..]
Haha! Nee ik ga nooit op mijn bekmaaruh hij was van z'n plek gereden door een vrouwtje toen hij geparkeerd stond in de straat.
edit: ff nagedacht maar ik heb serieus al jaren geen motor laten vallen, van de drie motoren die ik had/heb heeft er maar eentje de grond gezien![]()
Voldoende risk hierzo! Maar de XJ laat je gewoon niet zakkenquote:
Zeg, kun jij onderhand weer lopen?quote:
Is dan niet beter dat te doen voor het seizoen echt gaat lopen? Dan kan je daarna zonder zorgen rijden, toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zeg, kun jij onderhand weer lopen?
Ik heb de ketting maar eens goed schoongemaakt en opnieuw ingespoten. Lijkt nu net wat soepeler te gaan, maar ik vrees dat hij er toch aan moet gaan geloven dit jaar..
Een beetje, mijn poot is mooi blauw aan het worden aan de achterkantquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zeg, kun jij onderhand weer lopen?
Ik heb de ketting maar eens goed schoongemaakt en opnieuw ingespoten. Lijkt nu net wat soepeler te gaan, maar ik vrees dat hij er toch aan moet gaan geloven dit jaar..
Opzich wel. Even kijken hoe hij zich nu houd nu hij schoon gemaakt is, als dat niks is gaat hij vervangen worden inderdaad. Heb er alleen weinig zin in, want het geld begint een beetje op te raken. Van de andere kant is bezuinigen op motor-onderhoud één van de stomste dingen die je kunt doen natuurlijk, dus als hij echt niet lekker meer loopt zal hij toch echt moeten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:23 schreef whY... het volgende:
[..]
Is dan niet beter dat te doen voor het seizoen echt gaat lopen? Dan kan je daarna zonder zorgen rijden, toch?
Of je verlies nemen en een andere motor zoeken (duikt alvast weg voor eventuele klappenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Opzich wel. Even kijken hoe hij zich nu houd nu hij schoon gemaakt is, als dat niks is gaat hij vervangen worden inderdaad. Heb er alleen weinig zin in, want het geld begint een beetje op te raken. Van de andere kant is bezuinigen op motor-onderhoud één van de stomste dingen die je kunt doen natuurlijk, dus als hij echt niet lekker meer loopt zal hij toch echt moeten.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:27 schreef whY... het volgende:
[..]
Of je verlies nemen en een andere motor zoeken (duikt alvast weg voor eventuele klappen)
Ik ook van jou!quote:
Niet mijn Bandit pestenquote:
Stom ding valt steeds uit het deksel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je kreeg de klepdekselpakking er niet op?Zo lastig is die toch niet..
Lekt bij mij ook, maar dat komt omdat ik die grote (8 geloof ik) imbus bouten bovenop dol gedraaid heb. Klepdeksel zit dus aan de randen niet echt goed meer vast. Lekt niet echt, maar het zweet een beetje olie zeg maar.
Zoek het alleen niet om het blok uit te bouwen om daar een helicoil in te zetten. Weet uberhaupt niet of dat kan daar. Zit niet heel veel vlees meer..
Wel knullig hoor, zo'n dikke, korte bout in aluminium. Ik weet dat er een moment voor staat die die kan houden, maar de marge daarop had best wat groter gemogenMaak die bouten wat langer ofzo, dan hebben ze meer grip. Er zit daar onder toch niets boeiends.
Je hoeft er maar tegenaan te blazen en het schroefdraad ligt eruit.
Beetje vloeibare pakking er tussen. Is rot spul, maar hij blijft wel beter zittenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Stom ding valt steeds uit het deksel.
Dus nu wat tips van MF gekregen, even kijken of ik donderdag en vrijdag vrij kan krijgen.
Want wil zaterdag wel mijn motor op de gratis vermogensbank duwen
Nog nooit gebruikt, lijkt me rotspulquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Beetje vloeibare pakking er tussen. Is rot spul, maar hij blijft wel beter zitten
Dat zeg ik toch ookquote:
Ja, maar vind het ook zonde om de nieuwe pakking die ik al heb weg te gooien.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook
Ik gebruik het wel altijd wat, vooral bij die rondingen in de kop. In het verlengde van de nokkenassen zeg maar. Scheelt een hoop gezweet aan olie als het deksel niet lekker meer vast wil.
Een pakking vastzetten met locktite?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar vind het ook zonde om de nieuwe pakking die ik al heb weg te gooien.
Denk dat ik ff met locktite aan de slag ga, lijkt me wel prima spul ervoor
Ja hij moet echt in het deksel blijven hangen, anders krijg ik hem er niet op.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Een pakking vastzetten met locktite?
Ik bedoel niet vloeibare pakking in plaats van de pakking heDat spul kleeft ook een beetje, kun je pakkingen die niet blijven zitten of een klein beetje lekker goed mee vast zetten. Dus zeg maar tussen het deksel en de pakking.
Ja, dat snap ik. Maar locktite gebruiken lijkt me daar niet bijzonder verstandig. Kun je dus beter die vloeibare pakking er tussen zetten. Zelfde effect, maar dat is er wel voor bedoeld om in de olie en de hitte te zitten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja hij moet echt in het deksel blijven hangen, anders krijg ik hem er niet op.
En het moet ook wel aardig snel gebeuren, want het is aardig wat olie wat die lekt nu
Ja, enige nadeel is, dit spul moet ik eerst kopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:08 schreef BlackLining het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar locktite gebruiken lijkt me daar niet bijzonder verstandig. Kun je dus beter die vloeibare pakking er tussen zetten. Zelfde effect, maar dat is er wel voor bedoeld om in de olie en de hitte te zitten.
Mwhehe.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:26 schreef whY... het volgende:
Há ik houd niet van reclame maar deze maakte mij vrolijk:
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:03 schreef handboek het volgende:
Rij je rustig op jouw weghelft, komt er ineens een tegenligger over de strepen heen richting mijn motor.... Dan zweet je even peentjes, bleek het een beller te zijn die op het laatste moment zijn auto recht trok..
Ik moet me dan altijd enorm inhouden om niet te doen alsof ik politie ben.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:03 schreef handboek het volgende:
Rij je rustig op jouw weghelft, komt er ineens een tegenligger over de strepen heen richting mijn motor.... Dan zweet je even peentjes, bleek het een beller te zijn die op het laatste moment zijn auto recht trok..
Moeten ze maar op een normale motor rijden. Als je met zo'n knullige gewichtsverdeling krappe bochtjes gaat rijden gaat het mis jaquote:
Ik heb al twee keer een motor ingeladen in een truck, ik kan je vertellen, doe dat gewoon met twee man en neem 5 minuten de tijd in plaats van in 1 minuut een paar ruggen (¤) op de grond te smijten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:28 schreef klawie het volgende:
als me motor verkoop rij ik hem niet de aanhangwagen in
wat een mooie motorquote:
iddquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:46 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer een motor ingeladen in een truck, ik kan je vertellen, doe dat gewoon met twee man en neem 5 minuten de tijd in plaats van in 1 minuut een paar ruggen (¤) op de grond te smijten.
volgens mij liggen ze meer op de grond dan dat ze rijdenquote:
quote:
Dat met die losse spiegel had ik op de snelweg in Frankrijk en Duitsland... wat een gekloot was dat voor 500 km langquote:
Wacht maar..quote:Op woensdag 17 april 2013 00:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik de glimmende kant nog boven. *klopt af*
Ik zou thuis blijven, straks ga je nog op je plaatquote:Op woensdag 17 april 2013 00:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wacht maar..
Pfff.. had eigenlijk een afspraak staan voor zaterdag, maar de Pitstopdag bij Ten Kate lijkt me ook wel even leuk inderdaad.. Dillema's
Komt nog wel een keerquote:
Meh....quote:
Ik heb 2 valpartijen gezien.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:02 schreef klawie het volgende:
[..]
volgens mij liggen ze meer op de grond dan dat ze rijden
Ik had verwacht dat die er mee in zijn hand stond op een gegeven moment, valse hoopquote:Op woensdag 17 april 2013 00:31 schreef whY... het volgende:
[..]
Dat met die losse spiegel had ik op de snelweg in Frankrijk en Duitsland... wat een gekloot was dat voor 500 km lang
Is een club in tilburgquote:
Ik neem dat risico maar nietquote:Op woensdag 17 april 2013 10:14 schreef picodealion het volgende:
Nou, ik heb ook uitgevonden dat als mijn naald in het rood begint te staan ik nog net naar mijn werk kan rijden. Ik wilde even weten hoever ik kon komen, viel me nog reuze mee. Toen ik 'm de parkeerplaats op draaide stond 'ie bijna op 0. (Heb de reserve nog niet aan hoeven breken)
lekker vlotquote:Op woensdag 17 april 2013 11:40 schreef Juicyhil het volgende:
Knipperlicht is net via de post binnengekomen
Weet je zeker dat hij niet al op reserve staat?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:14 schreef picodealion het volgende:
Nou, ik heb ook uitgevonden dat als mijn naald in het rood begint te staan ik nog net naar mijn werk kan rijden. Ik wilde even weten hoever ik kon komen, viel me nog reuze mee. Toen ik 'm de parkeerplaats op draaide stond 'ie bijna op 0. (Heb de reserve nog niet aan hoeven breken)
Bij mij:quote:Op woensdag 17 april 2013 11:23 schreef Salatrel het volgende:
als bij mij de benzinemeter gaat knipperen wat betekend dat ie op de reserve overgaat kan ik nog 100 a 120km rijden afhankelijk van rijstijl/snelheid
Als ik een goeie rit gereden heb zakt ie naar 1:14quote:Op woensdag 17 april 2013 11:47 schreef lipjes het volgende:
Ik gooi er meestal bij 250km zo'n 15 liter in
Oh dat is dan toch ngo aardig 1:16....
Hoe zuinig zal die dan kunnen rijden.......
Kom ik zo achterquote:Op woensdag 17 april 2013 11:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij niet al op reserve staat?
Op die manier ben ik namelijk al eens ter nauwernood met bokkende motor bij een benzinestation kunnen komen
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kom ik zo achter. Het tankstation is 5 meter bij mijn werk vandaan, dus er kan weinig misgaan. Ik begreep dat het goed is om eens in de zoveel tijd even de reserve aan te breken?
de gsr600 deed dat als ik zuinig gereden hadquote:Op woensdag 17 april 2013 11:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik een goeie rit gereden heb zakt ie naar 1:14
Mwa, ik heb ook wel eens 1:12 gered.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik een goeie rit gereden heb zakt ie naar 1:14
Dan ben je er aardig op vooruit gegaan jaquote:Op woensdag 17 april 2013 12:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de gsr600 deed dat als ik zuinig gereden had
mjah die GSR600 gebruikt dezelfde motor als een GSX-R uit 2004 maar dan andere afstelling en die motor staat niet echt bekend als zuinig.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan ben je er aardig op vooruit gegaan ja
Dat is wel echt belachelijk dorstig. Ik vind de Bandit al vrij erg voor een motor. Snap dat sowieso niet trouwens, de gemiddelde auto verbruikt toch ook 1:20 tegenwoordig. Moeten motoren toch mákkelijk kunnen halen
@Lipjes: 10k maar?
Tegenwoordig wel ja, maar jouw bandit komt ook uit eind jaren 90 toch? Toen haalden auto's ook nog niet 1:20. Daarnaast vind ik het ook niet zo heel interessant omdat ik de motor voor de hobby gebruik. Als je zuinig wilt rijden kan je beter een motorscooter kopen.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is wel echt belachelijk dorstig. Ik vind de Bandit al vrij erg voor een motor. Snap dat sowieso niet trouwens, de gemiddelde auto verbruikt toch ook 1:20 tegenwoordig. Moeten motoren toch mákkelijk kunnen halen
Hij gaat tot 12.5 ongeveerquote:Op woensdag 17 april 2013 13:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
]Whoo plaatje! van het plaatje!quote:
Ja, maar hij is net zo zuinig als auto's van die tijd. Dat 1:50 niet te halen is snap ik ook wel, maar je zou toch zeggen dat het (met zuinig rijden althans, doe ik ook bijna nooit) wel wat beter kan dan een auto. Maar goed. Ik gebruik de motor zowel voor hobby als voor vervoer, dus ik vind het wel interessantquote:Op woensdag 17 april 2013 13:49 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja, maar jouw bandit komt ook uit eind jaren 90 toch? Toen haalden auto's ook nog niet 1:20. Daarnaast vind ik het ook niet zo heel interessant omdat ik de motor voor de hobby gebruik. Als je zuinig wilt rijden kan je beter een motorscooter kopen.
Ik heb wel eens de 13.5k rpm aangetiktquote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hij gaat tot 12.5 ongeveer
Maar 10 vind ik meestal meer dan zat
Blup.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:58 schreef einschtein het volgende:
http://www.112hoogezand.n(...)start_from=&ucat=12&
Hulde voor de scheepswerfmedewerkersMaar wel de zoveelste motorrijder die onderuit gaat in die bocht.
Ja, ik heb geen idee. Er was ooit eens een speciale vangrail geplaatst, mensen die er onderuit gaan/met de auto gekke dingen doen. Maar dat bleek een schaaf te zijn voor de motorrijders.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Blup.![]()
Maar als er meer onderuit gaan daar... hoe komt dat?
Edit: Best slootje btw.![]()
Shit.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
Couple of days after;
[ afbeelding ]
Mooi kunstwerkje
Goed bezig SDquote:Op woensdag 17 april 2013 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
Couple of days after;
[ afbeelding ]
Mooi kunstwerkje
Bochtje is anders aardig goed te zien. Soms is het gewoon niet te bevatten hoe iemand de weg ziet.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee. Er was ooit eens een speciale vangrail geplaatst, mensen die er onderuit gaan/met de auto gekke dingen doen. Maar dat bleek een schaaf te zijn voor de motorrijders.Het is opzich geen rare bocht: https://maps.google.nl/ma(...)cbp=12,121.08,,0,6.2
Het enige wat ik me kan bedenken is dat men denkt dat er helemaal geen bocht zit.
Opzich wel overzichtelijk stuk, flauwe bocht naar links en rechts achter elkaar. Misschien dat het kaarsrechte wegdeel ervoor er iets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Blup.![]()
Ja, gaat eigenlijk boven verwachting goed; kan nog niet huppelen en de hinkstapsprong lukt ook nog niet helemaal, maar het valt me allemaal niet tegenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:48 schreef einschtein het volgende:
Shit.Kun je alweer een beetje beter lopen, offeh?
Zijn gepatenteerdquote:Op woensdag 17 april 2013 19:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Goed bezig SD![]()
Wel geile beentjes hoorrr..![]()
Heb je dat nodig?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, gaat eigenlijk boven verwachting goed; kan nog niet huppelen en de hinkstapsprong lukt ook nog niet helemaal, maar het valt me allemaal niet tegen
[..]
Zijn gepatenteerd
Nee, tuurlijk niet, maar mijn werk is fysiek wel zodanig belastend, dat 'bijna goed' betekent dat ik niet vol aan de bak kan. Nu is 3 keer de trap naar boven op goed voor kramp, terwijl ik @ work diverse keren per dag naar 40 - 50 - 60 meter moet via kooiladders, steigertrappies en andere fijne klimmethoden.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heb je dat nodig?Zolang je maar weer een beetje mobiel bent, qua lopen, dat is het belangrijkste!
(Het allerbelangrijkste is dat je er nog bent, ofcourse, maar dat heb je al gehaald.)
Ah, op die fiets. Nou ja, hopen dat je er snel weer helemaal bovenop bent. Nu kan ik wel heel dapper gaan zeggen; 'niet te veel eisen van jezelf', maar daar hou ik mijzelf ook niet aan.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, maar mijn werk is fysiek wel zodanig belastend, dat 'bijna goed' betekent dat ik niet vol aan de bak kan. Nu is 3 keer de trap naar boven op goed voor kramp, terwijl ik @ work diverse keren per dag naar 40 - 50 - 60 meter moet via kooiladders, steigertrappies en andere fijne klimmethoden.
Zoals ik het nu voel, ben ik na een uurtje uitgespeeld, en mijn werkdagen duren meestal 12 uur
Maar komt goed, maandag wil ik weer voorzichtig gaan beginnen, rustig an.
Morgen of overmoren ga ik effe die kant op op de motor, dat zit voor nu denk ik beter als de auto, ben ik er effe uit, en ik moet mijn locker leeghalen, want de stop is afgelopen a.s. weekend.
+2 voor je baasquote:Op woensdag 17 april 2013 20:03 schreef Yreal het volgende:
Mooie dag wel
Directeur komt binnen : HE YREAL WAAROM BEN JE NIET OP DE MOTOR??
Ik : Ik heb geen geld meer voor bezine![]()
D: Hier neem een tankpas, ga lekker tanken joh![]()
![]()
hoe hard ree je toen je viel? tevens sterktequote:Op woensdag 17 april 2013 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
Couple of days after;
[ afbeelding ]
Mooi kunstwerkje
Waarschijnlijk rijden er veel mensen uit dit topicquote:Op woensdag 17 april 2013 19:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Blup.![]()
Tijd voor een nieuwe, zo zei m'n instructeur altijd. Zal wel meevallen in de realiteit.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:55 schreef Mirgeam het volgende:
Zondag tijdens een ritje met tweakers.net m'n helm op de grond laten donderen
En dan van werk vertrekken en vergeten te tankenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kom ik zo achter. Het tankstation is 5 meter bij mijn werk vandaan, dus er kan weinig misgaan. Ik begreep dat het goed is om eens in de zoveel tijd even de reserve aan te breken?
Zolang je er met je hoofd niet in zit kan de druk weg en zal er niet zo snel iets kapot gaan. Waarschijnlijk, is er niks, maar ja.. Sommige zaken kunnen een helm ook doorscannen, zien ze of hij nog goed isquote:Op woensdag 17 april 2013 21:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe, zo zei m'n instructeur altijd. Zal wel meevallen in de realiteit.
Shoei doet het graties inderdaad. Maar die maken dan ook aardig prijzig spulquote:Op woensdag 17 april 2013 21:33 schreef BlackLining het volgende:
Sommige zaken kunnen een helm ook doorscannen, zien ze of hij nog goed isMaar dat is alleen lucratief bij hele dure helmen, want dat geintje kost ook een hoop geld.
Echtquote:Op woensdag 17 april 2013 21:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Shoei doet het graties inderdaad. Maar die maken dan ook aardig prijzig spul
Gezien de trend in het topic zullen we daar spoedig achter komenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Echtik heb een shoei, ben wel benieuwd of ik nog een kans maak als ik val
Mijne blijft heelquote:Op woensdag 17 april 2013 22:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gezien de trend in het topic zullen we daar spoedig achter komen
Dat is zo opgelost. Geef de sleutel maar ffquote:
Wat een vertrouwen weerquote:Op woensdag 17 april 2013 22:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is zo opgelost. Geef de sleutel maar ff
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is zo opgelost. Geef de sleutel maar ff
Ja, ze willen me graag houdenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:55 schreef Mirgeam het volgende:
Je kan daar wel verder werken voortaan?![]()
Jep.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Nou ja, hopen dat je er snel weer helemaal bovenop bent. Nu kan ik wel heel dapper gaan zeggen; 'niet te veel eisen van jezelf', maar daar hou ik mijzelf ook niet aan.
Je weet zelf het beste waar je grens ligt en wat je wel/niet kan doen.
Ik stond stilquote:Op woensdag 17 april 2013 20:56 schreef klawie het volgende:
hoe hard reeDT je toen je viel? tevens sterkte
Zitten daar ook motorrijders dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:55 schreef Mirgeam het volgende:
Je kan daar wel verder werken voortaan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:06 schreef Mirgeam het volgende:
jazeker, al rijden ze nog minder gezamelijke ritten dan hierGaintje hè! Leuk man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gingen er trouwens nou nog meer mensen van hier naar die voorjaarsrit van MF?
Ik heb me iig wel opgegeven...
Ja zeg, ik blijf ritten aan het makenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gaintje hè! Leuk man!
Gingen er trouwens nou nog meer mensen van hier naar die voorjaarsrit van MF?
Ik heb me iig wel opgegeven...
Honderden is dan ook lichtelijk overdreven hèquote:Op donderdag 18 april 2013 00:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja zeg, ik blijf ritten aan het maken![]()
Afgelopen 5 dagen al 4 ritten gehad. En ik vind die voorjaarsrit wat te kolossaal denk ik. Zie de lol er niet zo van om met honderden mensen die ik niet ken rond te gaan rijden, om daarna diegene die je wel kent of diegene waarmee je net gereden hebt niet meer te kunnen vinden.. Als het startpunt hier in de buurt was was ik misschien nog gegaan, maar ik vind het het niet waard om zo'n eind voor te rijden.
Overigens, Mickeys gespot op die foto in het voorjaarsrit topic op MF
Nou ja, vooruit. Maar van mij hoeft dat niet, zo'n rit met zoveel mensen.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Honderden is dan ook lichtelijk overdreven hè
Strikvraagquote:Zat er een witte vlek op de foto?
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:06 schreef Mirgeam het volgende:
jazeker, al rijden ze nog minder gezamelijke ritten dan hierLigt het nou aan mij, of is dat in de drechtsteden ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als nijmegen voor jou een drechtstad is welquote:Op donderdag 18 april 2013 01:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of is dat in de drechtsteden ?
Koop nooit, maar dan ook NOOIT 'goedkope' slaapzakken om mee te gaan kamperen in de Alpen ofzo. Als er iets kut is, dan is het uit je slaapzak vriezen van de kou om 2 uur 's nachtsquote:Op donderdag 18 april 2013 10:35 schreef Salatrel het volgende:
wie ging er nou nog meer met de motor op vakantie? jij Yreal? als je nog kampeerspullen nodig hebt bij de gamma hebben ze op dit moment een tentje slaapzak en zelfopblazend slaapmatje in de aanbieding. zag er redelijk compact uit (zeker de tent) en alles bij elkaar was nog geen 60 euro
staan in het foldertje voor deze week alleen nog dacht ik.
Inderdaad, en dan vooral eentje zoals deze (met van die riemen erlangs)quote:Op donderdag 18 april 2013 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Koop nooit, maar dan ook NOOIT 'goedkope' slaapzakken om mee te gaan kamperen in de Alpen ofzo. Als er iets kut is, dan is het uit je slaapzak vriezen van de kou om 2 uur 's nachtsBeen there, done that.
Spul van de Perry (Wildebeast) kan ik wel aanraden voor budgetgebonden kampeerders!
dat komt omdat die chainguard voor de Tenere is en niet voor de alpquote:Op donderdag 18 april 2013 11:43 schreef Dekatria het volgende:
Zo'n chainguard voor de Alp heb ik ook, maar die is te kortde originele plastic beschermert werkt beter.
ooohquote:Op donderdag 18 april 2013 10:35 schreef Salatrel het volgende:
wie ging er nou nog meer met de motor op vakantie? jij Yreal? als je nog kampeerspullen nodig hebt bij de gamma hebben ze op dit moment een tentje slaapzak en zelfopblazend slaapmatje in de aanbieding. zag er redelijk compact uit (zeker de tent) en alles bij elkaar was nog geen 60 euro
staan in het foldertje voor deze week alleen nog dacht ik.
Lekker knietje aan de grond terwijl je rechtdoor rijdtquote:Op donderdag 18 april 2013 12:13 schreef BlackLining het volgende:
Lijkt meer op windsurfen dan op motorrijden dit
Bij jullie ook al dus!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:13 schreef BlackLining het volgende:
Ja, verdommequote:Op donderdag 18 april 2013 12:13 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben vandaag gewoon in m'n korte broek gegaanquote:Op donderdag 18 april 2013 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wil strakkies effe proberen of ik een beetje fatsoenlijk kan motorrijden, weet alleen niet of ik mijn broek en met name mijn laarzen aan krijg
If not, ga ik gewoon een keertje zonder, ga toch maar een klein stukkie doen.
en teenslippers?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben vandaag gewoon in m'n korte broek gegaan
Crocsquote:
Welneequote:
Niet dus...quote:Op donderdag 18 april 2013 00:49 schreef JK1982 het volgende:
Morgen maar es kijken of ik op tijd wakker ben om met de brommer naar het werk te gaan...
Ze hebben beneden een heel mooi terras en om het ontopic te houden:quote:Op donderdag 18 april 2013 13:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee![]()
Tis gofferdomme pjagtug weah buiten, en ik zit op die kutbank
ja lief grmbl grom bromquote:Op donderdag 18 april 2013 13:18 schreef Anne het volgende:
Als je nou weer zo'n last heb van je been, lijkt het mij gewoon niet zo verstandig om op je motor te klimmen.
En al helemaal niet zonder bescherming. Maar dat zijn mijn 2 centen. En die horen eigenlijk in onze spaarpot.
En toch ga ik het lekker doen; moet weten of ik motor kan rijden, ga effe een bakkie doen in Gnep. Ga geen wereldreis makenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hebben beneden een heel mooi terras en om het ontopic te houden:
Vanaf dat terras kan je mooi naar je brommert kijken.
Als je nou weer zo'n last heb van je been, lijkt het mij gewoon niet zo verstandig om op je motor te klimmen.
En al helemaal niet zonder bescherming. Maar dat zijn mijn 2 centen. En die horen eigenlijk in onze spaarpot.
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hebben beneden een heel mooi terras en om het ontopic te houden:
Vanaf dat terras kan je mooi naar je brommert kijken.
Niet brom, maar broem broem. Zie ondertitel! Da's eigenlijk de mijne.quote:
daar hebben ze R&P voor. Doeiquote:Op donderdag 18 april 2013 13:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet brom, maar broem broem. Zie ondertitel! Da's eigenlijk de mijne.
En ik maak mij zorgen om mijn vriendje, dat mag wel eh.
Dit offtopic gedoe moet maar een keer afgelopen zijn inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Heb je eindelijk een beetje dakar gevoel in Nederland, begin je te miepenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:26 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was geen windsurfen meer, dit was gewoon 1 groot gevechtben nu het zand uit m'n nek aan het vissen.
Ik wil Dakar weleens zien bij windkracht 8quote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een beetje dakar gevoel in Nederland, begin je te miepen
Daarom vandaag niet op de motor, ging al bijna met de trapfiets onderuit door een windstoot in de buurt van een hoge flat.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:34 schreef pindaplukker het volgende:
Die wind__! Lag bijna onder een vrachtwagen toennet door die windstoten
Dat is best oncomfortabel jaquote:Op donderdag 18 april 2013 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang er ruimte is om te 'dweilen' vind ik het allemaal nog wel gaan, maar hoe drukker het wordt, des te meer risico dat je in een ander voertuig dweilt. 3-baans vanmorgen, vrachtwagen inhalen en dan zelf ook nog ingehaald worden != win
niet ideaal om tussen de file door te filterenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:23 schreef Dekatria het volgende:
Dweielen als een gek ja, zeker op de A13. Wind overdwars, vrachtwagens... en die wind maar beuken en sleuren. Ging echt nergens meer over
Moet je niet laten drogen; erop doen, pakking erin leggen, deksel erop en aantrekkenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:25 schreef lipjes het volgende:
Het waait een beetje buiten
Tevens, het deksel is eraf, pakking zit nu met vloeibare pakking in de deksel gelijmt.
Nu even laten drogen en dan ken die er weer op
Zandstorm, wel eens van gehoord? paar in de week is normaal in het seizoen, daarom hebben ze ook crossbrillen, want je helm waait dan gewoon volquote:Op donderdag 18 april 2013 15:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik wil Dakar weleens zien bij windkracht 8
Op open stukken kun je schuilen naast vrachtwaggels; wel een beetje afstand houden, want die krijgen ook wel eens een flinke douw.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ben aan het wachten tot de wind wat geluwd is, althans, dat zou het doen hier. Gangetje van 65/70 (mph) op de linkerbaan op de moeilijke stukken is 't plan. Damn wat voel ik me 'n mietje
Dat vind ik normaliter ook, maar dit was gewoon je reinste oorlog. Vrachtwagen voorbij, en hop, daar ga je weer een meter naar linksquote:Op donderdag 18 april 2013 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
rijden met wind is gewoon fun; ding losjes houden, knieen los van de tank en laat maar waaien![]()
Het was totalen krieg jaquote:Op donderdag 18 april 2013 17:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat vind ik normaliter ook, maar dit was gewoon je reinste oorlog. Vrachtwagen voorbij, en hop, daar ga je weer een meter naar linksrelentless is zo'n mooi Engels woord voor die wind vandaag. Bleef maar gaan.
Ik dook altijd lekker naast een vrachtwaggel als ik met storm de Brienenoord over moest, werkt prima, alleen zijn ze dan achter je niet zo blij, maar dat heb ik liever als onderuit geblazen worden.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, die krengen slingeren ook als de neten. En 70 is de max hier, overigens, dus de snelheid houd ik er nog wel in. 40 is de adviesmaxsnelheid die aangegeven staat hier op dagen als deze. Dat is nóg minder fijn, en mocht iemand me staande houden met mijn 70mph dan kan hopelijk de agent het alleen maar met me eens zijn
Hehe, ik had er weinig last van hier; voordelen van het binnenlandquote:Op donderdag 18 april 2013 17:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat vind ik normaliter ook, maar dit was gewoon je reinste oorlog. Vrachtwagen voorbij, en hop, daar ga je weer een meter naar linksrelentless is zo'n mooi Engels woord voor die wind vandaag. Bleef maar gaan.
Geen olielekkage meer?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:38 schreef lipjes het volgende:
Zo, klepdekselpakking vervangen, en mijn 1e vrije dag is alweer om
Hoop het niet, laat em nu even de 24 uur drogen die hij nodig heeft.quote:
Als je van sleutelen houdt, moet je dat gewoon doenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:40 schreef BlackLining het volgende:
Dat wachten heb ik nooit het geduld voor
Motor moet rijden, niet stil staan
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je van sleutelen houdt, moet je dat gewoon doen
Vloeibare pakking moet je effe laten drogen; soms is effe stationair laten draaien voldoende, maar voor dingen waar druk of kracht op komt zou ik het effe de tijd gunnen, zéker als het 2 uur werk is om het opnieuw te doen als je het verkut door je ongeduld.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]maar ik had het over het opdrogen van vloeibare pakking of het intrekken van kettingsmeer of iets dergelijks. Dat zoek ik nooit. Zeker niet met zulk weer.
True. Soms lijkt het idd alsof koekblikkers geblinddoekt aan het verkeer deelnemenquote:
Ik vroeg het me toevalligerwijs net zelf af. Nog geen mail gehad, zal wel ff checken met orderno.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
Hey Deka; al wat gehoord van de overkant?
moblo voegt zich ook bij de Aprilianenquote:Op donderdag 18 april 2013 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ben je bang voor de wind, boort een auto zich zomaar in je......wel overeind gebleven ondanks direct contact. Win. Numaar verder rijden ..
Verdomme, MB.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ben je bang voor de wind, boort een auto zich zomaar in je......wel overeind gebleven ondanks direct contact. Win. Numaar verder rijden ..
quote:April
Einschtein (sloot)
Yreal (vangrail)
Vinnie (snelweg, total loss)
Juicyhil (omver gedonderd)
Deka (evenwicht kwijt)
SD (teveel willen posen)
motorbloempje (iets met wind en auto)
De vorige keer dat ik dat voorstelde vond je dat nog een slecht planquote:Op donderdag 18 april 2013 20:11 schreef Dekatria het volgende:
We moeten nog echt een poule gaan opzetten zo.
Komaan Sala, of moet ik je fiets weer omver duwen in je berging?
Nu ben ik al geweestquote:Op donderdag 18 april 2013 20:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik dat voorstelde vond je dat nog een slecht plan
u rijd een alp?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:15 schreef pindaplukker het volgende:
Woohoo, na dit weekend kan ik waarschijnlijk een setje open dempers op de kop tikken voor weinig.
Eindelijk lekker brullen, want met die standaard dempers lijkt het net of ik op een natte scheet met twee wielen rij
Hij wil gewoon dat er een Alp-rijder haptquote:Op donderdag 18 april 2013 21:23 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Hell no, nu val ik zeker een buiten de boot met al die offroadhokken hier
Opzich is dit topic dan best een goede plek om te vissen jaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij wil gewoon dat er een Alp-rijder hapt
Hoef je hier niet te doen iemand gerust te stellen, krijg je een mes tussen je ribben en je kunt insert ziekte met je brommer.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Reed op een snelwegkruisingsrotonde op de binnenste baan, want ik kwam van de M18 af en ging naar de Services, en die Polo kwam van de M180 af, en besloot denk ik ineens helemaal naar binnen te gaan omdat hij denk ik de M18 moest hebben de kant waar ik vandaan kwam_! Zag hem wel aankomen in m'n ooghoek, maar dacht dat hij gewoon braaf een baan naast me zat, totdat ik 'm ineens in m'n kofferrek voelde duwen.
Slecht zicht was 't wel, pikdonker en slagregen. Die jongen ook helemaal in schok en in paniekheb 'm maar gerustgesteld dat 't allemaal goed was gekomen en hij dus door kon rijden, net als ik...
Ach ja, je maakt wat mee, hè?
Van de zomer ben ik precies over die junction geredenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Reed op een snelwegkruisingsrotonde op de binnenste baan, want ik kwam van de M18 af en ging naar de Services, en die Polo kwam van de M180 af, en besloot denk ik ineens helemaal naar binnen te gaan omdat hij denk ik de M18 moest hebben de kant waar ik vandaan kwam_! Zag hem wel aankomen in m'n ooghoek, maar dacht dat hij gewoon braaf een baan naast me zat, totdat ik 'm ineens in m'n kofferrek voelde duwen.
Slecht zicht was 't wel, pikdonker en slagregen. Die jongen ook helemaal in schok en in paniekheb 'm maar gerustgesteld dat 't allemaal goed was gekomen en hij dus door kon rijden, net als ik...
Dat was ook het eerste wat ik dacht jaquote:Op donderdag 18 april 2013 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoef je hier niet te doen iemand gerust te stellen, krijg je een mes tussen je ribben en je kunt insert ziekte met je brommer.
Motor 1 - 0 Blikjequote:Op donderdag 18 april 2013 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
Nope, hij wrsch wel een kraswant hij schampte m'n kofferrek
Zo ben ik ook wel eens over een motorkap gevlogen op de trapfiets, met de politie heb ik ook niet zoveel (A) dus gratis taxi ritje en de gemeente stukje oud ijzerquote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Motor 1 - 0 Blikje
Die zal verder ook niet zo happig geweest zijn om politie of verzekering ofzo erbij te laten komen dan
Neuh, ik heb daar ook niet zoveel mee. Tenzij ik het idee heb dat ik genaaid word mbt verzekering, dan wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo ben ik ook wel eens over een motorkap gevlogen op de trapfiets, met de politie heb ik ook niet zoveel (A) dus gratis taxi ritje en de gemeente stukje oud ijzer
Naja als je verder zelf niks hebt en hij vind het goed, beter toch? Andere kant is het ook, rijd je iemand aan dan wel met je brommert of auto, en die gene zegt ook euhj 2 blauwe plekken morgen is wel goed joh, dan knijp je ook mooi in je handjes.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Neuh, ik heb daar ook niet zoveel mee. Tenzij ik het idee heb dat ik genaaid word mbt verzekering, dan wel.
Één keer in Frankrijk een aanrijding gehad met het blik. Volledig mijn fout, in een file een aanhanger van achteren aangereden. Komt er een Fransoos naar buiten, eerste wat ie zegt.. "c'accord, ne pas de police, ne pas de police!"Zal ook wel het een en ander niet gedeugd hebben. Wel flink wat schade aan zijn aanhanger, dus ik was al lang blij dat hij niks van papierwerk of politie moest hebben
Was een taxi daarvoor, dus die zal wel illegale privéritten aan het rijden zijn geweest..
gelukkig heb je niks!!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij wil gewoon dat er een Alp-rijder hapt
Kon ik zo snel niet zien, de kle was wel in uitstekende staat, glimmen etc.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:20 schreef BlackLining het volgende:
Had ie geen Fok sticker op zijn kenteken?
Die lange gast met die KLE is Yreal trouwens. Je weet wel, die van de vangrail
Vangreal?quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:20 schreef BlackLining het volgende:
Die lange gast met die KLE is Yreal trouwens. Je weet wel, die van de vangrail
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:28 schreef Tankiej het volgende:
Hopen dat het morgen en overmorgen beetje weer is om te rijden, dit weekend ben ik weer in het noorden om m'n verjaardag te vieren
Vandaag jarig
Speciaal voor jou dan:quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:28 schreef Tankiej het volgende:
Hopen dat het morgen en overmorgen beetje weer is om te rijden, dit weekend ben ik weer in het noorden om m'n verjaardag te vieren
Vandaag jarig
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:41 schreef Dekatria het volgende:
Hij brengt gewoon taart mee betaalt het ijs de 18e Mei.
Zo'n GSA met spotjes en lege kisten eraanvastquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:03 schreef BlackLining het volgende:
Alweer een jaar ouder.
Wordt het niet eens tijd voor een BMW Tankiej?
Jij rijdt niet mee met het ritje van het Groninger-topic, zondag?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:28 schreef Tankiej het volgende:
Vandaag jarig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |