dat is te overzien. Zowel qua werk als kostenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:11 schreef KneusTeun het volgende:
Alleen de achterste remblokken moeten waarschijnlijk vervangen worden. Maar ik hoop dat er niet teveel belangstelling voor is
Dr staat nog een leukere op, die is alleen lichtelijk duurder en 850.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:32 schreef Mirgeam het volgende:
Ik zoek al tijden een goeie 750ST, bedankt
volgens mij heeft die buiten gestaan die uitlaatquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dr staat nog een leukere op, die is alleen lichtelijk duurder en 850.
http://link.marktplaats.nl/666085192
Is die gebruikt waarvoor die bedoelt isquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij heeft die buiten gestaan die uitlaat
Mja, snap ik. Transalpjes zijn best wel lelijke hokken inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:00 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zat eerst naar transalpjes te kijken, maar vond deze wel erg mooi qua uiterlijk.
Nee, maar je ziet ze erg veel. Dus ik dacht kijken naar wat anders.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, snap ik. Transalpjes zijn best wel lelijke hokken inderdaad![]()
Je bent zelf een lelijk hokquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, snap ik. Transalpjes zijn best wel lelijke hokken inderdaad![]()
Je kreeg de klepdekselpakking er niet op?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:02 schreef lipjes het volgende:
Kutzooi, klepdekselpakking lekt nog steeds.
Nieuwe zit er niet op want die kregen we er niet op
Ik wist niet dat je dat voor zo een leuke prijs kon halen!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/665926887
Hier meteen de hele bende
Was je nou zelf op je bek gegaan, of was je weer aangereden? Had even wat gemist geloof ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:03 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat voor zo een leuke prijs kon halen!wowoww wellicht eens even kijken naar de savings voor volgend jaar ofzo
Ohw... rapport voor schade is binnen, 658,40 of ik dat even vooruit betaal... nou dat wordt weer een maandje rijst eten![]()
Haha! Nee ik ga nooit op mijn bekquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Was je nou zelf op je bek gegaan, of was je weer aangereden? Had even wat gemist geloof ik.
Keuzes keuzesquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mocht iemand ooit de OP aanpassen, k mag er best wel uitTRX850 gaat zeer waarschijnlijk ook de deur uit deze zomer... Kenners weten waarom ik overstap naar kitesurfen ipv motor rijden
Dan ben je één van de weinige in dit topicquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:07 schreef whY... het volgende:
[..]
Haha! Nee ik ga nooit op mijn bekmaaruh hij was van z'n plek gereden door een vrouwtje toen hij geparkeerd stond in de straat.
Akte van sessie aanvragen, of even overleggen met je schadeboer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:03 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat voor zo een leuke prijs kon halen!wowoww wellicht eens even kijken naar de savings voor volgend jaar ofzo
Ohw... rapport voor schade is binnen, 658,40 of ik dat even vooruit betaal... nou dat wordt weer een maandje rijst eten![]()
No risk, no gloryquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:07 schreef whY... het volgende:
[..]
Haha! Nee ik ga nooit op mijn bekmaaruh hij was van z'n plek gereden door een vrouwtje toen hij geparkeerd stond in de straat.
edit: ff nagedacht maar ik heb serieus al jaren geen motor laten vallen, van de drie motoren die ik had/heb heeft er maar eentje de grond gezien![]()
Voldoende risk hierzo! Maar de XJ laat je gewoon niet zakkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |