Aah, ik straks ook aan de diclofinac vanwege mn nek. Toch een stukje erger dan verwacht, vannacht niet geslapen van de pijn. en dat vanwege zonder sjaal rijden.. ik weet, ik ben een mietje...quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:06 schreef lipjes het volgende:
Wil ik straks een diclofenac innemen in de hoop dat ik straks minder last heb van mn rug en beter kan rijden.
Hebben de schoonmaaksters godverdomme mijn dilco weggegooid
Gelukkig heb ik nog 1 ibuprofen 600 bij, hopen dat die helpt.
Anders wordt het weer een pijnlijke rit vanmiddag....
Is het daar ook al een beetje lekker motorweer?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
Nummerplaat klaarMr.Mo haalt 'm op vanavond, dan meteen op de motor pleuren en dan woensdag meteen uitlaten
Liever niet....quote:
Ik rijd nooit met sjaalquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:02 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Aah, ik straks ook aan de diclofinac vanwege mn nek. Toch een stukje erger dan verwacht, vannacht niet geslapen van de pijn. en dat vanwege zonder sjaal rijden.. ik weet, ik ben een mietje...![]()
Het is droog!quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:53 schreef Vrieskist het volgende:
Hier aftellen tot zaterdag, 's ochtends uitlaatje plaatsen en daarna weer lekker stuk rijden!
Zal zaterdag natuurlijk een foto plaatsen voor de liefhebbers, misschien ook nog even een before/after filmpje maken?
[..]
Is het daar ook al een beetje lekker motorweer?
Weet niet of dat heel spannend gaat wordenquote:
Wie, ik?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:47 schreef BlackLining het volgende:
Onderhoud moet hij zelf eens leren doen![]()
Vrees dat mijn ketting binnenkort ook naar god gaat. Kan smeren wat ik wil, staat ook netjes gespannen maar soepel loopt ie niet meerBinnenkort eens kijken of ik hem helemaal schoon kan maken en weer kan smeren, anders moet ie gewoon vervangen worden. Zit er ook al bijna 30k op, dus erg gek is dat ook weer niet..
Nee, mijn motorquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:05 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Wie, ik?
Btw, is 30k met een ketting al niet vrij veel?
Ik ben blij dat ik het zelf doe.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:47 schreef BlackLining het volgende:
Onderhoud moet hij zelf eens leren doen![]()
Vrees dat mijn ketting binnenkort ook naar god gaat. Kan smeren wat ik wil, staat ook netjes gespannen maar soepel loopt ie niet meerBinnenkort eens kijken of ik hem helemaal schoon kan maken en weer kan smeren, anders moet ie gewoon vervangen worden. Zit er ook al bijna 30k op, dus erg gek is dat ook weer niet..
750 of 1200?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:20 schreef KneusTeun het volgende:
Dit weekend even bij een super tenere kijken
http://link.marktplaats.nl/665926887quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Nice hebbie een Pic van de bike in kwestie?
dat is te overzien. Zowel qua werk als kostenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:11 schreef KneusTeun het volgende:
Alleen de achterste remblokken moeten waarschijnlijk vervangen worden. Maar ik hoop dat er niet teveel belangstelling voor is
Dr staat nog een leukere op, die is alleen lichtelijk duurder en 850.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:32 schreef Mirgeam het volgende:
Ik zoek al tijden een goeie 750ST, bedankt
volgens mij heeft die buiten gestaan die uitlaatquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dr staat nog een leukere op, die is alleen lichtelijk duurder en 850.
http://link.marktplaats.nl/666085192
Is die gebruikt waarvoor die bedoelt isquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij heeft die buiten gestaan die uitlaat
Mja, snap ik. Transalpjes zijn best wel lelijke hokken inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:00 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zat eerst naar transalpjes te kijken, maar vond deze wel erg mooi qua uiterlijk.
Nee, maar je ziet ze erg veel. Dus ik dacht kijken naar wat anders.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, snap ik. Transalpjes zijn best wel lelijke hokken inderdaad![]()
Je bent zelf een lelijk hokquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, snap ik. Transalpjes zijn best wel lelijke hokken inderdaad![]()
Je kreeg de klepdekselpakking er niet op?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:02 schreef lipjes het volgende:
Kutzooi, klepdekselpakking lekt nog steeds.
Nieuwe zit er niet op want die kregen we er niet op
Ik wist niet dat je dat voor zo een leuke prijs kon halen!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/665926887
Hier meteen de hele bende
Was je nou zelf op je bek gegaan, of was je weer aangereden? Had even wat gemist geloof ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:03 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat voor zo een leuke prijs kon halen!wowoww wellicht eens even kijken naar de savings voor volgend jaar ofzo
Ohw... rapport voor schade is binnen, 658,40 of ik dat even vooruit betaal... nou dat wordt weer een maandje rijst eten![]()
Haha! Nee ik ga nooit op mijn bekquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Was je nou zelf op je bek gegaan, of was je weer aangereden? Had even wat gemist geloof ik.
Keuzes keuzesquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mocht iemand ooit de OP aanpassen, k mag er best wel uitTRX850 gaat zeer waarschijnlijk ook de deur uit deze zomer... Kenners weten waarom ik overstap naar kitesurfen ipv motor rijden
Dan ben je één van de weinige in dit topicquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:07 schreef whY... het volgende:
[..]
Haha! Nee ik ga nooit op mijn bekmaaruh hij was van z'n plek gereden door een vrouwtje toen hij geparkeerd stond in de straat.
Akte van sessie aanvragen, of even overleggen met je schadeboer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:03 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat voor zo een leuke prijs kon halen!wowoww wellicht eens even kijken naar de savings voor volgend jaar ofzo
Ohw... rapport voor schade is binnen, 658,40 of ik dat even vooruit betaal... nou dat wordt weer een maandje rijst eten![]()
No risk, no gloryquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:07 schreef whY... het volgende:
[..]
Haha! Nee ik ga nooit op mijn bekmaaruh hij was van z'n plek gereden door een vrouwtje toen hij geparkeerd stond in de straat.
edit: ff nagedacht maar ik heb serieus al jaren geen motor laten vallen, van de drie motoren die ik had/heb heeft er maar eentje de grond gezien![]()
Voldoende risk hierzo! Maar de XJ laat je gewoon niet zakkenquote:
Zeg, kun jij onderhand weer lopen?quote:
Is dan niet beter dat te doen voor het seizoen echt gaat lopen? Dan kan je daarna zonder zorgen rijden, toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zeg, kun jij onderhand weer lopen?
Ik heb de ketting maar eens goed schoongemaakt en opnieuw ingespoten. Lijkt nu net wat soepeler te gaan, maar ik vrees dat hij er toch aan moet gaan geloven dit jaar..
Een beetje, mijn poot is mooi blauw aan het worden aan de achterkantquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zeg, kun jij onderhand weer lopen?
Ik heb de ketting maar eens goed schoongemaakt en opnieuw ingespoten. Lijkt nu net wat soepeler te gaan, maar ik vrees dat hij er toch aan moet gaan geloven dit jaar..
Opzich wel. Even kijken hoe hij zich nu houd nu hij schoon gemaakt is, als dat niks is gaat hij vervangen worden inderdaad. Heb er alleen weinig zin in, want het geld begint een beetje op te raken. Van de andere kant is bezuinigen op motor-onderhoud één van de stomste dingen die je kunt doen natuurlijk, dus als hij echt niet lekker meer loopt zal hij toch echt moeten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:23 schreef whY... het volgende:
[..]
Is dan niet beter dat te doen voor het seizoen echt gaat lopen? Dan kan je daarna zonder zorgen rijden, toch?
Of je verlies nemen en een andere motor zoeken (duikt alvast weg voor eventuele klappenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Opzich wel. Even kijken hoe hij zich nu houd nu hij schoon gemaakt is, als dat niks is gaat hij vervangen worden inderdaad. Heb er alleen weinig zin in, want het geld begint een beetje op te raken. Van de andere kant is bezuinigen op motor-onderhoud één van de stomste dingen die je kunt doen natuurlijk, dus als hij echt niet lekker meer loopt zal hij toch echt moeten.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:27 schreef whY... het volgende:
[..]
Of je verlies nemen en een andere motor zoeken (duikt alvast weg voor eventuele klappen)
Ik ook van jou!quote:
Niet mijn Bandit pestenquote:
Stom ding valt steeds uit het deksel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je kreeg de klepdekselpakking er niet op?Zo lastig is die toch niet..
Lekt bij mij ook, maar dat komt omdat ik die grote (8 geloof ik) imbus bouten bovenop dol gedraaid heb. Klepdeksel zit dus aan de randen niet echt goed meer vast. Lekt niet echt, maar het zweet een beetje olie zeg maar.
Zoek het alleen niet om het blok uit te bouwen om daar een helicoil in te zetten. Weet uberhaupt niet of dat kan daar. Zit niet heel veel vlees meer..
Wel knullig hoor, zo'n dikke, korte bout in aluminium. Ik weet dat er een moment voor staat die die kan houden, maar de marge daarop had best wat groter gemogenMaak die bouten wat langer ofzo, dan hebben ze meer grip. Er zit daar onder toch niets boeiends.
Je hoeft er maar tegenaan te blazen en het schroefdraad ligt eruit.
Beetje vloeibare pakking er tussen. Is rot spul, maar hij blijft wel beter zittenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Stom ding valt steeds uit het deksel.
Dus nu wat tips van MF gekregen, even kijken of ik donderdag en vrijdag vrij kan krijgen.
Want wil zaterdag wel mijn motor op de gratis vermogensbank duwen
Nog nooit gebruikt, lijkt me rotspulquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Beetje vloeibare pakking er tussen. Is rot spul, maar hij blijft wel beter zitten
Dat zeg ik toch ookquote:
Ja, maar vind het ook zonde om de nieuwe pakking die ik al heb weg te gooien.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook
Ik gebruik het wel altijd wat, vooral bij die rondingen in de kop. In het verlengde van de nokkenassen zeg maar. Scheelt een hoop gezweet aan olie als het deksel niet lekker meer vast wil.
Een pakking vastzetten met locktite?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar vind het ook zonde om de nieuwe pakking die ik al heb weg te gooien.
Denk dat ik ff met locktite aan de slag ga, lijkt me wel prima spul ervoor
Ja hij moet echt in het deksel blijven hangen, anders krijg ik hem er niet op.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Een pakking vastzetten met locktite?
Ik bedoel niet vloeibare pakking in plaats van de pakking heDat spul kleeft ook een beetje, kun je pakkingen die niet blijven zitten of een klein beetje lekker goed mee vast zetten. Dus zeg maar tussen het deksel en de pakking.
Ja, dat snap ik. Maar locktite gebruiken lijkt me daar niet bijzonder verstandig. Kun je dus beter die vloeibare pakking er tussen zetten. Zelfde effect, maar dat is er wel voor bedoeld om in de olie en de hitte te zitten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja hij moet echt in het deksel blijven hangen, anders krijg ik hem er niet op.
En het moet ook wel aardig snel gebeuren, want het is aardig wat olie wat die lekt nu
Ja, enige nadeel is, dit spul moet ik eerst kopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:08 schreef BlackLining het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar locktite gebruiken lijkt me daar niet bijzonder verstandig. Kun je dus beter die vloeibare pakking er tussen zetten. Zelfde effect, maar dat is er wel voor bedoeld om in de olie en de hitte te zitten.
Mwhehe.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:26 schreef whY... het volgende:
Há ik houd niet van reclame maar deze maakte mij vrolijk:
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:03 schreef handboek het volgende:
Rij je rustig op jouw weghelft, komt er ineens een tegenligger over de strepen heen richting mijn motor.... Dan zweet je even peentjes, bleek het een beller te zijn die op het laatste moment zijn auto recht trok..
Ik moet me dan altijd enorm inhouden om niet te doen alsof ik politie ben.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:03 schreef handboek het volgende:
Rij je rustig op jouw weghelft, komt er ineens een tegenligger over de strepen heen richting mijn motor.... Dan zweet je even peentjes, bleek het een beller te zijn die op het laatste moment zijn auto recht trok..
Moeten ze maar op een normale motor rijden. Als je met zo'n knullige gewichtsverdeling krappe bochtjes gaat rijden gaat het mis jaquote:
Ik heb al twee keer een motor ingeladen in een truck, ik kan je vertellen, doe dat gewoon met twee man en neem 5 minuten de tijd in plaats van in 1 minuut een paar ruggen (¤) op de grond te smijten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:28 schreef klawie het volgende:
als me motor verkoop rij ik hem niet de aanhangwagen in
wat een mooie motorquote:
iddquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:46 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer een motor ingeladen in een truck, ik kan je vertellen, doe dat gewoon met twee man en neem 5 minuten de tijd in plaats van in 1 minuut een paar ruggen (¤) op de grond te smijten.
volgens mij liggen ze meer op de grond dan dat ze rijdenquote:
quote:
Dat met die losse spiegel had ik op de snelweg in Frankrijk en Duitsland... wat een gekloot was dat voor 500 km langquote:
Wacht maar..quote:Op woensdag 17 april 2013 00:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik de glimmende kant nog boven. *klopt af*
Ik zou thuis blijven, straks ga je nog op je plaatquote:Op woensdag 17 april 2013 00:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wacht maar..
Pfff.. had eigenlijk een afspraak staan voor zaterdag, maar de Pitstopdag bij Ten Kate lijkt me ook wel even leuk inderdaad.. Dillema's
Komt nog wel een keerquote:
Meh....quote:
Ik heb 2 valpartijen gezien.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:02 schreef klawie het volgende:
[..]
volgens mij liggen ze meer op de grond dan dat ze rijden
Ik had verwacht dat die er mee in zijn hand stond op een gegeven moment, valse hoopquote:Op woensdag 17 april 2013 00:31 schreef whY... het volgende:
[..]
Dat met die losse spiegel had ik op de snelweg in Frankrijk en Duitsland... wat een gekloot was dat voor 500 km lang
Is een club in tilburgquote:
Ik neem dat risico maar nietquote:Op woensdag 17 april 2013 10:14 schreef picodealion het volgende:
Nou, ik heb ook uitgevonden dat als mijn naald in het rood begint te staan ik nog net naar mijn werk kan rijden. Ik wilde even weten hoever ik kon komen, viel me nog reuze mee. Toen ik 'm de parkeerplaats op draaide stond 'ie bijna op 0. (Heb de reserve nog niet aan hoeven breken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |