Hoop het niet, laat em nu even de 24 uur drogen die hij nodig heeft.quote:
Als je van sleutelen houdt, moet je dat gewoon doenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:40 schreef BlackLining het volgende:
Dat wachten heb ik nooit het geduld voor
Motor moet rijden, niet stil staan
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je van sleutelen houdt, moet je dat gewoon doen
Vloeibare pakking moet je effe laten drogen; soms is effe stationair laten draaien voldoende, maar voor dingen waar druk of kracht op komt zou ik het effe de tijd gunnen, zéker als het 2 uur werk is om het opnieuw te doen als je het verkut door je ongeduld.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]maar ik had het over het opdrogen van vloeibare pakking of het intrekken van kettingsmeer of iets dergelijks. Dat zoek ik nooit. Zeker niet met zulk weer.
True. Soms lijkt het idd alsof koekblikkers geblinddoekt aan het verkeer deelnemenquote:
Ik vroeg het me toevalligerwijs net zelf af. Nog geen mail gehad, zal wel ff checken met orderno.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
Hey Deka; al wat gehoord van de overkant?
moblo voegt zich ook bij de Aprilianenquote:Op donderdag 18 april 2013 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ben je bang voor de wind, boort een auto zich zomaar in je......wel overeind gebleven ondanks direct contact. Win. Numaar verder rijden ..
Verdomme, MB.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ben je bang voor de wind, boort een auto zich zomaar in je......wel overeind gebleven ondanks direct contact. Win. Numaar verder rijden ..
quote:April
Einschtein (sloot)
Yreal (vangrail)
Vinnie (snelweg, total loss)
Juicyhil (omver gedonderd)
Deka (evenwicht kwijt)
SD (teveel willen posen)
motorbloempje (iets met wind en auto)
De vorige keer dat ik dat voorstelde vond je dat nog een slecht planquote:Op donderdag 18 april 2013 20:11 schreef Dekatria het volgende:
We moeten nog echt een poule gaan opzetten zo.
Komaan Sala, of moet ik je fiets weer omver duwen in je berging?
Nu ben ik al geweestquote:Op donderdag 18 april 2013 20:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik dat voorstelde vond je dat nog een slecht plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |