Wat een vertrouwen weerquote:Op woensdag 17 april 2013 22:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is zo opgelost. Geef de sleutel maar ff
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is zo opgelost. Geef de sleutel maar ff
Ja, ze willen me graag houdenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:55 schreef Mirgeam het volgende:
Je kan daar wel verder werken voortaan?![]()
Zondag tijdens een ritje met tweakers.net m'n helm op de grond laten donderen
Jep.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Nou ja, hopen dat je er snel weer helemaal bovenop bent. Nu kan ik wel heel dapper gaan zeggen; 'niet te veel eisen van jezelf', maar daar hou ik mijzelf ook niet aan.
Je weet zelf het beste waar je grens ligt en wat je wel/niet kan doen.
Ik stond stilquote:Op woensdag 17 april 2013 20:56 schreef klawie het volgende:
hoe hard reeDT je toen je viel? tevens sterkte
Zitten daar ook motorrijders dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:55 schreef Mirgeam het volgende:
Je kan daar wel verder werken voortaan?![]()
Zondag tijdens een ritje met tweakers.net m'n helm op de grond laten donderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:06 schreef Mirgeam het volgende:
jazeker, al rijden ze nog minder gezamelijke ritten dan hierGaintje hè! Leuk man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gingen er trouwens nou nog meer mensen van hier naar die voorjaarsrit van MF?
Ik heb me iig wel opgegeven...
Ja zeg, ik blijf ritten aan het makenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gaintje hè! Leuk man!
Gingen er trouwens nou nog meer mensen van hier naar die voorjaarsrit van MF?
Ik heb me iig wel opgegeven...
Honderden is dan ook lichtelijk overdreven hèquote:Op donderdag 18 april 2013 00:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja zeg, ik blijf ritten aan het maken![]()
Afgelopen 5 dagen al 4 ritten gehad. En ik vind die voorjaarsrit wat te kolossaal denk ik. Zie de lol er niet zo van om met honderden mensen die ik niet ken rond te gaan rijden, om daarna diegene die je wel kent of diegene waarmee je net gereden hebt niet meer te kunnen vinden.. Als het startpunt hier in de buurt was was ik misschien nog gegaan, maar ik vind het het niet waard om zo'n eind voor te rijden.
Overigens, Mickeys gespot op die foto in het voorjaarsrit topic op MF
Nou ja, vooruit. Maar van mij hoeft dat niet, zo'n rit met zoveel mensen.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Honderden is dan ook lichtelijk overdreven hè
Strikvraagquote:Zat er een witte vlek op de foto?
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:06 schreef Mirgeam het volgende:
jazeker, al rijden ze nog minder gezamelijke ritten dan hierLigt het nou aan mij, of is dat in de drechtsteden ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als nijmegen voor jou een drechtstad is welquote:Op donderdag 18 april 2013 01:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of is dat in de drechtsteden ?
Koop nooit, maar dan ook NOOIT 'goedkope' slaapzakken om mee te gaan kamperen in de Alpen ofzo. Als er iets kut is, dan is het uit je slaapzak vriezen van de kou om 2 uur 's nachtsquote:Op donderdag 18 april 2013 10:35 schreef Salatrel het volgende:
wie ging er nou nog meer met de motor op vakantie? jij Yreal? als je nog kampeerspullen nodig hebt bij de gamma hebben ze op dit moment een tentje slaapzak en zelfopblazend slaapmatje in de aanbieding. zag er redelijk compact uit (zeker de tent) en alles bij elkaar was nog geen 60 euro
staan in het foldertje voor deze week alleen nog dacht ik.
Inderdaad, en dan vooral eentje zoals deze (met van die riemen erlangs)quote:Op donderdag 18 april 2013 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Koop nooit, maar dan ook NOOIT 'goedkope' slaapzakken om mee te gaan kamperen in de Alpen ofzo. Als er iets kut is, dan is het uit je slaapzak vriezen van de kou om 2 uur 's nachtsBeen there, done that.
Spul van de Perry (Wildebeast) kan ik wel aanraden voor budgetgebonden kampeerders!
dat komt omdat die chainguard voor de Tenere is en niet voor de alpquote:Op donderdag 18 april 2013 11:43 schreef Dekatria het volgende:
Zo'n chainguard voor de Alp heb ik ook, maar die is te kortde originele plastic beschermert werkt beter.
ooohquote:Op donderdag 18 april 2013 10:35 schreef Salatrel het volgende:
wie ging er nou nog meer met de motor op vakantie? jij Yreal? als je nog kampeerspullen nodig hebt bij de gamma hebben ze op dit moment een tentje slaapzak en zelfopblazend slaapmatje in de aanbieding. zag er redelijk compact uit (zeker de tent) en alles bij elkaar was nog geen 60 euro
staan in het foldertje voor deze week alleen nog dacht ik.
Lekker knietje aan de grond terwijl je rechtdoor rijdtquote:Op donderdag 18 april 2013 12:13 schreef BlackLining het volgende:
Lijkt meer op windsurfen dan op motorrijden dit
Bij jullie ook al dus!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:13 schreef BlackLining het volgende:
Ja, verdommequote:Op donderdag 18 april 2013 12:13 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben vandaag gewoon in m'n korte broek gegaanquote:Op donderdag 18 april 2013 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wil strakkies effe proberen of ik een beetje fatsoenlijk kan motorrijden, weet alleen niet of ik mijn broek en met name mijn laarzen aan krijg
If not, ga ik gewoon een keertje zonder, ga toch maar een klein stukkie doen.
en teenslippers?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben vandaag gewoon in m'n korte broek gegaan
Crocsquote:
Welneequote:
Niet dus...quote:Op donderdag 18 april 2013 00:49 schreef JK1982 het volgende:
Morgen maar es kijken of ik op tijd wakker ben om met de brommer naar het werk te gaan...
Ze hebben beneden een heel mooi terras en om het ontopic te houden:quote:Op donderdag 18 april 2013 13:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee![]()
Tis gofferdomme pjagtug weah buiten, en ik zit op die kutbank
ja lief grmbl grom bromquote:Op donderdag 18 april 2013 13:18 schreef Anne het volgende:
Als je nou weer zo'n last heb van je been, lijkt het mij gewoon niet zo verstandig om op je motor te klimmen.
En al helemaal niet zonder bescherming. Maar dat zijn mijn 2 centen. En die horen eigenlijk in onze spaarpot.
En toch ga ik het lekker doen; moet weten of ik motor kan rijden, ga effe een bakkie doen in Gnep. Ga geen wereldreis makenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hebben beneden een heel mooi terras en om het ontopic te houden:
Vanaf dat terras kan je mooi naar je brommert kijken.
Als je nou weer zo'n last heb van je been, lijkt het mij gewoon niet zo verstandig om op je motor te klimmen.
En al helemaal niet zonder bescherming. Maar dat zijn mijn 2 centen. En die horen eigenlijk in onze spaarpot.
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hebben beneden een heel mooi terras en om het ontopic te houden:
Vanaf dat terras kan je mooi naar je brommert kijken.
Niet brom, maar broem broem. Zie ondertitel! Da's eigenlijk de mijne.quote:
daar hebben ze R&P voor. Doeiquote:Op donderdag 18 april 2013 13:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet brom, maar broem broem. Zie ondertitel! Da's eigenlijk de mijne.
En ik maak mij zorgen om mijn vriendje, dat mag wel eh.
Dit offtopic gedoe moet maar een keer afgelopen zijn inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |