Moeten ze maar op een normale motor rijden. Als je met zo'n knullige gewichtsverdeling krappe bochtjes gaat rijden gaat het mis jaquote:
Ik heb al twee keer een motor ingeladen in een truck, ik kan je vertellen, doe dat gewoon met twee man en neem 5 minuten de tijd in plaats van in 1 minuut een paar ruggen (¤) op de grond te smijten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:28 schreef klawie het volgende:
als me motor verkoop rij ik hem niet de aanhangwagen in
wat een mooie motorquote:
iddquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:46 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer een motor ingeladen in een truck, ik kan je vertellen, doe dat gewoon met twee man en neem 5 minuten de tijd in plaats van in 1 minuut een paar ruggen (¤) op de grond te smijten.
volgens mij liggen ze meer op de grond dan dat ze rijdenquote:
quote:
Dat met die losse spiegel had ik op de snelweg in Frankrijk en Duitsland... wat een gekloot was dat voor 500 km langquote:
Wacht maar..quote:Op woensdag 17 april 2013 00:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik de glimmende kant nog boven. *klopt af*
Ik zou thuis blijven, straks ga je nog op je plaatquote:Op woensdag 17 april 2013 00:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wacht maar..
Pfff.. had eigenlijk een afspraak staan voor zaterdag, maar de Pitstopdag bij Ten Kate lijkt me ook wel even leuk inderdaad.. Dillema's
Komt nog wel een keerquote:
Meh....quote:
Ik heb 2 valpartijen gezien.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:02 schreef klawie het volgende:
[..]
volgens mij liggen ze meer op de grond dan dat ze rijden
Ik had verwacht dat die er mee in zijn hand stond op een gegeven moment, valse hoopquote:Op woensdag 17 april 2013 00:31 schreef whY... het volgende:
[..]
Dat met die losse spiegel had ik op de snelweg in Frankrijk en Duitsland... wat een gekloot was dat voor 500 km lang
Is een club in tilburgquote:
Ik neem dat risico maar nietquote:Op woensdag 17 april 2013 10:14 schreef picodealion het volgende:
Nou, ik heb ook uitgevonden dat als mijn naald in het rood begint te staan ik nog net naar mijn werk kan rijden. Ik wilde even weten hoever ik kon komen, viel me nog reuze mee. Toen ik 'm de parkeerplaats op draaide stond 'ie bijna op 0. (Heb de reserve nog niet aan hoeven breken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |