Blup.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:58 schreef einschtein het volgende:
http://www.112hoogezand.n(...)start_from=&ucat=12&
Hulde voor de scheepswerfmedewerkersMaar wel de zoveelste motorrijder die onderuit gaat in die bocht.
Ja, ik heb geen idee. Er was ooit eens een speciale vangrail geplaatst, mensen die er onderuit gaan/met de auto gekke dingen doen. Maar dat bleek een schaaf te zijn voor de motorrijders.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Blup.![]()
Maar als er meer onderuit gaan daar... hoe komt dat?
Edit: Best slootje btw.![]()
Shit.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
Couple of days after;
[ afbeelding ]
Mooi kunstwerkje
Goed bezig SDquote:Op woensdag 17 april 2013 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
Couple of days after;
[ afbeelding ]
Mooi kunstwerkje
Bochtje is anders aardig goed te zien. Soms is het gewoon niet te bevatten hoe iemand de weg ziet.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee. Er was ooit eens een speciale vangrail geplaatst, mensen die er onderuit gaan/met de auto gekke dingen doen. Maar dat bleek een schaaf te zijn voor de motorrijders.Het is opzich geen rare bocht: https://maps.google.nl/ma(...)cbp=12,121.08,,0,6.2
Het enige wat ik me kan bedenken is dat men denkt dat er helemaal geen bocht zit.
Opzich wel overzichtelijk stuk, flauwe bocht naar links en rechts achter elkaar. Misschien dat het kaarsrechte wegdeel ervoor er iets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Blup.![]()
Ja, gaat eigenlijk boven verwachting goed; kan nog niet huppelen en de hinkstapsprong lukt ook nog niet helemaal, maar het valt me allemaal niet tegenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:48 schreef einschtein het volgende:
Shit.Kun je alweer een beetje beter lopen, offeh?
Zijn gepatenteerdquote:Op woensdag 17 april 2013 19:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Goed bezig SD![]()
Wel geile beentjes hoorrr..![]()
Heb je dat nodig?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, gaat eigenlijk boven verwachting goed; kan nog niet huppelen en de hinkstapsprong lukt ook nog niet helemaal, maar het valt me allemaal niet tegen
[..]
Zijn gepatenteerd
Nee, tuurlijk niet, maar mijn werk is fysiek wel zodanig belastend, dat 'bijna goed' betekent dat ik niet vol aan de bak kan. Nu is 3 keer de trap naar boven op goed voor kramp, terwijl ik @ work diverse keren per dag naar 40 - 50 - 60 meter moet via kooiladders, steigertrappies en andere fijne klimmethoden.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heb je dat nodig?Zolang je maar weer een beetje mobiel bent, qua lopen, dat is het belangrijkste!
(Het allerbelangrijkste is dat je er nog bent, ofcourse, maar dat heb je al gehaald.)
Ah, op die fiets. Nou ja, hopen dat je er snel weer helemaal bovenop bent. Nu kan ik wel heel dapper gaan zeggen; 'niet te veel eisen van jezelf', maar daar hou ik mijzelf ook niet aan.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, maar mijn werk is fysiek wel zodanig belastend, dat 'bijna goed' betekent dat ik niet vol aan de bak kan. Nu is 3 keer de trap naar boven op goed voor kramp, terwijl ik @ work diverse keren per dag naar 40 - 50 - 60 meter moet via kooiladders, steigertrappies en andere fijne klimmethoden.
Zoals ik het nu voel, ben ik na een uurtje uitgespeeld, en mijn werkdagen duren meestal 12 uur
Maar komt goed, maandag wil ik weer voorzichtig gaan beginnen, rustig an.
Morgen of overmoren ga ik effe die kant op op de motor, dat zit voor nu denk ik beter als de auto, ben ik er effe uit, en ik moet mijn locker leeghalen, want de stop is afgelopen a.s. weekend.
+2 voor je baasquote:Op woensdag 17 april 2013 20:03 schreef Yreal het volgende:
Mooie dag wel
Directeur komt binnen : HE YREAL WAAROM BEN JE NIET OP DE MOTOR??
Ik : Ik heb geen geld meer voor bezine![]()
D: Hier neem een tankpas, ga lekker tanken joh![]()
![]()
hoe hard ree je toen je viel? tevens sterktequote:Op woensdag 17 april 2013 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
Couple of days after;
[ afbeelding ]
Mooi kunstwerkje
Waarschijnlijk rijden er veel mensen uit dit topicquote:Op woensdag 17 april 2013 19:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Blup.![]()
Tijd voor een nieuwe, zo zei m'n instructeur altijd. Zal wel meevallen in de realiteit.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:55 schreef Mirgeam het volgende:
Zondag tijdens een ritje met tweakers.net m'n helm op de grond laten donderen
En dan van werk vertrekken en vergeten te tankenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kom ik zo achter. Het tankstation is 5 meter bij mijn werk vandaan, dus er kan weinig misgaan. Ik begreep dat het goed is om eens in de zoveel tijd even de reserve aan te breken?
Zolang je er met je hoofd niet in zit kan de druk weg en zal er niet zo snel iets kapot gaan. Waarschijnlijk, is er niks, maar ja.. Sommige zaken kunnen een helm ook doorscannen, zien ze of hij nog goed isquote:Op woensdag 17 april 2013 21:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe, zo zei m'n instructeur altijd. Zal wel meevallen in de realiteit.
Shoei doet het graties inderdaad. Maar die maken dan ook aardig prijzig spulquote:Op woensdag 17 april 2013 21:33 schreef BlackLining het volgende:
Sommige zaken kunnen een helm ook doorscannen, zien ze of hij nog goed isMaar dat is alleen lucratief bij hele dure helmen, want dat geintje kost ook een hoop geld.
Echtquote:Op woensdag 17 april 2013 21:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Shoei doet het graties inderdaad. Maar die maken dan ook aardig prijzig spul
Gezien de trend in het topic zullen we daar spoedig achter komenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Echtik heb een shoei, ben wel benieuwd of ik nog een kans maak als ik val
Mijne blijft heelquote:Op woensdag 17 april 2013 22:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gezien de trend in het topic zullen we daar spoedig achter komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |